Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
nekem egy dizel 16v van facelift 2005-s, ami mar elol-hatul a nagylampas
vezerlescere az mindenen kene egyebkent is, fek-futomu meg kopocucc mindenben
turbocso lukadt ki 1.5eve, de az a benzinesen nemvan, ja meg kiegett 2 izzo
elol oldalankent egy lengokarral tobb van (fent is van egy), mint altalaban szokas mas autoknal (ahol csak lent), ugyhogy annyival nyugosebb a szervize, ha esedekes, hatul meg Multilink-s a futomuve, de olyat kanyarodik vele, hogy beszarsz
mondjuk lehet egy 8v dizellel jobban jarnal, mint az 1.6 Eco-val
nekem a 16v szinten tobbnyire varosban hasznalva 7.5-8litert eszik, a klima mindig megy
ennyivel a benzines nem fog elmenni szerintem, foleg ha rovidtavkon van hasznalva, meg sok a fek-gaz-fek-gaz tili-toli varosi uzemmodban (de akkor barmi mas benzines sem fog 6-t enni)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
[link] Rosso Competizione
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
egyik lehetoseg, hogy a mostani benzin "szerkezete" megbomlik, ha sokat all
bizonyos osszetevoi elparolognak, es megvaltozik a vegyulet
par liter 100-s benzint tolja bele egy kannabol, hogy feljavuljon vmennyire... ha belefer egyatalanB variacio a hidrotokekbe fel kell dolgoznia az olajat a szivattyunak
ez par sec-g tart inditas utan[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
[link] (ITA)
Fiat PUNTO HGT TURBO 410 cvtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #8775 üzenetére
600kg-ra nem lehet lekonnyiteni, meg akkor sem, ha szetrohadt
az mk1 860kg, a mk2 meg 940
abbol 250-300kg nem lehet kiramolniegyebkent meg olyan UnoTie-t nem lattam sehol KKL-n vagy Tokol-n menni, amit ne vertek meg a PuntoGT-ink, amiket buzeralgattunk par eve
eleve csomo olyan cuccot vettek meg tolunk UnoTie-kbe is, amiket mi mar nagyobbra csereltunk ki
turbokat, injektorokat, szivosort, veztengelyt...motortami egyszer kint volt KKL-n is az vmi kecskemeti vagy konyeki vas volt, az 14.4-t ment akkor ott, amikor a PGT-k a 13.1-t szortak mar sorozatban...12-s idot akartunk elerni vele "12sec club"
az 60-70m diffi a celvonalnal 402m-n, szoval azt elegge lehet latni
na aztan a PGT-k lementek 12.5 meg 12.8-ra is tobben is street-ben, az UnoTie-k meg nagyon ritkan voltak kint
a "csalos" 2.0 literes B20-s motoros Civic VTI-k is 13.3-13.4-nel megalltak, mint a szog
azokkal ment a csata versenyrol versenyre, aztan lassan elfogytak azok is, mert a szivo tuning rohadt sokba kerul[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vennek egy motorhibas mk2 Punto HGT-t, abba okositanek egy 2.0-ra megcsinalt motort egy rovid 6-s valtoval
a motor a Pratola Serra csaladba tartozik, a HGT az 1.8-s 1747ccm-s verziot hasznalja, a 147 2.0 meg a 1970ccm-st
egyik 131lo 164Nm masik 155lo 191Nm
a rovidebb valto miatt meg az eleve nagyobb fotengelyi nyomatekbol megtobb kerekre eso nyomatek lenne
sulyra meg konnyebb a 145-neltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
valtocsere az annyi, mint amikor kuplung miatt is leszedik
ez le, az fel
de a sima 5-sel is jobb lenne, mert mar 191Nm van
OK, meg lehet a kulissza is kene hozza de az kb piti egy ilyen atepitesnel
anno a 2.4 10v JTD Marea-ban 5-s valto helyett is beugrott a 6-s, siman valto le, valto fel, kuplung, feltengely, bakok minden egyezett, kulissza is maradt a 5-se
annyi volt a diffi, hogy a 6-s valto egy 166-bol volt ahol a sebessegjel az ECU-nak az jobb elso kerek ABS jeladojabol jon, a Fiat-nal meg a valto diffihazon van egy jelado erre
a 6-s valton vakon is ott van a burkolaton a helye ennek, a 5-s valton benne is van a jelado
a jelados diffi burkolat 6 vagy 8 csavarja le, fel, 2perc volt atrakni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
en rohadtul nem ertem, hogy 15-20 eve egy sima alsokategoriaras autonak is volt kupe, sedan, kombi, kabrio bodevaltozata is, ma mar jo ha van ketto
mert aszondja "draga"
kozben olyan faszsag extrak kifejlesztesere koltenek csilliardokat, hogy telibe belefosik mindenki, benne van-e vagy nincs-e, de legalabb megjelenik az arban az is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8885 üzenetére
azert turbomotor, direkt befecsi meg a EGR meg katalizator DPF tema boven-boven volt tizensok meg akar huszon+ evvel ezelott is
CR dizel technika is az 1990-s evek vege...
DI benzinmotok is akkortol voltak szeriaban, bar tobbnyire csak szivok
turbomotorok 80-s 90-s evekben siman voltak szinte minden EU-s gyartonal
azota ECU-k sokkal okosabbak lettek, sokkal precizebben tudnak adagolni uzemanyagot, szenzorok is pontosabbak
egy turbomotortol vki elajul, ha literenkent 100loerot tud, mikozben ezelott 25evvel is voltak ilyen autok gyarilag, egy akkoris hokinak szamito 8bit-s ECU-kkal filleres 32kByte-s 27c256-s EPROM IC-ben letarolt sw-l es evekig mentek hiba nelkul
es abban sem volt akkor ehhez kovacsoltdugos technika (bar pl az Audi az S2/RS2-ben azt hasznalt)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8906 üzenetére
en azt nem tudom, hogy ezekbe is miert kellett eroltetni a GM-s hugy motorokat, amikor polcrol leveszi a 1.4TJET-t keszen es helyebol jobb megoldas 120lotol 180loig lefedve mindent egyetlen motorral, meg nyomateka is jobb es lejjebbrol is ebred, mint a 2.2 szivonak barhol, az 1.8-nak meg plane
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8912 üzenetére
a Stilo-ban csak a 2005-ben volt az a GM fele 1.6-s motor, elotte az 182B6000-s az egy echte FIAT blokk volt, a oldschool 60-s evekbol szarmazo SOHC-bol kialakitott 2nd gen Torque alverzio, a 16v fejjel
ahhoz megerte egy motortartobakot csinalniuk?
olyan ritka, hogy a FB-s Stilo csoportban eddig kb 2 embernek volt/van ilyen GM 1.6-s motoros Stilo-ja csaktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent meg neztuk is, hogy brazil oldalakon frankon van a Torque 16v-hez is ontveny kollektor turbos setup-hoz
egy Stilo 1.9 16v jol elbujtatva mindent eleg fain lenne
ott amugy is van motor takaro burkolat is mar, meg akksi takaro is, a turbo meg amugy is hatul lenne a tuzfal fele
FMIC befer siman a lokibe, feljonni a bal elso fenyszoronal a csovel a gyari legszurohazba, aztan arrol tovabb a gyari csovel a motorba
olyan sleeper lenne, hogy ihaj
1bar-n ~300lotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8920 üzenetére
szerintem qrva egyszeru megcsinalni
a Stilo-ban sokkal tobb hely van hozza, mint egy mk1 Punto-ban, es abban is elfer, hiszen a Fiat Palio-ban gyarilag is benne van a 1.6 16v motor, az meg kivulrol nem lesz nagyobb attol, mert 1.9-s lesz belul
amikor ismi csinalta otthon a 1.9 16v motort aszondta, hogy a 16v blokk vmivel szelesebb belul, igy abban nem kell megtunnerolni a kepen lathato modon a blokk belso falait, csak a 8v-nel
a 1.9-s motorba valo stroker kovidugo eleve csak 1. tulmeretesben van: 87mmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #8921 üzenetére
Brava-ban volt egy 3.0 vagy 3.2 V6 24v, meg volt egy sajat Bravo 2.4 20v Turbo-ja is
mondjuk a Bravo/Brava-val az inkabb a baj, hogy a elso-hatso futomuve nem egy nagy okossag, ebben a 147 szerintem siman jobb, es arban az is annyiba kerul
meg a 147-hez van gyarilag 330-s fek is a GTA-rol
Bravo-ra is at lehet kendacsolni a 306mm-st a Coupe 20vT-rol, de csak 4 csavaros fektarcsakkal, mert a 147 meg 5 csavarostöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8926 üzenetére
amugy havernak van egy aranyszinu 147lojjos HGT-je, mondtam is neki azt kene felupgrade-lni 2.4 20v-re es egy sper-l megtamogatni a tapadast...
tenyleg.... a valtokbol nemtudod melyik csalad megy fel a TS-kre a 6-s valtok kozul?
pl a 2.5 V6 24v-e felmegy ra? hatul van azon is a onindito
mert a FL166-bol a 2.0TS-n van 6-s valto, de az eleg rovid a nagy tomeg megmozditasa miatt 4.03-s diffije van a 2.5 V6 3.94 (asszem)...mondjuk az nem sok elteres, csak FL166 2.0TS qrva ritka a 156 2.5 V6-hoz kepest
de ezek pl egy 1.6TS 147-re felberhelhetoek?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8926 üzenetére
ja amugy azt neztuk a multkor vkivel, hogy a 2.0 es a 2.4 kozott a blokk es a fotengely lehet a diffi es a hajtokarok meg a dugok ~egyeznek
a blokk ~7mm-l magasabb, ami erdekes modon pont a loket diffijenek a fele
szoval olyan tul nagy tortenet nem is lenne a 2.4-esites
mondjuk blokk meg fotengely sem eppen tul gyakori..., de ha van akkor mar van hozza hajtokar meg dugo is altalabantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8931 üzenetére
amugy pont ezert volt az otlet, hogy 2.4 es ahhoz egy 6-s valto, hogy a nagyobb fotengelyi nyomatekbol is meg egy kicsit tobb legyen a kereken azonos fokozatban + sperr bele
egyszer majdnem vettem is egy 4 hengerezo HGT-t, de "szerencsere" nem lett meg a torzskonyve ugyhogy meghiusult a dolog... pont egy nappal kesobb raktak fel ezt a 147-t a FB-ra, amivel most jarok
isteni sugallat volt nem megvarni azt az egy honapot, amig ujat kernek
mondjuk annak a HGT-nek volt eleg baja azon kivul is, de 100k-ba kerult volna csak
de 17-18 evesen melyiken ep a taposo meg...?
egyszer meg egy mk2B PuntoHGT-t lattam qrva jo aron, kormanyszervo hibaval
Abarth optikas volt, +4 alufelni teligumikkal, svajci, es 400CHF volt az ara csak
hat ott ezt nem butykolgetik meg, hanem gyari uj, az meg ennyi idosen GTK-s hiba
2-3 nap mulva mar nem is volt fent a hirdetese...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
voltam hetvegen egy 40-50fos talalkozon, egyik csajnak egy mentazold 500-sa volt
qrva jol nezett ki... az auto istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #9087 üzenetére
a soros 5 hengeres motorokat sem kell kivenni vezerlescserehez, meg az ennel kisebb eleju 182-s Bravo-bol sem, akkor a 4 hengerest miert kene?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #9143 üzenetére
nemtom amugy mitol fosnak annyira az 5 hengertol nekem siman kicsereltek a vezerelst azon is egy hazi muhelyben
van egy halal egyszeru trukkje, lelazit a valto es a motor a bakokrol es el lehet tolni par centit menetirnyszerint balra az egeszet egyben, es akkor megtobb hely van hozza
nekem is igy csereltek ki a Marea SW 2.4 10v JTD-n a vezerlest, nem vettek ki hozza a motort
a Totalcar-osok a Rulettkerek Marea 20v HLX-n is igy csereltek vezerlest sajat maguk az egyikuknel a garazsukban, es ott meg a hengerfej is DOHC hozza
egy gyakorlo autoszerelo meg ne akarjon mar meghalni, ha nem egy 3 hengeres varrogepen kell vmit csinalnia, ahol be lehet allni a motor melle, mert amikor a vegosszeget kell mondani, akkor bezzeg nem szivbajos egyik sem az oraszamokkaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #9213 üzenetére
nem csak ott, a Suzuki-nal is
es ott 45k km a olajcsere periodus is, csak sokan nem is tudjak, hogy az van egyatalantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #9212 üzenetére
amugy ezt "birom", hogy ha vmi olasz/francia autonal szar akkor azzal meg van belyegezve az egesz, de ha Honda nyelestengely csapagya hullik es ez veri tele olajjal a kuplungot is, arrol mely hallgatas meg siri csend van csak
pedig pl a 7.gen kuvikoknal (is) ez egy common fail, csak kifele nem reklamozzak
egy ilyen buli egy uj kuplunggal ilyenkor megnyalta a 250k-t 5-6 eve istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #9500 üzenetére
mondjuk elso korben azt a kulon szurot kene kib.szni belole a halalf.szara
lassan eldugul es az miatt nem kap eleg olajat
meg sokszor nem is cserelik, akkor sem ha rairjak, hogy cserelve volt, mert buzi helyen van
turboknal is szokas volt egy idoben a PSA-nal ez a kulon mikroszuro a turbo elott, aztan sorban alltak meg a csigak gariidoben is
ott is meg lett reptetve, es mukodik azota istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #9605 üzenetére
mert kene vmi epkezlababb modell az ala is
Giulietta is qrva draga volt a konkurenciahoz kepest, siman 1.5milkacsokival olcsobban tudtal venni egy Golf-t 120lovas kisturbos motorral
147-ben is a dizeleken kivul a TS motorok nem voltak egy nagy huzasok foleg, amikor a cegen belul az olcsobb Fiat-kba ott volt a 1.4 TJET is sulyosan olcsobban
a facelift-s 147-ba mar siman azt kellett volna szorni a TS helyett 2004-5-tol, de a 147 is eleve draga volt
ertem en, hogy de a futomuve milyen jassz, de az a +1 lengokar meg az a 2 szilent kerekekent biztos nem kerul annyiba, mint amivel tobbert arultak egy konkurens akarmihez kepest
nezd meg a VAG-nel a 4motion-akat
ott is mas a hatso futomu is, mert nem csak a kardan es a diffi hianyzik hatul a FWD-hez kepest, es a 4WD-vel egyutt a felara volt ennek 300-350k
es meg jo is az a 4WD raadasul
99-ben amikor kijott a 147 a 1.6TS volt 4.6millio 105loval
annyiba kerult egy Civic VTI is pl, es abban is DW futomu van/volttöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest