- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Joshi
titán
-
-Solt-
veterán
válasz Brain75 #49349 üzenetére
Az elsőre nem akartam reagálni, de látom csak kötöd az ebet a karóhoz és megint ott tartunk, hogy fél igazságok mentén a végeredmény "nettó baromság" (hogy megint idézzelek) és viszed be a hozzá nem értőt az erdőbe!
A lényeg, hogy a G25/27 esetében az FFB lyuk enyhítésére anno az volt a gyakorlat, hogy a driverben az FFB-t felvettük 100% fölé (jellemzően 101-109%), az effekteket nullára, a középre húzást engedélyeztük, de levettük nullára. Az adott játékban pedig lejjebb vettük az FFB erejét egészen addig amíg egyéni érzésre jó volt. Később ehhez még jött a LUT generátor, ami szintén sokat segített... így használtam a G25-t több mint 10 évig és az égvilágon semmi baja nem volt.
Tippek, tükrök 2009-ből: [link]
LUT generátor: [link]"Ha jó a kormány akkor max 70% és akkor ad olyan visszahatást ami reális."
Erre meg inkább nem is reagálok, mert a nettó baromság is enyhe kifejezés lenne...www.smart-bus.hu
-
nagyúr
[link]
Nekem ilyen van. Rugós + mágneses. Nagyon jó. Finoman lehet adagolni neki. Én dirt rally-ban használom mert azzal tolom. Szerintem jó enjnyi pénzért.. Egyszer kellett után állítani, mert a csavar fellazult. De azóta is remekül szolgál."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Bivaly
tag
válasz GalaHU #49347 üzenetére
Ahogyan én látom a kézifék loadcell témát: bár minden bizonnyal igazad van abban, hogy "ezt semmilyen program nem kezeli ilyen mélységben", viszont a "mélység" kezelése nem is a program dolga: az kap egy inputot a játékvezérlőtől, amire produkál egy output-ot. Hogy honnan, milyen rendszerből kapja azt az inputot, azzal nem foglalkozik, de ez nem is a program dolga, hanem a user dolga.
De én ezt a "tegyünk a kézifékre is loadcell" dolgot másképp közelítettem meg:
Ha már építettem egy szimulátort, akkor abba megpróbáltam minél több olyan eszközt beletenni, amik minél inkább megközelítik a valóságérzést, megközelítik a valós működést. (Megközelítik, nem pedig visszaadják.)Ami miatt a potméteres kézifékemet átalakítottam erőmérő cellásra, az a következő:
A loadcell azt az erőt méri, amivel húzod a kézifékkart, és egy valós hidraulikus kézifék esetében a fékrendszerben fellépő nyomás (ami a fékbetéteket a féktárcsához nyomja a fékező hatás elérése érdekében) egy adott, kialakított rendszer esetén főtényezőként a kézifék-főhenger dugattyúrúdjára kifejtett erőtől függ (p=FxA). Ehhez persze hozzátartozik, hogy
egyrészt nem tökéletesen összenyomhatatlan a fékfolyadék, emiatt összenyomódik;
másrészt a fékrendszer alkatrészei sem tökéletesen rugalmatlanok, ezért van valamennyi tágulásuk;
harmadrészt a fékbetét, így azt az működtető munkahenger dugattyúja is elmozdul, amíg oda nem feszül a féktárcsához,
s ez a három fő tényező a fékfolyadék "mozgását" okozza a fékrendszerben. Emiatt a főfékhenger dugattyúja (így a kézifékkar is) el fog mozdulni, amikor megpróbáljuk emelni a rendszerben a nyomást a kézifékkar működtetésével.
Tehát van elmozdulás is, meg erőkifejtés is, de az elmozdulástól függetlenül a kézifékkarra kifejtett erő az, ami a fékező hatást eredményezi.A loadcell megoldások a kézifékkarra kifejtett erő nagyságával arányos nagyságú feszültséget produkálnak (egy erősítőn keresztül) az elektronika jelfeldolgozó egysége (ADC) felé. (Az érzékelt erő természetesen a közbeiktatott elasztomer és/vagy rugó karakterisztikájának megfelelően módosulhat, tehát a lineáris arány nem mindig igaz.)
A potméter és a hall szenzor megoldások viszont alapjában véve a kézifékkar elmozdulását mérik, és az elmozdulás mértékével arányos nagyságú feszültséget produkálnak a jelfeldogozó egység (ADC) felé.
Hogy mennyit adott az élményhez? Csak a saját tapasztalatomról tudok beszámolni: nem adott annyit, mint a VR a 49-es UW monitorhoz hoz képest, de annyit igen, mint amikor a Fanatec CSW 2.0-ról váltottam CSW 2.5-re.
Life begins at 140!
-
GalaHU
őstag
válasz Bivaly #49357 üzenetére
Oké, lelked rajta, ha neked adott plusz élményt a Hall-szenzoroshoz vagy a normál potis analóghoz képest, és az élmény arányban áll a kivitelezés költségével, akkor használd egészséggel...
A kommentek alapján másnak bőven elég volt a potis, vagy a Hall-os megoldás, Joshi kedvére válogathat a megoldások közül.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-Solt-
veterán
Urak,
Van valakinek 1.5-s Fana kézifékje?
www.smart-bus.hu
-
sentry0
tag
Sziasztok!
Használtan külföldön hozzá tudnék jutni jó áron (350 euró) egy Fanatec CSL Elite bázis + kormányhoz, illetve egy CSL Elite Pedálhoz (fék+gáz). De vennék hozzá kuplungpedált, HA kapható, és upgradelhető ez a set. Érdemes megvenni szerintetek?
Újonc lennék a témában. Az alternatíva amúgy egy T300RS GT edition lenne (olcsóbban, kb 200-270 euró környékén mozognak).
Előre is köszi a segítségeet! -
GalaHU
őstag
válasz sentry0 #49360 üzenetére
Ha van még rá egy pici gari, és nem okoz gondot az árkülönbség akkor én a Fanát választanám. Pompás alap, a jövőben meg ha belemelegedsz a témába, minden pontját tudod házon belül fejleszteni, a másodlagos piaca is hatalmas.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
sentry0
tag
válasz GalaHU #49361 üzenetére
Köszi! Egy ilyent akkor hozzá tudok kötni?
szerk: nincs rá gari szerintem[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz sentry0 #49364 üzenetére
Linkelj már egy képet a megvenni kívánt pedálról, mert a Fanánál elég katyvaszosak az elnevezések és a verziók, nehogy hülyeséget javasoljunk.
Pl: a CSL Elite pedál jelenleg ez: https://fanatec.com/eu-en/anniversary-sale/csl-elite-pedals
Amit hozzá szeretnél kötni az nem Elite, hanem ehhez passzol: https://fanatec.com/eu-en/pedals/csl-pedals?_gl=1*10owdpn*_up*MQ..*_ga*MTUxNTAyNDUyMy4xNjc1OTM3NDMw*_ga_Q6VYC4JPVE*MTY3NTkzNzQyOS4xLjEuMTY3NTkzNzUyNS4wLjAuMA..
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
sentry0
tag
-
GalaHU
őstag
válasz sentry0 #49367 üzenetére
Ilyen pedálom nem volt, de úgy tűnik fatal-nak lesz igaza. Már nem gyártanak hozzá LC-s féket, és azzal lett csak 3 pedálos a szett. Szóval nem lehetetlen, de a Fanától hiába kérnél, marad a használtpiac, bár kérdés hogy ad-e el ilyesmit bárki.
Próbáld meg elhozni pedál nélkül, mellé meg lőjj egy V2-es Elite-t.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fatal`
titán
válasz sentry0 #49364 üzenetére
Nem, ez a sima CSL pedálhoz van, nem a régi Elitehez.
Az Elite V2-t pedig csak load cellel együtt árulják.
#49365 De a régi Elite-hez nem árulnak már semmit. Utoljára BF-kor lehetett még kapni Load Cell kitet, de szerintem az már nem lesz többet. Újoncként persze, hogy nem load cellesítésen jár az esze, de később még lehet.
[ Szerkesztve ]
-
sentry0
tag
válasz GalaHU #49369 üzenetére
Köszi, és tényleg, igazatok van, rájöttem közben én is, hogy benéztem. De megerősítés fontos volt.
Ha el tudom hozni a base-t kormánnyal akkor ha most nem tudnék rááldozni a V2-es Elite pedálra, akkor összeköthető valamelyik thrustmaster pedállal (lényegesen olcsóbbak használtan) a fanatec? Vagy teljesen külön kezeli a számítógép? -
GalaHU
őstag
válasz sentry0 #49374 üzenetére
Létezik egy USB-s átalakító Thrustmaster pedálokhoz, azzal direktbe tudod kötni a PC-vel:
https://eshop.thrustmaster.com/en_us/t-rj12-usb-adapter.html
De nem lőssz mellé egy Fanatec V1-es pedállal sem, addig amíg nem lesz forrás fejleszteni:
https://www.ebay.com/itm/175600100287?hash=item28e294e3bf:g:l44AAOSwEClj3r5L&amdata=enc%3AAQAHAAAAoL5bRtn0hHyK4CZAQt%2BknNWYbu0deM3VkSAZjoRViFVEsN5MorhQ0Z0ZJPM%2FisprYY9rfqmXJJ1m2U07eqUYNjyYIqFB6IbpvgVmdJGb%2F7%2FAsH2lLPhc3sy1h4b0dGlsdtwImo2O0YQMe4hnm%2FL0RowUiiJ5HqhGxIjJYrEf%2BtY%2BmN9WftkFYYrn4m1z2cXVtkV24Nlntrlb3rUjzZm7BYg%3D%7Ctkp%3ABk9SR4jO09_GYQ
A Thrustmaster alap pedálok olcsóbbak, mert sokan lecserélik LC-s verzióra. De eladni később is csak nyomott áron tudod.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
válasz -Solt- #49373 üzenetére
Ja, én update-eltem: https://4utem.blogspot.com/2022/10/hall-elemes-kezifek-fanatec-csp-v3-hoz.html
-
Brain75
senior tag
válasz Bivaly #49357 üzenetére
Amit leírtál abban teljes egészében egyet értek.
Van akinek az számít hogy milyen erővel húzza meg a kéziféket és emiatt jó megoldás neki a loadcell a kézifékbe.
Kinek a pap kinek a papné. Egy jó hall szenzoros kézifék is nagyon jó tud lenni.Üdv
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
JulesTS
őstag
válasz sentry0 #49367 üzenetére
Én a helyedben megvenném így ahogy van, a T300RS GT-hez képest más kategória. Ugyan loadcell-es féket se ujonnan és használtan se nagyon lehet kapni ehhez a pedálhoz, de az alap Thrustmaster pedáloknál jobb, a T-LCM (mechanikailag jobb nála ez az alap CSL Elite, csak az LC fék hiányzik) meg majdnem annyiba kerül mint a loadcelles CSL+LC, CSL Elite+LC használtan. Ha meg van és hiányzik a loadcelles fék, akkor vennék mellé egy használt (bármelyik) Fana pedált (loadcellles fékkel).
-
Brain75
senior tag
válasz JulesTS #49377 üzenetére
Az elején leszögezem, hogy nem szerszám méregetés miatt írom, csak azért hogy lássa mindenki, hogy van élet a Fanatecen kívül is, még akkor is ha Fanatec bázishoz kell a kézifék.
Kicsit más a kivitelezés elektronikailag, (mert én nem használok erősítő panelt a hall szenzor jeléhez, hanem egy teljesen más típust használok, nagyobb érzékenységgel), de lényegét tekintve ugyan az a működés. Ezt nem kell kalibrálni, mert ugyan azt a jel szintet adja ki magából mint a pedálok.
https://www.facebook.com/100000192147857/videos/1145678739653148/
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
sentry0
tag
válasz JulesTS #49379 üzenetére
Köszönöm a válaszod, és el is gondolkodtam kicsit jobban. És ha van kedved/kedvetek, lenne pár kérdésem, illetve ötletem, ha hülyeség, akkor kérlek javítsatok ki.
1. Veszek egy Thrustmaster T300RS GT editiont, de ha jól értem nagyon hamar mindenki kinövi a Thrustmaster T3PA pedálokat, és vágyni fog egy load cell-es pedálra ami eleve nem olcsó.
2. Megveszem a linkelt fanatec kormányt + pedált. De ha jól értem ehhez nem tudok nagy eséllyel kuplungpedált venni, csak ha mákom van. Pedig én nagyon vágyom rá. És ha jól értem, ez sem load cell-es és ezt is hamar le akarom majd cserélni.
3. Így már az agyam eldurran és akkor belátom, hogy többet kell rááldozni lehet, mint gondoltam Szóval akkor csak gondolatkísérletként. Egy pl Moza R5 + perec + loadcell-es (3as) pedálokkal jobban járnék (kb 800 euró) ha jól értem, mert akkor nincs az az érzet, hogy ezt is-azt is le kéne cserélni. Mert utána már olyan drága lenne a jobb, hogy nem biztos hogy annyit akarok rá költeni (egyelőre )
Vagy milyen opciók vannak még? Illetve ha Mozát választom, segítetek összeállítani egy listát, hogy nehogy kimaradjon valami? Illetve hol érdemes megvenni? simracer.at-t néztem ki, mert gondolom a moza shopból rendelném ott jönne rá még talán vám is meg minden nem? (ha jól sejtem USA-ból jönne ha onnan rendelném)
-
GalaHU
őstag
válasz sentry0 #49383 üzenetére
Először azt kellene eldöntened, hogy miért is kell és valójában mennyire fontos a kuplung-pedál. Milyen játékokkal játszanál, abban milyen kategóriás autóval akarsz menni?
A jelenlegi "menő" szimek autóválasztékának nagy részében nincs szükség erre a pedálra, mert GT4-GT3-GT2-GT1-F1-Indy vonalon nem kell. Az online lobby-k nagy része meg erre épül. Ha régebbi historic vonalon akarsz kocsizni, akkor ott van jelentősége a pedálnak, de szinte az összes játékban bekapcsolható az auto-clutch, szóval nem akkora érvágás, mégha nem is lesz "autentikus"
Ha rallye vonalon mozognál, akkor ott is csak a historic ahol kellhet, mert kb. az "A" csoportos gépek korszakától jelent meg a XTrack típusú váltó, ahol a rajt kivételével nem kell pedálozni, simán áttolod a váltót. Itt mondjuk ha befullad a kanyarban egy régebbi verda, akkor alá lehet rúgni a kuplungot, de ez nem az a technika amit a kezdők alkalmaznak.
Talán ha a drift lenne a fő fókuszod, akkor megértem hogy kell a kuplung, ha bebutul alá kell színezni, de akkor vedd fel a listára a kéziféket is, erről meg ugye eddig nem volt szó...
Arról már nem is beszélve, hogy az általad leírt konfigokhoz egyáltalán nincs H-s váltó, így meg végképp' értelmetlen a kuplungot üldözni egy alapkonfigurációnál.
Nyilván ettől eltérő szituációkban is kellhet a kuplung, de kezdőként gyorsabb nem leszel tőle az tuti, de folyamatosan arréblök párszáz eurókkal attól hogy végre szimezni kezdhess...
Nekem is ott figyel a Fana V3 pedálon a kuplung, de éppen most akarom leszerelni és megnövelni a fék és gázpedál távolságát, mert már nem kényelmes, mostanában nem is használtam a kuplungot, ellenben a kemény LC féktaposás alatt keresztben van a térdem, és pár óra alatt megfájdul. Úgyhogy inkább beáldozom a "szinte sose kell" kuplungot a kényelmes vezetés miatt.
(De félre ne érts, ha kuplungfetisiszta vagy akkor hajrá, ezek csak magánjelelgű tapasztalatok. Nyilván az a legszerencsésebb ha teljes a szett, és végül is enni nem kér ha már megvan. Kétségtelenül nagy élmény heel-toe-val visszavagdosni a fokozatokat egy E30 M3 DTM paripának mondjuk az Assetto-ban, de ha csak néhanap használod, akkor most még engedd el. Majd ha a Heusinkveld pedálod elhelyezését tervezgeted akkor vedd elő a témát)
A Moza-val kapcsolatban, ha összeraksz egy R5Base + ES Wheel + SR-P pedál + SR kuplung kombót 781Euróért ami mostanság 3 kiló környéke igazából mindened megvan, és ami a legfontosabb köridők szempontjából (LC fék) az kiszolgál majd jó ideig. Ha akarsz később vehetsz rá komolyabb perecet, kézit, mindent a saját eco-systeméből (ez nekem a személyes heppem, másokat ez nem érdekel, 3-4 gyártótól van a cuccuk és az is tökéletesen működik). Azt még gondold át, hogy hova és hogyan akarod rögzíteni, mert ehhez mérten még esetleg kellhet pár lefogató. Azt se feledd, hogy LC féket normálisan szinte csak cockpiten lehet elhelyezni, a leteszem a padlószőnyegre metódus nem működik.
Ha ezt jelenleg nem tudod megoldani, akkor sincs baj, de akkor engedd el még az LC-t, és mindjárt vehetsz 639Euro-s Bundle is...
Sajnos olcsóbb új konfiguráció DD vonalon nincs, a Fana Gran Turismo bundle-ja is 850, és innen csak feljebb van.
Gyönyörű, komplex hobbi ez, ne add fel!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
válasz GalaHU #49384 üzenetére
idore egyebkent meg annyit, hogy egy Saitek 220al nem feltetlenul voltam lassabb, mint utana egy Fanatec Porscheval (~szennemoddolt G27), viszont sokkal stabilabbak lettek az idoim. a CSW2.5el se feltetlenul gyorsabb lettem, viszont ha barmi tortenik akkor jobban tudok reagalni
a loadcell fek is inkabb erre van
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Géjza
őstag
250 jurós beugró szett (G920) vs 2000+ jurós high-end szett (DD1) összehasonlítása: [link]
Azt vártam volna, hogy 1 körön is lesz jelentősebb különbség és nem csak konzisztenciában, részletességben.
-
JulesTS
őstag
válasz sentry0 #49383 üzenetére
GalaHU már szinte mindent is leírt.
Nem tudom, hogy most milyen kormányod van, vagy van-e egyáltalán és azt se tudom, hogy milyen programmal (arcade, simcade, sim) használnád, meg az anyagi helyzetedet se ismerem...
Ha egy erős belépő készletet szeretnél, akkor az a belinkelt hirdetés tökéletes lenne. Azt tudod használni akár asztalra rögzítve is, a pedálok strapabíróak, a bázis elég erős és részletes visszajelzést ad, a perec meg elég nagy átmérőjű, könnyű és elegendő mennyíségű gombok is vannak rajta. Ha eljutsz odáig, hogy már a köridőben a potis fék a korlátja fejlődésnek, akkor lesz érdemes loadcelles féket venni. Akkor lesz idő elgondolkodni, hogy milyen pedálkészlet legyen a kétpedálos Elite helyett, van választék rendesen. Akár a GalaHU által belinkelt CSP V1 is jó lehet. De azt vedd figyelembe, hogy minimum egy wheelstand kell hozzá amihez rügzíteni kell az ülő alkalmatosságot...
De, ha 800..1000 euro nem hiányzik sehonnan, akkor vágj bele egy Moza, vagy Fana kis DD-be loadcelles pedállal... -
Neck
veterán
válasz sentry0 #49383 üzenetére
GalaHU leírta a lényeget. Annyival egészíteném ki, hogy nekem pl T300 Alcantara van T-LCM-el, és szerintem teljesen jó kis szett. Ettől feljebb max akkor érdemes lépni, ha komolyan kezd érdekelni a szimezés, és DD irányba mennél.
Azt hasonlítsd össze, hogy a T300-hoz a T-LCM vs a Fana szetthez a pedál upgrade mennyi lenne.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Azt mondta, hogy abban sem lenne, ha normális széken ült volna. A konklúzió az, hogy a gurulós szék az, ami tönkreteszi a konzisztenciát, ha egy "rig"-ben ülne, valószínűleg ugyanarra lenne képest a G920 mint a DD1.
Tehát az üléspozícióra érdemes költeni, és nem a millás DD rendszerre.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
zsozsa74
senior tag
Csak azt hagyod ki a számításból, hogy ő egy ufó, és azoknak majdnem mindegy, hogy mivel mennek. Még az xbox360-as korszakban csapatban Forzáztunk és volt egy srác, aki az MS légkormányával is agyonvert legtöbbünket, később meg amikor beszerzett egy ócska kormányt, arról ne is beszéljünk. Igen, ő is egy ufó volt. Ha csak a YT-ereket vesszük, biztos vagyok benne, hogy pl. Gamermuscle már nem tudna ugyanolyan időket menni a két cuccal. De Jimmer meg igen. Rudy Van Buren, a holland srác, aki megnyerte 2017-ben a World's fastest gamer versenysorozatot, majd egy évre a Meki alkalmazottja lett tán valami tesztelőként, lefixált gurulós székről vezetett G27-el, egy huszoncolos egymonitoros rendszeren. A fék már lehet, hogy más volt, arra nem emlékszem. Ő is ufonauta volt. (Most meg autóversenyző GT3-ban, ahogy néztem.)
Nekem örömautózó hobbistának azonnal (az első próbálkozásra ) hozott fél mp-t a Nord-on a DD kormány az addigi nem szar szíjashoz képest, pedig a fél életemet azon a pályán töltöttem addig is és nem egyszer próbáltam megdönteni a saját időmet, de a szíjasommal már nem tudtam. Később meg még hozott ott időt, persze abban a csekély 20 km-ben van gazdagon ugye lehetőség...
És a gyorsaság csak az egyik fele, hogy érdemes-e "millás" (ez ugye manapság már barokkos túlzás, persze a határ a csillagos ég) DD rendszerre költeni. Kikapcsolódásként (sokan) a minél nagyon élményt is keressük, és sokkal jobb érzés beülni egy komolyabb cucc mögé. Már csak ránézni is jobb... Természetesen az anyagiaktól nagyban függ minden.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Géjza
őstag
Nem nem. Pont azt mondja, hogy a rigre rakva a 920-at max 1-2 tizedre lenne a legjobb idejeitől pályánként vele 1 körön. De endurance racingnél, ahol a konzisztencia számít, már nem lenne vele olyan jó, köridők szórnának. Nem kap annyi visszajelzést.
Volt nemrég egy online stream, valami 4 órás futamot toltak és azon csodálkoztak futam közben, hogy hogy a piccsbe alacsonyabb az egyik pilótánál az első guminyomás, pedig jól be volt állítva a stint előtt. Arra jutottak, hogy a csávó komoly DD kormánnyal tolta (másikak simával), emiatt jobban érezte az autót, az elejét, a csúszáshatárokat, nem eröltette túl az elejét, emiatt nem melegedtek neki annyira az első gumik.
Arra kiváncsi lennék, hogy aki váltott DD-re, ott pl ACC-ben a graining (főleg az első kerekeken) megszűnt/sokkal kisebb mértékű lett, mint a régi kormánnyal avagy nem nagyon változott ez. Jobban érezni-e DD-vel az első kerekeket, ezáltal nem lesznek annyira ledarálva, túleröltetve? -
sentry0
tag
válasz GalaHU #49384 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a válaszod. A PH-n nekem már annyit segítettek (én is igyekszem visszaadni). Még tegnap este sokat olvastam, meg ma melóban, buszon, amennyit csak tudtam.
Jelenleg nagyon hajlok a Moza R5 bundle-ra, annyi, hogy + kuplungpedál* + fékpedálhoz egy SR-P Lite Brake Pedal Performance Kit-et még mellécsapok. Így kb 700 euró körül áll meg a cucc. Jelenleg nincs cockpitem, és el sem fér. De remélhetőleg évvégén, vagy jövőre összejön egy külföldi meló és akkor egyedül élve, már megtehetem ezt az extrát is. Addig meg ez a kb +35 euró megéri mert posta majdnem ennyi
* kell a kuplung, mert tegnap is - szégyen de nem bírtam ki és billel is csak a hang miatt - benyomtam az Assettot és verettem a 250GTO-val Alfa Romeo 33 Stradale-val és igen, kell a kézi váltás, kell az érzés. Amúgy az SHH váltót néztem majd ki. És nem kérdés hogy driftbe is belekóstolnék, és tudom hogy az is karos kézifékkel az igazi, de majd szépen sorban.
amúgy játékok: AC, ACC, Dirt 2.0, ami nagyon érdekel, és mellette kipróbálnám iRacinget is illetve mindent ami szimulátor. Máshol már próbáltam és nekem az árkád akkor jött be mikor NFS Undergorund menő volt De alapvetően nem mozgatnak meg az árkádok. Azért is költök rá ennyit, mert tudom hogy be fog szippantani, évek óta várom rá, csak anyagilag most jutottam el oda, hogy meg is tehetem.
Köszönöm szépen még egyszer neked is és JulesTS-nek is a választ.
Neck: Újonnan a T300RS GT 155k és egy T-LCM + 85k. Oké valamennyi bejönne ha eladom a T300 pedálját, de ez akkor is 240k - a pedál amennyiért eladom. Akkor már úgy vagyok vele hogy kicsit hozzáteszek és lesz egy DD-s masszívabb, jobb minőségű szettem. Én erre kb gyerekkorom óta vágyom. És mindig eladni, és újra upgrade-elni sem olcsó szerintem. Persze ott a használt piac, de nem szeretem, bevallom őszintén. Nagyon ritkán élek vele, mert alapvetően nagyon kevesen vigyáznak úgy a cuccaikra ahogy én, plusz nincs garancia se sokszor. De ízlések és pofonok.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Végül ezt a kéziféket választottam, ugyanis 25-30k alatt Alis/Ebayes verzió sincs ami normálisnak néz ki.
Viszont lenne egy kérdésem a Thrustmaster T-LCM pedál tulajoktól. Használ valaki ehhez a pedálhoz USB Hubot? Az a gondom, hogy a pedált nem látja a PC ha ezen a Hubon keresztül csatlakoztatom. Milyen Hubot ajánlanátok amivel működik a pedál?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Bocs, ez kicsit off lesz, de milyen konfig kéne most, hogy assetto jól menjen VR-ral? Ha tegyük fel hirtelen feltörném a malacperselyt és összeraknék egy dedikált pc-t a simhez, akkor annak kb. minek kéne lennie ha VR-ral szeretnék nyomulni? Egyelőre asetto csak, a sima. Később meg ki tudja ..
[ Szerkesztve ]
-
PapírVilla
tag
Sziasztokl
PlaySeat ülés rugó nyikorgással foglalkozott már valaki? Mit lehet vele csinálni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Szemüveges topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- További aktív témák...
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!