Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • iceman007

    aktív tag

    válasz zsozsa74 #44566 üzenetére

    Lehet, hogy kicsit harsány voltam és úgy nézett ki, hogy azt mondom csak az iRacing és azon túl nincs élet. Ezt nem akartam, meg szerintem sem van így. De azt gondolom, hogy összeségében még mindig az iRacingnek a legjobb a fizikája. Saját tapasztalatokkal érveltem és nem azzal, hogy XY reklámozza. De igazából pl. Max Verstappen sosem reklámozta az iRacinget csak egyszerűen leül elé és nyomja. Ez nekem eléggé őszinte és meggyőző is tudna lenni.

    Az FFB szerintem is egy szubjektív dolog. Az ember mondjuk használ/kipróbál 5 szimulátort (iRacing, AC, ACC, rF2 és RaceRoom) és mindegyiknél beállítja az FFB-t, hogy ne clippingeljen és nagyjából hasonló érzés legyen. Ez az említett szimekkel egész könnyen megvalósítható. Aztán jön egy AMS 2 vagy Project CARS 2 meg egy Dirt Rally 2 (aszfalt pályák) és bármit csinál az ember nem tudja beállítani sehogy sem, hogy az érzés a közelében legyen a fent említett 5-ösnek...Pedig napokat áldoztam rá és itt a fórumon is úgy látszik nem Én vagyok az egyetlen aki mindent kipróbált. Nos ebben az esetben én rá merem mondani, hogy ezeknek a szimeknek igenis gyenge muzsika az FFB-jük. Beépített FFB clipping meter egyikben sincs és külön autónként sem tudod állítani az erősségét, ami megint azt tükrözi, hogy nem foglalkoztak vele annyit a fejlesztők.

    iRacinghez már illik egy szíjas kormány és a loadcelles pedál, meg kb alapkövetelmény a trailbraking miatt. Szerintem ez is egy plusz érv a szimuláció komolysága mellett, hogy belépő szinttel már nehéz jól menni (nem lehetetlen!) és egy kezdő szintnél komolyabb hardware kell hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák