- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kozmy
őstag
A TH-nak azért ennyire magas a meghibásodási rátája mert az a legnépszerübb. Számomra tény, hogy minden egyes TH kormányt amit javítottam a T300 sorozatból mind az összesnek ugyan az volt a baja. Van egy tipus hibája elektronika szempontjából. Míg a Fanánál random hibák jönnek elő és ameghibás is csekélyebb a TH-val szemben. Lehet az eladásuk miatt van ez.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
chess001
aktív tag
Találtam egy egész jó összefoglalót ársávokban van ajánló: https://www.youtube.com/watch?v=fMiT_Jsk4rU
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
lancDohany
friss újonc
Sziasztok. Jelenleg G27-el nyomom,mar 4. éve... viszont kicsit lépnék előre. Jelneleg TM TX Base van kiszemelve. Akinek van mi a véleménye róla? Hibák? Stb?
illetve ki mit ajánlana? Driftre lenne CSAK használva,viszont a G27 már kevésbek bizonyul. Köszönöm a segitséget elöre is. GL mindenkinek. -
kozmy
őstag
válasz lancDohany #34660 üzenetére
A TX és 300 sorozat egy és ugyan az csak platform különbség van, kiváló driftre
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
tutuhawer
őstag
Szevasztok
G29-et használok, és Project cars 2 illetve euro truck simulator 2-t játszom.
Problémám: balra és jobbra is mittudomén 11 és 1 óra közt, nincs erővisszacsatolás.
értsd: egyenesen lemegyek a kamionnal az útról, semmi, de ha fordítom a kormányt, akkor már érzem, hogy földúton megyek.rendszerbeálítások, gHub, minden ötlet érdekel, és próbálom beállítani rendesen.
Előre is köszönöm az ötleteket segítségetNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Danecay
őstag
Nekem nagy csalódás volt a 2 pedálos pedálsor a G29-es pedáljához képest, ami pluszt adott a kormány a pedál el is vette. Fékezéskor fel akart borulni, szőnyegben nem tud megkapaszkodni így folyamatosan el is fordult és érzésre is jobb a G29-es pedál nyomkodni. Ha cockpit-be rögzíti az ember nyilván jobb mert legalább nem mozog de így sem egy kategória. Egyébként sikerült rögzítenem nekem is a szőnyegen de akkor sem tetszett. Tegnap sikerült megcsinálni az átalakítót a G29 pedáljához, hogy össze lehessen kötni a T300-al, így mindjárt más a helyzet
-
Danecay
őstag
Az mennyire természetes, hogy a T300-asomban nme kapcsol ki a hűtőventilátor csak ha kihúzom a 230V-ból? Tegnap este használtam és reggel észrevettem, hogy halkan zúg, végül aztán csak elfelejtettem kihúzni. Most jutott eszembe és telefonáltam haza, hogy húzzák ki és természetesen még mindig ment.
-
kozmy
őstag
válasz Danecay #34667 üzenetére
Ha emlékezetem nem csal akkor a venti a kraftot USB porton leresztül kapja, ha az eszközöd olyan hogy folyamatosan van benne kraft akkor az menni is fog. Tegyél egy próbát hogy kormány kikapcs után ha megy a venti akkor huzd ki az USB-t hogy leáll-e a venti.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
arty
veterán
válasz Danecay #34667 üzenetére
Erre kétféle válasz is van...
- amig usb-be van dugva a kormány, addig "üzemel" (ha a venti állandóan járatva van, az is menni fog - állandóan)
- ha automatikusan lekapcsolós a venti (beállítási lehetőség, keress utána mi a gomb kombó a ki - bekapcsoláshoz), akkor az is lekapcsol egy idő után, viszont nem lesz teljesen néma a kormány így se (áram alatt marad és hallani valamiféle hangot )"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Sidorovich
senior tag
Játszik valaki a Forza Horizon 4-el kormánnyal?
Nekem olyan gondom van a G920-al, hogy száraz időben 4WD autóval is a kanyarban azonnal túlkormányzottan keresztbe áll az autó, mintha jégen csúszna a hátulja. Bekapcsolt ABS/Kipörgésgátló/Stability Controll mellett is.
Billentyűzettel ugyanabban a versenyben első próbálkozásra 2. lettem, ugyanazokban a kanyarokban jóval nagyobb tempóval is végig stabil maradt az autó, szinte gyerekjáték volt billentyűzettel a kormányhoz képest ugyanaz a verseny ugyanolyan beállításokkal.Keresgéltem a neten, úgy tűnik nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával: https://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst133921_Issues-with-wheel-driving-in-FH4.aspx
https://www.reddit.com/r/forza/comments/9gn5as/wheel_feels_really_bad_fh4_pc/Más autós játékban (pl. DiRT Rally 2) nem tapasztaltam ilyet. Másnak volt ilyen gondja?
Én értem, hogy nem egy szimulátor de nemár...
-
Danecay
őstag
válasz Sidorovich #34674 üzenetére
Elképzelhető, hogy billentyűzettel játszva nagyobb mértékű rásegítéssel dolgozik a játék
-
tutuhawer
őstag
válasz Danecay #34666 üzenetére
az megvan, a kormány holtjátéka OK, értem, de a project cars 2-ben is ugyanilyen problémám volt, direkt megnéztem, egyenesen tartva a füvön, semmi reakció, de ha picit fordítom a kormányt, akkor már voltak tünetek.
Érdekes dolog ez, olvasok, próbálom, az időm kiadja éppenséggelNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
-
arty
veterán
válasz Sidorovich #34674 üzenetére
pc vagy xbox? 900 fok? normál kormányzás? (bill-el van rásegítés, kormánnyal legyen minden off, csak a kormányzást ne simulation-on hanem normálon hagyd)
esetleg másik kocsi? pl bármelyik evo kezesbárány
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Danecay
őstag
Igen, azt lehet érdemes lenne megpróbálni piszkálni egy kicsit A magam részéről én ezt sohasem állítottam de attól még működhet. Mondjuk nem értem miért kellett kivenni a szoftverből a korábbi funkciókat beleértve a tengely és gomb ellenőrző funkciókat Jó utóbbit az USB-játékvezérlők beállításainál is lehet monitorozni de akkor is.
-
pokmky
tag
válasz Sidorovich #34674 üzenetére
A forza sajnos ennyire rossz. Amikor billentyűzettel játszol, akkor nem engedi túlkomrányozni az autót a játék, de komrány mellett már nincs ilyen.
-
tutuhawer
őstag
Jó reggelt
nekem ez az alapértelmezett, így kaptam.
Már állítottam el jobbra-balra a pCars2 miatt, de aztán visszaraktam így.
megálmodom, mit lehet tenni
köszönöm az eddigi jótanácsokatNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Géjza
őstag
Sziasztok,
Kis tanácsra lenne szükségem kormánycserével kapcsolatban. Jelenleg DFGT-m van (korábban volt már G25 is évekkel ezelött), de fúrja a kiváncsiság az oldalam, hogy milyen lehet egy szíjas kormány. Ezzel ki is lőttem a Logitech vonalat.
Thrustmaster-eket nézegetem (Fanatec árban nagyobb odébb lenne). Érdemes T150-eket nézegetni? Hibrid hajtás mekkora előrelépés lenne? Vagy ki kellene hagyni ezt a lépcsőt és T300 felé kacsintgatni (T300-nak mindjuk elég rossz híre van)? T150 is hajlamos túlmelegedni, elhalni? Pedálokból elfogadhatók az alapok T150/T300 vonalon? Ezeket elég gyengusznak írják... Vagy T150 Pro és T300RS GT-t kellene megcélozni, amikhez T3PA pedált adnak alapból?
Kuplung pedál, shifter nem kell nekem, 99%-ban F1 szimmel nyomulok mikor időm engedi.
T150 Pro 65k körül van újonan, T300RS GT meg 115k. Megérheti az 50k-s felárat a full szíjhajtás?
-
Géjza
őstag
válasz Danecay #34687 üzenetére
Nem tudom milyen sűrűn jön szembe a Pro/GT verzió ezekből használtan. Külön venni hozzá pedált sem lenne túl gazdaságos, ha csak sima verziók jönnének szembe. Mondjuk nem muszáj most azonnal végrehajtanom a cserét.
Pedál: ahogy te is írtad lentebb, pont emiatt akarom elkerülni az alap verziókat és mennék rá a Pro/GT-kre.
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
A feljebb taglalt FFB lyuk miatt is már megérné a T150-re csere, amin az FFB jó, de érezni rajta a motort. Néhány hete egy G25-ön játszó sráccal szórakoztunk szinte minden nap a T150-el és túlmelegedésről szó sem volt, pedig raktuk neki rendesen. Szerinte ég és föld a különbség a G25 és a T150 között. Bármelyik thustmastert is veszed a T3PA pedálos verziót vedd, ne a simát.
-
pokmky
tag
válasz pokmky #34690 üzenetére
Azt még hozzátenném, hogy valóban jó a T150, de hajtottam T500-at annó és szívesen cserélném én is T300-ra, de sajnos nincs elég "kedvem" hozzá. Ha a költségvetésbe belefér, a T300-ra gyúrj, viszont a használt az eléggé lutri, mert erősen kérdéses, hogy miképpen volt használva az előző tulaj által, mert ezek nem ipari mechanikák amik bírják 10 évig a masszív igénybevételt.
-
v2
senior tag
Szia. dfgt-t cseréltem tmx pro-ra azt meg t300-ra. Pedálban ott leszel ahol a dfgt, talán jobb egy kicsit. Kormányban a tmx egy akkora ugrás mint ide a hold, és a tmx hez képest a t300 megint. Mindent használtan vettem, mind rendben volt. Egyébként a fékpedált ugyan úgy lehet tuningolni mint a dfgt pedált. Én azt mondanám, hogy ha van rá keret vegyél t300-at
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Géjza
őstag
Köszi mindenkinek a tanácsokat, véleményeket!
Akkor ahogy eddig látom:
- T150 Pro:
. megbízható
. jelentősen olcsóbb
. DFGT-hez képest is jelentős előrelépés lenne- T300 GT:
. megbízhatósági problémák (főleg túlmelegedés) . Kérdés, hogy a forced cooling-gal ezek kordában tarthatóak-e avagy nem. Garanciális kormányt - pláne ilyen drágát - nem fúrnék-faragnék és moddolnék szét.
. jelentősen drágább
. sokkal jobb vezetési élmény, még a T150-hez képest isJózan ész a T150-et venné, a szív (és a kiváncsiság) T300-at. Nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
megbízhatósági problémák? sokaknál hamar szétment az új(!), igen. de...
- baromi sokan is vették, kb ez most az a szerkezet, ami anno a g25 volt
- ha használtan veszed, akkor a "hamar szétment" már nem jöhet elő... hosszabb távon meg nem érzékelhető a topikban, hogy folyamatosan jönnének a tulajok, hogy szétment, mitcsináljakmegoldás: egy használt, még garis példány
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Géjza
őstag
Remélem, hogy így lesz. Azt már eldöntöttem, hogy újonan nem veszek T300 GT-t. De gondolom nem túl sűrűn hírdetnek 300-ast, pláne 300 GT-t.
T150 Pro-ból most van fent egy sok garival, de rég volt upolva, lehet már elment. Ebből újba is beleugranék.
Hardveraprón, jófogason kívül hol fordulhat elő ilyen kormány?
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Napelem
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...