- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz jilian #34400 üzenetére
Összeraktam a HUB-omat, de ilyen hibát nem tapasztaltam...
Azt próbáld meg hogy az XBox-gombbal visszamész a beállítások elejére (azt mutassa hogy "S1") és akkor nyomod a pici fekete gombot. Más tippem nincs, de ha feltöltesz egy videót a hibára hátha okosabbak leszünk...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Wundar
csendes újonc
Sziasztok! Forza Horizon 4et játszok a nem rég vett T150-el (ez az első kormányom) és egyre jobban élvezem. De a nagyon kanyargós, vagy éles kanyarokat nem tudom jól venni. Hiába lassítok, és tekerem a kormányt, egyszerűen nem fordulnak eléggé a kocsik. Valaki tudna segíteni?
-
zsozsa74
senior tag
-
Wundar
csendes újonc
válasz zsozsa74 #34404 üzenetére
Szia! És ez a fordulási fok állítást hogy kell? Mert a játékban van kormányzási érzékenység meg kormányzási linearitás csúszka, de ezek 0-100-ig vannak, alapból 50en egész jó, csak hát ugye élesen nem tudok kanyardoni. Illetve a TM konfigban a windowsban lehet állitani, hogy 0-1080 fokig forduljon a kormány.
-
zsozsa74
senior tag
válasz Wundar #34406 üzenetére
Ez csak egy tipp volt, azt hittem Xbox-on játszod. De pc-n gondolom jóval több lehetőség van állítgatni. Ha viszont már állítottál a dolgokon, én is csak azt tudom mondani, hogy vegyél vissza jobban egy hajtű előtt, azt még egy ilyen árkád cuccban sem lehet 100-al bevenni...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
-
pokmky
tag
válasz Wundar #34406 üzenetére
Meg kell tanulni kormányolni türelmesen. Én éppen rájöttem, hogy a racerroom-ban is vissza lehet állítani 540°-ról 1080°-ra a kormány szögét (autó beállítások), amivel máris értelmesebben megyek. Nem tudom mennyi idős vagy, vagy, hogy vezetsz-e igazi autót, de nekem nagyon nem adta a kis fordulatra keresztbefordulós kormányszög, a valódi autó után.
-
GalaHU
őstag
válasz h_benjamin #34410 üzenetére
A leírás alapján inkább a vezetéstechnikádon kellene csiszolni.
Kanyarodás előtt fel(jebb) kell engedni a fékpedált (ajánlott irodalom: trail braking) mert az egyenesben történő fékezésnél a gumi teljes tapadóképességét felhasználtad, a súlypont előrelendült,.
Amikor kitekered a kormányt az elérhető tapadás csökkent (megkíméllek a matektól, de jelentősen) és az autó alulkormányozottá vált. Amikor visszább veszel a fékből akkor a tapadási viszonyok normalizálódnak, csökken az alulkormányozottság, jobbal adhatsz egy ki gázt (ugye ballal fékezel?) szűkíteni az ívet.A Forza amúgy is érzékeny erre...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz h_benjamin #34412 üzenetére
Igazából neked szántam. Ugyanis ha csak az éles kanyarokkal van bajod, akkor valószínűleg ez lesz a megoldás. A lassú kanyarokban max időt veszítenél nagyobb kormányelfordulással, de nem csúsznál túl. Szerintem túlfékezed, a Forza rohadt könnyen blokkol alapbeállításokon. De ha vágod a témát, akkor úgyis tudod...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
pokmky
tag
válasz h_benjamin #34410 üzenetére
Lehet, de gyanítom, hogy a jelenlévők közül versenyautót kevesebben vezetnek, mint valódi civil autót, a megszokás meg nagyúr. Én 11 évnyi autóvezetés után kezdtem szimulátorozni egy hónapja és, ha valami nagyon nem stimmel, az a versenyjárgányokban az alacsonyabb fordulási szög. (jaa, meg hogy nem akar annyira középre állni a kormány, mint a valódi járgányban. )
-
h_benjamin
aktív tag
válasz pokmky #34416 üzenetére
Mondjuk igaz. Bér én még nem vezetek csak párszor vezettem autót. De hamarosan változik most járok kreszre. Én meg szoktak hogy csak annyit forognak a játékokban pl assetto, AC, pCars, Raceroom.
GalaHU: semmi gond
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
barcalaci84
őstag
válasz h_benjamin #34410 üzenetére
a normális szimekben ha a kormányod max elfordulási szögére (900vagy 1080) állítod driverben és játékban a kormányszöget akkor így tudja a játék beállítani az adott autó valós kormányszögét...tehát így automatikusan állítja a játék pl formula autók jellemzően 360 egy ferrari 458 720 fokos lesz utcaiak 900 ,1080 stb
ha nincs soft lock opció akkor tovább tudod forgatni , de valós hatása nem lesz a kerekekre... -
Wundar
csendes újonc
válasz GalaHU #34415 üzenetére
Köszönöm a javaslatokat, a technikámmal nincs nagy gond, az a probléma, hogy amikor nagyon lefékezek és elengedem a féket és gázt is, akkor se fordul rendesen az autó (a Forzában van az ideális ív én csak a fékezős ívet kapcsoltam be, és már teljesen ok amikor lefékeztem), nagyon nehéz bevenni az éles kanyart. Az segített, hogy kivettem szinte minden rásegítő funkciót (function, traction, stability), illetve kis beállítás még a FFB understeer-ben. Így már egész jó, most mát csak gyakorolni kell.
-
vlevi
nagyúr
válasz Wundar #34419 üzenetére
"Az segített, hogy kivettem szinte minden rásegítő funkciót"
Asszem, a Forza nem kimondottan kormányra, és szimultáror jellegű felhasználásra készült, ezért lehet, hogy nem benned van a hiba, ha nem sikerül normálisan menni vele.
Project Cars, Raceroom, Assetto, ebben probáld meg.
Raceroom azért is jó (azonkívül, hogy szimulátorényben nem rossz), mert az alapja ingyenes, van választék ingyenesen elérhető autókból is. -
Chosen
addikt
válasz Wundar #34419 üzenetére
Kicsit OFF topik, de Forza Horizon 4 supporttal beszéltem anno erről. Kontrolleren és billentyűzeten van egy plusz réteg rásegítés, ami kormány esetében le van tiltva. Akármit csinálsz, nem fognak olyan stabilan menni az autók, mint a másik két beviteli módszerrel. Sajnos ez van és szerintük ez így rendben van...
Billentyűzet és kontroller esetében ez a rásegítés a "Normal" steering. Ha ezt átkapcsolod "Simulation" módra, akkor pont úgy fog csúszni minden, mint kormánnyal. Kormány esetében csak "Simulation" aktív, teljesen mindegy mit ír ki a menü.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
És akkor megjöttek az első rivjúk a TM első loadcelles pedáljáról. A teszter azt mondja, hogy 200 dollár lesz, gondolom itt 200 euró, azaz 70 ezer forint körül. A fullos Fana CSL Elite kerül 230-ba most. 30 euró különbség és a TM ránézésre elég bóvlinak néz ki a sok szép bazári műanyagtól. Persze ettől még lehet jó, de a Fana komolyabbnak tűnik első ránézésre.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
kozmy
őstag
válasz zsozsa74 #34426 üzenetére
TH új pedáljáról bővebben [link] ja és hallsenzoros
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
-
arty
veterán
válasz Chosen #34423 üzenetére
szerintem a steering normalon könnyebben megfogható autókat eredményez kormánnyal is
azt el tudom fogadni, hogy kevesebbet segít, mint kontival, bár sose próbáltam: autósjáték -> kormány(forzát simu kormányzással szerintem az fm4 körül elengedtem, kevés vagyok hozzá)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Jacek
veterán
válasz barcalaci84 #34441 üzenetére
Megnéztem most egy full szétszerelést, háttt ezt nem az örökkévalónak építették
Kuplung és a gáz simán a műanyagban fút, a fék van berakva fémbe de az is a műanyagban...
Legalábbis én így értelmeztem a videót hogy az alsó tálca full műanyag.
Így ez alapján inkább veszek Fana CSL Elitet mint ezt.. ha 150 euró lenne akkor is, a legjobb benne hogy ez a műanyag problem nem fél alatt fog problémát okozni gondolom kb ki van talalva gari idő vége és elporlad.... -
v2
senior tag
Végül is a kormányok is porladnak meg a logi lc módok.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Chosen
addikt
Ha úgy érzed, hogy segít, az csak placebo. A játék kilövi a háttérben a normal steeringet, ezért írtam, hogy mindegy a menüben mi látszik.
"There are multiple systems layered together to create Normal steering. Simulation Steering turns these systems off. The input layers of these systems are turned off any time you use a wheel, regardless of the steering setting." Forrás: [FH4: Wheel Setup and Tuning]
-
arty
veterán
válasz Chosen #34446 üzenetére
nagyon-nagyon fura... de nem ez az első placebo, amire ráfutok (pedig az életemre megesküdtem volna, hogy simu-n egyszerűen nem tudok menni a forzákkal...de vajon régen is így volt? hátha az erősített rá a placebómra, hogy régen tényleg könnyebb volt forzákban a normál.... vagyis.... próbálok kapaszkodót keresni, nem hiszem el, hogy így átvertek (átvertem magam) )
azért ezt továbbra sem értem: "The Normal steering assist may make FFB feel “sharper” because it influences the yaw inertia of the car to help maintain control during rapid lock-to-lock steering situations. This makes the car somewhat less agile than with Simulation steering, but also more stable." - mostakkor? FFB -> kormányra érti -> mégis "más" a normal?!
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chosen
addikt
Ezt a részt viszont én se tudom mire vélni. Esetleg arra tudok gondolni, hogy az FFB érzetet befolyásolja, de maga az autó fizikája változatlan.
Anno így rákérdeztem supportnál:
"Just to make it clear. When using a wheel, only “Simulation” steering will be used, right? “Normal” steering is not available for wheel users in any way. Is that correct?"Válasz:
"Correct, just because of all the various input layers used for "Normal" that could affect how the car performs when driving it with a wheel." -
pokmky
tag
Azt tudom elképzelni, hogy billentyű mellett beállításoktól függetlenül működik a túlkormányzás elleni védelem, vagyis csak addig tekeri a kormányt, amíg van értelme. A különbséget a Beamng.drive-ban lehet észrevenni a többi játékhoz képest, mert abban ilyen nincs, akkor sem, ha billentyűzettel játszol például. Az billentyűvel és kormánnyal is ugyanolyan, csak kormánnyal finomabban tudod irányítani persze.
Amúgy én megvettem a forza motorsport 7-et, amikor vettem a kormányt, mert állítólag jó, de szerény véleményem szerint borzalmasan gagyi az a játék, kibodott 8000Ft-volt, szerintem kár vitatkozni rajta.