- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz Scarletiel #30250 üzenetére
Pedig megvettem volna...
Viccet felreteve, sok gyakorlassal jar. En is eszmeletlen bena voltam, most mar csak bena.
-
koanla
aktív tag
válasz Scarletiel #30250 üzenetére
Azért arra készülj, hogy hosszú úton indulsz el Nekem nyolc évem van csak az egyik mostani szoftban és azért előtte is ment idő rally-s és aztán pályaautós szimekbe szépen
@ForRedGlory (30251): Sajnos nálam még marad az 'eszméletlen' is bőven
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
koanla
aktív tag
válasz Scarletiel #30254 üzenetére
Talán már írtam korábban, de versenypályán (az utcával ellentétben) mindenki nyomja neki egyenesben - is.
A különbség ott kanyarokon, kigyorson, féktávon fog kijönni. És ott jelentősége van akár egész kis eltéréseknek is. Nézz meg akár egy DTM-et, sokszor 1mp-en belül van a teljes mezőny időmérőn.
Am még a szim ellen szól, hogy a visszajelzéseink nagy részét nem kapjuk meg, így azért a sebességérzet is nehezebben alakul ki. Ez is sanszosan egy olyan dolog lesz, amihez hozzá kell majd szoknod.
-
tobias88888
őstag
válasz Scarletiel #30254 üzenetére
Dehogy. Nekem volt vagy 1 év mire bekerültem az első szerverre gtr mastersen ami a legjobb 20at jelenti. De persze ott is messze maradsz az élmenőktől akik általában több mint 10 éve tolják. Ha nincs meg a született tehetség akkor gyakorolni kell. A korábbi jogsi ebből a szempontból szerintem pont hogy hátrány, egy versenyautót teljesen másképp kell kezelni. A gokart viszont segithet nagyon sokat, helyedben kipróbálnám, nekem az a fékezési technikámon elég sokat javitott
[ Szerkesztve ]
-
frelife
aktív tag
válasz koanla #30252 üzenetére
A baj csak az hogy nem minden játékban tudsz kalibrálni nézetet.. Sőt.. Álltalában ezek előre deffiniált nézetek. Sose értettem miért nem lehet pl konzolon se csusztatni és zummolni játékon belül a nézetet.. Talán ha lenne 3om monitorom akkor jol kiadná amit kell de igy nehezebb azért beállitani.
-
őstag
Halihó!
Van nekem egy régi Momo Racing kormányom, ehhez szeretnék tartóállványt valamiféle használható, de olcsó megoldásban. Mit érdemes venni? Az se feltétel hogy új legyen. Sajnos az asztalomhoz nem rögzíthetem, mert panelben élek, és négy szinttel lejjebb is hallanák a force feedbacket A cél, hogy a TV elé tudjam rakni a szőnyegre, és a steam linkkel használjam.
Köszi előre is a segítséget.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
bghistvan
senior tag
T300-at nézegetem,és az E.D- ba 2 féle van,RS Force, és a Ferrari........ előbbire 1 év, utóbbira 3 év(!) garancia van ugyanabban az árban.
Betelefonáltam megkérdezni hogy ez elírás vagy ez minek köszönhető..... válasz: nem elírás,ez így van.
Nem értem, valami mutyi biztos van.[ Szerkesztve ]
-
kozmy
őstag
válasz frelife #30265 üzenetére
A magam mevében beszélek csak, én mégegyszer műanyag csatolásu perecet nem vennék. Lehet hogy az énhibám is hogy eltörött a perec, mert az ember vezetés közben koncentrál és olyan dolgokat művel a pereccel mint pl: feszegetil, és nem azt figyelem, hogy mit csinálok a pereccel hanem a játékra koncentrálok.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
-
Nereyn
tag
Helló Helló!
Offba teszem, mert nem tudom mennire lenne on, de nem is ez az érdekes.
Logi G29 72e HUF ért mennyire jó ár ? Mediába kuponos akció hála a Glamour napnak
Vagy inkább várjak a black friday-re amibe kitudja jobb áron lesz-e ?Köszi előre is !
-
HaJo90
csendes tag
Sziasztok!
Pár napja írtam G25-ös cincogó hangról. Azóta széptkaptam a kormányt és csináltam róla videófelvételt:
https://photos.app.goo.gl/s3Vmi64vTvNjjegz8Nincs esetleg ötlete valakinek, hogy mivel próbálkozzak? Kikapcsolt állapotban is jelentkezik, tehát nincs köze a FFB-hez (a videó is kikapcsolt állapotban készült). Mintha a fogaskerekek környékéről jönne a hang.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Üdv.
-
frelife
aktív tag
Hát, szélesebb most nem volt, de majd elmegyek a hétvégén obi/praktiker látogatásra. Mondjuk nem értem hogy egy 100euros perec azért nem olcso, miért nem fém? Ez a haszon.. Vegyél hubot. És milyen jo mert arra bármit rárakhatsz. Amugy lehet a csl base gyengébb az nem gyilkolja e nyire? Ez a 2.5 nagyon erős. Egy DD kiprobálnék
-
arty
veterán
ezesetben ÚJ termékként nem forgalmazhatja a kereskedő... így reális lehet az 1 év, de ezt jeleznie kell az edigitalnak! olyan nincs, hogy kiteszi az új termékek közé és sutyiban csak 1 évet ad rá...
ha a termék deklaráltan új, akkor 2 év szavatosság vonatkozik MINIMUM a termékre (pl. 3 évet is adhat jófejségből, önkéntesen a gyártó, kereskedő, stb)
(#30275) HaJo90 - bontsd szét tovább, előbb utóbb meglátod, melyik fogaskerék kiszedése után múlik el a hang
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Scarletiel
senior tag
válasz tobias88888 #30259 üzenetére
És van esetleg valami kezdőknek való szimulátor? Ami megvan Steam-en az az Assetto Corsa, Dirt Rally, meg a GRID. Illetve kipróbálás szempontjából van még virágbolti Project Cars 2.
Ha a PS4 vonalat nézzük ott meg Gran Turismo Sport, de ott nem tudom hogy menne-e a H váltó. -
arty
veterán
válasz Scarletiel #30278 üzenetére
persze, hogy támogatott a szetted ps4en, teljes mértékben!
ráadásul GT-ben szerintem nagyon jó a kuplung+H váltózás, bünteti a "hibás" vezetést is (nem veszi be a sebességet)
és ha jól rémlik, a kormányra is lehet dugva a váltó, nem kell 2 USB-t elhasználni rá!"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
tobias88888
őstag
válasz Scarletiel #30278 üzenetére
Szimulátor kezdőknek nincs, szimulátorokban vannak kezdő autók. Az Assetto Corsa Dirt Rally kettős tökéletes és a gtr mastersről biztosan találsz a kormányodnak és a játéknak megfelelő beállitásokat. Érdemes az elején utcai autókkal gyakorolni, pl mx-5 és fokozatosan fellépni. Nincs olyan hogy elindulsz és egyből GT3al verhetetlen leszel
-
GalaHU
őstag
válasz Scarletiel #30278 üzenetére
Így igaz...
Assettoban nem olyan frusztráló ha hibázol, általában van hova kicsúszni. Dirtally-ban hamar benéz a fa! De ott sem esélytelen, keress valami lassú elsőkerekes vasat!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
kozmy
őstag
válasz frelife #30276 üzenetére
Van hub-om is. De szerintem nem annyira a bázis erőssége miatt törik el, hanem amit írtam, hogy az ember feszegeti főleg mikor fékezel egy V3 pedál esetében ott kell taposni aztán menet közben szerintem a perecet magamfele is húzom, lehet ezt nem bírja.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
frelife
aktív tag
Tetszik a kormányod!!! én fékezésnél sose a kormánynál kapaszkodok be. Ezért van az üllés. Csak gondolom nem biztos hogy igy van de ha fékezés közben a kormányon huzod be magad vagy azzal tartod a pozicciod akkor rossz a beállitás. Az ülésnek kéne elnyelnie és tartania hogy kifejtsd az erőt amivel taposol. De csak találgatok.
Bár lehet szoktam én is kapaszkodni bele.. Nem tudom nem figyeltem sose, azt feltételezem hogy nem. Pedig toktam már padlot hogy szétcsuszott a pit.[ Szerkesztve ]
-
luigi106
tag
Kozmy írod,hogy mégegyszer nem vennél műanyag csatolású perecet. Ettől eltekintve mik a tapasztalataid a McLaren kormányról? Azért kérdezem, mert felmerült bennem a gondolat,hogy vennék egy McLaren kormányt, és lehet kapni hozzá fém gyorscsatit. Ez így működőképes alternatíva lehet-e? Főleg GTS-hez használnám. Érdekel a véleményed.
Sőt most néztem a fanatec honlapját, és mintha alapból adnák hozzá a gyorscsatlakozót. Ráadásul most akciós 230€ az ára.[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
Na, elkészültem én is végre az új cockpittel, már minden működik is, úgyhogy öröm és bódottá!
Egy Simétik K2 cockpitet vásároltam, monitor, sebváltó és buttkicker tartókkal. Erre tettem egy 32 colos ívelt QHD Philips monitort, meg a már meglévő Fantatec Clubsport szettemet. És persze az ülés alá a buttkickert.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Scarletiel
senior tag
válasz frelife #30286 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
Még lehet lesz jópár ilyen agyatlan kérdésem. Mint például, hogy sokszor látom, a kormányt úgy fogják az emberek hogy csutkára ki van nyújtva a karjuk. Ezt így kellene? Gondolom megszokás kérdése, de ha jól emlékszem engem úgy tanítottak hogy egy kényelmes szöget zárjon a karom. -
frelife
aktív tag
válasz Scarletiel #30287 üzenetére
Miért nekem?
Ha ez kérdés volt akkor nem! Egyenes kinyujtott kézzel nem vezetünk. A csuklót rá lehessen tenni a kormány tetejére. De ez pl egy verseny autoban már nem játszik. Ott közelebb van a kormány.
Amugyva beülés se mindegy, törekedni kell az egyenes pozicciora a combjaid a széken feküdjenek.[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz Scarletiel #30287 üzenetére
Erre azt tudom mondani, hogy nem igazán foglalkoztam az ajánlott távolságokkal. Hosszú idő és sok tapasztalás útján jutottam el a jelenlegi pozícióhoz, eredetileg nekem is távolabb volt kicsit minden. Apránként közelítettem magamhoz a kormányt és emeltem a magasságát. Közben minden lépésnél pontosabb, stabilabb lettem egy kicsit (főleg a kormány magasság emelése segített, azóta a saját kocsimban is magasabbra és közelebb helyeztem magamhoz a kormányt), míg eljutottam oda, hogy "Most jó, ne nyúlj hozzá!"
Már jó ideje használtam a jelenlegi pozíciót, amikor egyszer megnéztem, amit a vezetéstechnikai tréningen okítanak (azóta voltam is a Ringen). Szinte tökéletes mása az üléspozícióm és a kezem tartása annak. A pedál van egy kicsit messzebb, de a H&T miatt nekem kell ennyi.
Érdemes, akár hónapokkal később is kicsit kísérletezni, érhetik az embert meglepetések.Nagy gáz, kis szerencse!
-
zsozsa74
senior tag
válasz frelife #30286 üzenetére
Köszi!
Kesztyűért nem vagyok oda, mert szeretem ennek a bőrös kormánynak a tapintását. Másrészt meg kellene, mert sokszor van, hogy szinte végig egy kézzel vezetek, mert a másikkal a váltót markolom és ez nem tett jót a középső ujjam tövénél lévő ízületnek, nagyon fájdalmassá vált és hosszú ideig kellett pihentetni. Gondolom a jó FFB megviseli. Szóval mégiscsak kéne valami, ami ezeken a részeken ki is van párnázva kicsit és tompítja valamennyire a rezgéseket.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
válasz frelife #30291 üzenetére
Hasított bőrhöz tényleg ajánlott a kesztyű, korábban az volt nekem és nagyon hamar nagyon csúnyán megkopott kesztyű nélkül használva, bár tapintásra úgy is jó volt. Aztán amikor levált a hasított bőr borítás a perecről, akkor kicseréltettem erre a bőrösre a Fanával. Ez hibátlan. A bőr szépen varrott, egy deka kopás nem látszik rajta és jó a tapintása.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
koanla
aktív tag
válasz Scarletiel #30287 üzenetére
Nem akarok csúnya lenni (persze attól még az leszek), de nekem az a tapasztalatom, hogy az utcán is "vagány" üléspozíciót használó emberek a szimben (inkább autós játékokat írok, aki szimig komolyabban eljut, azt talán már annyira nem) is arra törekszenek. Az pedig sajnos minden, csak nem hatékony. Kettővel (hárommal?) lejjebb kolléga jól írja, vezetéstechnikai térningen elmondják, mit hogyan kell, az be szokott válni. Tavaly a HRingen volt kinn szim, arc beült, nagyon vagányul, nyomta is neki (nem akarok túlzásokba esni, de mintha még azt a jól ismert gerincferdüléses pózt is vette volna fel és egy kézzel fogta a kormányt) és persze T1-ben mindjárt is fel is verte a port (AC, valami GT3-mal Nürb GP-n). Szinte látszott, hogy utcai autóban is így ül és rendkívül jól vezet (gondolta magában). Hát, nem jött be.
Jelzem, ha annyira jó lenne ez a megoldás, akkor a versenyzők is így csinálnák, de náluk nagyon nem ezt fogod megfigyelni.
De amúgy szerintem kábé úgy csináld, ahogy Neked a legkényelmesebb. Nem tudni, hová fog ez Nálad vezetni, de mondjuk egy endurance versenyen (mármint azt nem tudni,hogy valaha részt akarsz-e majd venni olyanon), vagy simán csak egy hosszabb stint esetén nagyon nem lesz mindegy. Azt is szinte borítékolni tudom, hogy majd szépen apránként módosítasz ezen is itt-ott és a végén majd csak beáll az optimumra.
Még egy dolog, talán nem triviális: régebben az autósiskolák valamért nagyon imádták a 10 óra-10 perces kormányfogást. Azt gondolom, ez már bőven a múlt, de ha mégsem, akkor azt javaslom, hogy 9 óra-15 percnél fogd majd a kormányt, az adja a lehető legnagyobb szabadságot, és akkor tudsz a legjobban reagálni. Van ismerősöm, aki gokartot is úgy vezet, mindig rosszul is vagyok, mikor ezt látom -
ForRedGlory
félisten
Hátha valakit érdekel
Mercedes-AMG Motorsport eRacing Competition 2018 | Final
Raceroom, de van benne volt F1-es pilóta is. (Pascal Wehrlein, Paul di Resta, stb)
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz luigi106 #30284 üzenetére
"Sőt most néztem a fanatec honlapját, és mintha alapból adnák hozzá a gyorscsatlakozót. Ráadásul most akciós 230€ az ára."
Jó, hogy mondod és tényleg... most 230 euro és benne van a csomagban az adapter is. Hiába szar, ennyiért azért már nem rossz ajánlat. Gondolom megunták kozmyék folyamatos sírását, hogy eltört a zár.
[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz ForRedGlory #30296 üzenetére
Szerintem ennyiért egész jó, vennék is egyet, mert érdekel. De most hardver csere van, ami már így is fáj.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
zsozsa74
senior tag
válasz koanla #30294 üzenetére
Köszi!
Hát az az igazság, hogy ez életem első saját monitora, mindig viszonylag nagy tévén nyomtam a szimet, egészen a VR-ig. Azt, hogy hajlított, igaziból szemből észre sem nagyon venni. Szóval ez szerintem se nem előny, se nem hátrány egy sík monitorhoz képest. Kívülről jobban néz ki szerintem, de kb. ennyi... Amúgy továbbra is a VR a fő csapásirány, csak van pár autós ami vagy nem tud VR-t (Automobilista), vagy kicsinál a VR módja (Dirt Rally) és ezekkel is szeretnék néha menni.
Viszont már most egy nap után azt vettem észre, hogy így, hogy ilyen pozícióban van a monitor, tehát közvetlenül a kormány felett egyfajta szélvédő fílinget biztosítva, megint tudok vezetni sík (vagyis ívelt ) képernyőn. Ez csak azért érdekes, mert a VR rendszeres használatával iszonyat gyorsan vesztettem el azt a több éve "épített" képességet, hogy síkképernyőn vezetni tudjak. Persze, ha felveszem a sisakot, akkor rögtön érzem, hogy mennyivel valószerűbb úgy az egész, de azért mégis, most így egész jó lett...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Scarletiel
senior tag
# frelife Bocsi, nem neked akartam ott válaszolni, csak félrenyomtam. Szeretek új hozzászólásként írni, hogy ne csak egy embernek címezzem amit írok, de most félrecsúszott.
Akkor jól sejtettem, hogy az nem túl jó technika, csak sokaknál láttam.
Hát nem tudom mi fog kisülni belőle de igyekszem majd javulni a tanácsok alapján. Köszönöm mégegyszer mindenkinek a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest