- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58660352
törölt tag
Szerintem azért mert ott csak vibra van, én viszont direkt a force feedback miatt vettem (volna) ezt a kormányt. Angolszász oldalakon is nézegettem de szinte sehol nem írnak erről a típusról. Azóta már másik számítógépen is kipróbáltam, és ott sem működik. Ha csak egy-egy játékról lenne szó megérteném de így, hogy a vezérlőpultban a játékvezérlők beállításánál sem jó a force feedback ez azt jelenti, hogy egy játéknál sem lesz jó! Már beszéltem a bolttal, hétfőn vissza viszem a kormányt, mert ez így nekem nem kóser.
-
atomeec
senior tag
Értem, nekem kedden ér ide valamikor, már Németországban jár a kicsike
Neten találtam leírást valamint sikerült tegnap egy magyar sráccal is értekeznem, hogy hogyan csinálta ő, de van megoldás. Igaz fúrni kell hozzá, meg a garinak annyi, de mivel nekem nem kérik vissza, valószínűleg megpróbálom. Állítólag nem nehéz megcsinálni és nem is kormány hiba, mert az ffb motorok tengelye hosszanti irányba mozog, és a ferde fogazás miatt bizonyos erőhatások (lásd Dirt 3 rezgő effektje) megrántják az egészet, ezért a durva hang. A G25-nél ez nem fordulhatott elő, mert ott a fogazás hosszanti irányú. Ezt a tengely mozgást kell megszüntetni és a zaj is eltűnik. Viszont a garancia is...Egy hónapja csinálta meg, azóta minden nap használja és tökéletes a kormánya. A váltó szerintem csak bejáratós Örülök, hogy elégedett vagy, de ha mégis megint előjönne a zaj, akkor tudd miért van, sajnos vagy nagyon gyenge ffb-vel játszik az ember bizonyos játékokat, vagy eltűri a hangját (a garancia miatt), vagy nekiesik házilag babrálni, de ezt nem várhatják el egy 102-ezres kormány vásárlójától!!!!
Köszi a visszajelzést, én is megírom majd szerdán, hogy mi a helyzet...bár azon gondolkodtam, lehet bontatlanul el kéne adni, úgy járnék a legjobban, gari lesz rá még bőven, ezt meg ha meg tudom csinálni... -
N€T0X|N
őstag
válasz Gigi01 #11112 üzenetére
ne legyen túl drága(max. 25e) + csak új bolti érdekel
Dreimus: 25-ig talán valamelyik Thrustmaster lehet jó választás, pl. az RGT talán van ennyiért is. Vagy ha az sok (most így hirtelen csak egy helyen, 29-ért találtam), akkor - bár ffb nélküli, csak vibra van benne - a Ferrari GT Experience viszont 15 körül van. Ezekre a játékokra megfelelő lehet.
Sent from my keyBoard
-
Dreimus
senior tag
válasz Gigi01 #11112 üzenetére
Szia,
Sajnos picit drágák, bár én is őket néztem ki elsőnek
#N€T0X|N : Ip*n-n megnéztem a RGT kormányt és egész jó csak egy-két típus hiba miatt mégse. Marad amit a logout tesztben is láttam Ferrari GT Experience, igaz nincs FFB, de kezdésnek jó lesz, ha csak nem lesz addig egy jobb ajánlat.
Köszönöm a válaszaitokat,
Dreimus. -
akela91
addikt
válasz Gigi01 #11331 üzenetére
Nem tudom, 900-al nekem akkorákat kell tekerni, ami valótlan teljes mértékben bármelyik kanyarban. 320-nál akkorákat tekerek pont mint kéne.
OKé, lassú parkolásnál jön jön a 900, de máskor?Steering lock jól van beállítva. (20-24) közé kell esnie az értéknek ha elosztom a szöggel)
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz Gigi01 #11335 üzenetére
Az így nem jó megközelítés, hogy hol/mikor hány fokot használsz...
Adott programban, adott kocsival, adott pályán meg kell találni a számodra ideális kormány áttételt, majd a setup-ban állítható maximális steering lock-hoz beállítani az ezt az áttételt megvalósító kormányszöget, így tudod maximálisan kihasználni a kormányod adta lehetőségeket.
Leírás: kormányszög állítás
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz Gigi01 #14744 üzenetére
Szia. Mivel en most vagyok tul ezen a dilemman, megosztom. Ha a G27 bevalt, es abban az arkategoriaban keresel ismet, akkor azt kell venni. Jobb nincs, ami pedig folotte van, az joval dragabb ugyan azokkal az opciokkal. En is reszben G27-rol valtottam(nekem az mint kormany nem jott be, inkabb hasznaltam a 10+ eves MOMO Force-ot). Sajnos az elromlott, kozben a kihasznalatlansag miatt en is eladtam a G27-et, igy most kormany nelkul voltam. G27-et nem akartam, a Thrust alap pont dupla annyiba fajt a valtoval, mint a G27, a Fanatec-bol hasznaltan csak maga az alap wheel es a base unit lett volna annyi(se H valto, se pedal, se F1 wheel), amennyi az elobb emlitett Thrust felallas. Igy maradt az arany kozeput... Eleg durva penzeket elkernek, foleg ugy, hogy ez meg csak nem is egy csucskategoria, hanem amatoroknek, jatekosoknak szant termekek.
Mai naptol en a Thrustmaster T500 RS hasznaloi koze leptem be, egy TH8 RS Shifter -el es egy Ferrari F1 wheel addon -sl(talan meglesz szemtelen aron egy Ferka 458-as perec is...). Meg nincs itt, valszeg csak a het vege fele kapom meg oket, de mar viszket a tenyerem.
Pedal modrol tud valaki valamit mondani? Gondolok itt azon, hogy a fekben a potit load cell-re cserelni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gigi01 #14747 üzenetére
Engem 7 evig a piros MOMO Force szolgalt, eletem legjobb vetele volt. Nagyon sajnalom, hogy megkotlott.
Nekem egy full race stand kellene, cockpit-el. Ami visszatart a veteltol, az a hely hiany. De mar korvonalazodik bennem a dolog, kidobom a sarok asztalt, es jon helyere egy ilyen a 3 monitornak, es egy ilyen playseat. Mar csak azt kell kitalalnom, hogy amikor csak siman netezek, vagy massal gamelek, akkor mivel tudom potolni a desket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jack@l
veterán
válasz Gigi01 #15678 üzenetére
Gondolod úgy majd olcsóbban kijössz?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gigi01 #15678 üzenetére
Tudsz és úgy drágább is lesz, mint az új G27. Igaz, talán jobb is (Thrustmaster TH8RS [van még egy nekik a típusát nem tudom] vagy Fanatec Clubsport váltó és valamelyik Fanatec pedálsor), de ha nem akarsz rá ennyit költeni, akkor nem sok opciód van.
Sent from my keyBoard
-
-
laci_8519
tag
válasz Gigi01 #19948 üzenetére
Nem egészen értem, hogy mi a kérdésed, de nem ezt keresed?
http://support.logitech.com/product/g27-racing-wheel
Ha nem akkor nem értem a "kivezeti" nálad mit jelent.
[ Szerkesztve ]
-
kozmy
őstag
válasz Gigi01 #22126 üzenetére
A T300 esetében csak a dizájn új, és olyan perecet raktakrá amivel fordul a váltó is, valamivel gyengébb az ipari motorja mint a T500-nak. Egy kritikát tudok felhozni a T500 esetében hogy nem fordul a váltó a pereccel, a többi makulátlan, ha 2 kormányközül kéne választanom akkor T500
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
#97716736
törölt tag
válasz Gigi01 #22139 üzenetére
Az eredeti kormanyon is ilyen szintes, de lecserelheted az osszes gombot egy szinure is. Forma 1-es kormanyokon meg kaprazik a szinvilag, en sose a szineket neztem, nem tudom neked mi bajod ezekkel.
Csak az alcantara a legjobb kormany, fogasra is nagyon jo. En meg kesztyuben vezetek es sokkal jobb igy vezeteni, masszivabb fogast ad, es amikor kiprobaltam csupasz kezzel na ugy volt fura nekem -
#97716736
törölt tag
válasz Gigi01 #22148 üzenetére
Hat figyelj, mar csak azert is illik hozza a kesztyu mert egy ido utan ezt az Alcantara boritast ugy osszekenned csupasz kezzel, foleg nyari melegben izzadt kezel, hogy ezt sose tudod kimosni belole.
En egy Sparco Meca 2-es kesztyut vettem kemeny 7000ft-ert es brutalis jo benne vezetni.
Mivel az Alcantara velur fele anyagbol van, igy ezt a kesztyut hozza meltan valasztottam, mivel ez is velur boritasu. Nyilvan kell 4-5 nap, hogy kinyuljon a kesztyu, mert eleinte torte a kis ujjam, de utana nagyon elvezet benne vezetni, es utana azt mondod soha tobbet csupasz kezzel.
Ami meg a pedalt illeti, a T3PA-val sem vesztesz semmit, nekem tokeletes, a fek moddal meg megspekelheted, amit adnak hozza, igy ha kemenyen betaposod a feket, akkor betapad, mint az igazi autokban, igy nekem tobb nem kell.
Kicsit a gaznak a rugoja lehetne feszesebb, mint pl a kuplungnak a rugoja, de lehet hogy a kettot megcserelem.
Osszesegeben, es a Sim Racing is mondta, ez az Alcantara szett eri meg a legjobban. En 123k-ert vettem ujonnan, es ha kulon kulon megvennel mindent amit ehhez a szetthez kapsz, durvan 160-175 kornyekere jonne ki.[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Gigi01 #22151 üzenetére
Én azt mondom ha teheted próbáld ki mindkettőt valakinél. Nekem 500 van. Az új változat. Próbáltam a 300-as alcantara szettet is. A kormány tényleg szebb, de hamar le lehet amortizálni. Én pedig nem fogok kesztyűben vezetni. Érzésre az 500 erősebb. Nekem ez is sokat számított a döntésben. Azt pedig, hogy a 300-as pontosabb lenne, hát nekem nem tűnt fel. Érzésre nem sok különbség van. Egyedül a 300-as gyengébb ffb-je tűnt fel. Ha kb. egy erősségre hoztam a két kormányt ffb szempontjából akkor nem igazán éreztem különbséget. Én a plusz erőre szavaztam. Assetto esetében sok autónál még az 500-as erejét is kevésnek érzem normális clipping mentes beállítás esetén. Aztán az 500-as pedálja nekem jobban tetszett. Minőségibb érzetet ad mint a t3pa. Egyedül a fix váltófülek voltak furcsák nekem, azokat meg kellett szokni. Ha lenne 500-as kormánnyal mozgó váltófülekkel és alcantara dizájn kormánnyal de valami tartósabb borítással az alcantara helyett akkor az lenne nekem a tökéletes szett. Csak hát ugye ilyen nincs.
-
#48967168
törölt tag
válasz Gigi01 #22158 üzenetére
Nekem jelenleg is van T500-om (igaz már csak tartalékba) és korábban volt TX ami ugye szinte ugyanaz mint a 300-as csak XBoxhoz.
Érzetre nekem a kettő szinte ugyanolyan volt, de én nem szeretem ha túl erős az FFB. Az 500-as pedálja nagyon jó, igaz nem loadcell-es de a hozzáadott gumipogácsával fokozható az illúzió. Arról már nem is beszélve, hogy a pedálok megfodíthatóak (F1 vs rally style). Szóval egy pont ide.
Szerintem érdemes elgondolkodni egy TX beszerzésén (már persze ha PC-n akarod használni) mert elég sokan kiábrándultak az XO-n szimezésből, mert sokáig nem volt hozzá értelmes játék (a Forza vicc kategória) mostanában csak a DIrt és a pCars ami egyáltalán használja.
Ehhez lehet lőni az ebay-ről 500-as pedálszettet (úgy tűnik az bírja a legtovább) és ha zavar a kormány akkor az összes TM rim rámegy. A GTE rim egy centivel kisebb mint az alcantara, cserébe strapabíró. Sőt ha van kedved barkácsolni akkor rakhatsz rá "rendes" kormánykereket is, az FFB-je bőven elbírja...
De ha nem akarsz sokat szenvedni a beszerzéssel és megfelel a közel tökéletes konfiguráció is akkor a 300-as alcantara edition a te cuccod!
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Gigi01 #22158 üzenetére
Szerintem régi változatot nem is lehet már venni. Az új kék dobozos, a régi azt hiszem piros volt. Ha minden igaz ez a különbség a két változat között. Megerősíteni nem tudom mert nem szedtem szét az enyémet.
"The latest T500RS devices have compression springs (not the older torsion ones), a bigger thicker fan which is oriented differently to the early models, and the most recent change is that there used to be a circular set of holes on the top panel for the fan airflow which is closed off in recent T500RS models."
A hűtése még így is hangos. Ha lejár a garancia, valószínűleg keresek bele egy csendesebb típust. Talán van olyan ami halkabb és jobban is hűt. A fix váltófülek eleinte zavartak ez tény. Meg kellett szokni. Ma már nincs vele bajom, csak G27 után furcsa volt. Verseny közben amúgy sem kell akkorát fordítani a kormányon, hogy ne tudjon az ember ez miatt váltani. A kezem soha nem akadt el benne, bőven van akkora hely, hogy ez ne történhessen meg. A hátránya inkább akkor jelentkezik ha nagyot kell fordítani a kormányon. Ilyenkor ugye fogást kell változtatni, hogy elérje az ember a füleket. Szerintem megszokható, de jobb a nem fix. Nekem többet ért a jobb pedál és az erősebb ffb. Plusz engem ez a kormány cserélgetős téma sem hoz lázba.
Kicsit más, hátha tudja valaki a választ:
Ha T500 esetében cserélem a kormányt mondjuk egy alcantara változatra, akkor az új kormányon lévő gombok és a váltófülek is működni fognak? Mert ha igen akkor elég csak kivenni a fix füleket és problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
#97716736
törölt tag
válasz Gigi01 #22171 üzenetére
Erre ezt irta:
Regarding the repair procedure. In order to start it, we will need from you a copy of the invoice/receipt for the product, a picture with the serial number found on the bottom of the wheel base and a short video with the fault that has to be uploaded at a link that will be provided to you.
Following that, you will receive delivery slips from us to ship the wheel for us. This implies no costs from you. Free shipping, free repairs.
For any other questions, we rest at your disposal.Tehat ha jol ertem nekem nem kell semmit elkuldenem, mert keri a nyugta szamat, sorozatszam, video rola stb, tehat ezek szerint csak ok kuldenek nekem csomagot? Ez szinte a legegyszerubb megoldas
-
#97716736
törölt tag
válasz Gigi01 #22178 üzenetére
Szerencsere a TH-val konnyu a gariztatas, nem gondoltam volna hogy ennyire rendesek. Nyilvan kicsit hosszu folyamat, nem tudom pontosan hol a szekhelye, de 2-3 honapba biztos beletelne. De cserebe biztos, hogy meg egy hibas termeket nem fogsz kapni, mert a cseredarabot azert atvizsgaljak, hogy ez a folyamat ne ismetlodjon egybol : )
-
RaGi91
senior tag
válasz Gigi01 #22313 üzenetére
Hát nem hiszem, hogy jobb lenne. Én a need for speedeket is billentyűzettel játszottam még régen, amikor jók voltak (Underground 1,2, MW) és szerény véleményem szerint ez se nyújt többet. Engem speciál ha nincs ffb, az zavar. Nameg, ha kiszállsz az autóból, akkor kapsz a kontrollerhez, vagy pedál+kormánnyal irányítod az embert?
Mondjuk régen kormánnyal játszottuk végig haverral a Lord of the Rings: Return of the King-et coop-ba, mert nem volt kontroller
-
RaGi91
senior tag
válasz Gigi01 #22317 üzenetére
Hát én sokat fps-ezek (CS:GO), úgyhogy nem áll tőlem messze. De ha a kormányt megfogom, akkor csakis szimulátor.
Kíváncsi vagyok milyen lesz az F1 2016, sokan írják, hogy ez lesz az eddigi legjobb F1 játék, de én egy kicsit aggódok. Hamarosan kész lesz a házilag barkácsolt cockpit-em és gondolkozok rajta, hogy a t300 base-emre kéne egy F1 perec is. Van a TM verzióján kívül valami más alternatíva?
-
#97716736
törölt tag
válasz Gigi01 #22400 üzenetére
Ugyanaz a beszallito, mint a Hardverkernek. Letesztelve volt a kormany, amit visszajelzett a Compker.
Maga a Compkerrel nincs problema, azok segitokeszek, es tenyleg gyorsak. Maga a beszallito a mocskos banda, de mint kiderult tesztelve lett, es semmi hibat nem veltem felfedezni.
Addig hasznalom mig mukodik, es ha elromlana, akkor egybol cserelik, vagy penz visszafizetes amelyiket akarom.
Remelem ez a darab kibirja hosszu ideig.Compkert meg ne keruld el, jo bolt hidd el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- E-roller topik
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Robot fűnyírók
- Gran Turismo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...