Új márkát jelentett be Carl Pei

A Nothing almárkája kedvezőbb árkategóriájú eszközökre fog fókuszálni.

Carl Pei az aktuális közösségi (Community Update) videóban jelentette be, mintegy mellékesen nyolc perc után, hogy a Nothing almárkát hoz létre, ami kedvezőbb árú készülékekre fókuszál. A hír hallatán volt néhány erős tippünk, hogy mi lehet a sub brand megnevezése: Everything? Else matters? But the Truth? Even Less? De minden kreativitásunkat meghaladta a megoldás: CMF. Azt sajnos nem közölték, hogy ez pontosan mit takar, de biztosan nem Cheap Mobile Fone-t, noha pont ez a terve a Nothingnak a CMF by Nothinggal.

A Nothing továbbra is, hogy Carl Peit idézzük, a dizájninnovációra fókuszál a prémium szegmensben, a legfrissebb és legjobb megoldásokat implementálva (mondjuk a Nothing Phone (2) technológiailag pont nem a legfrissebb a Snapdragon 8+ Gen 1-gyel, de remekül meg volt magyarázva), míg a CMF a letisztult és időtlen dizájn mellett megbízható minőséget kínál majd elérhető áron. A Nothing almárkájának elméleti koncepciója elsőként egy okosórában és egy fülhallgatóban fog testet ölteni még az idei évben, a részleteket pedig a következő hónapban pontosítja a gyártó. Kommentekben amúgy várjuk az ötleteket, hogy vajon mire gondolhat a költő a CMF betűszó kapcsán.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés