A Research In Motion „Be Bold” reklámkampánya a 9900-as üzleti modell erősségeire hívja fel a figyelmet, melyek közül a legfontosabb a BlackBerry Messenger és az üzleti szoftvercsomag lehet. A kanadai gyártó néhány megjegyzés erejéig a konkurensekre is kitér, hiszen mint kiderült a BlackBerry „megoldásokról és nem az elterelésről szól”, illetve „eszközökre és nem játékszerre van szükségünk”. Az alant látható félperces reklámfilm túl sok újdonságot nem tartalmaz, de az erőteljesebb hangvételével biztosan könnyebben célba talál majd, mint a Palm andalító rövidfilmjei.
Új kampányba kezd a RIM
Azóta történt
-
Nem segít a „Be Bold” kampány
Februárban tovább csökkent a Research In Motion készülékei iránti kereslet.
Előzmények
-
BlackBerry Bold 9900 - közel a tökéletességhez
A BlackBerry újdonsága fityiszt mutat az iPhone-nak és az Androidnak; úgy egyesíti az érintőkijelzőt a gombokkal, ahogy más sosem tette.