Saját reklámplatformmal készül a Samsung

Hirdetés

Piaci elemzők szerint az utólag aktiválható, illetve reklámokkal támogatott alkalmazások sokkal népszerűbbek mint az azonnali kiadással járó prémium változatok, mely miatt egyre több fejlesztő döntött a klasszikus üzleti modell átalakítása mellett. A The Wall Street Journal értesülései szerint a mobiltelefonos reklámok egyre bővülő piacából a Samsung is szeretne magának kihasítani egy szeletet, melyben az OpenX Technologies tökéletes partner lehet. A várhatóan  AdHub Market néven debütáló szolgáltatás az Apple és a Google alkalmazásokba integrálható reklám rendszerének állít majd közvetlen riválist, mely a hirdetők és a fejlesztők számára is újabb alternatívát jelenthet. Az oldal egyébként arra is felhívja a figyelmet, hogy az Apple iAd megoldása közel sem akkora siker, mert a gyártó számos alkalommal volt kénytelen csökkenteni a kapcsolódó díjakat, valamint a népszerűség növelése érdekében 60-ról 70 százalékra emelte a fejlesztői kifizetések mértékét is.

Hirdetés