Piaci elemzők szerint az utólag aktiválható, illetve reklámokkal támogatott alkalmazások sokkal népszerűbbek mint az azonnali kiadással járó prémium változatok, mely miatt egyre több fejlesztő döntött a klasszikus üzleti modell átalakítása mellett. A The Wall Street Journal értesülései szerint a mobiltelefonos reklámok egyre bővülő piacából a Samsung is szeretne magának kihasítani egy szeletet, melyben az OpenX Technologies tökéletes partner lehet. A várhatóan AdHub Market néven debütáló szolgáltatás az Apple és a Google alkalmazásokba integrálható reklám rendszerének állít majd közvetlen riválist, mely a hirdetők és a fejlesztők számára is újabb alternatívát jelenthet. Az oldal egyébként arra is felhívja a figyelmet, hogy az Apple iAd megoldása közel sem akkora siker, mert a gyártó számos alkalommal volt kénytelen csökkenteni a kapcsolódó díjakat, valamint a népszerűség növelése érdekében 60-ról 70 százalékra emelte a fejlesztői kifizetések mértékét is.
Saját reklámplatformmal készül a Samsung

Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Műszaki rajz készítés
- Műszaki rajzok készítését vállalom (autocad, inventor, solid edge)
- Synology NAS
- További aktív témák...