A Pixel nem Nexus: az ipari dizájnú referenciamobilokat Google márkás, hagyományos csatornákon is értékesített, üzletekkel és reklámokkal megtámogatott okostelefonok váltották. A nem túl eredeti dizájn is abban a jegyben született, hogy a Pixelek ne térjenek el túlságosan a ma jól fogyó mobilok küllemétől, és annak ellenére, hogy egyelőre kevés piacon forgalmazza őket a Google, és azokon is jókora összeget le kell tenni értük, csak erre az évre 3-4 millió darab leszállítását prognosztizálják. A Localytics megvizsgálta a fekete péntek hétvégéjének telefonos és táblagépes aktiválásait, és nem meglepő módon, a különféle akcióknak köszönhetően jelentősen megugrott az újonnan regisztrált okoseszközök száma.
A Google Pixel hivatalos formában nálunk nem kapható, ahol viszont igen, ott jól fogy [+]
Sokkal inkább meglepő, hogy amíg a korább hétvégékhez képest a fekete pénteken igencsak népszerű Galaxy S7-ből „csak“ 36%-kal aktiváltak többet (és nyilván ennyivel is vásároltak többet), addig ez a szám 112% a Pixelek esetében. Magyarán kétszer annyi új Google telefon lépett fel a hálózatra, mint a korábbi hétvégéken. A Morgan Stanley közben már a Pixelek jövőjét vizsgálja, és óvatos becslések szerint is 5-6 millió darab értékesítésére számít 2017-ben, összesen 3,8 milliárd dolláros árbevételt hozva a Google virtuális konyhájára. Ez a szám az idén eladott Pixelek után 2 milliárd dollár lehet. A magas kezdőárak és a készülékenkénti profitok is bizonyítják, hogy a keresőóriás koncepciót váltott: ha tetszik, ha nem, a többi riválishoz hasonlóan pénzt is akar látni a mobilokból, és úgy tűnik, látni is fog.