Hirdetés

djuice blog: Banánt varázsol használt mobilokból a djuice

Mit eszik a majom? Többek közt banánt. Hogy mi köze ennek a mobilokhoz? A válasz egyszerű: a djuice a Fővárosi Állat- és Növénykerttel közösen pörgeti tovább használt mobil begyűjtő akcióját, és most a visszahozott készülékek után egy adag ínycsiklandozó banánt biztosít az Állatkert majmainak. A banánakció ideje alatt online Monkey Show sorozat alapozza meg az állati hangulatot a djuice weboldalán. Az akcióban résztvevő fiatalok pedig automatikusan Arany Banán díjért és egyéves állatkerti belépőért is pályáznak.

A djuice rendszeresen kínál vásárlási kedvezményt azoknak, akik a környezettudatosság jegyében az üzletben leadják használt mobiljukat. Az akciót most továbbfejlesztette a fiatalok mobilmárkája: április 3. és május 17. között minden, az akció keretében visszaváltott mobiltelefon után egy adag banánt biztosít a djuice az állatkert majmainak. Ami a fiataloknak 5000 Ft kedvezményt jelent, az a majmoknak egy adag ízletes banánt!

A banángyűjtő akció és az Állatkert majmainak népszerűsítésére egy 14 részesre tervezett online sorozattal jelentkezik a djuice. A Monkey Show újszerű megközelítésben mutatja be az 1866 óta működő Fővárosi Állat- és Növénykert népszerű majom-lakóit. 18 különböző fajhoz tartozó 88 majom él itt, amelyek között szigorú hierarchia figyelhető meg, és mindenkinek megvan a saját története. A gorillák között a Nyugat-Afrikából származó Golo a vezérhím, míg az aranyhasú mangábék között Kálmáné a „trón”. A látogatók imádják a 2 mókás mókusmajmot, Arankát és Bíborkát, valamint a Csilla Mandagóra névre keresztelt mandrillt is. Igazi nagy kedvencek Moira és Vilmos, a két orángután kölyök, akik nap mint nap kellemes perceket szereznek rajongóiknak. A djuice Monkey Show-ja viszont nem csak a majomház falai között forog: a sorozat főhősei a két, majomsámán által elvarázsolt, emberbőrbe bújt maki, akik majomlelkükkel, de emberi testben izgalmas kalandokba keverednek, hogy a nagyváros forgatagában teljesítsék banángyűjtő küldetésüket, ami révén visszajuthatnak az áhított majomközösségbe.

Azok, akik április 2. és május 17. között részt vesznek az akcióban, és így visszahozott készülékükkel támogatják a kis banánimádókat, indulnak a djuice Arany Banán díjért, ami mellé egy egyéves Állatkerti belépő is jár. Az új előfizetők megduplázhatják esélyüket az Arany Banán díjra, ha a djuice Facebook oldalán elérhető mém-generátor alkalmazásban bizonyítják, hogy értik a majmok lelkének minden rezdülését: a feladat nem más, mint a Monkey Show-ból kiragadott sokatmondó képkockákhoz kreatív gondolatokat írni, hogy vajon mire gondolt, mit tett éppen a képen látható majom.

Azóta történt

Előzmények