Hirdetés

Megújult a Mobilarena

A tartalom nem változik, de frissebb és modernebb köntösben tálaljuk ezentúl a híreket, a teszteket és a többi anyagunkat is. Ránk fért.

Komoly ráncfelvarrás kilenc éve volt utoljára a Mobilarenán. Azóta sokat változott a net, de még többet változtak az olvasói szokások, leginkább a tartalomfogyasztás mikéntje. Az okostelefonok térhódításával egyre többen néznek minket (is) mobilról, amihez ugyan volt egy erre optimalizált nézetünk, de sokkal jobb megoldás, ha az egész oldal reszponzív, azaz automatikusan alkalmazkodik a használt eszköz kijelzőjének felbontásához és tájolásához. Ez volt a legfontosabb oka annak, hogy új köntöst kapott a Mobilarena.

Hirdetés

Persze nyilván egy csomó mindent változtattunk, ha már egyébként is hozzá kellett nyúlni a felülethez. Nem kell nagyon magyarázni a legfontosabb újdonságokat, egy szellősebb, áttekinthetőbb, a képeket jobban használó, letisztultabb valami jött létre. Főleg a címlap és a fórum esetében látványos a dolog, a tartalmi oldalak is persze mások, de ott továbbra is az a lényeg, hogy miket írunk össze.


[+]

A címlapon már hat anyagot tudunk kiemelni, a hírfolyam pedig szellősebb lett, nagyobb képekkel operál és hosszabb bevezetőket használ. A jobb oldalra kikerült percről-percre hasáb is hangsúlyosabb, hiszen aki a mobilos világ iránt érdeklődik, az általában jó eséllyel talál érdekes tartalmat a Prohardver lapcsalád többi felületén is. A fórum pedig azoknak nem lesz új, akik a Fototrendet már használják: ugyanaz a design és természetesen ez is reszponzív.

Hétvégére lőttük be a startot, hogy ha valami óriási dráma történne, akkor legyen időnk csiszolgatni addig, amíg hétfőn szokás szerint elkezdenek jönni az új anyagok. Igen, minden ilyen változásnál lesznek olyanok, akik valamiért nem szimpatizálnak a megújított felülettel, de igazából a felépítésünk logikája nem változott: a címlapon ott vannak a legfrissebb anyagok, ahogyan eddig is, az aloldalakon pedig egyébként is a tartalom dominál. A fórumot már a Fototrend miatt volt idő megszokni, úgyhogy remélhetőleg egy két kattintás után a törzsolvasói gárda ugyanúgy tud majd navigálni a felületeinket, ahogyan eddig is.

  • Kapcsolódó cégek:

Hirdetés