Hirdetés

IFA blog: Ken szerint jó csere volt

Szállás oké, közlekedés oké, kaja oké. Már csak az kéne, hogy a bemutatott termékek is okék legyenek.

Az Easyjet berlini járatán maximum 20-an ültünk. Ebből négy fő (velünk együtt) az IFA-ra utazott, szóval nem nagyon látom, hogy ez hol éri meg a légitársaságnak, de AliceWake vidáman aludt három ülésen egyszerre mintegy másfél órát. Neki megérte. A szállásunk is tökre korrekt, nincs messze a belvárostól, a kiállításra 30 perc alatt érünk ki metróval, de van két szoba, konyha, fürdő. És nem volt drága, mondjuk már februárban lefoglaltam jó előre.

[+]

AliceWake számára az első nap nem volt túl kötött, el is ment körülnézni a városban, mert ő még nem járt Berlinben. Én viszont rohantam az Asus sajtóeseményére, amely az e-werk nevű, valami ipari épületből átalakított, fancy rendezvényközpontban volt, és eddig a pontig minden rendben is volt. Kis falatkák, összetalálkoztam az európai marketing vezetővel, kicsit beszélgettünk erről-arról, mondta, hogy a 6000 mAh-s akku miatt hajón kell Európába szállítani a ROG Phone II-t, ezért pár hetet csúszik a piacra kerülés időpontja, de amint megjön az első készlet, máris rámarkolhatunk egy tesztcuccra.

Aztán viszont pont egy olyan sajtóesemény következett, amit nem szeretek. Oké, volt VivoWatch SP, meg a ROG Phone II-ről is esett szó, de valami hét vendéget rángattak fel a színpadra, akik egy kivétellel semmi mást nem csináltak, csak egymás hátsóját nyaldosták jókora nyelvcsapásokkal, jaj de jó ez az együttműködés, milyen nagyszerű dolgokat hozunk létre közösen, satöbbi. De mindegy, végigültük, aztán megnéztük az órát, majd hazaugrottam átöltözni, mert jött az Asus vacsora, ami kifejezetten jó volt egy kicsi, de menő étteremben. És úgy aludtam, mint a kisangyal.

Másnap az LG beszélgetős rendezvényével indult a nap, épp odaértünk, már pont kezdték, amikor belebotlottunk Ken Hongba, aki úgy tett, mintha megörülne nekem. AliceWake is bemutatkozott, mondtam Kennek, hogy Bochát rá cseréltük le, ott röhögött, aztán odasúgta, hogy szerinte így elsőre jó cserének tűnik és egyébként ezt mindenképp adjam át Bochának is. Ezt nem is mulasztottam el. Az LG beszélgetős eseménye egyébként az AI témáját feszegette, de pont amikor már mondtam volna, hogy ezeket a paneleket öt éve hallgatom, akkor demóztak egy okos tükröt, ami 3D avatárt csinál a júzerből, aztán aggathatunk magunkra virtuálisan ruhákat és még azt is megmondja a cucc, hogy melyik méret lesz a jó, meg hol fog feszülni.

[+]

Utána végig lehetett sétálni az LG standján, éljen, mondjuk a belépő elég látványosra sikeredett a hajlított OLED kijelzőkből összeállított hatalmas installációval. A kétkijelzős G8X-ről pedig még késő éjjel lesz részletes anyagunk,i igazából nem olyan nagy ostobaság, mint ahogyan elsőre látszik. Aztán rohantunk a Sony sajtóeseményre, kerek 20 perc alatt lezavarták az egészet, amit én nagyon tudtam értékelni, onnan meg AliceWake elment a TCL very első európai telefonját megnézni, én meg a Nokiára igyekeztem, amiről úgy tudtuk, hogy háromkor indul, ebből lett 16:07, nekünk ötkor volt másik eseményünk, szóval nem tudtuk megvárni a végét…

Viszont az LG előbemutatójára érdemes volt elmenni, mert egy nagyon szimpi koreai mérnök jól megmagyarázta, hogy mire lesz jó a G8X, de erről még nem mondhatok többet. És onnan még mindig tovább kellett menni, AliceWake a Huawei-jel vacsorázgat valami kellemetlenül drága étteremben, én pedig megnyertem a Lenovo Tech Life nevű rendezvényt, ahol épp a földön ülök egy sarokban és ezt a blogbejegyzést írom… elvileg lesznek Moto újdonságok, de ha nem lesz semmi mobilos bejelentés, akkor irtóra pipa leszek, mert én is szívesebben gusztálnám a degusztációs menüt, amit fehér kesztyűs pincérek szolgálnak fel az összes protokollt betartva.