Hasonló modellekre vágyik az üzleti réteg

Hirdetés

Az ABI Research hét gazdaságilag fejlett országban végzett felméréséből kiderül, hogy az üzleti ügyfelek rendkívül hasonló kialakítású és tudású készülékre vágynak. A Bluetooth, kihangosító és hangtárcsázás az általuk legtöbbet használt szolgáltatás, míg területtől függetlenül a legfontosabbnak a QWERTY billentyűzetet, érintőkijelzőt, fejlett szervezőfunkciót és a nagyméretű kijelzőt ítélték. Dan Shey vezető elemző szerint míg Tajvanon elsősorban a videó alapú szolgáltatásokat és a nagy kijelző jelenlétét preferálják, addig Angliában kiemelkedően sok szöveges üzenetet küldenek, melyhez kényelmesebb billentyűzetet és fejlett szövegbeviteli módszer jelenléte a legfontosabb. Az ABI Research elemzése arra is rámutatott, hogy a céges hálózatok elérése továbbra is csak az üzleti közönség mindössze 12 százaléka használja a telefonját. Igazi áttörésre csak fejlettebb szolgáltatásokat felvonultató készülékek számíthatnak.

Előzmények

Hirdetés