Európában egyre sikeresebb a Nokia Music Store

Hirdetés

A comScore tanulmányt szerint az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország és Spanyolország mobiltelefon előfizetőinek mindössze 23,8 százaléka használja zenehallgatásra készülékét, noha ma már a legtöbb belépőszíntű modell is alkalmas rendelkezik ilyen képességekkel. A zenehallgatók 20,3 százaléka PC segítségével vásárol zeneszámokat különféle online katalógusokból, míg 1,9 százaléka közvetlenül a készülékén tölti le a zenéket. Az említett országokból összesen 4,3 millióan vásárolnak online zenéket, melyek 28 százaléka az Apple iTunes Store zeneboltot, 22 százaléka pedig a Nokia Music Store online áruházat részesíti előnyben. A finn gyártó három évvel az iTunes Store nemzetközi bevezetése után, 2007-ben indította be zeneboltját, melyet egyes régiókban korlátlan zenei csomagokkal is bővített Comes With Music néven. A helyenként már másolásvédelmi eljárásoktól mentes korlátlan letöltést is kínáló zenei csomag szélesebb körű bevezetésével a Nokia várhatóan Európa számos régiójában letaszíthatja majd trónjáról az iTunes zeneboltot.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés