Piaci elemzők szerint a BlackBerry modellek legnagyobb hibája hogy elsősorban az üzleti vásárlóréteg igényeinek kielégítésére készültek, miközben a hosszabb távú siker érdekében sokkal ésszerűbb lenne a fiatalokat is „behálózni”. A frissen bejelentett BBM Generation közösségi szolgáltatás nem meglepő módon az ifjúságot vette célba, méghozzá speciális promóciók, versenyek és sztárok bevonásával. A fiatal hírességek pártfogoltjaként végrehajtható különböző feladatok közül kiválasztott nyertesek fődíja egy-egy utazás lesz, mely során a kedvenc sztárjával is találkozhat. Egyelőre nem tudni, hogy az egyelőre csak Észak-Amerikában elindított szolgáltatás Európában is elérhető lesz-e.
BBM Generations: Középpontban az ifjúság
Előzmények
-
RIM: Nem csökkent a PlayBook ára!
Az Egyesült Államokban tapasztalható árvágás mögött a viszonteladók és nem a Research In Motion áll.
-
Kétszáz dollárt esett a PlayBook ára
A Research In Motion amerikai partnerei árcsökkentésekkel és vásárlási utalványokkal próbálják fokozni a PlayBook iránti keresletet.
-
Egyre gyengébben teljesít a RIM
Bezuhantak a Research In Motion részvényei a vártnál jóval gyengébb negyedéves eredmények bejelentését követően.
-
RIM – eladni vagy változtatni?
A kanadai gyártó befektetői alapjaiban újragondolt termékstratégiát szeretnének, de a cég eladását is fontolóra vennék.