Alkalmazásbemutató: Bloxx és Color Blinder

FunByte, vagyis Kiss Dániel még csak 13 éves, ám több androidos játék is a háta mögött van, a hasábjainkon bemutatott Pota-talest is beleértve. Az elsősorban Unity motorra írt játékok főleg az ügyességről szólnak, de a most elsőként górcső alá vett ColorBlinder az érzékszerveket is beveti. Egész pontosan kettőt, a szemet és az érintést, persze a reflexre is szükség lesz.


[+]

Adott kezdetben egy 2 x 2-es kiosztású pálya közel egyszínű csempékkel – azért csak közel, mert egy kakukktojás, ezt kell megérinteni a következő szinthez, mielőtt az óra lejár. Eddig elég egyszerű a dolog, aztán ahogy nő a sorok és az oszlopok száma és csökken a színárnyalatok közötti különbség, úgy válik egyre nagyobb kihívássá a kivétel kiválasztása, főleg időszűkében. Rossz csempére tapintva ráadásul jelentősen csökkennek a hátralévő másodpercek, úgyhogy gyorsnak kell lenni, a jó reflexek feltétlenül előnyt jelentenek. A fenti képből kiderülhet, hogy a ColorBlinder nem grafikai vonalon kíván hódítani, hanem egyszerűségével, és jó pár percig el lehet szórakozni a látható vagy annak vélt, hamis csempék vadászatában.


[+]

Határozottan komolyabb, és vizuálisan is FunByte eddigi legjobb munkáját jelenti a bloxx, ami visszatérés az ügyességi játékok világába. A teljes mértékig három dimenziós pályákon egy teniszlabdaszerű gömbbel kell lavírozni, a valódi fizika szabályaival számolva, értsd: ha túlmész egy szakaszon, a gravitáció véget vet a kalandodnak, vagy ha túlzottan visszahúzod a fékezni kívánt labdát, az lehet a veszted.


[+]

Te is alkalmazásfejlesztő vagy?

Ha szeretnéd, hogy az általad fejlesztett mobilos alkalmazásról is írjunk a Mobilarena hasábjain, írj egy e-mailt a hello@mobilarena.hu címre! Előtte azonban megkérünk, hogy olvasd el az alkalmazások megjelentetésével kapcsolatos felhívásunkat!

Felhasználó vagy?

Támogasd a magyar alkalmazásfejlesztőket azzal, hogy az ingyenes szoftvereket letöltöd, ezzel növelve az adott applikáció számlálóját! A fejlesztők nevében is köszönjük!

Mindez egy geometriailag szabályos pályán még akkora ügyességet nem is igényelne, csakhogy a szintek egyre nehezednek: előbb megdöntött pályaelemek, majd izgő-mozgó és egyéb akadályok zavarnak be a koránt sem zavartalan előrehaladásban. Aztán már más labdacsok is megjelennek és beláthatatlan pályaszakaszok. Itt az idő nem kihívás, a labdát a pályán tartani viszont annál inkább, ezért szerencsére minden szinten van három felhasználható élet egy mentési pont is, elvégre azért is jár jutalom, ha valaki legalább a pálya felét pottyanás nélkül letudja. Jó hír, hogy az irányítási nyilak mellett négyirányú joystickkal is mozgatni lehet a kis gömböcöt, noha a telefon döntésével történő lavírozgatás még nem része a lehetőségeknek. A kezelés precíz, csak rá kell érezni a labda fizikai adottságaira, gyorsulására, fékezésére és tehetetlenségére.


[+]

A pályadizájn továbbra sem bonyolult, ám a tiszta geometriai formák és az alapszínek határozott variálása jól áll a szinteknek, amit egy-egy humoros, út közben elhelyezett megjegyzés dob fel, emellett több aláfestő zene közül is lehet választani. A ColorBlinder ingyenesen beszerezhető a Play Áruházból, a bloxx pedig egy kakaó árába kerül, tehát nem kell bankot robbantani, de még egy szendvics árát sem kiadni. A bloxx egyébként jól mutatja Kiss Dániel fejlődését, mint fejlesztő, ezúton is kívánunk további sikert és lelkes kódolással töltött órát.

Azóta történt

Előzmények

  • Alkalmazásbemutató: Pota-tales

    Magyar fejlesztésű, kézirajz stílusú platformer játékot veszünk górcső alá, ahol Krumpli úrral és többféle karakterrel lehet pályáról pályára aranyat gyűjtögetni.

  • Alkalmazásbemutató: Szókirakó 2

    Egy rejtvényjáték mai alkalmazásbemutatónk tárgya, amelyben, ahogyan a cím is elárulja, szavakat kell kirakni a különböző szinteken szétszórt elemekből.

  • Alkalmazásbemutató: Lada Drifting

    Androidos autós szimulátor a mai alkalmazásbemutató témája, amely a magyar Profi-Soft Games fejlesztőcsapat első ilyen próbálkozása.

Hirdetés