Hirdetés

50 millió okostelefont értékesített az Oppo

Hirdetés

Arról már lehetett hallani, hogy az Oppo valószínűleg meglehetősen jó eredményekről számol majd be, már ami a 2015-ös eladásokat illeti. Az elemzők pedig most nem/sem tévedtek, hiszen a kínai gyártó 50 millió készüléket értékesített. Az Európában még csak most ismerőssé váló céget 2001-ben alapították, így egyértelműen kijelenthető, hogy elég nagyra nőttek az elmúlt másfél évtized alatt.

Annak ellenére tudták ezt megtenni, hogy igencsak nagy ellenfelekkel kell farkasszemet nézniük a világ legnépesebb országában, a Xiaomi például 70 millió eladott mobilt tudott felmutatni, de a Meizu és a LeTV is 20 illetve 4 milliónál tart, és akkor még nem beszéltünk a Huawei-ről, akik tavaly 100 millió okostelefon szállítottak le. Az Oppónál egyébként az R7-re, az R7s-re, illetve az R7 Plusra lehetnek a legbüszkébbek, ezekből összesen 15 millió fogyott, a legjobban a 2000-3000 jüanos árszegmensben teljesítettek.

Hirdetés

  • Kapcsolódó cégek:
  • Oppo

Előzmények

  • Bemutatkozott az Oppo F1

    A kínai gyártó lerántotta a leplet az első F-szériás mobiljáról, ami elsődlegesen a kamerás képességeivel kíván villantani.

  • Bemutatkozott az Oppo A53

    A TENAA leleplezéséből már tudtuk, hogy érkezik egy új, középkategóriás phablet az Oppóhoz, most pedig hivatalosan is megmutatta magát az A53 névre hallgató modell.

  • Reklámfilmen az Oppo R7 és R7 Plus

    Nem bírta ki a hivatalos bejelentésig: az Oppo már a hétvégén megmutatta az Oppo R7 és R7 Plus készülékeket.

Hirdetés