Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WinstonWolf

    senior tag

    Alapvetően gyűlölöm, ha hülyének néznek, sőt, ahogy egyre közelebb kerülök a negyvenhez korban már egyre inkább. A történetem a következő:

    Vettem egy S4-est. Eddig sokan vannak így ezzel. Egyik nap letettem a gyári indukciós töltőre a telefont – ami a hálószobánkban van az éjjeliszekrényen - , majd kb. negyven perc múlva gondoltam kihozom a nappali kanapéjára, hogy ha csörög jobban halljam. Levéve a telefont a töltőről észrevettem, hogy tűz forró lett a telefon. Na nem vörösen izzott, de azért a kezemnek elég kellemetlen érzés volt. Kb 50-60 °C lehetett.

    Ledobtam kb 20-25 centiméterről a kanapéra a telefont. Majd kb. 10-15 perc múlva hallom, E-mailem jött. Akarnám megnézni, de a kijelző nem kapcsol be. Csak fel-felvillan. Nocsak. Lefagyott… Kivettem az akksit, visszatettem, de ugyanez. Na ez beszart… Semmi gond, házhoz rendelem a szervizfutárt ilyenkor van előnye a magyar garinak. Meg is rendeltem.

    Igen ám, de nem hagyott nyugodni, hogy mi a fene baja lett a készüléknek. Elkezdtem hát nézegetni, és próbálgatni. Többször kivettem-betettem az akksit… Ekkor vettem észre, hogy a kijelző bal felső sarkában egy hajszálrepedés fut végig. Nem lehetett látni, csak bizonyos szögből. Egyszerűen éretlenül álltam a dolog előtt, hiszen hajszál pontosan tudtam, hogy a készüléket nem ejtettem le, nem ültem rá semmi külsérelmi nyom nincs a készüléken. Egyszerűen úgy tűnt, hogy a kijelző belül magától elrepedt.

    Nosza elkezdtem rákeresni Google-al, és hát külföldön nem kevés ezzel kapcsolatos fórum témát találtam, nagyon sokan írják le ugyanezt, hogy zéró sérülés mellett egyszer csak elreped belül a kijelző. Változatosan kezeli a Samsung és a szolgáltatói szervizek az ügyet, valahol garanciában javítják valahol nem.

    Másnap felhívott a szerviz futár koordinátora, hogy egyeztessen velem időpontot. Elmondtam neki a történetet, és Ő is első körben hitetlenül hallgatta, hogy ilyen megtörtént. Szerinte a kijelző csakis valamilyen külső behatás miatt törhet el, és 90%, hogy nem garanciális ügy lesz, de kijön a szervíztechnikus és majd elbírálja. Azzal a nyugodt tudattal vártam ma a szervizest, hogy a telefonon nincs külsérelmi nyom, és tudom, hogy nem én okoztam a törést.

    Ma ki is jött a szervizes… Rögtön azzal kezdte, hogy Ő itt kint helyszínen nem bírálhat el semmilyen töréses ügyet. Csak ha beviszi a központba. Fasza. Hétfőn indulnánk Horvátországba 1 hétre telefon nélkül maradok. Mennyi lenne a csere? 52 000. Rendben, akkor cserélje ki.

    Megérte. Miközben végignéztem hogyan kell szétszerelni egy S4-et, egyre inkább ment fel bennem a pumpa. Ugyanis ha attól a gyári szétszerelési technikától, melynek része, hogy egy gitárpengető szerű szarral szétfeszegetik a kijelző keretét, csavargatják, majd szétpattintják nem törik el a kijelző, akkor nem igazán tudok olyan hétköznapi felhasználás mellett felmerülő, külső sérülést nem okozó fizikai behatást elképzelni, ami csak úgy elrepesztené a belső kijelzőt, ahogy az enyémnél elrepedt.

    Mondom neki, hogy ugye tud adni jegyzőkönyvet, hogy nem garanciális a probléma, mert ezek után mindenképpen szeretném a kiszerelt kijelzőt beküldeni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Nem, Ő csak egy számlát tud adni. Remek, akkor hogyan kaphatok jegyzőkönyvet? Ha beviszi a központi szervizbe. Remek. Hétfő délelőttre megszülethet a döntés? Igen.

    Szóval most várok, hogy a Telemax mit mond:

    1. Garanciális, és akkor örülönk.
    2. Nem garanciális, és akkor fizetek de utána perelek.

    Azzal a nyugodt tudattal indítottam ezt a témát, mert tudom, hogy amiket leírtam az mind igaz. Tudom, hogy a kijelzőm ok nélkül repedt el. Nem tudom, hogy van-e még valaki aki járt így, és jelen van ezen a fórumon, de ha igen, akkor kérem írja meg ide is, és privátba is, mert közösen több esélyünk van fellépni a Samsung ellen. Szerintem ugyanis biztos, hogy valamilyen köze van a telefon melegedésének a kijelző töréséhez, vagy pedig valami konstrukciós/gyártási problémáról van szó.

    Írjátok meg Ti is, ha így jártatok, és lépjünk fel közösen... Aztán ha egyedül maradok... Akkor így jártam.

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz nggabi #2 üzenetére

    Nggabi: Hát én nem tudom, de mivel a króm keret egyben van a kijelzővel kicsit szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy a keret "feszegetésével" a kijelző nulla feszítést kap.

    Tothl: Hát ha csak ennyitől megsérül a telfon kerete, akkor érdekelne, hogy egy teljesen sérülésmentes készülék ugyan tudott akkorát kapni a Samsung szerint, hogy belül elrepedjen az Amoled panel...

    Meglátjuk...

    XDA-n lévő fórum a rejtélyes kijelzőtörésekről...

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz nggabi #5 üzenetére

    Hát lehet... De 20 centiről nézve nekem nem úgy tűnt, hogy simán le lehetne pattintani. Feszígetni kellett rendesen...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    Szia!

    Nem néztem meg bevallom... Ezt elfelejtettem.

    A legszebb, hogy indukciós töltős hátlap van/volt a telefonon, ami elvben vastagabb, mint a sima hátlap. Tehát elvben olyan, mintha egy vékony tokban lenne... Arról nem is beszélve, hogy nem hinném, hogy egy 25 centis ledobástól a puha kanapéra Armor tok kellene...

    Más.

    Én is végigolvastam az XDA-t, többször is. Sokan írják, hogy azért az, hogy a zsebben meghajlik a telefon és elreped a kijelző az durva. Ugyanis a mobilt arra találták ki, hogy az emberek magukkal hordják. Nem azért, hogy vitrinben tartsák.

    Kicsit kezd összeállni a kép... Szerintem a Samsung nagyon is tudta, hogy ez a kijelző sokkal gyengébb minőségű mint az elvárható. Ezért sem kerülhetett bele az Active-ba. Ezért került abba mindenki meglepetésére egy TFT-LCD.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz proly01 #14 üzenetére

    "Made in: Vietnam
    Year: 2013
    Month: May
    Age: 2 months"

    Basszus most gondoltam utána...

    Az én készülékemnek is napra pontosan két hónapos korában repedt el a kijelzője...

    06.26-án lett véve...

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz jooker82 #17 üzenetére

    Ez egy zseniális gondolat.

    Három gond van vele.

    1. Nagyon nehéz beégetni egy kijelzőt miután elrepedt és semmit sem hajlandó egy tized másodpercnél tovább megjeelníteni.
    2. Nagyon nehéz megmutatni hol égett be a kijelző, ha nem jelenít meg semmit.
    3. A fizikailag törött kijelzőnél nem érdekli őket a beégés.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz jooker82 #51 üzenetére

    Sziasztok.

    Bocsánat, már Horvátországban vagyok, és hétfő délelőtt-délután indultunk volt ezer más bajom is, minthogy ideírjam a nyomorom.

    Többek között az is, hogy továbbítsam a Samsung panaszkezelési osztályára a Telemax "szakvéleményét" mely szerint "erős fizikai behatás érte a készüléket" és emiatt repedt el belül az Amoled panel. Mivel tudom, hogy erős - de gyengének se mondható - fizikai behatás nem érte a kijelzőt akkor, amikor elrepedt mindenképpen továbbmegyek fogyasztóvédelem felé, illetve ha kell bíróságra. Mert engem ne nézzen egy tetves gyártó se hülyének.

    Amúgy meg az S4 Active-om, ami beázott az esőben, és ami miatt megvettem az S4-et, hogy legyen telefonom külföldön lecserélték garanciában. Úgyhogy ebben az ügyben korrektül járt el a Telemax.

    Más kérdés, hogy a Samsungról egyre inkább kezd a véleményem a pozitív felől a lesújtó irányba átesni. Beázott S4 Active, magától elrepedő kijelzőjű S4. Mi jön még???

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    Na kérem szépen.

    Először is a Samsung hozzáállása 5*-os, ugyanis méltányosságban javítotják a készüléket. Valóban korrekt hozzáállás. Hozzátették, hogy szerintük még mindig erős behatás érte a készüléket, de azért egy alkalommal kicserélik nekem. Kicsit tanácstalan vagyok, hogy megtartsam-e... Vagy az S4 Active-ot... Nem tudom...

    Most viszont kerekedik a történetnek egy másik szála, amit szintén ide fogok írni, ha 100%-os lesz. Ugyanis úgy fest, hogy egy nagyon híres GSM bolt hamisítja a Samsung garancia jegyeket és lehet, hogy az én készülékem is beleesett ebbe a körbe. Ha a Samsung egzaktul leírja mindezt, akkor ide is kiírom majd, mert ezek után lehet semmit se fog érni a magyar nyelvű garanciajegy.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #60 üzenetére

    Szia!

    Először is üdv a klubban:(

    Másodszor:
    reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:

    Telemax állásfoglalás a hibáról
    Számla másolata a készülékről
    Garanciajegy másolata a készülékről
    Meg egy kedves hangú levél.

    Azt azonban nekem megsúgta valaki, hogy csak abban az esetben ad a Samsung méltányosságot, ha a kijelző belül van eltörve - ahogy nekem volt - amikor a külső üveg is eltörik az már tuti nem védhető. Nem tudom, hogy neked a külső üveg is eltört-e nem volt egyértelmű a leírásból.

    Sajnálom, hogy más is megszívta:(((

    Amúgy meg én nem mondanám egyértelműen, hogy a Telemax "kö...ög" Ugyanis belegondolva Ők sem saját kútfőből mondják amit mondanak. Minden bizonnyal a Samsungnak van egy Szervíz policy-je, amibe ez nem fér bele. Ha meg a telemax kicserélné a törött kijelzőt garanciában, akkor a Samsung nem fizetné ki neki. Azt nem igazán várhatjuk el senkitől, hogy a saját zsebéből finanszírozza meg a Samsung esetlegesen gyártási hibás alkatrészeinek cseréjét. Én legalább is nem várom el.

    Az S4 Active-om, ami beázott két csepp esőtől szó nélkül cserélte a Telemax. Pedig ott aztán mondhattak volna mindent, az elfelejtett USB dugótól, a mélytengeri búvárkodásig. Mégse tették, kicserélték. Szóval - ha mint a téma indítója kérhetném - Ne fikázzuk a Telemaxot ebben a topikban, köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #63 üzenetére

    Nézd, én nem tudom neked mennyi az ingerküszöböd, mennyit tudsz várni a készülékre. Ha megpróbálod a Samsung reklamációt 2 héttel számolj. Addig nem lesz készüléked. Ha csak belül van eltörve, és van időd, megpróbálnám a helyedben.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #65 üzenetére

    Én is ezt az üzenetet kaptam... 2 hete :DD

    Más.

    Mint ahogy írtam korábban kezd a történetnek kerekedni egy másik szála is. Ugyanis én úgy vettem a készüléket, hogy magyar garanciajegy, magyar értékesítési csomag, GSMLine-os számla 24 hó garancia. Ki hinne mást? Azonban a hidegzuhany ma ért:

    "Tisztelt B. Gy.!

    Kérésének megfelelően ezúton tanúsítjuk, hogy a GT-I9505 típusú, 3573*********** IMEI számú készüléket nyilvántartásunk szerint nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel ezügyben.
    Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk márkavédelmi okokból egy éven belül díjmentesen javítja a termékét, abban az esetben, ha a javítást egyéb tényező, pl. nem rendeltetésszerű használat stb. nem zárja ki.
    A 24 hónap jótállást azonban a fentiek miatt nem tudjuk biztosítani Önnek."

    Azaz jelen pillanatban úgy fest, hogy a GSM Line Kft trükközik a magyar garanciajegyekkel, és fabatkát sem ér a náluk gyári garanciával vásárolt készülék garanciája. Nem utolsó sorban gusztustalan módon drágábban is adja a "magyar garanciális" készülékeket...

    Felkerestem az eladót, aki közvetlenül a GSM Line Kft-től vette a készüléket, és roppantul segítőkész volt, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Mivel Ő is abban a tudatban vásárolta meg a készüléket, hogy arra 24 hónap Samsung garancia van, ezért kérdőre fogja vonni a GSM Line Kft-t, hogy ilyenkor mi a helyzet?

    Egyelőre szkeptikus vagyok. Meglátjuk mi lesz az ügyből, de ha így marad, akkor azt hiszem jobban jár mindenki, ha magyar garanciális készülék vásárlásával messzire elkerüli a GSM Line Kft-t!!!

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #68 üzenetére

    Nem szeretnélek elkeseríteni, de simán be tudtam regisztrálni a készüléket a mysamsung.com-ra, és meg is kaptam a garanciahosszabbításról a papírt, sőt elvben a házhozjövős garancia is működött addig, amíg a készülék nem került el a Samsung-hoz a repedt kijelző elbírálása miatt.

    Ők mondták meg, hogy ez a készülék bizony valami szürkeimportos forrásból származik, és nincs rá 24 hónap garancia, csak 12, az is méltányosságból...

    Ezek után szavam sincs a Samsungra, még a kijelzőmet is kicserélték...

    De ettől függetlenül szinte 100%, hogy a tieddel minden rendben van.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    No felvettük a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel.

    Azért a királyi többes, mert én is, valamint az a személy is, aki közvetlenül tőlük számlára vette.

    Beszéltem közben egy olyan emberkével, aki GSM boltot vezet, és mondta, hogy lehet nem szándékos volt az egész,hanem egész egyszerűen összekeveredett a dobozok beltartalma. Mivel a garanciajegyre nincs előre rányomtatva az IMEI így még ha ritkán is, de előfordulhat ilyen véletlen eset.

    Szóval van még rá kicsi esély, hogy nem szándékos volt a megtévesztés.

    De meglátjuk a bolt hogyan reagál rá.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    Nos hát kb. azt a reakciót kaptam a GSM Line Kft-től, illetve annak ügyvezetőjétől(?) amit vártam.

    "...A terméket Magyarországon vásároltuk, így kétlem a lent leírtakat, de természetesen utánajárunk..."

    Magyarul az natúr hazugság amit a Samsung leír, az meg aztán pláne a hazugság netovábbja, amit én, és az eredeti vevő írunk. Persze elküldtem a teljes levelezésemet a Samsunggal, ami valamilyen érthetetlen informatikai anomália miatt a Gsm Line-t képviselő úr kijelzőjén értelmezhetetlenül jelent meg. Másodjára megint elküldtem, akkor direkt visszakérdeztem, hogy mindenki jól kapta-e meg. Az eredeti vevő visszaigazolta, hogy igen, hibátlan, de a Gsm Line Kft képviselője ismét nem tudta elolvasni. Ekkor már azonban bővebben kifejtette az úr, hogy mi az álláspontja:

    "...Szeretnék segíteni, de egyértelműen a vitás kérdést nekem is ellenőriznem kell, illetve egyértelműen ha a lent leírtak igazak, akkor én is jogi útra terelem a dolgot mivel ezt mi is úgy vásároltuk, mint Magyarországi termék Magyar Samsung garanciával..."

    Nos most harmadszorra is elküldöm a Samsunggal folytatott levelezésemet, ezúttal PDF formátumban, mert az aztán platform függetlenül jól kell, hogy megjelenjen mindenkinek a gépén. Remélem legalábbis...

    Szóval most éppen az az érzésem, hogy ez a tipikus "érezze az ügyfél a törődést" állapot van. Azért megkérdeztem az utolsó levelemben, hogy ugye nekem nem nagyon kell végigvárnom azt, míg a GSM Line a beszállítójával jogi úton lebokszolja a kérdést, mert mikorra annak vége lesz, már az S8 is kifutó modell lesz...

    Hát itt tartunk.

    Ha lesz valami fejlemény updatelek:)

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    GSM Line Kft és a trükkös magyar jótállási jegyben fejlemények...

    A GSM line Kft vezetője vagy nem tud magyarul olvasni, vagy nem akarja megérteni amiket írok - időhúzás gyanánt. Attól tartok az utóbbi.

    Mindenesetre bekérte a készüléket, az eredeti garanciajeggyel, és kért időt, hogy utánajárhassanak a dolgoknak.

    Tekintettel arra, hogy engem nem igazán érdekel hogy Ők honnan szerezték be a készüléket, vagy náluk ki hibázott, így adtam nekik egy 72 órás határidőt, utána megyek a rendőrségre feljelentést tenni csalás miatt. Mert neki egy dologhoz van joga, meggyőződni arról, hogy az a Samsung állásfoglalás amit a készülékről kiadtak eredeti-e vagy sem. Erre meg elégnek kell lenni 72 órának. Szerintem.

    De nagyon nem akaródzik nekik ezt az ügyet békésen elintézni...

    Lassan bemásolom ide az eredeti levelezést, hogy lássátok mennyit ér egy "magyar" garancia a GSM boltokban... Még a nagyobb elvben jobb hírüeknél is...

    SZÁNALOM GSM Line!!!

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz MunezXBK #87 üzenetére

    Szia!

    Nekem is jött egy ilyen levél, gondolom valami sablon.

    Ez után nekem pár napon belül jött a válasz, hogy elbírálták, és engedélyezik a javítást métányosságban.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    Pár gondolat.

    Itt is, és az S4-es központi fórumában nagyon sok okoskodó ember van, aki köti az ebet a karóhoz, hogy már pedig csak úgy nem törik el egy kijelző. Biztosan leesett, megnyomódott, majd később miután "belement a feszültség" az üvegbe random idő múlva eltörik.

    Na ez natúr kreténség, bár ezen a fórumon megszoktuk, hogy az ilyen dolgokat Isteni megnyilatkoztatásként terjesztik egyesek.

    A valóság az, hogy az üveg nem nagyon tud emlékezni arra, hogy napokkal, órákkal hetekkel előtte érte egy trauma, és az sem valószínű, hogy mikor később "visszaemlékszik" erre a traumára beugrik neki, hogy akkor elfelejtett eltörni, és hirtelen bepótolja. A valóság az, hogy mindenképpen meg kell sérülnie az üvegnek ahhoz, hogy egy ilyen véletlennek tűnő repedés később kialakuljon. A kérdés, hogy ez a sérülés mikor és hogyan következett be...

    Az én gondolatom az, hogy a spontán eltörő kijelzőknek a széle, amit tulajdonképpen nem látunk, gyártáskor vagy beszereléskor mikroszkópikus méretben ugyan, de megsérül, majd amikor elkezdik használni és elkezd a kijelző a készülékkel együtt melegedni, hűlni, akkor egyszer csak ez a kis sérülés, hirtelen továbbreped. Csak úgy, mint amikor a szélvédőn elindul egy kavicsfelverődéstől a repedés. Ezért azt hiszem nem lehet a felhasználót felelősségre vonni... Nálam azt hiszem az tette be a kaput, hogy az Indukciós töltőn extrém módon felhevült a készülék...

    Na most ezt a sérülést képtelenség, hogy a kijelző beszerelés után szenvedje el, hiszen akkor már tulajdonképpen fixen ül összegyógyítva a külső üveggel. Vagy ha képes arra, hogy elmozduljon egy leejtéstől, és összeszerelés után nekikoccanjon valaminek a készüléken belül, ami hasonlóan az élét megsérti, akkor az natúr tervezési hiba. És megint csak nem mi vagyunk érte a felelősek...

    Azokra a törésekre mondom ezt, melyek olyanok, mint az enyém volt, azaz belül az AMOLED panel törik el látszólag minden behatás nélkül. A külső kijelzőnél nem tudom helytálló-e a gondolatmenetem.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    Sziasztok!

    Kérlek ellenőrizzétek le ezen a weboldalon:

    http://sndeep.info/en

    A telefonotok Serial Number-ével (Ne az IMEI-vel) hogy hol és mikor gyártották a készülékeiteket, melyeknek megrepedt a kijelzője... Hátha találunk összefüggést...

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz Dare2Live #112 üzenetére

    "...Tessék szerveződni pl ide [link] elküldeni képeket..."

    Szerveződünk, köszi. Pontosan ezért nyitottam a topikot, ezért kérem, hogy mindenki, akinek eltört, elrepedt a kijelzője írja meg hogyan, milyen körülmények között, valamint, hogy a Serial alapján ellenőrizze mikori gyártású. A fő topikban is leírtam hogy aki pórul jár jöjjön ide, írja le... csak az a baj, hogy nem tudok mindig lenni, a "szakértő" urak meg ott osztják az észt ahelyett, hogy ide küldenék a károsultakat, hogy legyen minél több dokumentált eset. Esetleg jó lenne az S4-es topik első hozzászólásába is betenni... De hát ez nem rajtam múlik ugyebár... Mellesleg nem hinném, hogy a magyar fogyasztóvédelemnek számítan, ha egy nemzetközi Facebook csoportra küldözgetnénk a fényképeket...

    Amit eddig kiderítettem:

    A spontán repedéses esetek 95%-a a szürke készülékeknél jön elő. Spontán repedésről akkor beszélhetünk, ha csak a belső AMOLED kijelző reped el, vagy a külső mindenféle külsérelmi nyom nélkül.

    Tapasztalat az, hogy ha a külső üveg törik sokkal titkábban cserélik, kivétel, ha extrém törések - pl a teljesen hibátlan kör formájú - keletkeztek. A belső AMOLED törést, szinte minden esetben garanciában orvosolják.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz GLOCK34 #119 üzenetére

    Szia!

    reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:

    Telemax állásfoglalás a hibáról
    Számla másolata a készülékről
    Garanciajegy másolata a készülékről
    Meg egy kedves hangú levél.

    Nekem itt intézték el a méltányossági cserét.

    Viszont lennének kdolgok, amikre még kíváncsi lennék, csak úgy érdekességből:

    1. Milyen szinű a telefonod?
    2. Le tudnád-e ellenőrizni a http://sndeep.info/en weboldalon a telefonod serial-ját (Nem IMEI!!) hogy mikor gyártotték, és hol?

    Köszönet.

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz GLOCK34 #124 üzenetére

    Szerintem arra a címre is küldd el, amit én írtam.

    Igen a Samsung eléggé kétarcú cég. Egyrészről, ha jó, akkor nagyon jó, ha meg valami hiba becsúszik onnantól eléggé döcögössé válik minden. Elméletileg ezt hivatott a telefonoknál a prémium szerviz is kiköszörülni csakhát...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz MunezXBK #136 üzenetére

    Szia!

    Nem az IMEI számot kell beírni, hanem a Serial numbert. Arra tudja kiadni a gyártás helyét, idejét.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz MunezXBK #142 üzenetére

    Akkor valami nem stimmel...

    Arra ki kellene dobnia mindent...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz Gizmo94 #147 üzenetére

    Arra akarsz kilukadni, hogy ide Magyarországra a szart hozzák be?

    Nem tudom, de szerintem mivel a külföldi fórumokon is sokan szenvednek ettől a problémától, és sokan nézegetik mikor, hol készült a telefonjuk és ott is szinte mind vietnámi, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Samsung létrehozott ott egy gyárat.

    A másik meg naívság lenne azt gondolni, hogy ahol összerakják a készüléket, ott gyártják a kijelzőt is. Innentől fogva nem a készülék gyártási helye a lényeg, sokkal inkább az ideje, ha abból indulunk ki, hogy egy hibás kijelzőszériával van dolgunk...

    De megint csak hozzátenném: Szerintem...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz Gizmo94 #149 üzenetére

    Ok, csak ezen nem nagyon tudunk mit változtatni...

    Megmondom őszintén független, magyar garis készülékkel - amit nem vietnámban gyártottak - még nem találkoztam...

    :(

    Sőt... A Note3-am is, amit vettem, azt is Vietnámban gyártották...

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz abela #153 üzenetére

    Nem tudom mi kellene ahhoz, hogy a Samsungot rákényszerítsük valami elismerésfélére arról, hogy szart gyártottak...

    Talán valami komolyabb média szereplő bevonása... Mert ahogy látom, a Mobilarena úgysem fog a Samsung ellen fellépni lévén belőlük (is) élnek...

    (Csoda, hogy ez a fórum létrejöhetett és fennmaradhatott...)

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz eclipse19 #155 üzenetére

    Ha most az S4-es fő topikban lennél, azt mondanák - teljes joggal - hogy az eladott többtízezer készülékből csak párnak van ilyen problémája.

    Ez mind jó... Csak ha pont Te is benne vagy abban a párban... az cumi.

    Valóságban fogalmunk sincs róla, hogy hány készülék érintett ténylegesen, erre maximum a Sasmung, vagy a Telemax tudna egzakt választ adni - de úgysem fognak.

    Megnyugtatónak tűnt az a tény, hogy az első pár károsultnak - akiknek tényleg nem volt külsérelmi nyom a készülékén, vagy eléggé érdekes - a belső AMOLED panel törését pár hét várakozás után, és pár levélváltás után méltányosságban javították.

    Azonban mostanában úgy tűnik a Samsung nem követi ezt a trendet, és egyre több a visszautasított igény.

    Összességében nehezet kérdezel. Mi, akik már megjártuk nem mondhatjuk azt, hogy vedd meg nyugodtan, mert nekünk nem volt semmi gondunk vele. Azt viszont megnyugtatásul elmondhatjuk, hogy a mostani készülékek talán más alkatrésszel, gyártástechnológiával vannak szerelve, így talán ez a gond megoldódik.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz turorudi94 #170 üzenetére

    Szia!

    Ez még akár törés is lehet valahol a nem látható részek környékén... De szerintem hívd ki hozzá a szervizt... Mert még az is lehet, hogy nem törés, hanem egyéb hiba... Pl. Elektronkia.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz turorudi94 #172 üzenetére

    Akkor 46 ezer forint lesz a kijelzőcsere.

    :(

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz Lemmy88 #286 üzenetére

    Szia!

    Tavaly Szeptember 2-án küldtem be a levelet, és Szeptember 16-án válaszoltak.

    Szóval türelem.

    Visszaigazoló e-mail nem volt.

    Üdv.

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz IIGeorge #340 üzenetére

    Szia!

    Először is - ez most mindenkinek szól, aki ez után ír ide - nem kapok értesítést arról, ha ebben a topikban hozzászól valaki.

    Másodszor, nem tudom, hogy jelenleg mi a Samsung hozzáállása ehhez a kérdéshez, de egy biztos. Most, hogy a készüléket megjavíttatad sokkal nehezebb dolgod lesz bármit is bizonyítanod. Egyrészről - ha végignézted ahogy javítják a telefonod láthattad Te is, - a szétszedés nem egy egyszerű folyamat, már azon csodálkoztam, hogy attól nem reped el a kijelző. Másrészről meg azzal, hogy kicseréltetted a kijelzőt kvázi ráutaló magatartással elfogadtad, hogy ez nem garanciális hiba.

    Ettől függetlenül nekimehetsz az ügynek, írhatsz levelet a Samsungnak, a Fogyasztóvédelmi hatóságnak, hátha lesz eredménye. Ezt a Topikot annó azért hoztam létre, hogy ha többen vagyunk olyanok, akiknek ilyen hiba előjön talán lehet a Samsungra valamilyen nyomást gyakorolni, hogy elismerjék ezt a jelenséget, mint létezőt, és egyszerűsödjön az ügymenet.

    Láthatjátok mi lett belőle, még a fórumtagok közül is sokan ellenségesen reagáltak erre az egész kezdeményezésre, éppen ezért bevallom, nagy ívben szartam bele. Valamikor még talán az is megfordult a fejemben, hogy esetleg a Mobilaréna szerkesztősége is felkarolja ezt az egészet, és mellénk állva nekiszegezi a Samsungnak a kérdést. Mégiscsak más lett volna egy cikk, mint egy fórum téma...

    De lófasz se lett belőle, annak ellenére, hogy mostanában ahogy látom abból is cikk lesz, ha külföldi fórumon egy embernek megröccen az android egy újabb készüléken. Úgy látszik a magyar használók valósi problémái nem fontosak...

    Persze lehet, hogy csak nem szarnak oda, ahonnan esznek...

    Innentől fogva viszont kérek mindenkit értse meg, én NEM fogalkozom sem ezzel a topikkal, sem a Samsunggal. Sajnos azt sem tudom mik az aktuális email címek ezekben a kérdésekben, és azt sem, hogy a Samsung éppen hogyan áll ezekhez a kérdésekhez. Álláspontom továbbra is az, hogy vannak olyan körülmények - mint ahogy az én esetemben is - melyek együttállásakor igenis eltörhet a kijelző magától. És akkor is ezt fogom mondani, ha a Samsung Jakuzákat küld rám...

    De ettől még akinek megesik az bizony a szopott f@sz rosszabbik oldalán áll, és ne várjon egyszerű ügyintézést...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

Új hozzászólás Aktív témák