Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #60 üzenetére

    Szia!

    Először is üdv a klubban:(

    Másodszor:
    reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:

    Telemax állásfoglalás a hibáról
    Számla másolata a készülékről
    Garanciajegy másolata a készülékről
    Meg egy kedves hangú levél.

    Azt azonban nekem megsúgta valaki, hogy csak abban az esetben ad a Samsung méltányosságot, ha a kijelző belül van eltörve - ahogy nekem volt - amikor a külső üveg is eltörik az már tuti nem védhető. Nem tudom, hogy neked a külső üveg is eltört-e nem volt egyértelmű a leírásból.

    Sajnálom, hogy más is megszívta:(((

    Amúgy meg én nem mondanám egyértelműen, hogy a Telemax "kö...ög" Ugyanis belegondolva Ők sem saját kútfőből mondják amit mondanak. Minden bizonnyal a Samsungnak van egy Szervíz policy-je, amibe ez nem fér bele. Ha meg a telemax kicserélné a törött kijelzőt garanciában, akkor a Samsung nem fizetné ki neki. Azt nem igazán várhatjuk el senkitől, hogy a saját zsebéből finanszírozza meg a Samsung esetlegesen gyártási hibás alkatrészeinek cseréjét. Én legalább is nem várom el.

    Az S4 Active-om, ami beázott két csepp esőtől szó nélkül cserélte a Telemax. Pedig ott aztán mondhattak volna mindent, az elfelejtett USB dugótól, a mélytengeri búvárkodásig. Mégse tették, kicserélték. Szóval - ha mint a téma indítója kérhetném - Ne fikázzuk a Telemaxot ebben a topikban, köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

Új hozzászólás Aktív témák