- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Drágább lett a Pixel 8a
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
IIGeorge
csendes tag
Sziasztok!
Múlt hét szerdán velem is megtörtént a dolog. Teljesen karcmentes készülék, Galaxy S4 LTE+ (tehát ez már az erősebbik S4), T-mobile-ban vásárolt 2014 novemberben, Made in Vietnam, 2014.10.06 gyártási idejű. A kijelző spontán megrepedt, az üveg természetesen teljesen karcmentes. A helyi hivatalos samsung szervízbe vittem először, a szokásos 49.990 Ft-ot árat mondták rá, hiszen "biztosan erős mechanikai hatás érte" és így nem garanciális hiba. Itt megrökönyödtem és nem éltem az ajánlattal. Elkezdtem olvasgatni ezt a fórumot és így hívtam ki a házhoz jövő szervizet. Ma délelőtt meg is érkezett, ő is azt mondta, hogy mivel ez repedés, nem lehet garanciában javítani. Hiába mondtam, hogy nézze már meg, az EGÉSZ készülék teljesen karcmentes, pedig tok nélkül használom és 7 hónapos, soha nem volt leejtve, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére. Akkor is csak fizetősen tudja javítani. Kérdeztem mennyi, hiszen nagy szükségem van a telefonra -> 35.950 Ft. Aztán mondtam neki, hogy a helyi HIVATALOS samsungban 50-et mondtak rá, hogyan lehetséges ez. Azt mondta, hogy abban már az adott üzlet profitja is benne van. Kérdeztem, hogy milyen lehetőségek vannak még, azt mondta felviheti Budapestre a központba bevizsgáltatni, de kizárt, hogy garanciát mondanak rá. Ezután kértem tőle a javítást, mivel már a holnapi napon is szükségem van a készülékre, de mondtam neki, hogy ezzel az ügynek nem lesz vége (persze ez őt nem hatotta meg). Szépen kicserélte, kifizettem, kaptam számlát, a kitöltött munkafelvételi lapot, a helyszíni javításról szóló dokumentációt lefényképeztem és a jótállási jegy első sorába is felvezette a javítást (ezt az utolsót nem tudom miért). A kicserélt darab természetesen itt maradt nálam. Annyit vettem még észre, hogy a telefon sokkal "recsegősebb" lett. Ez persze logikus, hiszen már nem a gyári állapot, hanem egy szét- majd összerakott telefon.
Mint ahogy itt mindannyian, én sem érzem úgy, hogy ezt a javítást nekem kellene fizetnem, szóval mindenképp írok a samsungnak. Az előző összes postot végigolvastam és a következők lennének a kérdéseim:
Mi a különbség a reklamacio@partner.samsung.com és a sehsupport@samsung.com cím között? Melyikre írjak először? Az nagy baj, hogy én szakvéleményt nem tudok csatolni? (kértem tőle ma, hogy írjon valamit, hogy bizonyítani tudjam a későbbiekben, hogy tényleg teljesen karcmentes volt a javítás előtt is a készülék, de azt mondta, hogy ő ilyet nem írhat. Bár a kicserélt darab ugye nálam van, plusz a javítás előtt rengeteg képet csinált a telefonról, ami azt mondta mind bekerül a belső rendszerükbe) És legvégül pedig, akik pozitív elbírálásban részesültek, azok el tudnák nekem küldeni akár itt, akár privátban, hogy mit írtak a samsungnak? Ha egy adott hangnem már bevált, akkor nem nyúlnék mellé.
Köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Windows 11
- GTA VI
- Gitáros topic
- Hobby elektronika
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs