Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IIGeorge

    csendes tag

    Sziasztok!

    Múlt hét szerdán velem is megtörtént a dolog. Teljesen karcmentes készülék, Galaxy S4 LTE+ (tehát ez már az erősebbik S4), T-mobile-ban vásárolt 2014 novemberben, Made in Vietnam, 2014.10.06 gyártási idejű. A kijelző spontán megrepedt, az üveg természetesen teljesen karcmentes. A helyi hivatalos samsung szervízbe vittem először, a szokásos 49.990 Ft-ot árat mondták rá, hiszen "biztosan erős mechanikai hatás érte" és így nem garanciális hiba. Itt megrökönyödtem és nem éltem az ajánlattal. Elkezdtem olvasgatni ezt a fórumot és így hívtam ki a házhoz jövő szervizet. Ma délelőtt meg is érkezett, ő is azt mondta, hogy mivel ez repedés, nem lehet garanciában javítani. Hiába mondtam, hogy nézze már meg, az EGÉSZ készülék teljesen karcmentes, pedig tok nélkül használom és 7 hónapos, soha nem volt leejtve, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére. Akkor is csak fizetősen tudja javítani. Kérdeztem mennyi, hiszen nagy szükségem van a telefonra -> 35.950 Ft. Aztán mondtam neki, hogy a helyi HIVATALOS samsungban 50-et mondtak rá, hogyan lehetséges ez. Azt mondta, hogy abban már az adott üzlet profitja is benne van. Kérdeztem, hogy milyen lehetőségek vannak még, azt mondta felviheti Budapestre a központba bevizsgáltatni, de kizárt, hogy garanciát mondanak rá. Ezután kértem tőle a javítást, mivel már a holnapi napon is szükségem van a készülékre, de mondtam neki, hogy ezzel az ügynek nem lesz vége (persze ez őt nem hatotta meg). Szépen kicserélte, kifizettem, kaptam számlát, a kitöltött munkafelvételi lapot, a helyszíni javításról szóló dokumentációt lefényképeztem és a jótállási jegy első sorába is felvezette a javítást (ezt az utolsót nem tudom miért). A kicserélt darab természetesen itt maradt nálam. Annyit vettem még észre, hogy a telefon sokkal "recsegősebb" lett. Ez persze logikus, hiszen már nem a gyári állapot, hanem egy szét- majd összerakott telefon.
    Mint ahogy itt mindannyian, én sem érzem úgy, hogy ezt a javítást nekem kellene fizetnem, szóval mindenképp írok a samsungnak. Az előző összes postot végigolvastam és a következők lennének a kérdéseim:
    Mi a különbség a reklamacio@partner.samsung.com és a sehsupport@samsung.com cím között? Melyikre írjak először? Az nagy baj, hogy én szakvéleményt nem tudok csatolni? (kértem tőle ma, hogy írjon valamit, hogy bizonyítani tudjam a későbbiekben, hogy tényleg teljesen karcmentes volt a javítás előtt is a készülék, de azt mondta, hogy ő ilyet nem írhat. Bár a kicserélt darab ugye nálam van, plusz a javítás előtt rengeteg képet csinált a telefonról, ami azt mondta mind bekerül a belső rendszerükbe) És legvégül pedig, akik pozitív elbírálásban részesültek, azok el tudnák nekem küldeni akár itt, akár privátban, hogy mit írtak a samsungnak? Ha egy adott hangnem már bevált, akkor nem nyúlnék mellé.
    Köszi a válaszokat! :)

Új hozzászólás Aktív témák