Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WinstonWolf

    senior tag

    Nos hát kb. azt a reakciót kaptam a GSM Line Kft-től, illetve annak ügyvezetőjétől(?) amit vártam.

    "...A terméket Magyarországon vásároltuk, így kétlem a lent leírtakat, de természetesen utánajárunk..."

    Magyarul az natúr hazugság amit a Samsung leír, az meg aztán pláne a hazugság netovábbja, amit én, és az eredeti vevő írunk. Persze elküldtem a teljes levelezésemet a Samsunggal, ami valamilyen érthetetlen informatikai anomália miatt a Gsm Line-t képviselő úr kijelzőjén értelmezhetetlenül jelent meg. Másodjára megint elküldtem, akkor direkt visszakérdeztem, hogy mindenki jól kapta-e meg. Az eredeti vevő visszaigazolta, hogy igen, hibátlan, de a Gsm Line Kft képviselője ismét nem tudta elolvasni. Ekkor már azonban bővebben kifejtette az úr, hogy mi az álláspontja:

    "...Szeretnék segíteni, de egyértelműen a vitás kérdést nekem is ellenőriznem kell, illetve egyértelműen ha a lent leírtak igazak, akkor én is jogi útra terelem a dolgot mivel ezt mi is úgy vásároltuk, mint Magyarországi termék Magyar Samsung garanciával..."

    Nos most harmadszorra is elküldöm a Samsunggal folytatott levelezésemet, ezúttal PDF formátumban, mert az aztán platform függetlenül jól kell, hogy megjelenjen mindenkinek a gépén. Remélem legalábbis...

    Szóval most éppen az az érzésem, hogy ez a tipikus "érezze az ügyfél a törődést" állapot van. Azért megkérdeztem az utolsó levelemben, hogy ugye nekem nem nagyon kell végigvárnom azt, míg a GSM Line a beszállítójával jogi úton lebokszolja a kérdést, mert mikorra annak vége lesz, már az S8 is kifutó modell lesz...

    Hát itt tartunk.

    Ha lesz valami fejlemény updatelek:)

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

Új hozzászólás Aktív témák