- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI Mobil
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
- Digitális detox a Nokiától
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Nos hát kb. azt a reakciót kaptam a GSM Line Kft-től, illetve annak ügyvezetőjétől(?) amit vártam.
"...A terméket Magyarországon vásároltuk, így kétlem a lent leírtakat, de természetesen utánajárunk..."
Magyarul az natúr hazugság amit a Samsung leír, az meg aztán pláne a hazugság netovábbja, amit én, és az eredeti vevő írunk. Persze elküldtem a teljes levelezésemet a Samsunggal, ami valamilyen érthetetlen informatikai anomália miatt a Gsm Line-t képviselő úr kijelzőjén értelmezhetetlenül jelent meg. Másodjára megint elküldtem, akkor direkt visszakérdeztem, hogy mindenki jól kapta-e meg. Az eredeti vevő visszaigazolta, hogy igen, hibátlan, de a Gsm Line Kft képviselője ismét nem tudta elolvasni. Ekkor már azonban bővebben kifejtette az úr, hogy mi az álláspontja:
"...Szeretnék segíteni, de egyértelműen a vitás kérdést nekem is ellenőriznem kell, illetve egyértelműen ha a lent leírtak igazak, akkor én is jogi útra terelem a dolgot mivel ezt mi is úgy vásároltuk, mint Magyarországi termék Magyar Samsung garanciával..."
Nos most harmadszorra is elküldöm a Samsunggal folytatott levelezésemet, ezúttal PDF formátumban, mert az aztán platform függetlenül jól kell, hogy megjelenjen mindenkinek a gépén. Remélem legalábbis...
Szóval most éppen az az érzésem, hogy ez a tipikus "érezze az ügyfél a törődést" állapot van. Azért megkérdeztem az utolsó levelemben, hogy ugye nekem nem nagyon kell végigvárnom azt, míg a GSM Line a beszállítójával jogi úton lebokszolja a kérdést, mert mikorra annak vége lesz, már az S8 is kifutó modell lesz...
Hát itt tartunk.
Ha lesz valami fejlemény updatelek
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.