- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Alapvetően gyűlölöm, ha hülyének néznek, sőt, ahogy egyre közelebb kerülök a negyvenhez korban már egyre inkább. A történetem a következő:
Vettem egy S4-est. Eddig sokan vannak így ezzel. Egyik nap letettem a gyári indukciós töltőre a telefont – ami a hálószobánkban van az éjjeliszekrényen - , majd kb. negyven perc múlva gondoltam kihozom a nappali kanapéjára, hogy ha csörög jobban halljam. Levéve a telefont a töltőről észrevettem, hogy tűz forró lett a telefon. Na nem vörösen izzott, de azért a kezemnek elég kellemetlen érzés volt. Kb 50-60 °C lehetett.
Ledobtam kb 20-25 centiméterről a kanapéra a telefont. Majd kb. 10-15 perc múlva hallom, E-mailem jött. Akarnám megnézni, de a kijelző nem kapcsol be. Csak fel-felvillan. Nocsak. Lefagyott… Kivettem az akksit, visszatettem, de ugyanez. Na ez beszart… Semmi gond, házhoz rendelem a szervizfutárt ilyenkor van előnye a magyar garinak. Meg is rendeltem.
Igen ám, de nem hagyott nyugodni, hogy mi a fene baja lett a készüléknek. Elkezdtem hát nézegetni, és próbálgatni. Többször kivettem-betettem az akksit… Ekkor vettem észre, hogy a kijelző bal felső sarkában egy hajszálrepedés fut végig. Nem lehetett látni, csak bizonyos szögből. Egyszerűen éretlenül álltam a dolog előtt, hiszen hajszál pontosan tudtam, hogy a készüléket nem ejtettem le, nem ültem rá semmi külsérelmi nyom nincs a készüléken. Egyszerűen úgy tűnt, hogy a kijelző belül magától elrepedt.
Nosza elkezdtem rákeresni Google-al, és hát külföldön nem kevés ezzel kapcsolatos fórum témát találtam, nagyon sokan írják le ugyanezt, hogy zéró sérülés mellett egyszer csak elreped belül a kijelző. Változatosan kezeli a Samsung és a szolgáltatói szervizek az ügyet, valahol garanciában javítják valahol nem.
Másnap felhívott a szerviz futár koordinátora, hogy egyeztessen velem időpontot. Elmondtam neki a történetet, és Ő is első körben hitetlenül hallgatta, hogy ilyen megtörtént. Szerinte a kijelző csakis valamilyen külső behatás miatt törhet el, és 90%, hogy nem garanciális ügy lesz, de kijön a szervíztechnikus és majd elbírálja. Azzal a nyugodt tudattal vártam ma a szervizest, hogy a telefonon nincs külsérelmi nyom, és tudom, hogy nem én okoztam a törést.
Ma ki is jött a szervizes… Rögtön azzal kezdte, hogy Ő itt kint helyszínen nem bírálhat el semmilyen töréses ügyet. Csak ha beviszi a központba. Fasza. Hétfőn indulnánk Horvátországba 1 hétre telefon nélkül maradok. Mennyi lenne a csere? 52 000. Rendben, akkor cserélje ki.
Megérte. Miközben végignéztem hogyan kell szétszerelni egy S4-et, egyre inkább ment fel bennem a pumpa. Ugyanis ha attól a gyári szétszerelési technikától, melynek része, hogy egy gitárpengető szerű szarral szétfeszegetik a kijelző keretét, csavargatják, majd szétpattintják nem törik el a kijelző, akkor nem igazán tudok olyan hétköznapi felhasználás mellett felmerülő, külső sérülést nem okozó fizikai behatást elképzelni, ami csak úgy elrepesztené a belső kijelzőt, ahogy az enyémnél elrepedt.
Mondom neki, hogy ugye tud adni jegyzőkönyvet, hogy nem garanciális a probléma, mert ezek után mindenképpen szeretném a kiszerelt kijelzőt beküldeni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Nem, Ő csak egy számlát tud adni. Remek, akkor hogyan kaphatok jegyzőkönyvet? Ha beviszi a központi szervizbe. Remek. Hétfő délelőttre megszülethet a döntés? Igen.
Szóval most várok, hogy a Telemax mit mond:
1. Garanciális, és akkor örülönk.
2. Nem garanciális, és akkor fizetek de utána perelek.Azzal a nyugodt tudattal indítottam ezt a témát, mert tudom, hogy amiket leírtam az mind igaz. Tudom, hogy a kijelzőm ok nélkül repedt el. Nem tudom, hogy van-e még valaki aki járt így, és jelen van ezen a fórumon, de ha igen, akkor kérem írja meg ide is, és privátba is, mert közösen több esélyünk van fellépni a Samsung ellen. Szerintem ugyanis biztos, hogy valamilyen köze van a telefon melegedésének a kijelző töréséhez, vagy pedig valami konstrukciós/gyártási problémáról van szó.
Írjátok meg Ti is, ha így jártatok, és lépjünk fel közösen... Aztán ha egyedül maradok... Akkor így jártam.
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Energiaital topic
- Python programozás
- LED világítás a lakásban
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...