- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Aktív témák
-
lorcsi
veterán
válasz copperhead #23090 üzenetére
nekem a suzukit javasolták, nem romlik el. de ha valami beütne baromi olcsó hozzá minden
ha még egyszer kellene vmi fix hogy ignis lenneamúgy mindenki azt mond amit tapasztal. midennél vannak kivételek
-
idtec
csendes tag
válasz copperhead #23090 üzenetére
Benzin vagy dízel?
Mire kéne? Mennyi lenne rá?
Hány emberrel furikázol? -
lsc
nagyúr
válasz copperhead #23093 üzenetére
Egy Corolla luna felszereltséggel 1,6-os motorral visítva, 1,4-es motorral belefér .[link] A luna felszereltség .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
anjani182
őstag
válasz copperhead #23093 üzenetére
Hondát vegyél!
lsc: Viccet félretéve, nem fér bele, még rájön a metál is, és akkor ott van, hogy vesz egy akciós 1,8-as Civic Sportot, még felszereltségben is bőven odaver...
Toyota nem kicsit el van szállva magától, főleg az árakkal...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
idtec
csendes tag
válasz copperhead #23093 üzenetére
Az új Mégane nagyon szűk, annál a Swift is jobb.
Érdemes lenne a régiből elhoznod egy kombit, sztem adnák 4-ért.Ez a 4 milliós kategória az, amiből igazából semmit nem lehet venni, kisautóért meg hülye, aki ennyit kiad.
Az alsóközepesekből még csak a kifutók kaphatók ennyiért értelmesen felszerelve.Egy régebbi nagyobb autót megfontolnék a helyedben. W124-es, vagy W210-es Mercedes, E39-es BMW, Honda Accord, Nissan Primera mind jó választás lehet. És még pénzed is marad bőven.
-
Eagl3
veterán
válasz copperhead #23093 üzenetére
És milyen igaza van
Csak 10 év alattit vegyél. -
anjani182
őstag
válasz copperhead #23101 üzenetére
Most érdemes autót venni, amíg van akciós készlet.
Aztán már sokat érsz a kedvezménnyel, amire megint csak nem alapoznék, de te tudod, várj csak, de 10-20% valós kedvezményre ne is számíts, ezek szerint még nem sok szalont jártál végig mostanában...
Persze be lehet dőlni a Renault meg Peugeot kamu kedvezményeinek, pl. Peugeot 308 1,6 VTi Premium listaára vmi 4,7millió +metál+duál klíma, ebből könnyű engedni 700ezret, ezt hívom én kamu kedvezménynek! És akkor a sok lúzer megveszi 4,2 misiért, és boldog, hogy kapott 700ezer engedményt
Forever and ever, let's make this last forever.
-
fekeandras
őstag
válasz copperhead #23101 üzenetére
Itthon állami támogatás? Muhahahaha ...
Astra Classic II Caravan-t már gazdag felszereltséggel kapni 4 millió alatt. Én az 1.6 benzint néztem. Kiforrott kifutó szériás kocsi, ami szar is lehetett az első szériás G Astrákban az idővel szépen orvoslódott. Alkatrész árak rendben, szervízhálózat is ok.
Vagy Octavia kombi szintén 1.6 mocival?Egy ismerősöm szerint ha kifogy a még erős forinton vett készlet sokkal drágábbak lesznek az új autók.Ez reális feltevés?A kereskedések gondolom nem forintért vásárolják kint a kocsikat.Vagy igen?
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz copperhead #23101 üzenetére
4 millióból vennék 2-2,5 millióért egy 4-5 éves teleextrázott középkategóriás autót, a maradék pénznek meg a kamataiból fenntartanám
És röhögnék az újautósokon, hogy mekkora lúzerek, kétszer annyit költöttek kocsira, mégis szarabb autójuk van -
fekeandras
őstag
válasz copperhead #23112 üzenetére
Már piacon van egy ideje de eddig sehol semmi rosszat nem hallottam a Ceed-ről.
-
lorcsi
veterán
válasz copperhead #23112 üzenetére
miylen gondok voltak eddig a használtan vett kocsijaiddal ?
-
lsc
nagyúr
válasz copperhead #38818 üzenetére
Toyota corolla, ha sokat mész akkor dízel, ha nem akkor egy 1,4-1,6 jobb választás, olcsóbb a karbantartása is.
Az élet kegyetlen .
-
zoo8800
veterán
-
lsc
nagyúr
válasz copperhead #38826 üzenetére
Az lenne a legfontosabb, hogy megbízható, keveset fogyasztó legyen és 4 tagú család kényelmesen elférjen benne.
Ezeket a kritériumokat írtad, a formán lehet vitatkozni, pl nekem tetszik formára a fiat bravo, mégsem vennék. Ha ennyire számít a forma is szerintem egy-két pofonba bele fogsz szaladni, de a Te dolgod.
Focusokat nagyon nem ismerem, dízelt nem vennék belőlük, a benzines motorok meg nem a takarékosságukról híresek. De ha formára bejön hajrá.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #38826 üzenetére
Nem vicceltem, a Skodáról jó véleményem van.
rip and tear, until it is done
-
ABE
őstag
válasz copperhead #41012 üzenetére
Következtetni lehet kb.
-
tomic
addikt
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46031 üzenetére
Tökéletes lenne a Valeo is.
De ez a hiba nem kuplung hibára utal, vagy ha igen, akkor a ritkábbak közül való, mint pl. eltört a szerkezet. Először vegyétek le a váltót, mielőtt megveszed a kuplungot
Vagy írhatnál bővebben is a hibáról...[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46034 üzenetére
Vagyis nem emel ki, és ha jól tudom, hidraulikus a működtetés, nem bowdenes.
Én első körben a hidraulika és NEM a mechanika környékén nézelődnék, pl van-e benne elég olaj... aztán, ha van benne olaj, akkor miért nem emel ki, lehet a munkahenger vagy a főhenger a rossz, és csak ezután gyanakodnék a mechanikára (szerkezet, tárcsa).
99%, hogy nem a pirosnál kinyomott kuplung miatt romlott el, de ettől még okolhatod érte talán a csapágy átesik a szerkezeten, de olyat csak 1x láttam, besült csapágy miattA kuplung szett = szerkezet + tárcsa, hidraulikusnál általában külön van a csapágy.
itt nézelődj, hogy legyen egy kis fogalmad, hogy is müxik a kuplung.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46038 üzenetére
Milyen jó kis ismerősöd van A 20e javítási díj nem olyan sok, de szerintem nem kerül rá sor. A kuplung szett egyébként 35e...
Budaörsön tudok jó szerelőket. De, mivel nem valami komplikált technika a Lanos, a szerelők többsége meg fog bírkózni a feladattal.rip and tear, until it is done
-
phaet0n
tag
válasz copperhead #46038 üzenetére
A családunkban volt egy lanos, és ugyanezt a jelenséget produkálta. Abban valami, a kuplungkinyomásban szerepet játszó kis kar tört el, 2000 forintért meghegesztették, és utána utána még legalább egy évig tökéletesen ment, csak eladtuk az autót, úgyhogy nem tudom, mi vele azóta a helyzet. (remélem, nem a tiédről van szó. )
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz copperhead #46042 üzenetére
Sajnos nem tudom a nevét annak az alkatrésznek, aminek a mi autónkban volt baja, de nem magával a kinyomócsapággyal volt gond. Konkrétan egy kis kar, ami mozog a motortérben, ahogy nyomjuk a kuplungot.
(Elnézést a laikus, pongyola megfogalmazás miatt, de így hátha valaki, aki jobban ért az autókhoz, felismeri. )
-
trassher
addikt
válasz copperhead #46038 üzenetére
Kérdezd már meg tőle hogy minek vett alkatrészt ha szét se szedte? Normálisan úgy megy a dolod hogy hibafeltárás aztán elhozzák a boltból ami kell majd összerakják, kipróbálják, az ügyfél meg fizet a szerelőnek.
Redmi Note 7
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46046 üzenetére
Ez nem visszaélés egyszerűen csak annyi, hogy nem 2 perc visszarakni a váltót. Ha már le van szedve, legyen is megcsinálva a kocsi. De mielőtt leveszik, csak megnézik előtte a többi hibaforrást.
rip and tear, until it is done
-
phaet0n
tag
válasz copperhead #46049 üzenetére
Mondjuk annyi, hogy ha tényleg a kiemelővillával van baj (persze közel sem annyira valószínű, mint amennyire én itt mondogatom), akkor elég benézni a motorháztető alá, nem kell szétszedni a váltót.
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46056 üzenetére
80e-ből kapsz egy fél Lanost bontóban csak a jófej ismerősöd ijesztett rád.
kicsit túlstresszeled ezt a dolgot szerintem.de ha gondolod, én jobban rád ijesztek: rossz a kiemelővilla. Emellett kopott a kuplung is, csere. Cserénél nem tudják majd leszedni a szerkezetet a lendkerékről, tehát a lendkerék is csere. Váltó leszedés közben pedig leesik majd a váltó, azt jól eltitkolják majd előtted. 500e javítás, inkább vegyél egy új kocsit
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46080 üzenetére
Humorod nincs az biztos
én próbállak lebeszélni, hogy előre ne vegyél meg olyat, ami talán nem is kell, és én vagyok a lehúzós... ezt hogy?
mindegy.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46092 üzenetére
Esetleg félreértettem volna a baromságodat, de még azt se...
Ha az ismerősöd előre megveszi (mert különben nem tudja magával vinni, mikor szétszeditek), és ha kell ha nem kifizetteti veled, akkor az ugyanaz, mintha előre megvennéd.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46095 üzenetére
Eleve lehúzás lett volna, ha hagyod, hogy az ismerősöd kifizettesse veled a kuplungot, ha kell ha nem. A #46033-ban mondtam, hogy először szedjétek szét, aztán lehet megvenni. A #46040-ben jó (értsd: akiben meg lehet bízni) szerelőkről volt szó. Még reagáltál is rá.
De most komolyan, mit vársz? Valaki menjen veled a topikból, és figyelje a szerelőt? Akiben majd megbízol, és ő se ver át...
Vannak olyan emberek, akiket mindenki átver. De még a pap is a templomban. Rajtuk nem lehet segíteni.
Na meg mi lesz a következő? Lehúzós voltam, akinek szövegértési gondjai vannak... Megmondom én, az, hogy hülye vagyok. Itt ülök, és válaszolgatok a hülyeségeidre. De most abbahagyom.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47204 üzenetére
HI!
en marcsak versot mondok:- ) 200509 utanni /kenbalhe megoldas/, nekem egy hakliaj van cov-nek kicsi a csomagtarto /carina e hez voltun szokva na:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47223 üzenetére
HI!
passz eddig max kepenlattam
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
copperhead
aktív tag
válasz copperhead #47270 üzenetére
Nem tudnátok a C4 Picasso ügyében segíteni?
-
diegho
nagyúr
válasz copperhead #47304 üzenetére
itt próbáld meg, biztos többen tudnak segíteni.
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47270 üzenetére
HI!
az a bmw-psa motor, a kb ojjan mint dizelben a ford -psa, csak eppen forditva:- ) cintroen pass mas felelose erre fele:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
diegho
nagyúr
válasz copperhead #47327 üzenetére
Azért kisebb a hely, mert az ajtókat sokkal jobban megerősítik mostanában, hogy meglegyen az 5 csillag a törésteszten. 5.6M-től van már Avensis is 1.6 Valvematic motorral, érdemes pár márkakereskedésre rácsörögni, hátha tudnak engedni az árból és akár egy Sol felszereltséget is odaadnak 5.5-ért. Biztos jobb megoldás, mint a Citroen, de pl az új Renault-k sem rosszak, elég nagy minőségi ugráson mentek át az elmúlt 1-2 évben, az áruk meg elég jó, vagy ott a Nissan Qashqai, bár abban nem tudom mekkora hely van hátul.
-
válasz copperhead #47327 üzenetére
Octavia 1.2 vagy 1.4TSI. Van ott is hely, és még a motor is jó.
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47327 üzenetére
HI!
enimadom a mazzag6ot:, a no is es minid cszeszeget, hogy a civic hejejt me nem aszt vettunk?:- ) de haromfelnott egymas mellett? hat... ha 1.6as nok 40kgval akkor sem gazan mert kozepen kenyelmetlen
mazzag6nak van eg nagy elonye van belole 5 ajtos liftbek most nagyon hianyzik , tavajj a 4ajtos 6os masfl milkas arelonnyel futott
hasznatoto link ebbol, ez ertemesnek tunik /csendben beavallom nagyon teccik, de ez igaz a japo szent3sag maradek tagjaira is:- )/ mod: mongyuknem tom me nem 5 ajtosak, a az osszes csomagtatoteto hangyaf-nyi:- ((( belso terre mindegyik teljesen korrekt izles kerdes mejjik teccik /a pzitarcanak is:- )/udv
neduddki
p.s. az elozoben az 1.6os bomosmotort egyertelmuen dicserni szandekoztam, de abbol foleg a turnyos valtozattol esik hanyatt az ember:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47341 üzenetére
HI!
mi a 3 felnot? belolem 2 fer el:- ) viccet felreteve maregy alap kozepkategorias nagyon kellems tud lenni, persze kerdes mibol jon az ember, egyik esmerso 5gen vti utan ajudit kart, es kikotott avensis-nel es szereti elgedett vele, persze haklizik ,hogy nem ugy megy mint a ti, de abbol 2x csak a egi gondviseles szedte kis, persze ezzel is gyutt mar a hazhoz 30rugos extra ajandek
mej el uj bele es kiderul, egyterueknek megvan az az alonye hogy mozgathatok az ulesek es el lehet huzni kicsit egyas vallatol
~5.4M-ert agyon ho ajanalt a azzag6 5 ajtos, riaszto nincs, teszel bele egy normalsi meta-t, meg par truk es mechanikai vedelem es boldog leszel /mar csak egy idoleges folshozrogzito rendszer kell, hogy trelerezni se tugyak:- )/
draga-e? 11evig carnaztunk teljesen orrekt volt a vegen volt 15rugo a olakcsare osszes sallangal, ~150Mm-nel vizpumpacser, de anna nem tom az arat, ellenenben vezermucsere fullosan olajcserevel volt oktoberben 45khuf ha jol emlexem, az en civic-em 120Mm-es teljes szervize volt 140rugo, de abban asztan ben volt a sok minden pluszban gyari alkatreszekkel Endretol, szoval szerintem nem draga, de leglabb ossze van rakva /cimboram 206 1.4benzi most eppen 120Mm es 150khuf amiben sok minden pluszban van nem csak a kotelezo /
mi joanyam az emlegetett carina utan corolla versoba ult es szereti, en is, de szigoruan benzines;- )
mazzag6 dizel! elrettentesek a mazzag totyikbanudv
neduddki
mod: potkerek: veszel hozza vmit vacak lemezt oszt kesz
nezm a felszerelest: am nekm hanyzik a leglapabb 5 ajtosbol : az a lampamoso, elktromso futott tukor, folizas nem egy okor ara ha nagyon aakrod, kereknyomas is potolhato ocsoban mint a gyari, borkormany az hanyszik pedig az nagyon jo dolog/:- )/
nezd meg probald fel:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
copperhead
aktív tag
válasz copperhead #47343 üzenetére
Autólopás megakadályozása ügyében tudnátok segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47347 üzenetére
HI!
otolopasben kizart dolgo hogy segicsuk:- )
legyen ket egyamstol fuggetlen megszakitasi kor /carinan a riaszto a benzinpumpat, a tatu meg a inditimotort fogta/ , altozar is jo otlet, meg talalj ki vmit, hogy a legzsakot se legyen egyszeru kiszedi a kormanybol
ja pajzs egyszer olvastam rola, hogy agyab fobe istenitik, de vannak vele gondok, de azt ige negy lelkesedessel igyekeznek eltuntetni ahonan csak birjak, neke egytlen esemrosomnek sincs /tudtommal/ pakzs az otobanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
diegho
nagyúr
válasz copperhead #47354 üzenetére
Merre laksz? Ha a Balaton környékén, akkor amennyiben Toyotát veszel, vidd Kaposvárra, vagy Nagykanizsára a Koto-hoz, olyan dolgokat megcsinálnak ingyen, amit másik Toyota márkakereskedés súlyosan bevasal. Nekem a kanizsaiban egy jobb első fékmunkahenger pucolás, egy fékpados fékmérés és egy hibakód olvasás 2500ft-ba került. 1 hónap után újra beragadt a fékmunkahenger egyik dugattyúja bementem, szétszedték, megcsiszolták, lekenték, jött a fékpad, kérésemre olvastak hibakódot, hátha van és nem fizettem érte semmit!!! Sőt elnézést kértek, hogy 1 hónappal előtte nem csinálták meg tökéletesen a féket! (2-3 órán át volt bent az autó akkor is, másodszor pedig kb 2 órán át) Majd egy érdekes hangot hallottam, bementem időpontra, beült a szerelő, meghallgatta, átnézte a motort, beszélgettünk 1 órát, elmondta a motor összes típushibáját, hogy mire figyeljek oda stb és szintén 0ft-os számlát kaptam. Természetesen nem garanciális és nem is náluk vásárolt autóról volt szó (2002-es Avensis 2.0 D4 Sol).
-
Typhoon47
őstag
válasz copperhead #47354 üzenetére
hát azért mindenesetre mielőtt beteszerelteted 100-200k-ért a pajzsot, olvasd el az indexes topikját, ha ezt megteszed még a kocsi riasztókról úgy általában is egy alapos képet kapsz, megéri.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47386 üzenetére
HI!
meg jo hogy varsz mert linkelhetnem az oktavia valtos rofogesdt:- ) amug abab se fer el 3 embor
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz copperhead #47391 üzenetére
HI!
suoerbe se a labterrel van a gond hanem a szelessegel:- )
volt egy vegkovetkeztetes, innen indultudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
diegho
nagyúr
válasz copperhead #47391 üzenetére
Ha a fene fenét eszik is, az Octavia akkor is csak a Golf padlólemezére fog épülni, tehát szerintem felejtő, ha tágas Skodát akarsz, akkor SuperB. Az elnyűhetetlen VW és Skoda témát nem tudom ki erőltette rád, de régen, még a 8 szelepes korszakban, ez még helytálló is volt, de jelenleg ez már nem igaz. A VW csoportot is ugyanúgy (jobban, mint mondjuk a japánokat) érintenek az elektromos gondok és a legtöbbnek az imobiliser probléma a garancia lejárta utáni hónapokban jön elő, kolléganőmé 3 év 3 hónaposan kapta meg ezt, amikor bevitték még 4 vagy 5 a garanciaidő lejárta utáni golf állt bent ugyanezzel a hibával. A szaki azt mondta, hogy típushiba, megúszták 100-ból, de mázlijuk volt, van akinek műszerfallal együtt kell cserélni, az már húzós és az Audisok közül is páran megkapták ugyanezt a hibát, Jetta szintén járt így ismeretségi körben neki 800 volt a javítás!
Persze az is kijelenthető, hogy az új Toyota/Honda sem olyan már, mint a régi. Lényegesen több gond van velük, mint a 90-es évek derekán gyártott Corolla/Carina/Civic/Lancer/Almera ötössel, de még mindig nem jellemző rájuk igazán komoly típushiba, ami miatt nem lennének ajánlottak. Persze vannak aranyszabályok, mint pl a Toyota Dízelt nem nagyon tud csinálni, a mai napig kényesebbek a dízeleik, mint a benzineseik. Én azt tanácsolom neked, hogy ha ráér az autó várd meg a jövő évet, nézz körül alaposan próbálj ki mindent, de inkább a japán (vagy akár koreai - hyundai/kia) vonalat erőltesd, ha megbízható minőséget szeretnél, mert a nyugat európai minőség inkább 8 millió körül kezdődik, nem 5.5nél. Szerintem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz copperhead #47486 üzenetére
Nehéz döntés mind a kettő jó autó, igaz Focus-om nem volt (de Astrából 2 is) ismerősi körben van több is, panaszt nem hallottam rájuk.
Opelt venném a +3 év gari meg 300k árelőny miatt. Persze csak ha a lízing varia le van tisztázva.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz copperhead #47486 üzenetére
linkeled az segithet...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Typhoon47
őstag
válasz copperhead #47621 üzenetére
jó döntés! nem jársz vele rosszul.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Ck.
addikt
válasz copperhead #47621 üzenetére
Én akkor már inkább megnéznék egy 3-as Mondeot a helyedben. Igaz nem kompakt, de ég és föld beltérben a fókához képest.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47628 üzenetére
pont egy Toyota kereskedő mondta azt, hogy vékonyabb lemezből készülnek, mint a német autók.
Szerinted a töréstesztben, akár laboratóriumi körülmény, akár éles, mi szerepet játszik egy első sárvédő, vagy ajtó külső borítás lemezvastagsága?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gray Zone Warfare
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest