- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35667 üzenetére
ha jól emlékszem 1,6-os 2002-es seat toledoról van szó, abban két db van
#35669:főleg amikor be van rohadva/el van nyalva a menet
csaba54:ehh és mi van ha a légtömeg mérő pusztult be?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35672 üzenetére
hát ETOS-al nehezen tudnál élő adatot olvasni, de filmezd
nem-e?
vergilx:"de sztem márka szervizbe visszük(tudom h drága,de legalább meg is csinálják)"
na ez FAIL!
szerelőnek meg nem gyanakodni kéne hanem kb 3 perc alatt rá lehet mérni a lambdákra...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ALI_G
veterán
válasz zoo8800 #35682 üzenetére
Jó neked És használtan vetted?
Ez az Astra VS focus számomra azt hozta ki, hogy jó a dízel 1,6 TDCi és alapból jobb mint az astra. Legalább is azon szempontok szerint amiket én nézek. A focusnak a benzines motorját szidjak, hogy sokat eszik. Szegény astra meg nem tartja az árát pedig újonnan akkor többe került fura.
Most már élőben kéne megnézzem ezeket. Az is lesz. -
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35685 üzenetére
motorkódokat tudok, csak, azokból bőven válogathatsz.
[link] a 8V-sekben nem vagyok biztos hogy dupla kat dupla szondásak, de a 16V-k már igen.ALI_G:pontosan nem tudom mik is a feltételeid, de Seat-ok (mérettől függően ibiza/cordoba/toledo) 1,9 TDI-vel (ha még tudsz akkor TDI-t), vagy egy jobb állapotú PD-TDI-vel.
a másik meg Skoda octavia 1,9 TDI.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35704 üzenetére
[link][link] itt már leírkáltam.
azért mert 100%-os használat mellett, etanolból több kell mint benzinből, és amit látszik 50% használat mellett is, csak azt még magától tudja úgy ahogy korrigálni a kocsi.
persze hogy kell csak mondjuk etanolnolos átérés esetén 3e km alatt 3-at érdemes, de persze ez függ attól is hogy mennyire dzsúzos az ü.a. rendszer.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35709 üzenetére
há me az alkohul kimussa az idők során lerakudott koszt a tankból-csövekbűl, és az el tömíti igen gyorsan a befecsiket.
újabb ok hogy olasz autó közelébe se menjek.
no igen de a Te autódat, meg az enyémet is benzinre tervezték (sőt az enyémet még olmosra )
jah szokott lenni néha 1-2 jó arány köpése
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35715 üzenetére
azt nem mondom hogy nem élmény őket olykor olykor hajtani, de hogy magamnak nem vennék, az biztos.
maradok a régi és már talán elfeledett hatch back-eknél.
nem azért mert én mondom, ha akarod pl keresd meg rob210 ő is tér át etanolra, és poénból szét vágott egy szűrőt, szerintem ő pontosabb képet tud adni arról hogy milyen is egy kis etanol után a benga szűrő.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #35702 üzenetére
Etanol evek ota van a 95-s benzinben, ha jartal mar valaha OMV kuton, akkor ott rajta is van a sima blokkon is, hogy 4.x% a bioetanol tartalma.
A RON az az US szabvany szerinti oktanszam, itt az E85 az 105
Oldalt van egy tablazaticsku is, abban ott az energiatartalma, lathato hogy kb -30% a benzinhez kepest. Aki tudja nezni a lambda jelet, vagy AFR-t, az lathatja mi tortenik amikor beer a rail-be az E85 akar meg alapjaraton is, azonnal beszegenyedik az AFR, az ECU persze egybol nekiall korrigalni ezt es radusitani, de nyilvan csak egy bizonyos szintig mehet el %-ban, utana hibakodot köp, akar mar alapjaraton is. Terhelesen meg siman csutkara jarathatja a benzinnel csucsra sosem kijarathato injektorokat, mert a duty cycle kitoltesi ido x<85% lehet -es nyilvan a fordulattal csokken ez az idoablak-, nyilvan ha ennel a 85%-nal kell tobb a megfelelo AFR-hez 30%-l, akkor siman tul fog csordulni. Ekkor eltompul az auto menetdinamikaja, szelsosegesebb esetben a dugok azt is mondhatjak jonapokkivanok, mert az injektoroknal is kell egy kis piheno ido, ez lenne az a 15% a 85% felett
Szoval esszel az E85-l 50% hasznalat felett, en nem mondom, hogy nem lehet hasznalni, mert en is probalgatom, meg tobbeket is ismerek akik szinten, van aki 90-10 E85-95 aránnyal jar gyari ECU-val, de o 40%-l nagyobb injektorokkal megy a gyarinal, meg a benzinhid nyomasa se a gyari 3bar, hanem 3.5bar.
Injektort siman lehet venni nagyobbakat, azt kell tudni mekkora gyari es nyilvan aranyosan nagyobb kell hozza. A benzinnyomas-szabalyzo is lehet megoldja ezt, hiszen nagyobb railnyomason egysegnyi nyitasi idore tobb anyag fog bekerulni az egesterbe, de akarmeddig ezt se lehet emelni, mert visszaterheli a szivattyut, meg romlik a porlasztasi kep is, 0.5bar nyomasemeles csak kb 10% pluszt er, szoval...na most az altalaban alap 3bar-s nyomast lehet nem kene ezert felturni 4.5bar-ra, mert... khm...izeAz injektor nyitasi idok amugy baromi rovidek, a minap pont neztem a notebook-n, alapjaraton 1.238msec-t jelzett ki (azaz 0.001238sec volt)
hobizoli
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zoo8800 #35719 üzenetére
mindehol ezvan törvényi előírás.
toalcaron téma volt. [link]
Toyotaknal pedig 50-50ben már bevillan a szervízlámpa. 60-40ami tuti.
zoli: és mennyire éri meg? én 20-25%os többeltfogyiról (50%ban 10-12%) ról olvasok, így össz ~10%ot lehet fogni?
btw megvan az elmúlt év statisztikája:
átlagfogyi 5.7l/100km össz út: ~11000km = 630l benya.idén is ez amrad akkor 330Fts benyával számolva 210.000Ft a benya. És ugye én keveset megyek, meg benzinsporolósan vezetek. horror. 20.000Ftt viszont meg lehetne sporolni E85el... kárhogy baranyában csak komlón van E85
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
dragonfx
veterán
válasz zoo8800 #35804 üzenetére
de ezért nem kell autot venni a és a többieket feltartani és esetleges balesetveszély okozni egy autó nem erre való!!!!
1es padló, 2es amíg megy....3as meg amikor leint a rendőr
vr6-fun>>na ne röhögtess már te is turbo etanollal foglalkozol.ezért mondom a 12 se érdekel annyira már.mire fel??megyke havi 500-600km.t...ki le nem xarja.annyit nem ér egy hitelfelvétel hogy ne 10 legyne az a 10 hanem 8.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Yushchenko
őstag
válasz zoo8800 #35804 üzenetére
Hát ez nem semmi. Talán a kamionos buli már nagyon para
De erről a 90-100 tempórol én is hallottam. Bár még sosem vezettem így, a pénz nagy úr, lehet kipróbálom az 1,4-es astrán nemsokára.Megkérdezhetem még, hogy melyik kisautó lenne jó nagy embernek? Fenntartási költség+megbízhatóság aranyában mik tartoznak a jobb lehetőségek közé?
-
-
dabadab
titán
válasz zoo8800 #35845 üzenetére
"Kresz szerint M.o-n 60 a minimum autópályán."
Nem. A Kresz egyaltalan nem ad meg minimumot az autopalyara (es egyebkent en lattam mar olyat, hogy kb negyvennel poroszkalt a forgalom autopalyan, mert akkora kod vagy ho volt, hogy a hatvan mar ongyilkos tempo lett volna), csak ez van:
"37. § (1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos."
(Illetve ahol van kapaszkodo sav, ott a belso savokra adhatnak meg tablaval minimum sebesseget, mint pl. az M1-esen, de a kulsoben ott is annyival mehet az ember, amennyivel jonak latja)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
zsoltee10
addikt
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #35948 üzenetére
Ezek saját konkrét tapasztalatok és valós adatok nem hasra ütésre születtek. Lupo 100km/h nál forog 1700 körül. Tapasztalatom szerint olyan 2200-2300as fordulat környékén jár a leggazdaságosabban a motor. Rettenet hosszú váltója van. Golfban szintén baromi hosszú a hatodik.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- Diablo IV
- EAFC 24
- Google Pixel 6/7/8 topik
- E-book olvasók
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen