- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android szakmai topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Az a dízel opel gyártás, nem a legjobban sikerült, sok vele a gond, igaz keveset eszik . 90-es évjáratban csak valamelyik japán dízel /Toyota, Mazda, Nissan/, viszont a lényeg, hogy motorikusan még eredeti legyen, tehát ha volt hengerfejezve vagy hasonló akkor kerülendő . Az ilyen öregebb kocsikkal az a gond, ha még jó akkor nem adják el megy ameddig megy, ha eladják akkor valószínűleg már valami gondja van . Kivételek persze mindig vannak, csak nehéz olyat találni .
Pl. egy ilyen /nem biztos hogy ez /Toyota Corolla/ nagyon jó vétel lehet .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
hobizoli
nagyúr
Hat az Uno ha nem mk2 szerias akkor felejtos, de egyebkent jobban mindekeppen az Uno megy, mert a tomeg/LE aranya nyilvan sokkal jobb, meg konnyebb hekkelni is.
A Tipo-bol a "Seidicivalvoe" 2.0 16v 147LE, ami igazabol jol megy, az meg kiloig fej-fej-t egy gyari UnoTie-vel. Ha tudod inkabb erre csereld el, lehet az Uno kicsi lesz a Tipo utan. UnoTie-bol egyebkent is csakis 3 ajtos letezik, egy 5 ajtos nagyobb bodes vas utan vki sosem birja megszokni mar a 3 ajtot, meg a Tipo felszereltsegben kenyelemben is tobbet ad.
hobizoli
több drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
az uno kisebb, könnyebb->azonos motor mellett valamivel jobban megy.
a 2l-es tipo mellett szól hogy nagyobb, nagyobb a ccm is nem kell forgatni alacsony fordulaton teljesen jól használható (ép eszű érvek).
méregzsák szempontból, közép tartományban nyomatékos kis motor nem feltétlen kell állandóan málna keverőzni hogy menjen.
nos nézzük mi szól a túros uno mellett, +1 meghibásodási forrás (turbo), turbo lyuk, kis ccm, fent megy igazán.
mellette, jobb tuning alap hisz matatsz egy kicsit a csiga nyomáson, igaz emiatt több benzinnel kell etetned (már ha nem akarsz olvad el égedt dugokkal álmodni) és már is jobban megy, nem elég a kraft cserélsz csigát meg 4 befecsit és mehet tovább a tekergetős móka idővel a motor belét is cseréled és már 200le felett vagy.
rövidebb távon a túrosból egyszerűbb teljesítményt elő csalni, olcsóbb is mint a szívónál.
de egy bizonyos teljesítmény felett már az is zsebe nyúlós elégé.
nos mi az én problémám még?
hogy az ilyen kocsikat nem szokták kimélni, a hajtás lánc lehet egybe van, de a bodét lehet már vagy 2x kiflibe törték a rohadás miatt nincs alja.
szerintem a tipo alatt valamivel jobb futómű van, de ez csak tipp.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
az enyém konkrétan 100-nál 2750-et forog, pont hogy rövid váltó van rajta. nem értem hogy jött ki a pályára 1500 fordulat?
de amúgy van kuplung és váltó vissza lehet váltani, legalább is én szoktam...
én se szoktam örült modjára kapcsolgatni 1-esbe meg guritom 2-es 3500-ig, majd 4-es ott meg belővőm 2000-2200 közé az 50-60 körül van óra szerint.
az okosok szerint meg úgy többet sporolsz, ha rövid ideig de intenziven gyorsítasz.
KrenAtesz:ezt mondom én is, sebbesség tartásra jó az 5. ha gyorsítani akarsz vissza váltasz.az 1000-es szuzi nem rángat 55 körül 5.-ben (igaz baromi rövid váltó, kis súly), de gyorsulni se gyorsul ez is igaz.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Voyage
aktív tag
Nem rally autóról beszélek, édesanyám 50 évesen amúgy se ralizni akar.
Neki előtte megfelelt az 1l-es corsa, ami szintén nem erőbajnok, ezzel meg minden baja volt, hogy így meg úgy lassú, lomha.
Én szintén nem versenyzek lámpától-lámpáig, hanem nyugisan, szépen lassan vezetek, tojással a pedál alatt. De az lomha, és kész.
Nincs olyan város, ahol több dugó van, mint pesten...
Kerepesi út, hungária, nagytétényi út, váci út, róbert károly, könyves kálmán, délutánonként, mikor meg haza jövök kerepesi és a veres péter annyira be van dugulva, hogy ezt a cca 30km-es távot 2 óra alatt teszem meg, pedig ha van rá lehetőség, akkor szívesen előzök, meg sávot is váltok sűrűn, de mégis... Ilyen helyzetben, egy sávváltás az 1.5-ös 90 lovas almera 2-vel lehetetlen, hacsak nem megy a sor 60-70-nel...#29167:Nem, az a sedan Almera 1 volt.
2001-ben kezdték el gyártani a 2-t, angliában.[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Érdekes, google úgy tudja, hogy a sedant 2001-től gyártják. És csak angliában.
Annak mi értelme lenne, hogy gyártják mondjuk fél évig japánban, majd az egész gyártósort átköltöztetik angliába, hogy tovább ott gyártsák?
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Nem ezt mondom, csak érdekes módon google-ba beírva csak azt találtam, hogy angol.
De ettől függetlenül lehet igazad.VR6-Fan: De, félig az.
Alkatrészek azok, de viszont összeszerelési minőség nem német, hanem spanyol, ez a bajom a seat-al, és alfával is leginkább.
Kissé gáz, hogy az új, 0km-es altea úgy nyöszörög, ha erősebben megnyomod a műszerfalat, vagy az ajtókárpitot, vagy nyiceg az ülés, ha erősebben helyezkedek bele..http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
tibi666
senior tag
igen, mindig csurig. nem kattanásig, hanem amíg teljesen tele nincs a tank, mikor már az a kis fémlemez, ami zárja a betöltőnyílást sem csukódik be, mert annyit töltöttél bele. a fedcomp általában többet számol, mint a valós fogyasztás.
ugyanannyiba kerül, ha háromszor állok be és 23 litert tankolok, mintha egyszer állok be és 70et.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Ja, opúposra. Aki a határ mellett él, annak ez eleve megszokott dolog... Sokaknak meg nem természetes 15 ezret üzemanyagban tartani, mert nincs még 15 a szebben, pedig jobb a tanknak is ha tele van, nem kezd rozsdásodni a teteje...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
tibi666
senior tag
-
Rick4
félisten
Mondjuk ki őszintén, ártól függetlenül egy W124 klasszisokkal jobb, mint egy Golf, és a tetszik/ nem tetszik-en túllépve ki lehet számolni, van-e értelme pénzügyi oldalról olyat venni, vagy nincs. Ráadásul ugyanannyi pénzért a Merci méginkább jobb autó. Nekem is volt W126-osom, szerettem, Golf nem kellene. Gondolom Ő is csak azt akarta mondani, hogy ugyanannyi pénzért vehet jobbat is, mert ugye ennyi pénznél még nem azért kell válogatni, mert a forma bejövős... Ez miért baj? Neked fáj? Tekerd tovább, ne olvasd el, és meg van oldva.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Mindenkinek megvannak a maga szempontjai, neki Merci nekem meg Amerikai kocsi a bejövős. Nem is nézegetem az európaiakat, ez van, igaz, én nem tukmálom senkire. Addig jó, míg kevés a vevő, és olcsó az ár...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Manitou
addikt
Közben érdekes mód 2 féle infó is jött mindkettő N15-ös almerástól. Egyik szerint hasonlóan van, ahogy te mondod, másik szerint meg csak akkor gyúllad ki a lámpa, ha teljesen a piros vonalon van a mutató már. és a mutató megy még a vonal alá is utána.
Nekem most teljesen a piros vonalon volt már szinte a mutató de még nem égett a lámpa, elmentem megtankoltam fullra és csak 42,71 liter ment bele, vagyis még 7,29 lityó benzin volt elvileg benne. Szerintem 5-6 nál nem marad benne több amikor már világít, vagy nem jól gondolom?
-
Rick4
félisten
A cimborámnak ilyen van, csak 528i-ben ők vegyesben kisvárosi forgalomban 10l körül járnak vele. Nem ütősvágós, nem is tatás. Hosszabb távon lemegy 8 körülire..
Mod: Megjegyzem, a jómúltkorában elvitt egy körre, üres országút 0-200, aztán lassultunk, mondom azt hittem, a 200 lóerő azért már mutat valamit. Érdekes, egyáltalán nem volt érezhető hogy akkor ezt most az átlaghoz képest egy bazierős gép..
Mod2: most nézem, itt van tőlem 1 km-re, ha nagyon érdekel, elmehetek megnézni, jobb képeket csinálni..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
_Voyage_
aktív tag
Volt itt valaki a fórumon, akinek anno volt egy pont ugyanilyen gépe volt, és 7.5-10, illetve pesten belül 12, nagyon hajtva 15-ös fogyikat írt. Átlag 8l volt neki. BMW001-nek van 528i-je, kérdezd meg tőle, az övé mennyit eszik(elárulom előre, keveset).
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
SpeedR
őstag
-
Dumb
senior tag
Alapjában véve megbízható típus, talán a hengerfej érzékenyebb a szívónál, a "széthajtást" nem szereti. Apámnak is ilyen van, 20 éve már. 336.000-nél még a gyári turbó van benne, jól működik. Szerintem automata illik egy ilyen autóhoz, kényelmes főleg városban. Fogyasztás 8 l körül átlagban. Kb. 7 évente tönkremegy a viszkókuplung, a (hűtőventillátor ilyenkor nem forog rendesen) utángyártott kb 30.000. A motortartó bakok is kb ennyit bírnak, 15.000 körül vannak. Bilstein lengéscsillapító 13-18 E hozzá, szóval az alkatrészek nem drágák szerintem (megfelelő helyen véve) Az automatába 60-100 E km-enként (városi/országúti használat) olajat kell cserélni , szűrővel, 15-20.000. Most lesz neki porlasztócsúcs csere, 4-5E darabja.
Stabil, biztonságos, kényelmes, csendes, 500l-es csomagtartó. 160-al kényelmesen megy. A hátsó gumik belső pereme jobban kopik, de azt hiszem minden RWD autó ilyen. Félidőben meg lehet cserélni. Itthon, ami szebb, az drágább is, nehéz jót találni, érdemes többet megnézni. Pl:A szívó sem rossz szerintem (nem "versenyautó") Sárga index-szel pedig sokkal jobban mutat (az a gyári). "Youngtimer" Kormányt, váltógombot kéne cserélni. [link]
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
dabadab
titán
A linkelt gép rettenetesen lomha, a 0-100 sprintet úgy húsz másodperc alatt teszi meg, valamivel lassabban, mint egy 0,8-as Matiz, pedig már az is szigorúan városi autó (az mondjuk nagy élmény volt, amikor a Bp - Sopron költözés alkalmából végigzúztunk vele az M1-en (mármint a Matizzal - 190D-t nem vezettem, csak kb. hasonló teljesítményű Audi 80-at, és hát az se volt az az aszfaltszaggató állat)).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
neduddki
nagyúr
HI!
az alkatresz irtozatosan olcso /leglabbsi meg par eve az volt/ kimegy a vilagbol, akar 140km/h-val is, de mire aszt elri addigra megoszusz /kb potos ifa szinvonal, emelkedo es szembeszel kerulendo:- )/ es van benne anyag boseggel nagyon birja a stapat es irtozatosan igenytelen
udv
neduddki
mod: mikor a 405turnyom volt a falubeli fenyezonek meg egy ijjen a rettente, mindig kergetett az m3ason a godolloi partig alt egeszen jol tarotta magat, de ott megkapta a vegzetes dofest es mar utol sem ert naffaluig /jo mongyuk az otopajja felhajtonal is ksii hatranyab kerult gyorsulas ugyileg, de aszt kemeney felkuzdotte:- )/
egyszer mondta szinten falusi autoszerelonek, hogy lerazott a palyan, mire kirohogte, hogy max csak almaban, amugy piros joszag volt 2.5d gyari felirattala seggen, hogy aze ma ne nezzek le teljesen:- )))[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dumb
senior tag
A működő klíma, a jó állapot sokat dob az áron. Pályán a 140-et kényelmesen tartja (ha jó a motor, nem lóg a bele), a vége kb 170. 140-nél max 7-et eszik, szintén, ha jó állapotú. A városi forgalom tartható vele, rugalmassága jobb mint a gyorsulása 0-ról. (30-60, 50-80 stb).
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
tibi666
senior tag
a bmw 5fokozatú steptronicot (ami egy gm váltó) 200ból felújítják neked és akkor megint elmegy párszáz ezer km-t. ezek a mercedes váltók tartósabbak, nem is éri őket akkora terhelés, nagyon sokat futnak. mivel egyszerűbb szerkezetek, ezért ennél biztosan nem kerül többe a rendbetételük.
-
Dumb
senior tag
Az új az kb 1 milla Bontott 100E-200E között lehet. A felújítás 60-200E között. De ha olaj és szűrő max 100.000 km-enként volt benne cserélve, akkor sokáig bírja. A 4 sebességes állítólag megbízhatóbb az 5-ösnél (Mercinél, 1995-ig bezárólag)
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
Aktív témák
- Eladó Huawei 4G CPE3 / B535-232 Router - Kitűnő állapotban!
- Eladó Xiaomi 5G CPE Pro Router - Szinte új állapotban!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen