- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz copperhead #47391 üzenetére
Ha a fene fenét eszik is, az Octavia akkor is csak a Golf padlólemezére fog épülni, tehát szerintem felejtő, ha tágas Skodát akarsz, akkor SuperB. Az elnyűhetetlen VW és Skoda témát nem tudom ki erőltette rád, de régen, még a 8 szelepes korszakban, ez még helytálló is volt, de jelenleg ez már nem igaz. A VW csoportot is ugyanúgy (jobban, mint mondjuk a japánokat) érintenek az elektromos gondok és a legtöbbnek az imobiliser probléma a garancia lejárta utáni hónapokban jön elő, kolléganőmé 3 év 3 hónaposan kapta meg ezt, amikor bevitték még 4 vagy 5 a garanciaidő lejárta utáni golf állt bent ugyanezzel a hibával. A szaki azt mondta, hogy típushiba, megúszták 100-ból, de mázlijuk volt, van akinek műszerfallal együtt kell cserélni, az már húzós és az Audisok közül is páran megkapták ugyanezt a hibát, Jetta szintén járt így ismeretségi körben neki 800 volt a javítás!
Persze az is kijelenthető, hogy az új Toyota/Honda sem olyan már, mint a régi. Lényegesen több gond van velük, mint a 90-es évek derekán gyártott Corolla/Carina/Civic/Lancer/Almera ötössel, de még mindig nem jellemző rájuk igazán komoly típushiba, ami miatt nem lennének ajánlottak. Persze vannak aranyszabályok, mint pl a Toyota Dízelt nem nagyon tud csinálni, a mai napig kényesebbek a dízeleik, mint a benzineseik. Én azt tanácsolom neked, hogy ha ráér az autó várd meg a jövő évet, nézz körül alaposan próbálj ki mindent, de inkább a japán (vagy akár koreai - hyundai/kia) vonalat erőltesd, ha megbízható minőséget szeretnél, mert a nyugat európai minőség inkább 8 millió körül kezdődik, nem 5.5nél. Szerintem
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen