- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
Aktív témák
-
Ck.
addikt
Tudnék venni viszonylag jó áron egy 1993 körüli 1.7-es diesel Opel Astrát. Viszont sokan mondták, hogy ha benzines lenne, akkor minden oké, de mivel diesel, így ne vállaljam be, mert szar és egyfolytában elromlanak. Ha ez tényleg így van, írjátok már meg légyszi, hogy milyen problémák merülhetnek fel, mi romlik el, miért, és hogy érdemes-e egyáltalán 199X évjáratú diesel kocsit venni, vagy szívás az egész?
Köszi! -
Ck.
addikt
Sziasztok!
Van nekem egy Fiat Tipo 2.0 i.e. cat. 8V Granturismo kicsi autóm (2 literes szívó motor, 113 ló). Ez a konkrét típus nem annyira ismert, nem látni minden utcasarkon parkolni ugyan, de aki ismeri az tudja, hogy megy mint a disznó, igazi kis méregzsák.
Kérdés a következő:
Érdemes lenne-e elcserélni egy jó állapotban lévő 1.3-as, 105 lovas turbos Uno-ra? Mivel nem vezettem még turbos Uno-t, ezért néhány hülye kérdés feltennék. Lenne-e különbség, ha igen mekkora? Mik lennének az előnyök/hátrányok? Melyik lenne jobban vadállat?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz fekeandras #27818 üzenetére
Én sem tolok városban 4-est... Ez nagyon típus, ill. áttétel függő.
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
válasz fekeandras #27832 üzenetére
Vicces vagy. 55-nél 5-öst egy ilyen motornak? A gyilkolás másik véglete lenne, alacsony fordulaton. A benzinmotorokat nem dízel módjára kell elváltani. 60 alatt az enyémnél nem szabad 4-est sem kapcsolni, nem hogy 5-öst, mert kiráz a világból is, annyira alacsony a fordulat. Egyébként 50-nél 3-asban ~ 2400-at pörög.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz VR6-Fan #27849 üzenetére
Kicsit szándékosan túl erős iróniát vittem bele, de egyébként igen tuti, nincs semmi baja. Egy dízelnek lehet, hogy sok a konstans 2000 fölötti tartomány, de egy benzinmotornak ez az egészséges, nem pedig a 'tötyörögtetés'. És messze jobb fogyasztást érek el, mintha őrült módjára kapcsolgatnám 1-5-ig, aztán meg váltanék vissza, minden 10. másodpercben a városi forgalom miatt.
Megnézném mire vagy képes pl. autópályán 1500-ös fordulattal.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
válasz Voyage #29146 üzenetére
Enyhe iróniát vélek felfedezni az írásodban. Az Almera II 1.5-ös benzinmotorja alulról valóban nem egy gépállat, az átlagnál lényegesen hosszabb a váltó áttételezése, a max. nyomaték tartomány pedig ~ 3500-4000-től kezdőden érhető el, akkor pedig a kategóriájában bőven megállja a helyét. A hosszú áttétek miatt pedig igen kedvező fogyasztást produkál a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Voyage #29161 üzenetére
Emberek vagyunk, különböző véleménnyel. Nagyvárosban lakom én is, mégsem kell sose szarrá pörgetnem azért, hogy haladni/előzni tudjak. Tény, hogy van ekkora motorral jóval "nyomatékhuszárabb" gép is, de aki ezt a modellt választja, az amúgy sem rally autót keres. Egyébként a mostani 1.4-es Corolla sedanról ugyanez elmondható.
-
Ck.
addikt
Annyian irkáljátok, hogy *.1, *.2, *.3,..., *.9 a fogyasztásotok, ezt hogyan méritek le egyfolytában (ha azt felételezzük, hogy nincs fed. comp. átlagfogyasztás kijelzéssel) ilyen tizedes pontosságra? Mindenki csurig rakja a tankot rendszeresen?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Félreértettél, nem erről van szó. Hanem arról, hogy az utóbbi időben bárki is akart bármilyen kiszemelt autót venni, mindig ugyanaz volt rá a reakció: "felejtsd el, merci-merci-merci, az a tuti". Ez zavar. Nem a Golf vs. W124 hasonlat, mert azzal egyetértek.
Részemről téma lezárva. Peace[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Lehet páran durcik lesznek emiatt, hogy ide is bemásolom...kicsit talán off, de holnap lehet elutazom és nem szeretnék egy hosszabb utat ilyen zavaró körülmények között levezetni. Ezért jól jönne a gyors segítség, minél több vélemény, annál nagyobb a sikerfaktor a megoldáshoz:
A kocsimban az utóbbi időben felfedezni véltem egy fura hangot. Olyasmi, mint amikor menet közben befúj vmi résen vhol a levegő és olyan "fütyülős, süvítős, cincogós" hangot ad. De rájöttem, hogy nem a levegő, ugyanis álló helyzetben ha felpörgetem a motort, ugyanúgy elkezd halkan süvíteni. Akkor hallani jobban, ha bent ülök és fel van húzva az ablak, ajtók becsukva, stb. Ha felnyitom a motorházat és meghúzom a gázt, akkor onnan nincs semmi rendellenes hang. Csak belül az utastérben hallatszik vmi. De mi? Egyszerűen nem tok rájönni, hogy honnan jöhet a hang. Arra végképp nem, hogy hogyan lehetne megszüntetni. Tipp?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Manitou #29961 üzenetére
Én N16-os Almeráról tudok nyilatkozni. 60 literes a tank, az üzemanyag szint jelző már akkor bevillan, ha az utolsó előtti csík alá ér a mutató. Akkor pedig még bőven van benne. A múltkor tankoltam úgy, hogy már teljesen ki volt feküdve a mutató és akkor még 51 liter kényelmesen belefért.
Az N15-öst annyira nem ismerem, de ebben a dologban nem hinném, hogy olyan nagy különbség mutatkozna. Szvsz elképzelhető, hogy kiégett az izzód, érdemes megnézni. -
Ck.
addikt
Mennyit ehet egy ilyen gép? [link]
-
Ck.
addikt
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását a linkelt 523i-vel kapcsolatban, valóban az az olajos flakon elég árulkodó jel (ha már valaki veszi a fáradságot, hogy lefotózza, igencsak lámaság otthagyni a flakont...), meg hát kívülről hiába szép, ha belülről ilyen leharcoltnak tűnik. Nem is beszélve a fogyasztásról, ill. az adók amik utána fizetendők... összeségében nem túl megnyerő, úgyhogy letettem róla.
Erről vélemény? [link]
-
Ck.
addikt
Köszi srácok az infókat, akkor haverom ezt is kilőtte a listájából.
A következő esélyes: [link]
Hülye kérdés, de a 250D-hez képest mik az alapvető különbségek, melyik a megbízhatóbb típus?Rick4:
Hozzám még annyira sincs. -
Ck.
addikt
Ezek miért tartják ennyire az árukat? [link]
Enniyért már simán lehet venni 6-7 éves autókat is. Amúgy ez a linkelt gép mennyire lomha, van helye országúton, autópályán? -
Ck.
addikt
Kezdetek teljesen megfertőzni ezzel a "Merci-lázzal"...
Hülye kérdés, de "megéri" elcserélni egy 2001-es Nissan-t egy 90-93-as Mercire? Mi az amivel az egyik "többet nyújt" a másiknál? Elég érdekes egy összehasonlítás tudom, de hát evvan, unom az életem... Sose gondoltam, hogy ilyesmi megfordul a fejemben, de már annyit írtatok, linkeltetek, áradoztatok ezekről a bálnákról, hogy lassan kezdek teljesen meghülyülni. -
Ck.
addikt
Egy ilyen ótóról vélemények? [link]
-
Ck.
addikt
válasz werszomjas #33842 üzenetére
Ne vedd kötekedésnek, csupán egy kérdés: miért mindenáron Citroen, amikor köztudott, hogy egyrészt sem a márka, sem épp az általad kinézett típus nem büszkélkedik a "megbízhatóság mintája" jelzővel? Ennyiért lényegesen jobb vásárt is csinálhatnál, ami hosszabb távon is pénztárca kímélőbb lenne.
-
Ck.
addikt
Még mindig keresgél ismerősöm bömös, merga bálnát, és hát időről-időre én is elcsábulok...jelen esetben egy ilyennek sikerült kibillentenie a tudatból, hogy nem akarok másik autót: [link]
-
Ck.
addikt
Ez? [link]
-
Ck.
addikt
Elgondolkodtam... [link] Vélemény? Mennyit zabál egy ilyen dög?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ez? [link] Mi a véleményetek?
-
Ck.
addikt
válasz tomcsi23 #35541 üzenetére
Ismerve az illetőt, minimálbérből elég nehéz lesz fenntartania a gépet...le fogja zabálni a gatyáját is. Meg egyébként is, csak gondolj bele: egy 60 lovas bódéból hirtelen átülni egy több, mint 3x akkora teljesítményűbe úgy, hogy életében nem vezetett 100+os kocsit elég meredek dolog. Ettől függetlenül maga a gép nem rossz.
-
Ck.
addikt
Milyenek ezek a diesel Vectrák? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Erről a Passatról mik a vélemények? [link]
A jövő héten úgynézki pont kerül az autóvásárlásra és ő az egyik befutó. Kérdés, ekkora kasztnihoz ekkora motor mennyire elegendő...?
-
Ck.
addikt
Pontosan hogyan is működik a vagyonadó?
Egy 125 kW-os autó esetében:
Teljesítményadó: 230 Ft/KW x 125 KW = 28750 Ft
Vagyonadó: 28750Ft x 2 = 57500 FtTehát éves szinten össz-vissz 86.250-re jönne ki, igaz? Féléves bontásban fizetendő mindkét adónem?
Továbbá amit nem értek, az a törvény alábbi részlete:
A kétszeres adóterhelés kizárása
35. § Az adóalany az adóévben levonhatja a fizetendő adó összegéből a személygépkocsi után a terhére az adóévre kivetett (járó) gépjárműadó összegét.
Aktív témák
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Halo sorozat
- Napelem
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- World of Tanks - MMO
- Vezetékes FEJhallgatók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs