- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Aktív témák
-
-
SaNyEe
aktív tag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz phaet0n #38604 üzenetére
Elmondom a tapasztalatom mióta megvettem (2009 augusztus):
- 7,2liter átlagfogy 100km-en főút város kb 60:40 de ezt 5fővel és csomagokkal javarészt, mikor városban használtam akkor meg ilyen kisebb 5-7km-es etapokon ment az autó a fogyasztása így lett ennyi 1.4 16V. (város 50-60km/h, országút 90-100km/h, autópálya 130km/h. Autópályán kicsit zavaró is ettől gyorsabban menni már 130nál is 3800rpm-et fordul a főtengely) és zajos is ilyen tempónál.
- az autón eddig cseréltem hátul jobb oldali rendszámtáblavilágítást és kapott új ablaktörlőket.
- vásárlás után olajcsere + olajszűrő + légszűrő + üzemanyagszűrő szakemberrel cseréltetve megállt ~20.000Ft-ban. Első kellemes meglepetés a sok Opeles csereszabatos alkatrész.
lassan közeledünk a 100e kmhez de az autó egyenlőre nem akar szétesni, mindene funkcionál. Hátsó kipufogódob szeret lerohadni róla .. a gyári. Típushibái vannak, de amik most használtpiacon vannak autók azokon ezeknek a java része már orvosolva lett még garanciában. Chevrolet klubon utánuk tudsz olvasni.
Futóműve tetszik de nem száguldom, fékjei elég jók, váltó az mézescsupor effektus, pláne télen (csak elindulásnál hidegen), kuplungja kiválóan adagolható(értsd: nagyon egyenletesen kezd el fogni, akár alapjáratról is el lehet indítani az autót (de minek ). A gézpedál elektromos, és kicsit laggos is, gázelvételnél mintha 3-500ms ot késne kb. Pontosan nem tudom mennyit, de kevesebb mint 1 secet. Váltásnál kicsit idegesítő, hogy elveszed a gázt, kuplung és mikor a következő fokozatba teszed a váltót addigra esik oda vissza a fordulatszám ahol elvetted a gázt. Cserébe ha úgy ugrasz le a kuplungról mint ahogy kurva lelép a sezlonyról nem ránt nagyot. . . ennek ellenére engem zavart eleinte.Ami kis idegesítő fassága még, hogy a középkonzolon lehet kapcsolni a klímát, belső levegő kergetést és hátsó szélvédő fűtést. Ez a panel néha nem kapcsolható, valószínű kontakthibás, csak lusta vagyok befeküdni és megnézni.
Belső tér kifejezetten tágas elöl, hátul meg pláne, nem vicc. Cserébe az 5 ajtós csomagtere szerény a kategóriatársaihoz képest.
Anyagválasztásról nem tudok semmit mondani, egy Ford Escortból ültem át .. ég és föld . Az ülés kényelmes, de azért 3-4 óránál többet nem szívesen vezetem megállás nélkül.
-- end of transmission --
-
VR6-Fan
veterán
válasz phaet0n #38617 üzenetére
igen Dodinak volt is olyan Leon-ja amire Te vágysz, igaz Cupra.
a G4 és a Leon azonos padlólemezre épül ergo azonos és nagyából a technikai felépítésük.
széria hiba a zárakba lévő mikro kapcsóló megpusztul hamar a többi márkához képest, és szintén ugyan ez igaz az elektronyos ablakra.
1,4 16V motor ekkora kaszniba nem ajánlott nagyon nem, én az 1,6 16V se ajánlom mert nem a legjobb konstrukció. 1,6 SR-t viszont igen (sima mezei 8V) vagy a 2l-s 8V-s motor (igaz városban neked az nem annyira kedvező, jövőre meg amúgy is kw alapú lesz a biztosítás..)
fojtószelepre meg meg kell beszélni a szerelővel hogy 10e-nként azt is mossa ki, főleg mivel nagy részt városban akarod használni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tag
-
Khelben
nagyúr
válasz phaet0n #40161 üzenetére
sajnos az emberek elég nagy hányada inkább nem bajlódik a dologgal, odaadja egy kereskedőnek áron alul
Fél évig árultam az előző autómat X forintért. 1 ember nézte meg és telefonon érdeklődtek ketten. Végül eladtam egy kereskedőnek X-200ezerért. 2 héten belül megvette egy emberke X+150ezerért. Olyan emberke, aki tudott róla, hogy eladó az autó (kisváros). Erre mit lehet mondani?
[ Szerkesztve ]
-
-
-Maci-
addikt
válasz phaet0n #40835 üzenetére
Nekem ha kell, Anyámékhoz hozzák majd az első nyugdíjamat, de én hitelt soha, semmire! Mindenki addig nyújtózkodjon, amég a takarója ér és annyi gyereket csináljon, amennyit el is tud tartani!
(Én spec évekig fagyoskodtam a buszon, mire kocsit tudtam venni, de hitelre egyszer sem gondoltam!)
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz phaet0n #41334 üzenetére
Átlagba fűúton van használva tehát...kis része csak város....akkor olyan 6 körül jönne ki szerintem. Esetleg ha valakinek volt vagy van ilyen autója, esetleg A Corsája, meg tudná mondani hogy havi költségekre mennyit lehet számolni pl. biztosítás stb.?? (Persze alkatrészárakat kihagyva mivel az eléggé kétséges kiadás.)
Opel Astra 1.7TDS Isuzu 82LE :)
-
t1
addikt
válasz phaet0n #41334 üzenetére
Nekem így fogyasztottak a kocsik.
1.0
Város: 6-6.5l/100km
Vegyes: 4.5-6l/100km
Autópálya: 6.5-8l/100km a kis motort és a rövid váltót sajnos nem pályára tervezték. Vegyesben jól fogyasztott ha az ember sokat nyomta neki akkor evett 6l 80-90nél tartósan 5l alatt fogyasztott.1.3 8V
Város: 6.5-8l/100km között attól függően mennyire vagyok vele erőszakos de általában 7l alatt megvagyok belőle
Vegyes: 5-6.5l/100km a most hétvégi 500km pesti túrám alatt 6.2 evett volt Suzuki találkozó is ment az állatkodás teljesen elfogadható.
Autópálya: 5.5-6.5/100km marha hosszú a váltója 3500nál 140-et mutat az óra tartósan 110-120 körül 5.5 eszik 130-140 tartósan 6l felett de ha ez ember kínozza 160-170-el ez is megeszik 8l. Az 1.0 8l evett a folyamatos 150-160-as tempónál sok idő volt mindig visszagyorsulni 130ról. -
Rick4
félisten
válasz phaet0n #42239 üzenetére
Én a sajátjaimhoz itthoni mércével mérve is fillérekért veszek mindent (mivel amerikai autóalkatrészekkel foglalkozom a szabadidőm egy részében) de csak úgy általánosan vízpumpa 3 ezres, fékbetét szett 2 ezres, lengéscsillapító hátra (monroe gázos) 3 ezres, gólyaláb előre ugyanilyen minőségben 4 ezres. stb stb. Igaz, hogy az usában ennyi, még haza is kell jönnie, de akkor is fillér minden itthoni gép alkatrészeihez képest. Én is beleraktam már az egyikbe kb 140 ezret, most tart 400 ezernél, de szerintem még nem költöttem rá 120-130-nál többet... Ennyiért tuti nem adnak sehol Toyota cuccokat, de még a 2-es Golfhoz is neccesen...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
plömplöm
őstag
válasz phaet0n #43473 üzenetére
lagunámban pepecseltem utángyártottal, mert majdnem 10ezer volt a gyári, miközben az "ugyanolyan jó" utángyártott meg 3 se... aztán már 5ezer km után kevesebb luftot engedett át magán, mint a gyári 20ezernél. csak csodálkoztam, hogy miért párásodik az autó, a pollenszűrő nem lehet, szinte vadiúj, gondoltam én, resetelgettem az automata légkondit, hogy biztosan megbolondult, agyaltam, izgultam. aztán kikaptam a pollenszűrőt próbából, probléma eltűnt. nem biztos hogy minden nemgyári ilyen szar, de franc se tudja...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
zoo8800
veterán
válasz phaet0n #46043 üzenetére
kiemelővillára gondolsz talán... ez tolja a kinyomócsapágyat a szerkezetre.
#46042
szerintem nem az ment tönkre.
óriási baj a tünet alapján nem lehet. De miután szétszedte a kocsit (vagyis leszedte a váltót) már nem érdemes máshova vinni[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
copperhead
aktív tag
válasz phaet0n #46051 üzenetére
Köszi!
zoo8800 szerinted az mi, ha tényleg csak a kiemelővilla a gond (amit ugye én nem tudok megállapítani), de azért szétszedik a kuplungot, ekkor már úgysem tudok menni sehova, és közlik, hogy 80k lesz legalább az alkatrész költség. Sajnos tényleg nagyon ki van szolgáltatva az ember. Pláne ha ismerőse. Étteremben is hallottam már, hogy legkönnyebben a törzsvendéget lehet átverni.[ Szerkesztve ]
-
Prego
senior tag
válasz phaet0n #46706 üzenetére
Én olyan verziót hallottam, hogy ha kint tárolod az autót, a víz megfagy benne és egyben marad, garázsban meg felolvad és bizonyos helyekről nem tud kifolyni, több ideje van szétmarni a vasat.
Szerintem a sónak meg totálisan mindegy milyen a hőmérséklet, vagy ha mégsem, akkor csak elég minimálisan befolyásolja a dolgot.Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
Zewa
senior tag
válasz phaet0n #48568 üzenetére
Bizony, sok a kokány sz@r. Kalimpa és társai.. Viszont kitartoan keresve lehet talalni 1-2 jó vasat.
Ilyesmihez esetleg mmit szólnál? hasznaltauto.hu/auto/bmw/3-as_sorozat/bmw_3-as_sorozat_318i_318_i_e21-3972329 (sry, telon benázom a linkeléssel)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Aktív témák
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs