- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
ábrák.
tálán inkább úgy fogalmaznék hogy egy befecskendező, ami nyomást is létre hozz még pluszba.(több köze van egy befecskendező szelephez mint egy hagyományos porlasztóhoz, szerintem)
volt még sima TDI (2.5-es aránylag még élhető motor..) ha jól emlékszem és PD, talán CR is bár az lehet hogy 2,7 már.
bár amit itt linkeltetek audik ha jól láttam mint a 3 lityitis PD.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #42652 üzenetére
Ja, most jó.
Haladós lett azért....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
saguaro
tag
válasz dízelracer #42645 üzenetére
Papp Csabi 50k körüli áron tudja őket adni, igaz, az csak felújított.
De 100k km-t az is elmegy.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
lsc
nagyúr
válasz VR6-Fan #42651 üzenetére
Nos a pdtdi az egybeépített adagoló és porlasztó, a valódi "nagy nyomást" az hozza létre és az is szabályozza a befecskendezett mennyiséget. Az oroszok ezt már megcsinálták a 40-es években teljesen mechanikusan, hogy ők koppintották-e és ha igen honnan azt már nem tudom. Olyan mechanikust nem egyet kaptam már szét, elég egyszerű szerkezet.
(több köze van egy befecskendező szelephez mint egy hagyományos porlasztóhoz, szerintem)
Maradjunk annyiba hogy ez egy egybeépített "adagló-porlasztó" egység.
Azt nem tudtam hogy v6-ban volt-e pdtdi, 4 és 5 hengeresben biztos voltam.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
runner 125
nagyúr
A fake hirdetéseknek még az autópiacon is ekkora keletje van?!
Anyám élettársa 1 hete próbálja elérni ezt. Most ezzel kinek tesz jót, ha felad egy ilyen hamis aprót?!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #42656 üzenetére
Remélem, a rögzítőre szép kis szentbeszédet mondott azért.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
1910-es évek nagy brittani, majd 1930-as évek USA alklamazás.
5 hengerben VW-nél nem volt PD csak TDI, V6-ban volt/van mind a 3 rendszer.
maradjunk annyiba hogy a hagyományos forgatyús adagolóhoz nincs semmi köze, hogy most Te a PD elem nyomás kamráját "adagolónak" hívod egy dolog, ilyen szempontból igen egy adagolóra és egy befecskendező részre oszthatjuk az elemet."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz Khelben #42658 üzenetére
A gyárival legalább 150-et elmegy, de van, akinek 250-300-at is elment.
Jobb helyeken(=tőlünk nyugatabbra) meg mégtöbbet, ott akár fél milliót is elmennek. E Mercedesekbe, amik taxiként voltak használva, nagyon ritkán cseréltek, kb 30-ból 1 autónál kellett.
Ennyit jelent az üzemanyaga minősége.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
VR6-Fan
veterán
válasz saguaro #42660 üzenetére
pár hete akadt egy ügy felünk kint vett egy A4-es utolsó generációs 2l-s pd-vel szerelt mocis változat, csak kint tankolta, még itthon se tankolt (meg vette erdélybe valami rokona tőle). 82e km-nél a 3-as elem megadta magát, és az autó tényleg úgy nézet ki mint amibe valós a km, no meg első tulaj.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz VR6-Fan #42661 üzenetére
Kint is romlik a minőség.
dízelracer: Ja, és még ha mellé megdöglik pl a turbó is, akkor sincs fél misi.
Ha meg minden egyszerre hal meg(ami max szar autónál fordul elő, tákolt mocsoknál), akkor 1 misi, de annál több nem nagyon lesz.De valaki okos volt, és megmondta, hogy minden fél millió rajta. Az a lényeg, hogy a toyota yarishoz nem.
De legalább lehet számítani rá, hogy megdöglik, tudja az ember, kalkulál vele, így veszi meg.
Az a neccesebb, mikor benzinesnél nem számít rá, és megdöglik valami.[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz dízelracer #42664 üzenetére
Akármi.
Műszakilag nem értek hozzá, csak amit olvasok/hallok.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Dare2Live
nagyúr
válasz saguaro #42663 üzenetére
Nem azt mondatm minden félmillió rajta. Ha igen mutass rá. Ha nem ne add a számba.
Amúgy nekem mindegy tőlem aztán vegyen 8-10éves még óra szerint is 150.000-200.000kmet futott A6ot, ajánlgass csak.
Nem említettem sehol a Yarist, Ő hozta fel az Ignist aminek csak olajcsere meg gázolaj kellett. Ha pedig Yaris akkor tény bármely VVTi jóval megbízhatobb és a javítása is vicces összevetve a PDTDIkkel. Tudom, tudom, én tudom rosszul mi kéne.... és 200Kból is kijön 6db PDelem.
Ennél már csak a 2800ccmes fogyasztásod volt szebb...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #42664 üzenetére
tudnék én olyat mesélni az új konszer motorokról, szívó bengánál 63e km-s motorba félbereped a egy dugó
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz saguaro #42665 üzenetére
Tudok olyan embert mutatni akinek a 6éves Golfjában 180ezerért cseréltek 1db szaros tönkrement pd elemet. Nem mindenki áll neki használt szarokat túrni a neten meg motort bontani a garázsban. Neki gyorsan kellett a kocsi nem vihette el folyton az asszony elől a kocsiját így fogcsikorgatva kicsengette a lét és heteken belül meg is vált a dízeltől. Újított helyette egy 1.6 benzines Borát. Azóta csak szűrőket cserélt meg egyszer egy kiégett izzót. Ez a nem mindegy.
VR6-Fan: ja millióból az egy. Anyaghiba. Előfordul(hat) bármelyik gyártónál. szemben a pdtdi egy raklap szar. Már akkor zsákutca volt mikor gyártani kezdték.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #42669 üzenetére
az a baj hogy nem 1, nem 2 gagyi 1,4 ill 1,6 16V-vel találkoztunk.
de nagyság rendel kevesebbel mint fos PD-vel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz Dare2Live #42666 üzenetére
Nála kb mindent meg lehet csináltatni, ami dízelhez csak kellhet. Jóval olcsóbban, mint a márkaszervízbe. Viszont elektromos gonddal csak oda mennék. Vagy bármi más jellegű problémával.
Az meg, hogy nem hiszed el, hogy mennyit eszik egy 2.8-as, V6-os, automata, quattro Passat, a te szegénységi bizonyítványod. Mert beszélsz a levegőbe, aztán szerintem még élőbe se nagyon láttál ilyen motorral szerelt autót.
Ennyi erővel bárki megkérdőjelezhetné azt, hogy neked mennyit eszik a yaris.
Passatnál a gyári értékek alá is lehetett menni, ha az ember csak fújta a gázpedált.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz dízelracer #42669 üzenetére
Én se fogok használtakat keresgélni, meg itthon autót szerelni.
Sőt, leginkább márkaszervízbe viszem minden apró hibával. Viszont ha olyan baja van, ami zsebbenyúlósabb, akár egy turbó csere is, akkor csakis a Papp Csabihoz viszem el. Negyedáron megoldja, illetve benne meg is lehet bízni.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
!Overdose!
őstag
válasz saguaro #42672 üzenetére
"Passatnál a gyári értékek alá is lehetett menni, ha az ember csak fújta a gázpedált. "
Igen, csakhogy ez nem mérvadó egy autó több tízezer kilométeres fogyasztásában. Attól, hogy te a Passatot és most az A6-ot hétvégi és utazóautónak használod, azzal eléred azt, hogy valóban keveset fogyaszt, ha figyelsz rá. Ellenben ha valaki autóként használná (értsd: munkába járna vele, gyerkőcöket vinné iskolába, elugrana kenyeret venni stb.) rögtön nem ennyit fogyasztana, ezért nincs semmi értelme a te statisztikádnak.
Én példám: nyáron végigmértem a fogyasztást nyaralás alatt, 6,55-re jött ki a lehető legvegyesebb körülmények között. Jelenleg viszont ki sem mozdulok a városból és pár kilométeres távokon használom az autót, így 9-10 litert is megeszik. Akkor most ha valaki rákérdezne a fogyasztásomra, szerinted a 6,55-el kéne verni a mellem?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fullextra
tag
Senkinek sem kívánom, hogy AIM biztosítós legyen a károkozója...
lesz itt még botrány... máv 2.
-
nagyúr
-
fullextra
tag
válasz Napfénysüti #42676 üzenetére
AIM kivonult a KGFB piacról, illetve kizárták, különböző szabálysértések miatt.
Eddig úgy tűnt, hogy a jelenleg élő biztosításokat, lejáratukig megtartják...
Most viszont bontani akarják az összes élő szerződést, ebből viszont káosz lesz. Nem is kicsi.tessék, ezen Úriember története például...
tehát, akinek eddig nem fizettek az futhat a pénze után... kb.
persz. MABISZ megtéríti, és majd behajtja a biztosítótól... évekkel a káreset után.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz saguaro #42672 üzenetére
Nem nekem magyaráztad, hogy 7.xlitert eszik az xéves 2800ccmes passat, de én is érdekesen néztem rá uis néha járok ekkora szörnyekkel.
A yarisom fogyasztási értékeim nem túl kiugróak, mindent bevetve is csak ezt az 5.5l tudom összehozni. Ha nem 90%ban városban járnám a 1xkmes távokat, a maradék 10%ban meg nem lenne fent rajta a surf+box lenne ez jóval kevesebb is.
Aki főleg országúton jár és nem csak immel/ámmal hypermilages az ilyen értékeket produkál. [link]"Mert beszélsz a levegőbe, aztán szerintem még élőbe se nagyon láttál ilyen motorral szerelt autót."
Vezetni szoktam, főleg BMWt. Nálam a kocsi vhogy nem prioritás. Ellenben 1hónap múlva megyek síelni, nyáron meló után ha szél van windsurfozok és bármikor bármilyen bizniszbe bele tudok tolni sok pénzt. Vehetnék akár egy X3at is baromira tetszik ellenbena földön ülös bmwkkel csak amennyibe kerül nekem annyit nem ér meg.fullextra: 1hónapja AIM volt a legolcsobb de inkább Sigmanal kötöttem, tény 900Ftvel drágább volt, de azt tudom Sigma fizet.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
runner 125
nagyúr
válasz zoo8800 #42681 üzenetére
S úgy, h soha nem volt megbontva a motorja.
Mielőtt bárki megkérdőjelezné, ismerem a Yaris tulaját, nagyon jó barátom.Hatalmas arc.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #42683 üzenetére
A motorja többet eszik. Azaz, evett.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ck.
addikt
válasz saguaro #42672 üzenetére
No offense, csak azt az egy dolgot magyarázd meg nekem légyszi, hogy az én manuális váltós 2.5 V6-os _nem_quattro_ Mondeom miért fogyaszt 10-12 litert vegyesbe úgy, hogy nem akarom kinyomni a szemét?
Szintén 2.5 V6 benzines ódi miért fogyaszt hasonlóan ennyit? Vajon hol lehet a hiba a mátrixban?
Ígyis úgyis ugyanoda lyukadunk ki, 2.8 V6 quattro benzines Passatot mindenkinek, ideális válságautó.Vagy csak a Tiéd sikerült annyira hihetetlenül tökéletesre, hogy 10 liter alatt fogyaszt városban, vagy az összes nagyköbcentis egy kalap sz@r, a Tiéd kivételével... vagy csak egyszerűen nem tudunk vezetni...
Vagy egész egyszerűen, mi használjuk is az autónkat. Hmmm...vajon melyik válasz a nyerő?
-
VR6-Fan
veterán
2,6 a h V6 és benzin audi.
2,8-as V6-os mocival ki lehet hozni 7,8-8 lityis fogyasztás, természetesen nem városban ország úton normálisan közlekedve (ha előzni kell, előzve).
de egy bő 1,5 tonnás automata váltós bodéval ez elég nehezen emészthető dolog valóban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz saguaro #42672 üzenetére
Mindennel le lehet ugy menni, csak 99.9% nem ugy jar, a maradek 0.1% meg semmilyen statisztikaban nem mervado szam, mert kisebb, mint az altalanos hiba%.
Vagy esteleg nem 2.8 V6 kottro-t vesz fogyasztasbuzulni.Ma mentem 120km-t Bp-n, hat szerintem siman verte a 12-t a fogyi 100-n, oszt "csak" 1.4-s.
Falun meg altalaban ugy videken eleve nincs annyi tav a legtobb helyen, ha minden utcaba is oda-vissza mesz, hogy 1/4-t ennek a tavnak produkald, mert nem kell masfel orat dugoban cseszni 2-3 hipergyogy miatt.több drón kell ;P
-
Zénó75
tag
Szerbusztok!
Az enyem a korabban linkelt yaris. Nyilvan ehhez a fogyasztashoz azert kell nemi turelem, meg 1-2 apro atalakitas az auton de ezen kivul nincs semmi trukk, barki meg tudja csinalni
Az viszont biztos, hogy olcson uzemeltetheto a jarmu. Eddig egy tankajto nyito bowden kellett hozza mert elszakadt (7200.- gyari), illetve 380 ezernel az egyik lamdaszonda faradt el ez 23 ezer volt szinten gyariban, ezen kivul mindene eredeti. Jo mondjuk vigyazok ra nagyon, de hat megerdemli
Ha vmiben tudok meg segiteni, irjatok -
hobizoli
nagyúr
Azert azze, mert a pokvagenny kitalalta a hiper szegeny AFR-s uzemet.
Rajuk nem vonatkozik a fizikaErdekes modon a gyartok meg mindig csak ugy tudtak eddig sporolos kis fogyasztasu autot csinalni tobb evnyi fejlesztes meg csillio munkaora meg foleg csillio penz aran, hogy se osszkerek (ami +suly, meg hajtaslanci veszteseg), se nagy tomeg (x<1t), meg mindig kis ccm-s a motor is bennuk, meg virsli gumik, de mindig vannak akik megaszondjak ennek ellenere a konkretsagot.
Eleve ugye most ez a downsizeing tema is ezekre alapoz... nem baj
több drón kell ;P
-
mycso
veterán
válasz fullextra #42678 üzenetére
Ezek büdös parasztok....én áprilisban kötöttem kötelezőt az AIM-nál, ugye nemrégiben kiderült, hogy jövőre nem forgalmaznak kötelezőt, ezért még a kötelező váltásos időszakban felhívtam őket, hogy mi a helyzet.
A válasz az volt, hogy nekem áprilisban van az évfordulóm ezért addig fog élni a szerződésem. Erre vagy 1 hete a biztósító-váltás időszak lezáródása után kikül egy levelet, hogy jan.1-el megszűnik a kötelezőm...hát LoL
Végülis megkötöttem máshova jan.1-től, viszont így bukom, hogy átkerüljek bónuszba, mert csak január 8. környékén lett volna meg a 9 hónap folyamatos biztosítás, na meg ugye jól esik, hogy a telefonba behazudja, hogy nyugodjak meg minden jó lesz áprilisig.
más: mindenki szidja itt az újabb diesel csodákat, főleg a pd-tdi cuccokat.
A hozzáértőbbekhez lenne egy olyan kérdésem, hogy pl egy : (pl vw-audi)pd-tdi és dci (renault-nissan) motorjai között milyen lényegi különbségek vannak???Itt a pd-nél mindig irogatjátok a sok drága részből álló pd elemeket, stb...a dci-nek milyen érzékeny pontjai vannak(a csúcsok, turbo, magasnyomású szivattyúval képben vagyok, azon kívül van még valami érdekes???)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
saguaro
tag
Nem magyarázok semmit.
Elismertem, sőt, nagyon jól tudom, hogy lehet úgy közlekedni, hogy 20 liter legyen a fogyi, de úgyis, hogy alig egyen, és én nem úgy közlekedtem vele, hogy csak fújtam a gázpedált, előzés, stb, ugyanúgy belefért.Most télen az 1.8-as 8 szelepes, 1.1tonnás pözsóval megetetek városban 10-11et. Audi ezzel szemben megeszik 7.5-8at. Városban. Dugóban araszolva, M3-as bevezetőn reggel csúcsforgalomba. Passat is megenné ilyen körülmények között a 14-et.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
Nincs semmiféle titok.
Fűtött garázs, rendes benzin(shell vagy omv), rendes olaj, hideg motorral sosem nyomtam neki, és amint lehetőség van rá, tempomatot benyomtam. Váltó automata fokozatba, ha kellett, előztem, lámpánál nem én voltam a legelső, mert minek, de nem is várt mögöttem se senki.
No és ez a fogyasztás nyáron volt, bekapcsolt klíma mellett(automata üzemmódba).
16-os felnik, eco 4 évszakos gumik.[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Khelben
nagyúr
a csúcsok, turbo, magasnyomású szivattyúval képben vagyok, azon kívül van még valami érdekes???
Ezen kívül? Már ez is nyaldossa az 1 millió Ft-t, mi kell még?
Ck.:Szerintem sokan szeretnének ilyen fogyit, többek közt én is a V6-ossal. Mi a titok nyitja?
Marha egyszerű, odafelé mindig tolod
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #42680 üzenetére
Pont tegnap számoltam, hogy jövök ki, tegnap elmentem Szegedről Debrecenbe kb 105-ös tempóval, de sok kanyar meg sok kis falu van, szóval nem tempomatos móka. A 3.1 V6-ossal automata + 1,6 tonna+ 400K km+ ketten voltunk 230 kiló, (ennyi futott km-nél nyilván már nem gyáriak az illesztések meg a kompresszió) és ott megtankoltam, a 100 km-re vetített átlag 12.94 l gáz lett. Ez saccra 11 liter benzinre jött volna ki, nem mondom hogy kevés, de nem is ez a lényeg, mert nem benzinnel mentem. Forintban kellett fizetnem én nem literben, 185-ért tankoltam autógázt, és ha benzint kellett volna fizetnek, kijöttem volna 6.83-ra. Ami a minap Smart 800-as benzinessel megtett távon kb ugyanekkora fogyasztásra sikeredett... Ha készen lesz a 3.8-as hengerenkénti injektoros gép, az kb 10 liter gázt fog megkajálni ugyanilyen körülmények között, az 5.2 liter benya. Csodák nincsenek, de az lpg jó alternatíva. Erre is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
mycso
veterán
válasz Khelben #42694 üzenetére
Ja persze, ha gyári új alkatrészekről beszélünk akkor valóban....(nemrégiben utánakérdeztem a renaultban 1-2 alkatrésznek: főtengely szíjtárcsa: 60-70k körül, hátsó féktárcsa, csapággyal: 45k körül/db a fridcar árai pedig: szíjtárcsa 20k körül, hátsó fék+csapágy: 22k/db). Tehát így az az 1m forint sem 1m. És ugye ott van mint lehetőség pl.: a használt/felújított alkatrész is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen