- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic V2 - origami
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
-
Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
ma Házi GPU-val készül a Samsung, de a jövő évi, 3 nm-es Exynos még nem kapja meg.
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz gamer0101 #26000 üzenetére
De természetesen meghibásodhat a benzines is. (Lényegében minden meghibásodik egyszer, ami bonyolultabb mint egy vasgolyó.) A dízel sokkal összetettebb-bonyolultabb szerkezet mint a benyás, több a hiba lehetőség. Emellett sokkal érzékenyebb, jobban igényli a folyamatos karbantartást. Ehhez add még hozzá a drágább alkatrész árakat, meg azt is hogy javítani is sokkal kevesebb helyen tudják. Pl. adagolót profin felújítani kb 1-2 helyen tudnak az egész országban, újan pedig heroin árban van.
Ne érts félre, nem vagyok zsigerből dízel ellenes. Az első 200 ezer kilométeren biztos gazdaságosabb a dízel, ha minden költséget összeszámolunk, de ezekkel a 15 évesekkel lehet ám szívni rendesen.
Ha lopott gázolajjal járnál, akkor nem szóltam, úgy már jobb a dízel. -
dragonfx
veterán
azt mondom én is aki 25tds vagy 20i között vacilál egyértelmű utobbi.hangra élményre, és hosszútávra sokkal jobb.bejövős.a tdskevesebbet eszik de gyengébbis, és ha valami van vele jobb ha kezdesz keresni egy másik mocit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fullextra
tag
válasz lorcsi #25956 üzenetére
Mi nem reális?
Ismerős heti szinten többször megjárja a Párizs-Budapest távot '95-ös Volvójával.
Ezt az autó vásárlása óta, tehát 1995 óta teszi.Autójában jelenleg 288.000 Km van, motorikusan észre sem lehet venni, sőt egy gramm rozsdát sem találni az egész autón...
Egyedül a vezető ülés állapota árulkodik a magas futásteljesítményről.
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz fullextra #26014 üzenetére
2008 - 1995 = 13
13 * 53 = 689
Budapest - Párizs távolság: 1496km csak oda
Namost ha csak heti egyszer tette meg, ezzel számolva:
689*1496*2 = 2061488km csak egyszer hetente megjárva!
Vmi nem kóser azzal a 288ezer kilóméterrel, az már inkább 2,88 millió volna-- end of transmission --
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #26002 üzenetére
Mi anno escort 1.6D kamrás dízelbe minden szart beleborítottunk amit találtunk.Volt, hogy dízel létére fehéren füstölt szegény pára... Néha ki kellett takarítani az üzemanyag csövet mert eldugult + venni kellett a kúton 150 forintért egy szűrőt és annyi.Akkora lukak voltak a porlasztócsúcson, hogy simát átfért rajta bármilyen szennyeződés.Azt a modern CR motorokkal már nem lehet megjátszani.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz fekeandras #26022 üzenetére
Ladába is mindegy volt milyen benzint rakott az ember, ha volt benne kevéske oktán, ment.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
tibi666
senior tag
válasz Dare2Live #26026 üzenetére
nézd, aki világ életében 1.4-1.6 szívó benzinessel járkált (most nem az agyon pörgethető 140-160 lóerős japánokra gondolok, hanem az átlag 75-100 lóerősekre), az úgy érzi, hogy elég. persze, régen egy 1 tonna körüli autóban elég volt a forgalom ritmusának tartására (4ember+csomagok máris 1.3-1.4 tonnára növelik a súlyt), de ma már egy kompakt jóval több ennél. egyszer kell ülni egy normálisan motorizált autóban és onnantól kezdve máris más szemmel néz a korábbiakra...
nekem 1700 kilós az autóm. beülünk 4en, máris 2 tonna. 170 lóerővel gyenge.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Manitou #25979 üzenetére
grat.
Reálisan 18-25Kft egy olaj+olajszürő csere.
"Illetve mit érdemes még mindenképpen cserélni rajta?"
Ezt így látatlanben kb lehetetlen megmondani.... Első körben ha szakszervízben volt szervizelve kérd meg őket, hogy nyomtassák/mondják el mit csináltak vele az elmúlt 4-5évben....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
BlacKSouL
addikt
Van-e lehetőség arra, hogy az első szabványos méretű rendszámtáblát kisebb méretűre cserélje valaki legálisan, illetve milyen előírások vannak pontosan erre? Én ennél gondolkodtam el azon, hogy sem esztétikailag, sem pl hűtés szempontjából nem lenne-e jobb kevésbé kitakarni a beömlőt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #26029 üzenetére
Szerintem egy ijen ~10 eves autot mar boven nem kell szak/markaszervizbe hordani ijen csip-csup dolgokkal, mint olajcsere. Azt barhol megcsinaljak neki 20perc alatt, a cucc hozza meg kb barhol megveheto.
A szurot lehet venni bele alkatresz aruhazban nagyonmax 2k-ert, de a legtobb ijen koru autohoz 1 ropi korul van, a belevalo olajat meg akar a hetvegi bevasarlaskor is meg lehet venni hiper/supermarketben.....szerintem
hobizoli
több drón kell ;P
-
-
G@bi90MR
aktív tag
Bocsi az offért, de érdeklődhetek az ország különböző területein mennyi egy jogsi?
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
Aktív témák
- Hp Zbook 15 G5 villám akció csak 1db , MAGYAR BILL!!!
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen