- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Aktív témák
-
Na, megkaptam az uj cegnel a kocsit
2002-es Subaru Outback [link]
Kb mint ez, csak a szine kicsit sargabb.
Hat a suzuki swift utan eleg nagy csonak A szervoja nagyon jo, meg a 3L-es motor miatt az emelkedokon se sikit mint a swift
Amugy annyira nem tetszik, meg az automata valtoja neha kicsit hujen dolgozik, de majdcsak kibirom.
Plusz eleg sok benzint kajal, boven 10L folott, de ez se az en gondom.| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
Ha jól tudom akkor ez a Xsara faceliftes verziója. Apámnak Peugeot 306-osa van ami ugye az ikertestvére. Kb ugyanezek érvényesek arra is. Igaz az még régebbi gép ('98-as) szóval inkább a non-fl Xsaraval egyezik meg.
Més que un club!
-
lajafix
addikt
válasz Mr.Grincs #42292 üzenetére
14 mázsa, kombi karosszéria, Budapest. 11 liter és nincs nyomva neki. a gépkönyv is ennyit ír városra. 125 lovas verzió, ami valszeg csak abban tér el a 110estől, hogy bővebben spricceli az anyagot... S városon belül is inkább rövid távokra van használva.
kraftxld: írd már be mennyibe kerül NZben 1 liter benya forintban? Hadd forrósodjon a hangulat.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Flow
senior tag
Haló! A közelmúltban történtek teljességgel megerősítettek abban, hogy cserélnem kell az autót. Helyesebben ez visszakerül anyámékhoz, aztán csinálnak vele, amit akarnak, én meg veszek valamit.
Akit érdekel a kálvária, (relatív ) röviden:
- fura hang, nem mindig jött elő
- 1 héttel a hazautam előtt (1000km) elvittem szervízbe
- bejárattól 100m-re felerősödött a hang, és a kormányzás is nehezült, ekkor éreztem, hogy a szervóval lesz a gáz. Mire megnéztük a német szerelővel, addigra olajtócsa volt a kocsi előtt. Király, ~500 juró lesz az anyagköltséggel, beszereléssel a szervómotor. Ja igen, az autó elég koros, 15. évét már átlépte, 1.4 polo classic: Piri. Szívtam a fogam, de nincs mit tenni, pengetni kell.
- Direkt mondtam nekik, inkább legyen később készen az autó, fizetek többet, de nézzék át alaposan, próbálják ki, hiszen hosszú túra előtt állok. Megjegyzem részemről reméltem, hogy ez lesz az utolsó utam a kis pirossal. Natürlich, kein Problem. Jó.
- Fizetés, autó elhozás, másnap este bepakolás és indulás. Havaseső, kb 2 fok, szél. 30km megtétele után apró, tompa robbanás szerű hang a motorból, ami le is áll. Elég kellemetlen 120-nál hogy nincs szervód és fékrásegítőd, de szerencse a szerencsétlenségben, pont egy lehajtóhoz gurultunk el. 3szög, láthatósági, tető fel. Pár másodperc után feltűnt, hogy nincs többé ékszíj. WTF. Amúgy ha hiszitek, ha nem, találtam 2 vadi újat a csomagtartóban, apám sem tudott róla, valszeg az előző tulaj hagyta ott. Kis naivan arra gondoltam, feldobjuk, és uccu. Mivel a régit feltekerte a fő "tengely", nagy nehezen, az autót lükvercben löködve, cafatokat tépkedve, hidegben, esőben, iphone-nal világítva megszabadítottuk a gépjárművet elhasznált alkatrészétől. Oké, telefonos howto, a feszítőgörgőt ki kell engedni, majd úgy rá az úgy ékszíj, vissza, és kész. Nincs hozzá szerszám, nagyszerű. Közben rendőri segítséggel (azóta is hálával gondolok erre a dologra) elvontattak minket kivilágított területre és hívtak itteni sárga angyalt. Ő egyből rávilágított, hogy az újonnan beszerelt szervómotor 2-3 centivel kilóg, nincs síkban a többi "csigával". Még jó hogy elnyírta. "Hogy bírhatott ki egyátalán ennyit?" Meg tudná csinálni, de a motor fura hangot hallat, ez további károsodást jelent a berepült ékszícafatok miatt. Ezt gariban a szervíznek meg kell csinálnia. Hívjon e autómentőt. 50k lesz kb. 90 lett... Vissza a garázshoz, otthagytuk. Másnap reggel 8kor már asztalburogatás közeli állapotban közölték, nincs csereautó, vagyis van, de "Jugoszlávia meg Oroszország meg ilyenek (az ilyenek alatt Magyarországra gondolt a német vízfej) veszélyes, oda nem mehetünk, és 300km a max használat. Oké, repjegy, haza, egy hét múlva el is hoztam a Pirit. Szerencsére a vontatást megtérítették, az alkatrészeket ingyen kicserélték (a szervízvezető elmondása szerint nagyjából 2000 euro értékben, ami nyilván túlzás, de valamennyire valós is lehet, hiszen a motor egy része teljesen új, bár még nem kaptam meg a listát a cserélt dolgokról).Öröm, így igazából a 100k amit buktam az utazáson, repjegyen, stb részben megtérül. Tegnap jövök haza a kocsival, 5 percre leállítom, újra mennék vele, erre: ahhh
Azóta is elindul, és megy rendesen (talán még jobban is húz), de ez az éles kerregés még mindig van. Elküldtem a szervíznek is a linket, írjanak vissza, mi van, vagy ez mitől lehet. 5x voltam az utóbbi két hétben náluk, kicsit unom már a dolgot.
Amúgy octaviát néztem ki, már meg is van a lehetséges jelölt. Át kell nézetnem szerelővel, mechanika, törés, papírok, stb, és ha minden rendben, 3 hét múlva az enyém is.
Csakhogy addig a Piri még egyszer, utoljára haza kell vigyen minket...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
válasz lajafix #42303 üzenetére
Már nem éri meg átjárni tankolni, forintban számolva nagyon sokat emelkedett az elmúlt két év alatt. Most úgy 300Ft körül van egy L, mert magasan van a dollár plusz az benzinár is. (160Ft egy NZD, és $1.9 1L, amikor kijöttünk $1.2 volt egy liter, és 110 volt a dollár)
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
nagyúr
Nem tudja véletlenül valaki hogy a 7. generációs Mazda 323F-eket hol szerelték össze? Legalábbis ha jól tudom 7gen ami már nem bukólámpás volt hanem a keret nélküli ex-porsche tervező által megrajzolt verzió. Egyik kollégám gondolkodik ilyen gépben. Ha van tapasztalat vele akkor az is jöhet.
Més que un club!
-
Khelben
nagyúr
válasz Napfénysüti #42306 üzenetére
http://lmgtfy.com/?q=mazda+323f
3. találat -
nagyúr
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Napfénysüti #42302 üzenetére
Igen, ez már a faceliftes (2002/7). Ma megkapta a vadi új téli papucsokat (Bridgestone LM-20), halkabb lett tőle az autó.
-
CurrentValue
tag
Mondhatnátok valami faszányos 7-9 üléses dobozos verdát. Eddig vivarot, transitot néztem, de nincs egyáltalán tapasztalat az ismeretségi körömben az ilyen nagy verdákkal kapcsolatban, alap szituációba jazz-t szerettem volna, de a kutya is nagy, meg a család is nő. Szóval vagy valami 7 üléses egyterű vagy valami kisebb méretű dobozos autó kéne.
Ezek közül valakinek tapasztalat?Alvin minden reggel látlak tejútnál jobbra kanyarodni
[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #42306 üzenetére
Hiroshima, Japan
Hofu, Japan
Bogotá, Colombia
Pretoria, South Africautobbi kettővöl is van gazdagon de ha nem j-vel kezd az alvázszám kerülöd és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz CurrentValue #42310 üzenetére
Nálunk Transporterek vannak nagyobb mennyiségben. El lehet velük utazgatni, de otthonra nem kéne, ahhoz túl teherautós.
-
nagyúr
válasz CurrentValue #42311 üzenetére
Te legalább értelmesebb választ adtál.
Néztem hogy ez a 4 van de igazából csak a logikám mondatta velem hogy japán lesz az EU market 323F. A kolumbiai kicsit más intervallumba is készült meg azt onnan minek cipelték volna be? A dél-afrikai az már nekem neccesebbnek tűnt. Viszont akkor úgy néz ki az alvázszám olyan mint a Hondámnál. Az is J kezdetű és japánban készült gép.
Més que un club!
-
Khelben
nagyúr
válasz Napfénysüti #42313 üzenetére
És szerinted ő mivel találta meg?
-
nagyúr
válasz Khelben #42314 üzenetére
De ezt én is megtaláltam. Nem azzal van a gond végig is nyálaztam a guglit. Lehet te nem feltételezed rólam de én mindig utánanézek és csak ha nem jutok dűlőre akkor kérdezek. Szóval az meglett az angol oldalon szépen végig is olvastam csak ez az alvázas infó volt új de az már segített.
Nem támadásnak szántam csak úgy érzem kicsit "lustának" néztél.Més que un club!
-
mycso
veterán
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
Hali, két ismerősömnek van ilyen faceliftes xsara-ja, egyik egy 3 ajtós 1.4, a másik egy 5 ajtós 1.6.
Bár apróság, de bosszantó lehet...mind2 autónál az egyik oldali tompított izzó olyan 1-2 havi rendszerességgel kiég....szinte mind1, hogy milyet raknak bele 2 hónapnál még nem bírta semmilyen tovább.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
plömplöm
őstag
válasz CurrentValue #42310 üzenetére
először azt döntsd el, hogy tényleg 7 ülésest akarsz, vagy elég egy 7 személyes is. az enyém pld 7 személyes. ha 7 ülésest vennék, én grandespace-t vennék.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #42313 üzenetére
97től kezdte a mazda az európai gyártást, ezért olyan nagy meglepi nem érhetett?!
német import kocsikból azonban akad nem japánba gyártott 97előtti vas.plömplöm: Mi a különbség? Mindig japán kis autóban gondolkoztam, csak lett egy komoly barátnőm és egy moszkvai őröm, itt már kicsi az integra meg a prelude, a VTI meg nem jó helykínálatú.
[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
Opel Asta 2004-2005 évjáratú 1,4 v. 1,6-ról mi a vélemény? Francia autót nem merek bevállalni.
[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
plömplöm
őstag
válasz CurrentValue #42318 üzenetére
mi a különbség? egy 7ülésesben valóban 7 fizikailag elkülönülő ülésed van, tologathatod őket, egyesével kiveszegetheted, némelyiket beteheted hátrafelé, ésatöbbi. nekem meg, nézzük csak, van elöl kettő ülés; középső sorban egy ülőpad ami egyben döntögethető, ennek az üléstámlája 1/2-2/3 arányban döntögethető; leghátul pedig szintén egy egyben lévő ülőpad 1/2-1/2 arányban döntögethető támlával. és ez azért nem ugyanaz...
néztem 7 ülésest is, de ez nekünk elég, legalábbis egyelőre.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
nagyúr
válasz CurrentValue #42318 üzenetére
Jah mint a Civicnél a 6gen r"overcivic" vagy a 7gen.
Egyébként a 4 ajtós VTI egész jó helykínálatú mondjuk inkább csak 4 embernek.Més que un club!
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #42321 üzenetére
maradjunk annyiba hogy a 6gen civic minden csak nem nagy Hova teszek benne egy 75kg-s kutyát?
angol civic 1.8VTI kombi még jó alternatíva lenne ha találnék korrektet, illetve gallant 2.5 V6 combit néztem, de ha már ekkorát veszek, akkor olyat hogy apum is tudja használni nki meg 7 de inkább 9 személy szállitása aktuális havi szinten.
-
Kickass
őstag
válasz CurrentValue #42322 üzenetére
Voyager, Sharan/Alhambra/Galaxy ilyesmikben gondolkodsz?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CurrentValue #42322 üzenetére
Galant az már tényleg nagyobb gép, esetleg abból kombi? Nekem jó a 6gen igaz nem vagyok túl nagy darab.
Més que un club!
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #42324 üzenetére
nekem is jó most a city ( a 2 autó hozzávetőlegesen egyforma méretű)
de a kutyát már nem teszem beKickass: igen ilyesmire gondolok amiket irtál
[ Szerkesztve ]
-
csucsbicep
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
Köszi a hosszú összefoglalót.
-
lsc
nagyúr
válasz CurrentValue #42325 üzenetére
Corolla verso, ha nagyobb kell avensis verso ?
Az élet kegyetlen .
-
dízelracer
senior tag
válasz CurrentValue #42310 üzenetére
Én nem azt mondom mit vegyél azt, hogy mit ne. Hyundai H-100. Azt semmiképpen ne. Van a cégnél pár darab meg pár Hyundai H-1 is (még a régi). Ingyen nem kéne egyik sem. A H-100 -nak van pár a konstrukciós hibája. Hátsó üléssorok kb annyira kényelmesek mint egy fa hokedli. Minden zörög, rezonál, mozog, nyikorog a belsejében. A kaszni kanyarban jól hallhatóan nyikorog (csavarodik). Motor harmat gyenge, hangos és ezt a doboz bódé még gyönyörűen fel is erősíti. Egy rettenet az egész kocsi. Mondjuk a legjobb kisbusz sem érhet a nyomába egy átlagos középkategóriás autónak. Kompromisszumot kell kötni ha az ember erre adja a fejét. Régebbi Zafira esetleg vagy nem is tudom mit lehetne venni. 8-9személyes kisbusz necces mind.
-
!Overdose!
őstag
válasz CurrentValue #42322 üzenetére
Miért nem nézelődsz Honda vonalon? Shuttle, Stream, Odyssey?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
csucsbicep
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
A hátsó híd tényleg érzékeny sajnos. Van egy 306-osunk és azon már annyira terpesztettek hátul a kerekek, hogy beleértek majdnem a doblemezbe. A Renaultban is ugyanez a torziós hátsó futómű van.
Pedálokkal is is sajnos, úgy vagyok mint, Te. Ugyanaz a helyzet a 19-esünkben meg a pugban is. Én is 46-os lábbal vagyok megáldva és ha gázt adok, éppen nem ér bele a cípőm a fékpedálba.
Hely igazából, annyira nem érdekel, mert nem családi autónak kell. Elől legyen kényelmes és ennyi nagyjából. Tulajdonképpen még 3 ajtós is lehet.
A váltó nem lötyögős? A 306-osban, olyan, mintha vmi főzeléket kevergetnél és hidegen nagyon nehezen veszi a sebességet(érdekes a renaultban sokkal határozottabb).
Ez az 1.4-es mennyit fogyaszt? Érdemesebb inkább az 1.6-ost venni? Normális használatra értem. Nem várok csodát, de azért lehessen vele előzni. Sajnos 15éve nem volt benzines autónk, ezért nem sok tapasztalatunk van az újabbakról.
A Megane a Xsarahoz képest milyen? Azokkal is szemezgetek.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz csucsbicep #42333 üzenetére
Megane:
2000-es 1.6 16v kombi (facelift): ~140e km körül jár.
a motorjához nyúlva még nem volt, csak a kötelező dolgok, útgy komolyabban tavalyig a futóműhöz sem --> tavaly cseréltek faterék hátsó hidat (pontosan nemtom mi, de valami/valamik eltörtek hátul...).
Na ennek is olyan a váltója, hogy hidegen elég akadós, viszont megmelegítve tökéletes, bár kissé "puha" nem főzelékszerű, de aki először vezeti lehet nem mindig találja meg a sebességeket.
Egyébként a futómű lágynak-kényelmesnek mondható, a féke kiváló.
Kisebb elektronikai problémák voltak/vannak vele lámpák/indexek néha nem úgy viselkednek ahogy kellene nekik egyébként semmi extra eddig nem volt vele.fogyasztás: hát fater szinte csak városban és rövid távon használja nagyobbrészt, itt akár 8-10 között egyébként nagyon óvatosba kint 6 vagy alatta is el lehet járni vele...
2006-os 1.5dci (facelift) ezekről írtam fentebb [link] bár csak nagy vonalakban.
Háát, viszonyítva a régebbihez, ennek a váltója jobb, határozottabb viszont hidegen ennél is érzékelhető némi akadás (egyébként talán nincs is olyan autó, amelyiknél nem...), a futómű nekem picit keményebbnek tűnik, de ugyan olyan kényelmes. A fék, az ennél valahogy lágyabbnak-puhábbnak tűnik --> működni működik, csak mintha nagyobb erő kifejtése illetve nagyobb pedál-benyomás kellene, hogy a régebbi féktulajdonságait elérjem vele...
fogyasztás ugye ezeknél 5-6 vagy ügyeskedve alatta...Nagyjából ennyi, ha valami érdekel még ezekről akkor kérdezz, ha tudok válaszolok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tothgera30
Ármester
válasz csucsbicep #42333 üzenetére
Megane-ból csak 1.6-ost, én az 1.4-essel ismerkedtem közelebbről, mivel keresztapámnak ilyen van. Tehát gyorsulni nem igazán gyorsul mondjuk egy pörgős Swift-hez képest, legalábbis érzetre, viszont ha már megvan a lendület, akkor 140-et is könnyedén tartja. Kanyarstabilitása elég jó és szépen fekszi az utat, a fékek is megfelelők, viszont a váltó borzalmas. Eddig kétszer volt összetörve, egyszer az orra és egyszer az oldala, de elég jól bírta, így még mindig megy. Borsodba laknak (ahol elég kátyúsak az utak), így mindig elmegy az eleje, ezért utána kell állítani, úgy négyhavonta/félévente. Használtan vették, olyan 2-3 éves lehetett, akkor volt benne 60 ezer km, most majdnem a 200 ezret tapossa. Az ablaktörlő érzékelője elromlott, a lámpa nem kapcsolódott fel sötétedéskor (mert olyan is van benne, de kinyiffant), a féklámpái állandóan kiégnek, viszont a kis blokkja nagyon jól bírja, csak kissé kevéske. Így normális használat tervezésekor (ha mindennap jársz vele, akkor főleg) 1.6-ost érdemes kipróbálni és esetleg megvásárolni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
No-kia
őstag
Sziasztok!
Azon gondolkozom, hoyg alkatrésznek megkéne venni ezt. Most kéne pár cucc, aminek az ára kb annyi mint akocsié, tehát akkor már inkább ezt kéne. Az lenen a kérdésem, hoyg ezen a 45K-n felül, mennyibe kerülhet nekem az hogy csak a garázsban álljon, ne fizessek utána semmit és ha alkatrész kell csak kiveszem belőle?
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
leeate
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok olyan kocsit mondani, ami olcsó, jól néz ki, és viszonylag jó vezetési élmény párosul hozzá? Max 600e ft-ra gondoltam.Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
Atomgeszi
veterán
Akik télen is kint tárolják a kocsit az utcán azok ,hogy védik meg az időjárás viszontagságaitól? [link] Öreg sokat eszik és nem megy?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Atomgeszi #42341 üzenetére
Linken látható autóból még tudok ilyet, vagy 20 darabot . Tipikusan brazilvectra, ezeket szépen sz@rráhajtják, mivel csak egy dolgot tudnak, hogy nyomják a gázpedált és kipimpeljék az autót, de az olajcsere fogalmát hírből sem ismerik .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csaba54
tag
mit vegyek, mit vegyek?
ezt vettem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/pontiac/firebird/pontiac_firebird_3.1_v6-4312810[ Szerkesztve ]
...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet
-
mycso
veterán
válasz Tothgera30 #42337 üzenetére
Ja-ja valóban, ebben a futóműállítós dologban tényleg lehet valami...tavasszal volt az enyém állítva, és kb. 1-2 hónapja vettem észre, hogy kezd olyan lenni mint előtte. (szintén borsodban lakom/használom).
Ja meg még 1 fontosnak mondható a megane2-höz --> akinek nagyobb lába van, vagy nagyobb (széles, stb.) cipőt hord, az ne is vegyen ilyen autót, ugyanis nem tudja majd vezetni...vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Ezeket a pedálokat, nemtom ki és mi szerint rakosgatta bele, de pfúúúú iszonyat.
A benzinesnek egyébként milyen a váltója??? Mármint mi rossz benne?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz csucsbicep #42346 üzenetére
Én amit a megane 1 illetve a 2-nél is tapasztaltam, hogy valamelyik irányba ( az én esetemben mind2 autó ) balra húz ( na nem erősen, de észrevehetően) illetve ezzel együtt ha elengedem a kormányt, akkor azt is viszi....
Bár ahogyan fentebb írták, ez valóban betudható az itten sz@r utaknak.
Kanyarban igazából, nincsen baj velük...természetesen nem egy sportgépről beszélünk, de ha kell merészebb manőverekre is képesek.A dti motorokat nem ismerem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tothgera30
Ármester
Figyelni kell, mert a francia autókban könnye elmegy, ugye nem ilyen off-road útviszonyokhoz vannak tervezve, főleg pataktól felfelé .
Csak benzinest próbáltam, így csak arról tudok nyilatkozni . Hát, a váltója nem olyan rossz, inkább PSA beütéses . De még mindig jobb mint az F Astráé, de a japcsi autók színvonalát azért nem üti még meg . Erről a videóból pár dolog átjön, annyi különbséggel hogy ha berakod sebességbe, még lazán kimozdítható a váltó, értem ezalatt hogy szinte rángathatod a fokozatban .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
viharhozo
addikt
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
Azert szolok neked, h nalam a Sarika 110k-ig egesz turhetoen ment, de amit utana kaptam, azt megemlegettem. Vegul a Bosch motorvezerlo egysege adta meg a vegso lokest, javitani nem tudtak, az uj annyiba kerul, mint a fel auto, gyakorlatilag kukazhattam a gepet.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen