- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #42053 üzenetére
nem ezt senki nem mondta.
kár most ezen lovagolnod
amúgy, még nem volt reszelgetve a motor, meg felújítva városban itt helybe 8l-vel el járogattam országúton meg 6,5, néha néha oda lépgetve neki, azért az annyira nem, de tudom egy VTI übereli
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #42057 üzenetére
Igen. Kisarkitva ijenek a 2 utemu versenymotorok is. Megnezed, uuuu ezercsillio lojj, ja, 14-16k rpm kozt, azon kivul meg egy Romet. Csak gyozd ott tartani.
Persze tudom, hogy a VTI valtoja is ugy van kiosztva hogy elszurod revliminel, akkor pont a VTAKK fole elti be, de mindig nem jar ott, hogy pont "jo" legyen. Ha meg annyira ez a fuha, akkor megis minek turbozzak be oket sorba? Erdekesm forditva meg kb egyet se lattam, hogy turbos vasat alakitanak at szivora es valtozo vezerlesuve.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
MZsoltee
veterán
Még erősen nézelődés szinten gondolkodok autóvásárlásban nyárra lesz aktuális:
Keret:6-700eFT
Relatíve méretes autó
sok autópálya lenne benne szóval 130-150 kényelmes tempóval esetleg tempomat
ne kelljen sokat szerelni 2évig használnám ez latt nagyobb javítást nem szeretnék ha lehet szóval ne nagyon kelljen hozzányúlni
Eddig S40-es volvokat nézegettem...A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Winner_hun
félisten
válasz VR6-Fan #42052 üzenetére
5-5,5 liter kizárt, én egyszer csináltam 6 liter alatti fogyasztást de az rövid táv volt és meleg motorral indultam. 6.8 is még tojást kíván meg a pedál alá, 7-7,5 normál vezetéssel minden gond nélkül hozható, 8 literbe már a redline is belefér.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
dízelracer
senior tag
válasz Winner_hun #42064 üzenetére
Ha más szóba kerültek itt a VTI-k a te autód hány kiló? Katalógus adatot találtam de engem a valós súly érdekelne.
-
-
Winner_hun
félisten
válasz dízelracer #42066 üzenetére
Papír szerint 1095, egyszer le lett mérve de akkor volt benne ez-az, kb. valós a papírforma.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
dízelracer
senior tag
válasz Winner_hun #42068 üzenetére
Pff... én kevesebbre számítottam.
(#42067) Kickass: Miért? Sportos autónak nem kell feltétlenül benzintemetőnek lennie. Legjobb példa erre a Kadett 2.0 16v GSI (~1000kg, 2000ccm, 150lóerő). Ha a szabályokat betartva közlekedsz vele 7liter körül eszik városon kívül. Ami szerintem nagyon jó egy negyed évszázados konstrukciótól.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz Kickass #42067 üzenetére
És az gond hogy nem mindig redline-ba közlekedek? Nagyon kényelmesen lehet vele haladni 2500-nál való elváltásokkal is, ha városban sor elejéről indulok és 2500-nál elváltok akkor is sokszor eléggé lemaradnak a mögöttem levők. Ha iparkodni kell akkor 3000-nél váltok. Ha meg nagyon iparkodni kell vagy csak olyanom van gyógyszer, esetleg előzni kell akkor 8000 alatt nincs váltás.
Én meg ezt nem értem hogyha bírja a 8k fölötti fordulatot akkor sokaktól miért elvárás hogy ott is legyen használva?[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
-
Kickass
őstag
válasz Winner_hun #42070 üzenetére
szo se volt arrol hogy megmondjam neked hol valts el, ugy hasznalod ahogy akarod mit erdekel engem, csak megjegyeztem hogy nem egyszer lattam mar sirast emiatt h jajj 9lityi (mondtam egy szamot) felett eszik mi lehet a baj, na es ilyenkor felmerul mindig bennem a kerdes hogy minek vesz az ilyen vti-t (vagy akarmi mast, tetszoleges sportosabb verdaval behelyettesitheto)
en is elvaltok 2000-2500 korul pl munkabajarasnal persze, de ha elgurul a gyogyszer akkor nem csodalkozok hogy mennyit evett a verda
dizelracer: meg mindig nem ertitek hogy nem arrol beszelek hogy szabalyokat betartva nagypapiban hogy es mennyi benyaval kozlekedsz, eleve ha vki csak igy kozlekedik gti/cupra/vti/gsi/stb.. autoval annak folosleges volt ilyen volt venni, hanem arrol van szo hogy ha van egy lkis tilitoli utana jon a rivas h mennyit eszik....
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz dízelracer #42073 üzenetére
na de 90 v. 110 lovas kojtoloval megse olyan 3.0 tadere meg nem mindenkinek fussa, ha meg okositod akkor ott ugyanugy be lehet szallni a szoporollerbe csak akkor nem benyara hanem masra koltod el a penzt
-
dízelracer
senior tag
válasz Kickass #42074 üzenetére
Ibiza GT TDI 110 hp stock
2x Ibiza GT TDI stockAnnyira nem csótány az a 110ló. Váltóval kell gépészkedni de hát a dízel ilyen. Cserébe baszott keveset eszik és egész jól megy.
-
Kickass
őstag
válasz dízelracer #42075 üzenetére
6K Ibizabol van 110 lovas dajzel?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Winner_hun #42068 üzenetére
Ez melyik kivitel sulya? 5gen 3D, 6gen 4D, ...?
több drón kell ;P
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #42073 üzenetére
Ezért kell tdi-t venni. Azzal szépen lehet "tilitolizni" és nem kapsz szívrohamot a benzinkútnál sem.
Csak a szerelőnél
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #42072 üzenetére
Igen. Ez olyan dolog, hogy egyesek rendkivul szeretik a kisarkitott fogyasztasokat osszehasonlitani a ket vegletrol. Ertsd, a VTI eszik 6-t gazpedal fujassal, az akarmi meg 16-t jaccosba'. Pedig ez forditva is igaz am.
Erre tudom azt mondani, hogy amikor Komlorol jottem haza fele egy motorral a csomagterben izirajderben, akkor tuti hozta gyari 5.6-s fogyasztast a kocsi, bealltam egy tgk moge es ott jottem mogotte Erd-g az M0-g (M6 akkor meg nem volt). Lefele viszont mivel itt-ott fel volt bontva 6-s ut es ezt nem tudtam meg idore mentem, be kellett hozni az idot, akkor 13 alatt tuti nem kert be 100km-n kevesebbet egy grammal se.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #42080 üzenetére
Uhm...nekem mindig vetitettek, hogy 1210kg-k ezek, sosem ertettem mitol nehezebb 260kg-val egy sima 1.4-nel.
A motor ennyivel tuti nem tobb benne a masiknal, futomu meg a bode meg ugyanaz abban is.több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Rav3n02 #42044 üzenetére
Nekem se túl régóta van meg a jogsim és első autónak szűk egy hónapja pont egy 1.6 VTI Civicet vettem.
Persze ésszel megyek vele max kigyorsításnál, előzésnél használom ki az erejét. Nem racionális alapon vettem de most vagyok fiatal és rettentően imádom vezetni ezt a gépet. Bár tény hogy nem is 650k volt...
Valaki kérdezte a súlyt: az enyém '97-es 6gen 4D és emlékeim szerint 1140kg van a forgalmiban.
Fogyasztás: ha nem tolod neki 7L ha kinyomod a szemét akkor állítólag 10-11L (utóbbit én még nem tapasztaltam).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #42084 üzenetére
Aminek a gyari adata 10 varosra, annak a kinyomod a szemet uzemmod az nem szinten 10-t jelent.
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #42082 üzenetére
Melóhelyről nem tudok pontos adatokkal szolgálni, de ha érdekel, akkor otthonról bepötyögöm a szervizkönyv szerinti hiteles adatokat. A forgalmikban és a katalógusokban a legkülönbözőbb adatok szerepelnek, amik általában nem egyeznek a service manual-lal.
Egyébként valamivel nehezebbek a VTi-k, mert nagyobb fék van alattuk, vastagabbak a stabrudak, toronymerevítő, alufelni stb. Hogy ez a valóságban mennyit is takar, arra szintén a szervizkönyv adna választ.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz hobizoli #42085 üzenetére
Jah tudom végigolvastam az összes VTI népítéletet amikben szerepelt 13-16L fogyasztás is.
Én megyek vele ahogy megyek mivel nálam új az autó pusztán kíváncsiságból nézem mennyit fogyaszt de nem különösebben érdekel.Jah valaki kérdezte minek vesz VTI-t aki nem tolja neki mint az állat. Itt vagyok én élő példaként: főleg azért vettem ilyet mert ez a fullos változat és azért van ereje ha néha kell. De nem üvegelem csak ha olyan kedvem van akkor kicsit játszok vele. Viszont rohadt jó a futóműve és a váltója is. Na meg a 4D-ben azért akad hely és csomagtartó.
Ez az autó nekem tökéletes arra hogy munkába menet vagy hazafelé felvidítson. Látnád páromat amikor este meló után vezetheti.
Számomra ez egy kiváló családi és játszós autó egyben.Més que un club!
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #42086 üzenetére
Amiket itt felsoroltal az max 20kg diffit adhat, mert a masikban se hidrogenbol vannak ezek.
több drón kell ;P
-
Ck.
addikt
Honda Legendről mik a vélemények? Konkrétan erről lenne szó.
-
dízelracer
senior tag
Felejtős. Egyrészt kétlem, hogy egy 18éves utazóautó mindössze 150.000 kilométert futott volna (nyugodtan felszorozhatod 2,5-el) másrészt öreg japán, elég ritka, felső kategóriás autó (volt anno) így biztosan borsos ára van a legapróbb kis műanyag szarnak is. Biztos jó kis kocsi lehet de fele annyiért sem kéne. Kb olyan szinten pénztemető mint egy ~20éves S merci vagy egy ~20éves Audi V8.
szerk. ez még abból az időből való amikor a japánok undorító mennyiségű fát (vagy műanyagot?) pakoltak mindenhová ahová csak tudtak. Kibaszott ocsmány .
[ Szerkesztve ]
-
Rav3n02
senior tag
Nem való akárkinek ez az autó
Bődületes méretei vannak, cserébe megy is a 3.2-es motorral. Ha nem érdekel mennyit fogyaszt az verdád és egy batár nagy, tiszteletet parancsoló "sport coupe"-t szeretnél akkor sok sikert hozzá. Ne fossa az olajat, legyen rendben a kasztni, a többi részletkérdés...az alkatrész nem olcsó hozzá...szerintem
-
Rav3n02
senior tag
válasz Napfénysüti #42084 üzenetére
ha valóban kinyomod a szemét eszik az többet is
Az egész fogyasztás téma elég relatív, nyilván a gyári minimum adatokat nem nagyon lehet meghazudtolni, de én azt vallom, hogy inkább veszek nagyobb motorral autót mert azzal is lehet 6-7 körül fogyasztani, de ha erő kell, van tartalék, míg egy 1.0, 1.1, 1.2-nek a szemét kinyomod, hogy dinamikusan tudj közlekedni de akkor már sehol nincsenek a gyári adatok...
-
!Overdose!
őstag
válasz dízelracer #42095 üzenetére
A futásteljesítmény természetesen viccnek is rossz, de a felsőkategóriás autók között átlagon felüli a megbízhatósága. Ez talán abból is adódik, hogy általában a gyártók ezekbe az autókba dobálják bele a legújabb, de gyakran kiforratlan fejlesztéseket, viszont a Legendben nincs semmi különös. A legnagyobb hibaforrás az automata váltó, mindenképpen kerülném. A bontott alkatrészeknek nem vészes az áruk, az újak valószínűleg borsosabbak, de utángyártottba az sem lehet vészes. Ezek mellet természetesen egy öreg japán autó, tehát foglalkozni biztosan kell vele. Én nagyon szerettem még volt ismerősnek, elöl-hátul hatalmas hely van benne. Viszont ez az autó autópályázásra van kitalálva. Városban sokat eszik és túl nagy.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dízelracer
senior tag
válasz !Overdose! #42098 üzenetére
Hát nem tudom. Akkor is csak egy 18éves 3.2-es automata tepsi. Hiába megbízható ha egyszer kurva öreg. Szerintem egyszerűen egy balek akire 450ért rámelegítenek egy ilyet.
-
Rav3n02
senior tag
válasz dízelracer #42099 üzenetére
Aktív témák
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen