- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz _Voyage_ #34048 üzenetére
Akkor azt a találatot is valami hozzáértő hozta össze.
A kerékmatek jó,csak az átlagos súlyt nézted el szerintem. Az én szerelvényem üresen 17036kg (60tonnás hídmérlegen mérve, Renault Magnum AE430.19TI + KÖGEL SVTK24 hűtős félpót),ha ezt osztod 12 kerékre az már majd 1,5 tonna. A megengedett ösztömegem 40tonna. A megengedett legnagyobb tengelyterhelés a pótkocsin 8t/tengely (azaz 4t/kerék),a hajtott tengely 11t lehet,az 4 kerékkel ~2,75t/kerék...
A légellenállás szvsz hanyagolható, a féktárcsa természetesen jóval nagyobb.
A hatásfoka jobb a tárcsának,reakcióidőben nem lehet különbség(főleg tgknál). 200zal nem fog száguldani,de ha kell tudunk menni 150et rakottan :-PABS megoldható dobfékkel is,akárcsak az ASR. A kérdés továbbra sem értelmetlen,felhasználási terület függvénye.
Sztem a további teherautós/kamionos dolgot hanyagoljuk. Te a gugli mögül írod, én a fülkéből...
<tRucKdriFteR>
-
őstag
Erre valaki? Most már nagyon rég óta nézegetek autókat, de most már ott tartok, hogy lehet nem is kell másik. Olyan G astrát nézutünk, kevesebb, mint 50K km-vel, 3 és fél éveset, elvileg megkíméltet, aminek csak a csomagtérajtója és a jobb hátsó ajtója volt ép. Kicst elment a kedvem.
-
lenox
veterán
Nem hinnem, hogy ez lenne a lenyege. Az a lenyege, hogy a nagy reszecskeket szurik, mikozben a kicsik veszelyesebbek. Ebbol ugyan levonja a kovetkeztetest, hogy tehat a dizel szar, csak figyelmen kivul hagyja azt a tenyt, hogy kis reszecskeket a benzinesek is eregetnek, kulonosen a direkt befecskendezesuek. Ugyhogy ha kis reszecskere akarja kihegyezni valaki, akkor pl. egy fsi motor ugyanolyan szar, mint egy szuros dizel.
-
Integra
titán
a folytatás
van azért némi parasztlogika abban is, amit te írtál aesirnekpont ma mutatott egyébként egyik kollégám egy g300 automatát, lpg átépítéssel.
5 ajtós, gyönyürű állapot, hatalmas beltér, a bp-i utak meg se kottyannak neki, elfér minden benne, és még a traktornál is látványosan olcsóbb a fenntartása, továbbá a legtisztább üzemű is messze. ok, ez a 95 körüli merci műszerfal egy okádék, de ezt nem nagyon szorítja le semmi az útról, nagy nyugalomban lehet vele gurulni.. 20e euroért.
ilyen kombóra még nem is gondoltam eddig, de nem is tűnik rossznak.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hossszú
őstag
Eneos olajokkal van már valakinek gyakorlati tapasztalata,nagyon elgondolkoztató áron kínálják.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Rick4
félisten
[link] Cici skót edition...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
_Voyage_
aktív tag
válasz #27070592 #34127 üzenetére
Na azon is eltudom képzelni az ABS hatását...
Olyan marketing, mint a CM ház reklám mellett levő csajok...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Integra
titán
nem terepre kellene.
és ha lehet, nem dízelben kell. ez a lényege az lpg-nek.
a g belül egy okádék. az lc jóval barátságosabb és felszereltebb.
persze, ha házon belül megoldom majd, akkor nem foglalkoztat egyik sem. most csak gyűjtöm szépen lassan az adatokat, infokat, van időm még ezzel foglalkozni. de az elképzelés nem rossz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lapa
veterán
válasz Integra #34132 üzenetére
nem terepre ajánlottam, akkor már rég tudnád, hogy azt akarsz. a terep az csak a hab a tortán.
van egyébként w461 jelzéssel kicsivel puritánabb belsővel, ha már a bikkamakkafa berakás nem ragadott meg. mondjuk abban tekerős az ablak, direkt a bal kezüket használni tudó embereknek.
az eredetinek sem béna a műszerfala, csak az egyik későbbi sorozat volt szerencsétlen, mikor az e-klasse belsejét akarták beleerőszakolni. az újabbak megint normálisak, s-klasse belső.
a gd290 szépen alakítható diesel + lpg-re, ha tényleg az lesz a trend amit az ember vizionál. de láttam a véleményed a dizelekről, nem ringatom magam a hitben, hogy meggyőzlek. én úgy vagyok vele, hogy a gázpedállal szennyezek, azzal rontom legkevésbé a levegőt ha normálisan kezelem. meg a 290-es dízel moci elfutikál millió km körül, lánccal vezérelt ipari hajtómű. levegő, gázolaj és hazaérsz akárhonnan.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Azért lenne mit beszélni még erről, mert a jelek szerint te is le vagy maradva egy brosúrával
Az a finomporos pdf, amit linkeltél, pont arról a PM10 porról szól, amit a részecskeszűrők remekül megfognak. Ja, a németek, meg úgy a világ egy kicsit lassan reagált, de azért lassan mindenkihez eljutott, hogy ezek a koromrészecskék veszélyes dolgok és jó lenne csökkenteni a mennyiségüket. Fasza.
A cikk a még ennél is kisebb részecskékről szól (gondolom a 1, de még inkább 0,1 mikrométer alattiakról), amiket egyrészt nem mér a kutya sem (mármint létezik pár tanulmány róluk, de a TÜV plakettnél meg a hasonlóknál nem foglalkoznak velük), másrészt a benzinesek is derekasan termelik, a turbósok valószínűleg meg mégjobban, mert amit olvastam, az alapján a magasabb hőmérséklet kedvez a UFPM kialakulásának (csak ez az aspektus valahogy kimaradt a totalcaros cikkből ) és ami valószínűleg majd a következő front lesz a szennyezéscsökkentésnél (ill. valószínűleg előtte be fog figyelni a dízeleknél a NOx csökkentése).[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok, szeretném gariztatni az Enzomat mert nem tetszik a színe de tartok tőle nem veszik vissza.Mit tudnátok tanácsolni?
Egyébként első autónak szerintetek mi a nyerő?
Komoly és komolytalan értelemben is[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Boxer001
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #34135 üzenetére
Erre a kérdésre mindig ez a válasz:
Suzuki Swift.
Vagy a másik oldal javasolja a régi bömösöket, merciket. Azok azért jók, mert van mire elkúrni a "felesleges" pénzt...
Én egyiket se venném.[ Szerkesztve ]
-
_Voyage_
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #34135 üzenetére
Mennyi pénzt szánsz rá, és mire használnád?
Erre lehet az a válasz is, hogy első autónak swift, vagy egy új porsche cayenne, ha van rá pár tucat milliód...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
HartgeH3-2.8
addikt
Átlag ember vagyok olyan autóra lenne majd szükségem ami bevisz a munkába, barátnőhöz, nem hagy ott az út szélén cserben, és nem néznek ki belőle..
Jelenleg csak a véleményeteket kérdezném tehát tőke az nincs
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
_Voyage_
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #34138 üzenetére
Swift, Golf, Astra, Civic.
Kb ezek azok, amik számításba jöhetnek, bár a civic meg a golf árban picit el van szállva.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
t1
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #34140 üzenetére
Kérdés milyen korú Hondát akarsz... mert 500-600k-ért már 2000 évjáratú Swiftet vehetsz.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #34140 üzenetére
Én ezt nem mondanám, de van itt pár ember, aki ezt mondaná.
Nincs olyan autó, amelyikkel nem fordulhat elő, hogy otthagy.
Konkrét típus meg évjárat pénztől függ.
Mondhatom azt is, hogy a j astra, mondjuk 2010-es, de ha megfeszülsz se többet összeszedni 500-nál, minek mondjam.hasznaltauto.hu nem érhető el már vagy 1 órája, nem tudja valaki, hogy mi van vele?
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Szép, de az a dupla kipufogó rajta...
Tegnap megbeszéltem egy sráccal telefonon, hogy ma 9 körül hívom, de mivel híváslistát még tegnap sikeresen ürítettem, számát meg nem tudom, megkéne nézni a hirdetést...
Egyébként az általad kiírt árnál 150-el többért néztem egy 155 lovas, 100.000km-es(szervízkönyv, stb van, de le ellenőriztetem egy pillanat alatt), feketemetál, fullextrás 146-os alfát.
Évben 2-vel fiatalabb.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
t1
addikt
válasz Boxer001 #34145 üzenetére
Szintén Swift de 3 ajtós illetve 1.3 8V Ki is néztem párat már.
Vegyen Alfát a f@szom
Amúgy irányárnak van kiírva nem ennyiért adom. Meg az árban benne van az E85 átalakító is beszerelve beállítva ami most nézve ha vki Swiftbe akarja szereltetni kb 60k-ba fáj.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen