- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
ph A gyártó a tajpeji rendezvényen egyebek mellett egy 520 Hz-es IPS és egy 4K@240 Hz/1080p@480 Hz-es OLED megoldást is közszemlére tett.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
semmivel nem drágábbak az alkatrészek mint az akár német kocsikhoz /hozzáteszem utángyártottban/
Oké, csak a némethez a gyári alkatrész kerül annyiba, mint a japánhoz az utángyártott
Hondát meg Fordot tudom ebből a szempontból összehasonlítani, a Hondához drágább az utángyártott, mint a Fordhoz a gyári (kopó alkatrészek, gyertya, fék, ilyesmik) -
anjani182
őstag
válasz Khelben #34204 üzenetére
Igen, csak megint miről beszélünk?! 10 éves kocsikról, aminek nincs értéke, és mindenki olcsón akarja megúszni a szervízt!
Ne mondd már nekem, hogy egy új Ford Focusba olcsóbb a fékbetét/féktárcsa csere egy márkaszervízben, mint egy új Civicbe....
Én azt mondom, relatíve kell ezt nézni, ha valaki kinyomja egy 1,6-os Focus szemét, beeszik 8-10 litert, főleg Pesten, én meg eljárok 7-7,5-el, várost nem sokat lát a kocsim, 1 év alatt megspóroltam a szervízkülönbözetet bőven...ráadásul a Civicben irídium gyertya van, amit nem 60 ezrenként kell cserélni.
Nagyban függ az autó fenntartása a körülményektől (biztosítás, kor, lakhely, fogyasztás, városban jársz-e többet v. országúton, mennyire tolod neki), így nem lehet kijelenteni, hogy egy 1,8-as Civicet drágább fenntartani, mint egy 1,6-os Focust.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
mi a tököm váltó van a lexus rx300-ban? 2005-ös évjárat. 5 v 6 sebességes? létezik, hogy csak 5 sebességes?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Khelben
nagyúr
válasz anjani182 #34205 üzenetére
Alkatrészről volt szó, arra reagáltam. A fenntartás összességében teljesen más tészta.
Nagyban függ az autó fenntartása a körülményektől (biztosítás, kor, lakhely, fogyasztás, városban jársz-e többet v. országúton, mennyire tolod neki)
Amiket felsoroltál, mind másodlagos. Első és legfontosabb tényező egy autó fenntartásában, hogy mennyit mész vele. Az a legnagyobb tétel, utána jön az összes többi. És nem csak az üzemanyagra gondolok, mert ha többet mész, előbb jön a kötelező szerviz meg előbb megy tönkre ezmegaz.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #34204 üzenetére
Én ezt látom. [link]
pl Yaris fékbetét: [link]
vs Fiesta fékbetét: [link]
légszürő: [link]
vs Fiesta légszürő: [link]
gyertya: [link]
....
Én semmivel se látom drágábbnak Yarishoz az utángyártottat mint Fordhoz. Gyári az más kérdés de amíg 1990es carinak 500.000km+al rohangálnak kerékcsapágy csere nélkül megértem drága a gyári.A link tudom drága de összehasonlítási alapnak jó. (Filtron légszürő pl 990Ft a Yarisba a filtron/NGK/Statoil nagykernél...)
"Alkatrészről volt szó, arra reagáltam."
Na ja Peugeot 106nál 200.000kmnél 4kerékcsapágyat..... kellett volna cserélnünk, szervíz szerint ennyit tudnak kíméletes hasznlat mellett. Toyotanal ld Carina.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #34207 üzenetére
Alkatrész, corollámhoz gyári gyertya 4 db nincs ötezer Ft, vízszivattyú 12e Ft, első fékbetét garnitúra 9500 Ft. Alsó gömbfej volt 14e Ft, viszont amikor vettem a kocsit már akkor láttam hogy lyukas volt a porvédő, meg picit már kotyogott, de azért még huszat elment, műszaki előtt azért már cseréltem, utángyártottban lett volna 10e alatt, de inkább gyári. Pl a kipufogó drága hozzá mindkét változatban, de marhára nem érdekel mikor mindkettőn a gyári van /92-94-es kocsik/, köszönik szépen jól vannak. Kerékcsapágyak, toronycsapágyak, kuplung, hátsó fékek 200e fölött gyáriak, tökéletesek. Kéziféket mindig használom és még nem kellett állítani, műszakin is jó volt mindig, pedig a két kocsiba mióta nálam vannak 120e-et raktunk.
Olajszűrő egy ezres /japanparts azt hiszem/, akkor nem értem miről beszélsz.
Honda árakat nem ismerem, de fordot tavaly néztem a szervizben, ha neked olcsó akkor nem tudom mit néztél.Te is szoktál példálózni kéttömegű lendkerékkel, illetve dízel cuccokkal, azok sem olcsók. Valamelyik fordodhoz kellett trafó, örültél milyen olcsó volt, az enyéimhez meg nem kellett, akkor most szomorkodjak ?Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
Amúgy mennyi egy olajcserés kötelező szervíz Ford, VW... esetén szakszervízben?
Yarisnál legutobb 14.000Ftt fizettem.Tényleg kiváncsi lennék mennyivel olcsobb egy Fordot, VWt, üzemeltetni. Ami tuti, hogy a Kia, Hyundai kötelező szervízek sokkal többe fájnak mint a Toyotasok.
szerk: szakszervízről beszélünk!
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
igen 5, megtaláltam én is. gázos lesz, úgyhogy nem nagyon zavar a történet
igazából egy hibridet vennék, de abból a legolcsóbb használt is lazán 30 körül van..
már ha lexus és nem bmw, ma akartam foglalózni egyet, de elvitték hétvégén, bakker.
a váltó mindegy végülis, mert 2006-tól van az x-ben is 6 sebességes, addig 5 sebességessel szerelték ezeket is, de sehol sem említik, figyelni kell. egyébként nem vagyok meggyőzve az x3 "felsőbbrendűségéről", bár kétségtelen, hogy masszív egy dög....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #34215 üzenetére
szerintem ötössel is korrekt kell legyen.
a bmw topikban láthattad, hogy milyen átlagot hoztam ki a 10 éves traktorból... és az is ötsebességes. 4 fő+tetőbox+agyigpakolva, automata váltóval.ja és nem kíméltem. aki cigánykodott (a magyar határ közelében figyelhető meg ez a seggedben megyek, letollak, levilloglak stílus...), mind megkapta a magáét.
persze optimálisabb egy hatos váltó, de az ötössel se lesz baj.
-
Integra
titán
válasz tibi666 #34216 üzenetére
de ezek benyásak, nem traktor
minden esetre a német piacra gyártott és értékesített rx-ek jó eséllyel pályáznak.
iszonyú sok az usa import lexus és infiniti, az fx-eket is néztem, de nem akarok amerikai alkatrészes mizériába keveredni. pedig az fx is dögös nagyon. de buta kerékmérete van, túl nagy, a belseje meg egy fertő plasztik az lexushoz és a bömöshöz képest. egyszerűen az usa import autók neccesek, ha gond van, macerás lehet nagyon. német értékesítésű meg kevés van[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #34218 üzenetére
pedig külsőre rohadt bejön, és itt ugye bármilyen usa vas üzembe helyezhető teljesen normálisan.. de akkor is. az infiniti le se tudja tagadni hogy amerikai piacra csinálták, dögös külső, okádék belső. annyi a különbség az usa vasaktól, hogy ez kevésbé romlik el valszeg
amúgy lehetséges, elkell fogadnom, hogy ennyi pénzért nem kapok 6 gangot automatában, csak manuálisban. de nem akarok manuált, kolbászolni akarok nyugiban, kényelmesen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz anjani182 #34205 üzenetére
Ezt ne má... 9-10 litert egy 1.3-s akarmi is megissza "szemkinyomas" nelkul, mint a huzat. Vagy nem ismeritek a gazpedal u.n. padlogaz vagy az kozeli allapotat gyorsitaskor. Az, hogy 100km alatt 5x odalepsz az lofing, varosban (Bp) 3.5-4k rpm korul elszurkalva is be lehet ennyit veretni barmi benzinessel kulonosebb erolkodes nelkul, mert ugy a 12 is lecsorogna.
A lovak zabbal mennek
hobizoli
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #34225 üzenetére
"14k-ert ebben mi volt benne, mert szakszervizben ennyiert kb az olajat nem kapod meg, nem hogy tobbit, meg akkor meg hol van a munkadijuk, ami ott hiresen nem olcso egyiknel sem"
olajat szervíz adta, olajszürőt is ami természetesen gyári. és még egy 10perces átnézés is benne volt az egészben, kivételesen nem üvegfalon keresztül néztem hanem ott álltam szervizes mellett jól láttam.
De tessék csak neked itt a számla: [link]
ja tévedtem nem 14.000Ft hanem 13.905Ft....Amúgy k*ra röhely. ha azt mondom 5.5l/100kmel járok városban az van megkérdőjelezve mert olyan nincs és biztos hazudok.... Amikor szakszervízben 14Kért olajat cseréltek akkor az van megkérdőjelezve mert annyiért még olajat se kapok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tibi666 #34227 üzenetére
légszürő minden második alkalommal kell ha a drága densot (4500Ft) veszed.
A 3.2l a hivatalos verzió, gyakorlatban 3l olajat ha beleöntök akkor max felett van 1mmrel. Jellemzően ez az 1mm 1év/12.000km múlva eltűnik. Elviselhető olajfogyasztás....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
csibor
őstag
RENAULT CLIO Grandtour 1.2 16V-nak milyen alternatívái vannak?Skoda nem ér
-
csibor
őstag
válasz Khelben #34234 üzenetére
90% Veszprém,és környékére kell,oda az 1.6 picasso feleslegesen nagy,a picit nagyobb csomagtartó meg jó dolog Egyébként meg tényleg vicces.Diesel az életben nem hozza vissza a többlet bekerülési költséget,a turbó megint nem jó ötlet,a párom reggeli vezetési stílusát elnézve mikor késésben van
-
csibor
őstag
Nincs csomagtartója,ezért nézegetem a puttonyos kicsiket.Nem akarok nagy autót,de hozzászoktam hogy tudok hátra pakolni,persze ésszel Nem kell 500 l,azért 300l legyen.Tegnap néztem Kia Venga,Ceed párost ott az ár szált el,+ páromnak nem tetszettek.Szerinte vegyünk megint Xsara Picasso-t.Szerintem meg már nem kell ilyen nagy,már nem kell 2 babakocsinak,és cuccnak annyi hely.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #34226 üzenetére
Ne csusztass, itt van egy 30% kedvezmeny, ugyhogy ez buko.
Hat ezek nemtom, hogy csinaljak, hogy még meg birnak elni ijen frutti oradij mellett, de jo.
Pecs-n lehet, Bp-n sose. Itt a kellekanyagokon is vastagabb az arres, meg az oradij is zoralabbAmugy ennyi erovel a Opel 4 literes gyari olaja 4500Ft, hozza egy olajszuro ~1000Ft, igy szakszervizben csereletetve is kijonne kb a felebol max ketharmad még % nelkul is. Ugyhogy Opel-t kell venni
A kalyhaezust fostengerembe anno megvettem a 4x1 liter Castrol RS 10W-60-s olajat, vezermuszijat, feszitogorgot, legszurot, olajszurot, 4db NGK gyufat, szelepfedeltomitest, ez volt szumma 20200Ft. Csókom meg kedvezmenyem nem volt sehol, mindent brutto kisker aron vettem. Na most ha bemegyek ezekert a fijatthoz ez x2, pedig ezek kozul egyiket sem a fijatt gyartja, pl ott csak Selenia 20K 10W-60 olajnak literje 4.5-5k...
Fogyasztas... na hat meg megint mit hasonlitunk mihez. A pecsi forgalom meg a kozelkedes, hat igen, varosi rangban van vegulis az is, de azert kanyarban sincs a tortenet egy Bp-hez kepest.
Olyan ez mint alma vs korte, abban hasonlitanak, hogy mindketto gyumolcs.
Itt 2-300m-kent van egy lampa vagy zebra, ahol megallsz-elindulsz, van hogy 200m-n belul van 3db zebra is az Ulloi-n, ami egyebkent egy foutvonal.
Ha lemegyek videkre vhova mindig az van, hogy na mi van, alszotok vezetes kozben, vagy mi? Pedig nem szaguldozok, csak 50-55...csak vkinek a "gyorsitas" az abbol all, hogy kozmikus Napszél meg a fotonok utkozese a kaszninak es a kipuffgaz kiamlasa tolja meg az autot, meg befordul 2-vel, eppen csak ki nem szall megtolni, konkretan gyalog elobb befordulok, szembol csak 150m-re jon az auto, de megvarja azt is 7-8sec-t, amig az is ideer, raaeeeerunk, mielott elindul es becsorog balra, mert azt fordulasnak nem neveznem... zoldre nem elindul, hanem all fekkel, mert vhol mashol jar a feje, ugy kell radudalni, hogy helloka, ebreszto, zőőőd van, utana is ugy "gyorsit", mint aki nitroglicerint szallit, gazpedalfujassal... de ezt az ejj raerunk arra meg Pató Pál úr fele vezetest probald meg Bp-n megcsinalni, itt ledudalnak a picsaba, es teszem hozza: joggal. Vedd fel itt csak a forgalom tempojat, aztan nezd meg az 5.5-d mennyi lett.
Pl a Fradi palyanal a feluljaron a Nagyvarad terig meg 60 van megengedve (a Hatar uttol van annyi), de 70 alatt nem megy senki, ott este 90-100 van. Ott beallsz 59-ezni letolnak a gecibe. Volt hogy ott 75-nel ugy ment el mellettem egy busz, meg maskor a rendorauto is -szirena nelkul persze-, hogy a szele megtolt oldalra.
Es tudod mi a vicc? Nincs belole baleset vagy legalabbis qva ritka.
Ezt a kulonbseget a hugom is detto megfigyelte mar, pedig o csak fel eve vezet. Lementek baratjaval Miskolcra, es nezett, hogy na mivan maaaaa itt, mi ez a tesze-toszasag... 50 van megengedve, de 35-40-l mar fuu, megall mindenki, mint a szog, es vannak akik megis osszeutkoznek, hat 40-rol 7-8m-en meg lehet allni, de legyen 10m, az ~ketto kocsihossz, de aki nem lat ennyivel maga ele elore, az tulkeppen hova is figyel? Merthogy nem a vezetesre az 100%...hobizoli
több drón kell ;P
-
Integra
titán
hibrid autóknál hogy számolják a teljesítmény és luxusautó adót?
csak a benzin motort számolják? vagy együtt a villanymotorral és összteljesítmény a mérvadó? vagy pont hogy a hibrid miatt mentesül adó alól?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- AKCIO Új lenovo thinkpad T14 gen 3 Gyári magyar nyelvű világítós billentyűzet
- AKCIO Lenovo ThinkPad T490 - i5 8365u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/ Számla és Garancia HUN
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen