- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
válasz zolynet #31677 üzenetére
Ennyi földhöz ragadt embert, mint aki itt van, ritkán látni.
Attól, hogy cégautó, miért kéne 140 fölött menniük(diegho), látszik, hogy vagy csak a kamusztorikat veszed be, hogy 1.4-es astrával 250-el ment mellékúton, vagy nem is jártál soha főúton.
Kb 7-8 éve megszűnt az, hogy ész nélkül nyomják, ha meg 110-120-al megy főúton, istenem, mi a baj? Az egészséges az autónak, kellőmennyiségű levegőt kap, kellőképpen kiég a motor ha hosszútávon hajtják, stb.
Egyébként pl az én 2000-es astrám céges autó volt, a MOL-é, 8 év alatt 87.000 km-t tettek bele. Egy pesti pest megyei használta, helyben. Opelnél benne van a gépbe, végig szervizelték, semmi baja nincs.
Aki nem segghülye, és céges autója van, tudja, hogy kímélni kell, mert ő azzal közlekedik, ha meg hazavágja, akkor szervíz, csereautó, arra triplán vigyázni, hogy ne törje össze, stb...
Csak síkhülyék vágják haza a céges kocsikat, akik alá meg mondeot/passatot vágnak, általában nem a síkhülye kategóriából valók, hanem pl üzletkötők...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #31715 üzenetére
G Astra Ecotec meg az olajevés...
Látszik, mennyi barom írhat népíteletre.
Egy gramm olajat nem eszik az 1.6-os G astra, 2000-es évjáratú.
Legalább 15 embert ismerek, akinek szintén 1.6-os g astrája van, mindegyiknek bőven 150.000km felett az órája, senkinek nem eszi az olajat...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz fekeandras #31724 üzenetére
Jómúltkor olvastam arra, írta egy barom, hogy az s60-as volvójában beszart a hátsó ülésfűtés, és senki nem tudja megjavítani, márkaszervíz sem.
Igaz, hogy egyetlen s60-as volvo-ba se volt rendelhető hátsó ülésfűtés, de nem baj...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz _seth_ #31726 üzenetére
Én 10.000-ként cserélem az olajat, mióta megvan, kétszer cseréltem, utoljára 1 hónapja kb, semmi nem hiányzott, max pár mililiter...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #31835 üzenetére
Astra G is nagyon jó.
Ha megbarátkozol vele, hogy belül hogy néz ki, akkor abszolút vállalható.
Nagyon olcsó fenn tartani, 1.6-os aránylag megy is, alkatrész fillérekért, megbízható is.
Szerintem még szép is, legalábbis belül nekem nagyon tetszik, rengeteg embernek pedig pont az nem tetszik.Dare2Live: Ne is mond, tegnap mentem új avensisel.
Kívülről abszolút nem tetszik, prevgen sokkal szebb volt.
Aztán mentem egyet az új mondeo-val, alapfelszereltségű volt+navi+automata+ülésfűtés. 2.0TDCI.
Neki kombi van, üzletkötőként hajtja németo., magyaro. és románia között.
Ismerős 1.5 éve hajtja céges gépként,107.000-en áll a km óra benne.
Kötelező szervizen kívül sehova nem vitte, és elmondása alapján imádja. De nagyon jól is megy.
Kint németeknél már 15.000euróért fullosat veszel, de már 10k-ért is kapsz szépet, jót.
Hol lehet megnézni hogy mennyi egy ilyen autóra a regadó?
Kintről még nekem is megérné venni egyet, nem pénz ezért az autóért.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Kickass #31975 üzenetére
Neked volt Alfád már?
Haverodnak mennyi ideig és milyen Alfája volt?Komolyan, az ilyen emberek, akik beböfögik, hogy alfa szar, és el romlik, azok kb soha nem láttak alfát közelről.
Ugyanúgy német elektronika van az összes alfába a 145/146 óta, mint a VW-ben, Skodákban és a többi agyon istenített német autóban. Sőt, manapság sok "japán" gyártó is német, Bosch/Siemens elektronikát pakol bele(istenített Civic, aminek kb a múltja japán, barátnőmnek pár éves civicje van, angliába csinálták, minden bizbasz benne európai, vagy török, vagy kínai).
Alfák ugyanannyira megbízhatóak, mint az összes európai autó. Igen, 145/146 előtt volt velük elég baj, pl Alfa 33, Alfa 155. Szarok voltak. De 156 egy megbízható autó...
Egyetlen szériahibája van, minden alfának, a légtömegmérő, az kb 3-4 évente meghal, cseréje 20k. Ennyi. Ha más közbe elromlik, az ugyanúgy beszarik egy istenített VW Golf-on(mint ahogy nemma is írja).Hány év kell még elteljen, hogy végre a magyarok, akik messziről fikáznak mindent, amiről akárcsak valaki 1 rossz szót is szólt valaha, elfeledjenek?
Érdemes lenne megnézni valós, mai, autómegbízhatósági statisztikákat(adac nem játszik...). Fiat/Alfa/Lancia ugyanott van, mint a Seat, VW, Skoda, Opel, Ford, stb...Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy a német kocsik szarok, olaszok jók, hanem azt, hogy olaszok ugyanolyan jók, mint a németek.
Ok, nyílván nem mercedes, bmw-vel kell hasonlítani, de nem is annyiba kerülnek.
És igenis jó autók a 95' után gyártott alfák.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Egyébként meg minden autónál vannak hibák.
Ott van anyám szinte új VW jetta-ja, múlt héten szart be rajta a központi kijelző, tempomat, fék és gázpedál érzékelő. VW márkaszervíz vonja a vállát, hogy sorry, garancia 3 hónapja lejárt, de akcijósan megcsinálják 400+munkadíjért...
Ott van ismerős megane 2 sedanja, klíma-rádió beszart, és a 4 éves autón a fő testkábelek el vannak rohadva. Úgy, hogy éjjel fűtött garázsban áll, reggel megy vele 1 órát, délután szintén, napközbe teremgarázsban áll, ami szintén fűtött. 4 év alatt kb 50000km-t se ment vele, és elrohadtak a fő testkábelek!
800.000ft a cseréje...
Ott van apám volvoja, beszart rajta a fedélzeti computer kijelzője, össze vissza villognak a pixelek. Behalt az eső és fényérzékelő, csak kézzel megy. És ez is csak egy 7 éves, 15 milliós autó.
Ott az én astrám, ki kellett 2 hónapja dobni a komplett hűtőjét, mert elrohadt az kimenő csonk, és folyt a víz mellé...
Anyámnak volt 146-osa, légtömegmérőt kellett cserélni, semmi többet...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Egyébként a linkelt autóval egyetlen egy baj van.
A színe. Anyámnak fehér 146-osa volt. Az egy dolog, hogy alfa nem kell senkinek, fehér autó se, na de egy fehér alfa?Na ja, csak az nem egy 2005-ös autó, és alig van benne elektronika...
Hallottam már, hogy egy 7-es bmw-ben, az is pár éves volt, összes kábelt ki kellett cserélni, pusztán 3 milllióért.
Ahhoz képest renault semmi...
Egyébként ismerős nagyon megjárta vele, 50% önerővel, 6millióért. Nem az volt a gond, hogy nem tudta fizetni, hanem az, hogy úgy vette, 42ezer a havi törlesztő, kb 1 hónapig annyi volt. Aztán ment fel, 45e, 48e, 50e, idén februárban, válság miatt 74e volt a törlesztője... Pont azt számoltuk, hogy annyi önerővel, és ennyi részlettel, ugyanennyi időre egy 3-as bmw-t is vehetett volna...
Most meg kb 1.5m-t sem ér. Pedig fullextrás, első tulaj, kevés valódi km, és így, hogy 800.000-at rá kell költenie, az azt jelenti, hogy 700.000-ért tudja eladni. Abszolút nem éri meg. Inkább hagyja, hogy elvigye a bank, azzal is jobban jár, minthogy fizesse a maradék 1.5millió törlesztőt, meg kifizesse a kábelek cseréjét, meg apróságokat, és után eladja 1.5millióért...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Gyönyörű.
Nagyon szép autó. 2.0TS, nem?
Bár nem illik rá ez a fajta szárny, az a kipufogó vég meg nagyon kormos...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #31993 üzenetére
156-os Alfát a 120 lovas 1.6-os TS motorral ne nézz!!!
Nagyon gyenge az a motor, bárkit megkérdezel, aki ült benne, vagy vezette már, megmondja, hogy szar bele!
2500 alatt az a motor ebben az autóban semmit nem ér, ha azzal veszed, csalódni fogsz benne nagyon.Eagl3: Gyönyörű ez a verda!
Valami eszméletlen jól néz ki ez a felni is rajta.
Bár nekem szárnyból jobban bejön a magasított verzió:[link]
Mondjuk inkább semmilyen, mint valamelyik, de ha a kettő közül kell választani, inkább ez, ennek még gyakorlati haszna is van...
Amúgy az a matrica szerintem nagyon elrontja az összképet.
Viszont az indexek alá mehet egy-egy Alfa Amore fehér kígyó...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Nyílván, városba 2colos felni kell, /500-as gumival...
Mármint magyarországon...
Hmmm, 159 project?
Jól hangzik...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Khelben #31999 üzenetére
Igen, mert így csak 800-at fizet, ha meg még ő megcsináltatja, akkor az már 1.6millió.
És 1 misi fölött el lehet adni, mert éppen az autó megy, csak nem úgy, ahogy kéne.
Az, hogy egy összegbe, az nem gond.
Már tavasszal ki akartam fizetni a hátralékot, de azt mondta a bank, hogyha egy összegbe kifizeti, az majdnem 300.000-el több, mint ha fizetné tovább.
Hogy ez mekkora baromság...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Azis egy gyönyörű autó.
Bár nekem inkább egy bordó 159-es kéne, bézs bőrrel, szép, 18-as felnikkel, 3.2-es, v6-os motorral, 4kerékhajtással...De bilibe lóg a kezem...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Kickass #32021 üzenetére
Elektronikán belül mi az, ami úgy, ahogy volt kuka?
Lehet, hogy egy selejt szériát fogott ki, nem ez az általános.Egyébként meg a dízel alfákkal több a gond, mint a benzinesekkel, motorikus szempontból természetesen.
Mindig, mikor előkerül, hogy Fiat, Alfa, stb, jön egy okos, hogy VW/Ford/Opel/BMW/Renault/Peugeot illetve Honda/Toyota/Mazda/Mitsubishi/Nissan jobb. És minden jobb, csak az alfa/fiat szar. Minden egyes alkalommal jön valaki, aki elmondja, hogy ez szar, motor szar, elektronika szar, és 1 hónap alatt az árának a felét rákölti. Aztán kb akik ezt mondják, életükbe nem is ültek még ilyen autóba, csak népítéletből, meg száj hagyományok útján terjedő urban legendekről hallottak, ami szerint mindegyik szar. Úgy, mint romániában, bárkit kérdezel, megmondja, hogy a benzin szar, a dízel király. Meg ha benzinest vettél, hülye vagy. Minden kategóriában...
burasu4: Honnan tudod, hogy valóban 99.500km volt benne?
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32077 üzenetére
Jah, 2002-es 200lovas volvo meg 120k/év...
A legjobb, hogy ha céges autód van, akkor nem változik a dolog, eddig 37k/negyedév volt, de mivel idén lép 7-ből 8. évébe, emelkedik, 42k/negyedév az adó. Szóval éves szinten 160.000...Több, mint a luxusadó.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32080 üzenetére
Jah, duplán, eddig 40-50 között volt évente, most 120 lesz, mert ugye emelik a kw-onkénti díjat is.
tomcsi23: Nem hagytam le, fater ennyit fog fizetni.117k. Ez már biztos.
Önkormányzaton mondták.Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis
* 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét,
Eddig 260 volt 1kw ára, ezentúl 300ft lesz 1kw ára.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32088 üzenetére
Mert munkához is ezt használja, így pedig cégesként kezelik. Eddig 37k volt negyedévente, 2010től 168k lenne a teljesítmény adó céges kocsira. De van valamiféle kedvezmény, ezért 117.000ft.
Nézz utána, mielőtt még jön tomcsi, és belöki, hogy ha jól tudom szöveget.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #32093 üzenetére
Dehogynem, az illetékes szerelőnek.
ABnormal: Vegyél VW Lupo 3L-t, vagy VW Polo BlueMotion-t(vagy hogy hívják most). 3.3l az átlaga, városba se ehet sokat.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Dare2Live #32098 üzenetére
Jah, csak a mondeo 2.5-szer annyi kw, 2.5-szer annyi köbcenti, másfélszer annyi súly, automata váltó, 3-szor akkora kasztni.
Jah és minimum +2 henger, de lehet, hogy +3...
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32102 üzenetére
Nekem évente kell, magánemberként, neki nem.
Kötelező hogy jön neked ide?
Minden szart szinte negyedévente kell fizetni, bár lehet választani, havi, negyedévi, évi között.
Kötelezőket fater kötötte egész családra, mindenkinél éves fizetést véve, mert az a legolcsóbb.Mondjuk abban nekem is kételyeim vannak, hogy mennyi 1kw ára, mert 2002 novemberben lett forgalomba helyezve, ha jól tudom.
Mondjuk az se számít sokat, akkor is drágul, nekem, a 100 lovas 10 éves csotrogányommal meg aztán végképp sok amit fizetni kell. Lesz 50 a kötelező, 17 az adó, casco bőven 100 fölött, mondjuk az havi fizetéses, évente már nem emlékszek mennyi.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32104 üzenetére
Cégautó adó, kötelező nélkül. Az 46k egész évre, azzal együtt 214k egy évre.
Végülis havi 14.000...
Nekem meg 1.400.Mert olyan környéken lakok, ahogy elszaporodtak mostanában a varjúk. Ablakokat betörik, gumikat most hétvégén kiszúrták(zsír új michelin téligummák), komplett kereket leszerelik, ami a kocsiban van, és mozdul viszik.
Mind a 3 autóra van casco kötve, egyrészt faternak az jól jön fizetésébe, másrészt pedig jó, ha nem zsebből kell ezt perkálni. Anyám jettajának kétszer b#szták be az első szélvédőjét, komplett fejegységet kilopták belőle, üléshuzatot kitépték, két kerekét elvitték, bakra tették a kocsit, 2 maradt, mert az azokon levő kerékőrt nem tudták leszedni...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32109 üzenetére
Sorry, kedvezményt nem számoltam bele, de kedvezmény nélküli ár a mégdurvább.
Tuti nem, elvileg a héten meg is kell érkezzen lassan a levélke az adóról. Anyámé megjött már. Karácsony előtt, mikor jobbkor.
Neki nem vészes, 26 ezer valamennyi.Egyébként kiváncsiságból: neked kb mennyit kell költeni az E34-re évente? Átlagosan ami elromlik alkatrész csere, javítás, biztosítás, adó, benzin költségekkel együtt?
Nagyon kíváncsi vagyok már rá.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz ABnormal #32119 üzenetére
Én is ha ma mennék pl fát vásárolni, ajándékokat venni, elhajtanék bárkit. Pláne egy yaris esetében, amire naponta 10-20-sok vevő csorgatja a nyálát...
Szuper laguna, nesze neked:
4-5 évesek:
116. Renault Laguna; 21,9%; 84000 km
6-7 évesek:
98. Renault Laguna; 26%; 104000 kmNesze neked 2000 előtti 156-os alfa:
68. Alfa Romeo 156; 32%; 133000 km[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SzalaiG #32121 üzenetére
Ezek az adatok azt jelentik, hogy:
első sorszám: hanyadik lett a vizsgált kategóriában
típus egyértelmű
%: hány százaléka küzd hibákkal eladáskor
km: átlagos futott kilométer- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #32124 üzenetére
Kormányközepet leszámítva gyönyörű!
ABnormal: Hála az égnek, nem. De legalább ez az egy ünnep legyen szent mindenkinek, és szarja le az egészet mindenki. Te is megveheted 28-án is, vagy 21-én is, akkor biztos ráér...Nem karácsony előtt 1 nappal...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Kickass #32130 üzenetére
Jajj, azok nekem is kigyulladnak az astra-ba, pedig semmi baja, menet közbe villog az abs, csak úgy...
Második bekezdésed már sokkal jobb, és 100%-ban egyet is értek vele.
2000 előtti 156-osokkal meg fokozottan kell vigyázni, a ma kiadott elemzésben is azokkal van baj, többivel nincs.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Kickass #32132 üzenetére
Én az újabb alfákról, úgy általánosságban, meg az azokhoz tartozó legszarabb/legmegbízhatatlanabb tévhitről.
Na ja, az nekem is világít...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #32134 üzenetére
Ennyi idős autónál már láttam párnál(utoljára egy golf 4-ben láttam, hogy villogott abs, akksi, olaj lámpája). De megane-ban, ibiza-ban már sokszor láttam, astrában pedig fogja magát, aztán villog 5-6 percig....
Ez van, az idő eljár felette lassan...
No majd jövőre egy mondeo(vagy j astra? )...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Csodás ünnep a Karácsony,
a Földre eget varázsol.
Fenyőágon gyertya lángja,
csillagot visz kis szobánkba.
Mindenkinek kívánom,
legyen szívében Boldog Karácsony!- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #32167 üzenetére
Igen, valóban japán, de!
Nem olyan megbízható, mint bármely Toyota, vagy Honda, amelyik japánban készült, nagyon-nagyon szarul törik, és még sokat is fogyaszt.Focusból az első az ugye 1.6-os, bár az 1.6-os kombi nagyon szenved azzal a motorral, ahhoz legalább 1.8-as kell, a sima 5 ajtóshoz pont elég az 1.6-os. Viszont a sedan-nak rohad a csomagtér körül sokmindene.
Astra jó, de a 90 lovas motor vérszegény. Többet is fogyaszt, mint az 1.6-os, gyengébb is, és több is a baj vele, mint az 1.6 ecotec-el.
Mondjuk a legjobb választás az 1.4-1.6 twinport lenne...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #32172 üzenetére
Ez a mk2 rev 1, facelift előtti. Facelift utánival sokkal kevesebb gond van, olyan van keresztanyámnak, dízel, szereti. Egyszer már törte is, igaz, hátulról mentek bele, de nem lett neki semmibaja. És a dízel még keveset is fogyaszt, amellett, hogy normálisabban mozgatja, mint az 1.5-ös, vérszegény benzines. Elég megnézni a nyomatékgörbéjét, hiába 90ló, 3000-4000 alatt nemhúz, olyan fordulaton meg sokat eszik.
Ha almera, akkor faceliftes. Megbízhatóbb, kevésbé törik, az már egy jó kis autó lett, és tudomásom szerint az is japánban készül.
Ebből pedig szerintem inkább dízel, pedig nagyon ellene vagyok...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz diegho #32174 üzenetére
Avensis nem rossz, de a régebbi corolla megbízhatóságban odaver mindent.
Minden autóban lutri a kilométer...
Nyáron összetörte egy bkv busz a civicemet, fél elejét lekapta. Kipofozta egy kereskedő, és mikor nálam 187k-t mutatott a km óra, ő eladta sérülésmentesen, 65k km-el...
Igaz, baleset előtti nap volt cserélve a fél motor, VTi cuccokat pakoltam bele, új hengerfejek, szelepek, leömlő, kipuff rendszer, új, Enkei felnik, Yokohama gumikkal, belül Pioneer fejegység, erősítő, hangfalak, stb, nemrég lett előtte újrafényezve a kasztni, szóval faszán nézett ki, és jó is volt. 65.000km-el valaki megvette, és gondolom azóta is örül neki. Tavasszal volt vezérműszíj, vízpumpa, meg a szokásos dolgok cserélve...
Erre szokták mondani, hogy nem a km a fontos, hanem az állapot!
Ha le van belül lakva, szörnyű állapotban van, de csak 70000-et mutat az óra, vagy ha belül szuper, motor, alváz szuper, akkor az se baj, ha 170000-et mutat az óra.ABE: Ford szerelő haverom mondta, hogy focus 1 jó autó, de a kombihoz erős motor kell, a sedan hátulja rohad, az 5 ajtósból sok a cégautó. Amúgy jó, de ha tehetem, válasszak focus2-t...
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Nővéremnek céges Focus 2 van, 5 ajtós, Ghia, TDCi motorral, vezettem párszor, imádom azt a kocsit, szuper!
Igen mondjuk, lehet, hogy a kombit is ugyanúgy mozgatja, nekem a sedant nem volt szerencsém vezetni, kombit egyszer igen, de az tetű lassú volt...
1.8-as nyílván többet eszik, de lovakban, és nyomatékban is gazdagabb, szerintem nem lehet az olyan rossz.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Szplöttyy #32210 üzenetére
Vagy egy faja kis 150 lovas alfa 146...
Vagy egy gyönyörű Fiat Bravo HGT...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #32238 üzenetére
WTF?
Hogy érted, hogy hülyeséget?
Egy rohadozó, elhanyagolt, szar állapotban levő autót felpofoztam, kívül-belül, egy bontott vti-ből, ami gtk-s volt vettem cuccokat bele, illetve pesten a karkusnál boltoltam le egy új kipufogó rendszert, új leömlő ment rá, ebayről rendeltem felnit, gumikat, és a rohadozó kasztnit miután rozsdát levakartattam, meg horpadások ki lettek pofozva, le lett fényezve.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #32241 üzenetére
Sorry, azt valóban elb#sztam, a hengerfej, illetve a 4 dugattyú lett cserélve. Utóbbiak voltak újak, a hengerfej jött a vti-ből, a leömlő, szeleptető, befecsik.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #32249 üzenetére
Ömmm ez most nekem kínai.
Ez az egész lett cserélve, alja-teteje, belevaló dugattyúkkal, stb-vel, ami kellett hozzá: [link]
A kép egy sima google kép, gőzöm nincs, milyen autóhoz való.
Egyébként valaki világosítson már fel, mert gőzöm nincs róla, hogy magának a motorblokk részeiknek mi az elnevezése?
Illetve a 98-99-es 4 ajtós civic az melyik civic, hanyadik generáció?[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #32252 üzenetére
Csak forgalomba helyezés dátumát tudom, az 98 volt.
Ez az elöl-hátul csíklámpás civic volt, 1.6-os, valóban.
Gőzöm nincs hanyadik generáció. Ami meg bontóba volt, az meg egy 3 ajtós volt, ehhez hasonló: [link]
Enyém orra is ilyen volt, hátulja meg csíklámpa. És ez vti volt, az biztos, az enyém meg sima 1.6-os, talán vtec a neve, nem tudom.
Opelekben, alfákban jobban benne vagyok.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #32270 üzenetére
Ez egy jó kérdés. Még ha tudnám mi a különbség..
De valahogy meg lett oldva..lsc: Szólj, hogy mikor kell röhögni.
Vagy már kellett volna?Amúgymeg kijavítottam magam utólag, és nem hengerfejek, hanem csak egy. De ugráljatok csak a szavakon, bár semmi értelme...Tudom, itt mindenki tökéletes, sose vét egyetlen egy betűhibát se. neduddki te pedig különösen ne szólj bele, ameddig nem tudsz úgy írni, mint anno a tftpanel.hu-n. Vagyis inkább ameddig nem akarsz úgy írni, és rejtőt utánozod. Ideig-óráig jó poén, utána inkább szánalmas.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz fekeandras #32276 üzenetére
Általában mindig van mindenről egy elképzelésem, véleményem, stb, amihez szoktam ragaszkodni.
neduddki azóta a nyomomban van, mióta azt mondtam, hogy az egész hibrid dolog baromság, és a jövő üzemanyaga szerintem a hidrogén. Aztán hisztizett, hogy magyarázzam el, hogy azt mennyivel nehezebb előállítani, meg szállítani stb. Pont leszarom az ilyen apróságokat, a benzint se épp a legkönnyebb előállítani, de nem is érdekel, én használni akarom.neduddki: Rohadtul nem érdekel a véleményed, szerintem hagyjuk békén egymást jó időre. Nincs nekem energiám olvasni a fröcsögéseidet.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SaNyEe #32280 üzenetére
Kösz, ebből legalább valamit értettem. Akkor ezekszerint csak simán át lettem baszarintva, és szerelőnél "maradt" volna a vti-nek a hengerfeje?
VR6-Fan: Szépen szarráment.
De hátulja egészen egyben maradt, tartály még ahogy látom nagyjából egyben van. Egynek nem rossz. De ha a hátsó keréknél találja el, és bele a tartályba...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen