- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Aktív témák
-
aesir
veterán
válasz dragonfx #280 üzenetére
Ez pont annyira hülye kérdés, mint amikor egy terepjárós megkérdezi, hogy minek BMW-t venni, mert úgysem használod ki.
Lehet hogy újdonságot mondok, de a terepjárók pont hogy többet bírnak mint a személyautók km-ben, alkatrész-megbízhatóságban, mindenben.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz dragonfx #299 üzenetére
Egy halovány cafat pillantig sem állítottam, hogy olcsóbb. Nem olcsóbb, drágább. Az, hogy nem érted meg, az meg sem lep... neked az 1600-os bmw az autó, másnak meg nem. Utálod, rendben van. Nem erre van igényed, ez is rendben van. Másnak meg erre van igénye, viszont ehhez neked mi közöd van? Meg tudja fizetni, abban érzi jól magát, és nem azzal foglalkozik mint te, hogy mennyit fogyaszt de legalább nem is megy, de béééemvééé...
Rakás szánalom vagy kisfiam.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz TexT-BoY #3056 üzenetére
Na ne túlozzunk kérem, bőven nincs az 600 kg.
Mellesleg nincs semmi baj a 4gen Prelude-el sem, teszem hozzá, az enyém nem egy rincs-roncs összetákolt-széthajtott szar, hanem egy szépen megkímélt, VALÓBAN karbantartott autó. Még azt is hozzátenném, hogy a Prelude valóban nem a 0-ról való gyorsításra való a tömege miatt, viszont autópályán elég dinamikus alul is meg felül is, meg emelkedőn is. Nyilván ezt nem sikerült kipróbálnotok a "roppant sikeresen" tuningolt 3gen "haverPreludejével".
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz TexT-BoY #3068 üzenetére
Ebben egyetértek, sőt még problémát sem látok benne. Szerintem ezt az autót nagyon nem a 0-100-as sprintre tervezték (mint ahogy az autók 99%-át sem), viszont normális használatban pontosan hozza azt, ahogy kinéz.
Egyetlen autónál sem mérvadó nekem a 0-100. Biztos nagyon vagány dolog ez a gyorsulásosdi, bár kinőhető, nekem még mindig az számít hogy autópályán TARTÓSAN gyorsan haladva hogyan viselkedik egy autó.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nahát, ez eléggé érdekes...
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4302 üzenetére
Mondjuk elég érdekes, hogy ezzel magyarázod az amcsik nagyautó hisztériáját.
Nem meglepő módon Dél-Afrikában is elég komoly hegységek vannak, mi több sivatagok és szavannák is, valamint havas utak is és komoly távolságok is, valahogy nekik mégiscsak sikerül túlnyomórészt kisautókkal is elközlekedni.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Rover623 #4311 üzenetére
Dél-Afrikában a fehérek száma elenyésző. Alapvetően a hollandok kezdték gyarmatosítani, aztán jöttek a britek aránylag hamar. Elég sok Mozambikból menekült volt portugál gyarmattartó is letelepedett, de természetesen szinte minden fehér náció megtalálható.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4319 üzenetére
Lehet hogy újat mondok, de a kispolszki meg az amcsi hajók közé "aránylag sok" autómárka közepes méretű motorját lehet pozicionálni. Sőt, ezek között még olyanok is vannak, amelyek a cirkálókhoz képest kisebb méretűek, kisebb motorral - de komoly lóerővel rendelkeznek, emellett kényelmesek, üzembiztosak, nem ijednek meg az emelkedőtől sem, valamint a károsanyag-kibocsájtásuk is jóval kisebb.
Nekem ezek az amcsi cirkálók nagy köbcentivel még mindig azt a fajta hivatalos amerikai mentalitást jelzik, hogy "leszarom a világot", mert megtehetem. Felelősebb gondolkodást majd akkor kezdek feltételezni róluk, amikor végre az egyik legnagyobb környezetszennyezőként aláírják és betartják a kyotoi egyezményben foglaltakat.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4331 üzenetére
Végülis ezt el tudom fogadni részedről, Te nem mersz elindulni EU-szabvány autóval, és kell Neked a kényelem. Na mindegy.
Elég sok hónapot töltöttem kint, sok helyet bejártam, sokat vezettem. Sokat tapasztaltam, de olyasmit nem, hogy hátrányban lennék akkor, ha nem V8 5000 ccm-et vezetek. Mindemellett férjem évekig tanított az USA-ban egyetemen, eléggé egyetért a véleményemmel.
Én itt úgy veszem észre, hogy elég kevés Lada és Wartburg fut, annyira, hogy elvétve látni. Persze lehet az is, hogy rossz a szemem
A rohadt BKV-buszokkal viszont egyetértek.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Használom teljes megelégedésemre Tavasszal lesznek a komolyabb munkák rajta (kasztnizás, fényezés), télre szerintem teljesen felesleges és nem is annyira egetverő a mostani állapota. Szedegetem össze hozzá a kisebb cuccokat meg árajánlatokat kérek mindenhonnan felnire, kipuffrendszerre, stb.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Azért lehet, mert a kocsi teljesen kortalan. Az évek során alig fejlesztettek ratja valamit.Az alkatrészek árát nem tudom, de a MINI-clubokon keresztül mindent nagyon könnyen be lehet hozzá szerezni.
Mondjuk nagyon drága nem lehet, az egész autó olyan egyszerű mint a faékVan saját életem...
-
aesir
veterán
Egyszer valaki magyarázza már el nekem, hogy mi ez a "magam mögé" mánia? Egyrészt ha fene fenét eszik is, én sehogyan sem tudok beülni magam mögé, ez fasziknál lehet hogy másképp van, másrészt ha magamnak veszek egy autót, akkor úgysem fogok benne hátraülni.
Szóval hogy is van ez? Mi haszna van ennek a számomra minden értelmet nélkülöző méricskélésnek?
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz BlacKSouL #6692 üzenetére
Nah, végülis itt a lényege ennek a teljes értelmetlenségnek. Nem az a mérvadó, hogy adott ember befér-e "maga mögé", hanem az, hogy egy nagytermetű ember mögé befér-e egy másik nagytermetű. Ez viszonylag egyszerűen kiderül, hátra kell tolni az ülést, aztán hajrá hátra... Viszont ebben az esetben mi értelme van annak amit itt több hozzászólásban is olvastam, hogy beállítja magára az ülést és úgy befér-e "maga mögé" (ezt még mindig teljesen hülye kifejezésnek érzem).
Továbbá... lehet hogy teljességgel elbaszott életet élek, viszont én nem a haveroknak és a rokonoknak veszek autót, hanem magamnak. Ha kétszemélyes tetszik, akkor azt veszem meg, nem pedig egy sokajtós förmedvényt, mert hátha a haverok bele akarnak ülni. Ha család van, az természetesen teljesen más, bár naponta kapok nyáron röhögőgörcsöt egypár szomszédomtól, akik egy félnapos strandoláshoz a két gyereknek telerakják a Volvo kombit, vagy éppen a Picassot.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz BlacKSouL #6700 üzenetére
"nem is az a mérvadó, hogy én a 173 centimmel beférek-e, hanem ha a haver 190 centivel elöl kényelmesen elfér, és utána hátraül ott vajon elfér-e."
Csak hogy jól értem-e?
Haverod beül előre, beállítja magának az ülést, majd egy hirtelen lendülettel hátraül. Kérdés...: le van ezek után betonozva az első ülés? Mi rá a garancia hogy egy pont ugyanakkora méretű ember - tök ugyanolyan ülésbeállítással fog vezetni, mint a hátraült haverod? Ha kisebb ember vezet, akkor mindjárt nem téma a beállítás, ha meg nagyobb, akkor úgyis bukta az egészet. Valamint mi az esélye annak, hogy 4 tökegyforma nagydarab ember ül egy kocsiban rendszeresen, mert ez esetben természetesen lehet értelme a "magam mögé" hülyeségnek?
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Befér.
Ugyan nem mértem le, de ránézésre is szélesebb az F-RV mint a Kia.Taxizás... Speciális igényekhez normális ember speciális igányeknek is megfelelő autót vesz. Ebben az esetben természetesen szempont kellene legyen a 4 nagydarab ember, bár a legtöbb esetben nem az, elnézve mikkel taxiznak emberek.
Teszem hozzá, itt a topikban elég sokszor előfordult a "magam mögé" próbálgatás különböző kocsiknál, de azt senkitől nem olvastam, hogy taxizni kellene az autó. Szóval mindig lehet a kivételekkel jönni, csak éppen néha nem szerencsés.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Én kimondottan ilyen céllal (3 gyermekülés) kerestem meg a Honda Royal Motort, a fickó a teremben be is rakta a 3 ülést a szemem láttára.
Nehogy félreérts, ne akarlak én Hondára kapacitálni, csak kicsit bántja a szépérzékem az, hogy az F-RV-be nem biztosan fér be. Ebből itt két hét múlva már az lesz a fórumon, hogy az F-RV kicsi. Hát nem az.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Semmit nem tudsz az életemről. Innentől fogva értelmetlenek a kijelentéseid.
Magyarázd el érthetően, Te hogyan ülsz be egy kocsiba magad mögé! Kérlek! NE azt magyarázd el, hogy hogyan ülsz be egy neked beállított első ülés mögé a hátsó ülésre, hanem azt magyarázd el, hogy hogyan ülsz be magad mögé. Köszi.
Van saját életem...
Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen