Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
Aktív témák
-
viharhozo
addikt
Nyilvan manipulativ, meg a Rono penzelte, de azert erdekes.
[link]Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz Satan_Claus #11772 üzenetére
En is oda jarok, elismerem, h baromi korrektek, Mate Imret innen is udvozlom, de a szamla vege eleg vicces szokott lenni.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Maganemberkent sztem hulyeseg szlovak rendszamra allni. Az okossag a cegautoban van az afa miatt, az mar erezheto penz, es nehezebben ellenorizheto.
Nagyon nezegetem az amcsi rendszamot is, de ket dologra nem talaltam valaszt:
1. Hogy lehet x ev utan muszakiztatni egy ilyen autot.
2. Hogy lehet eladni.A tortenet egyebkent elegge hoax-szagu.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Miert van az, h a Honda/BMW-vasarlas a plebsz koreben permanens intelligenciacsokkenest okoz?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
viharhozo
addikt
válasz (Kolombusz) #20644 üzenetére
Felhivtam par szalont, h milyen Navarra van az akcioban, es a nagyon olcsok mar vhogy mind elkeltek. Persze lehet, h a tobbi modellbol nagyobb a valasztek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Van vkinek tapasztalata az utolso generacios Renault Masterrel vagy Ford Transittal? Ocsoert adjak mindkettot, vmit vennem kene egy-ket heten belul.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz #00809728 #21981 üzenetére
Kosz a valaszt!
Nekem Masterem van, 420k-t futott, es kezdi megadni magat. Eddig viszonylag turhetoen ment, a motorhoz szinte nem is kellett hozzanyulni, a dCi megbizhato konstrukcionak tunik.
A Ford dizelekkel mi a helyzet? Tobb helyen olvastam, h a tdci konnyen feladja 200k folott.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
-
viharhozo
addikt
válasz zsoltee10 #21994 üzenetére
A legkisebb kell nekem, ahol a doboz 2,6m hosszu, es 1,6 magas. A teherbirast nem tudom, az nem erdekel. Ezt harom eves frankhitelre odaadjak 2,95M-ert. Auto csak tavasszal lesz.
A mostani egyszeruen kifutotta magat, a kuplung kinyomocsapagyat folyton cserelni kell, raadasul aktualis lesz lassan a valto ujabb szetesese. Beszamitasra irgalmatlanul alacsony osszeget mondtak, 600k-t. Az aprohirdetesek kozt 1M-tol indul a moka.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz AMD Power #23320 üzenetére
Alkatreszekrol lovesem sincs, de a Bardiauto/Unix biztos tudja. A 2.0-as HDI faszan ment a C5-ben, a legtomegmeron kivul mashoz nem kellett nyulni, de eleg necces, h nem 11x k km van a Xsaraban sem.
Az en Xsaram 100k kilometert elment majdnem hibatlanul (csak az ablakemelo adta meg magat elobb), aztan jottek a meglepik.
A valtoban elkopott egy elkophatatlankent deklaralt csapagy. Mar reg nem volt garis, ezert autoszereloknel probalkoztam, de egyik se volt hajlando megcsinalni, mert atomjaira kellett volna bontani a motort, es abbol tobbet nem lesz auto. A markaszerviz horrorpenzert, ket het alatt megcsinalta (allitasuk szerint a csapagyat a gyarbol kellett elhozni, mert az europai elosztoraktarban sem volt.
A masik aranyos (es mint utobb kiderult, megoldhatatlan) jelenseg az auto teljesen random nem-indulasa volt. Csereltem akkumulatort, sarukat, vegul oninditot is, megis maradt. Ennek kapcsan egyebkent tobb felejthetetlen elmennyel is gazdagabb lettem, lehet, h ez ficsor.
Vegul a motorvezerlo elektronika mondta be az unalmast, ennek csereje tobbe kerult volna, mint az auto akkori erteke, ezert osszefoltoztattam es eladtam a picsaba.
Szoval hasznaltan csak ugy szabad megvenni, h mesz vele par kilometert, beviszed egy markaszervizbe, es nyomtatatsz hibalistat. Ha nincs rajta semmi jelentos, akkor el lehet rajta gondolkodni.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz venember83 #26301 üzenetére
Az elozo generacios Passatbol eleg sok allami 2.0T szaladgal(t) az utakon.
Az en kedvencem a piros Passat es Avensis, na azokat ki vette meg?!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Ja. Itt a 2003. évi CXXVII. törvény a jövedéki adóról és a jövedéki termékek forgalmazásának különös szabályairól.
1. Varom a 'masik' jovedeki ado definiciojat, aminek semmi koze az elsohoz (mert ugye szerinted ketfajta van)!
2. A jovedeki ado merteke a IX. fejezet 51. paragrafusaban van. Az autogaz eseten ez 47900 Ft/kg, ha jol nezem. Namost, ha ezt megemelik mondjuk 82330-ra, akkor annyira azert nem lesz jo uzlet a gaz. Es minel tobb gazos auto van, annal nagyobb ennek az eselye.Persze, igeny azert van ra.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Edes istenem, az nem 'ketfajta' jovedeki ado, hanem egyszeruen mas adomertek.
Az autogaz azert olcsobb, mert sokkal kevesebb jovedeki adot fizetsz. Mivel ez egy letfontossagu bevetel a ktsgvetesnek, az autogaz addig lesz olcso, amig kevesen hasznaljak. Ennyi.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz lajafix #29008 üzenetére
Nem akarom szetoffolni ezt a topikot, ugyh csak roviden. A jovedeki ado merteke a mostani emeles elott utoljara 2002-ben valtozott, az LPG-et most sem emeltek, ennyiben kornyezettudatos a kormany.
En ugy alapvetoen nem ertem, miert nincs tobb gazos auto, ha az annyira jo dolog, mert elvileg olcsobb, kevesbe szennyez etc., aztan megis marginalis a jelentosege. Valami nagy osszeeskuves lehet a hatterben!
A masik oldal az, h a ktsgvetesnek uszkve 250 milliardos bevetele van az uzemanyagok jovedeki adojabol (es valsag ide-oda, iden is nott az uzemanyag-fogyasztas), ergo ez a penz kell es punktum.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz fekeandras #29264 üzenetére
A mult heten talalkoztam egy regi komammal, o harom ev alatt harommillio jo magyar forintot koltott a 146-os szervizelesere. De ezt leszamitva kurva jo auto!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
-
viharhozo
addikt
válasz Atlantis #29854 üzenetére
Az ocsemnek ilyenje van, csak neki ket ajtoval kevesebb jutott. Most 180k-nal tart, a jargany oke, a belseje massziv, egyeduli meglepetesnek az szamitott, h 150k-nal cserelni kellett a lengescsillapitokat. A motor sztem teljesen atlagos, semmivel nem jobb vagy rosszabb, mint barmelyik vele egykoru 1,6-os.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz Dare2Live #30081 üzenetére
Irgalmatlan meretu hulyeseget beszelsz. A honlapon szereplo eset az, ami barmelyik, ertsd barmelyik markanal megeshet veled, csak epp a Citroen-tulaj vette a faradtsagot, h elkezdjen perelni, meg honlapot epiteni.
A kepviseletek hozzaallasa altalaban gazos, velem pl. anno korrektek voltak, apamat meg siman le akartak huzni ~600k-val.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Aktív témák
- Politika
- Milyen notebookot vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Steam Deck
- Túra és kirándulás topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- További aktív témák...
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen