- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Aktív témák
-
diegho
nagyúr
-
_seth_
veterán
válasz _Voyage_ #31723 üzenetére
F astra, B vectra fronton eszi az olajat, X16XEL ha jól írtam... na ez a fajta..., hogy G astrában milyen van passz de ezekben az autókban nem ritka az 1 liter / 2000 km sem ami elég enyhe olajfogyasztás, gondolom.... nekem 1L / olajcsere periódus.... ez van... de ezt tartja pontosan mire a 13e km megvan belemegy az utolsó pár ml is de több nem kell... (X20XEV b vectra)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Dare2Live
nagyúr
válasz _Voyage_ #31727 üzenetére
én úgy látom, amikor behoznak vmi újat, sokszor a "béta teszter" a vásárló. Rengeteg új benzines/dizel motor eszi az olajat, pl az ecotecek. Azhogy az újak már nem eszik más kérdés, a hibát javították.
Ettől még aki anno leírta nem hülye/kokler, nem hazudik: nála ette.Anno én még ide be is írtam, hogy az Toyota 1.4vvti-nek (konkrtéan: 4ZZ-FE) "nem túl jó a híre". eszi az olajat 200kkm után szétmegy...... Azóta kiderült, hogy csak egy (jó nagy) szériával voltak gondok főleg ha nem tartották pontosan a csereperiodust/nem gyári olajszürőt használtak... az olajfuratok egyszerűen túl szükek voltak/hajlamosak eltömődésre. Ugyanezen 4ZZ-FE motor késöbbi "reviziójával" meg semmi gond. Ugyanez igaz az 1.8as vvtire is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz _Voyage_ #31837 üzenetére
Nem ilyen egyszerű....
Én a régieket nézem, olvastam róla, mit kell nézni, mik a tipushibák.... de osztrák-itthoni árak közt ahogy láttam nincs jelentős difi. Regadóval meg messze rosszabbul jösz ki. És vmiért újonnan is drágább mint nálunk, aszittem fordítva van.
A tipus másik problémája amit írsz is, 300-400km/napokat utazó emberek autója. Kettőt néztem kint egyiknél azonnal realizáltam nem lehet valós a 180.000km, másiknál a moi toyota szervízes kontaktom segített, hogy 210.000km helyett 380.000km van benne.... és 3.5évesek voltak. Enyit a külföldön nem pörgetnekről.
További para volt, hogy lazán elhittem volna a 210.000kmet, máshogy kopik belűl az a kocsi amibe reggel beülnek sztrádára fel 130-200nál tempomat be, du uez vissza. És 400.000kmnél a vvtik elkezdik enni az olajat... a d4dkben addigra meg már cserélve is volt egyszer a turbo....Nem egyszerű.... el is határoztam marad még a Yaris és ha megtalálom A kocsit akkor lesz csere. Ha nem muszáj, nem szabad evvel sietni...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nemma
addikt
válasz _Voyage_ #31950 üzenetére
Köszi, most néztem, egy darabot találtam összesen, ami jónak mondható. Dízlet viszont semmiképp nem vennék én sem, őket is lebeszélném.
Megnézem a Focust is, ezek amúgy tényleg jó autók, gyakorlati tapasztalat?
Mod: Focust is néztem most, még kevesebb van. 100k km alattiakat keresnék. Persze valósan[ Szerkesztve ]
-
nemma
addikt
válasz _Voyage_ #31982 üzenetére
Ugyanezeket kapom én is a Renaultra, pedig ezerszer megbízhatóbbnak bizonyult a 19-esem, mint az említett Golf...
A másik, hogy nálunk lassan 20 éve csak Renault van, kötelező szervizeken kívül alig valamit kellett cserélni, de az is apróság, nekem pl most nem megy a ködlámpám, kb ennyi -
Eagl3
veterán
válasz _Voyage_ #31992 üzenetére
Selespeedekbe 2.0TS motorokat raktak igen.
Nem nagyon szeretem a szárnyakat, de szerintem ezen jól néz ki ez a kis szárny mert elég alacsonyan ül a gyári sport rugóktól. Azon gondolkodom, hogy a tankajtóról leszedjem e a festést (bár max újrafűjni vagy cserélni tudom...) . -
Khelben
nagyúr
válasz _Voyage_ #31988 üzenetére
Inkább hagyja, hogy elvigye a bank, azzal is jobban jár, minthogy fizesse a maradék 1.5millió törlesztőt, meg kifizesse a kábelek cseréjét, meg apróságokat, és után eladja 1.5millióért...
Ha még 1,5millió törlesztő van rajta, akkor a bank ennyit fog követelni. Ha a kocsit csak 700ért lehet eladni, akkor a maradék 800-at ki kell fizetni a banknak, ráadásul, mivel megszűnik a hitelszerződés, egy összegben. Biztos, hogy ezzel jár a legjobban?
-
Kickass
őstag
válasz _Voyage_ #31982 üzenetére
Sógorom kezdte egy 33-as Imolával, barátomnak 99-es 156-osa volt de állandóan szenvedett vele, az elektronika ugy ahogy volt kuka, a motorral is voltak gondok pedig megkapta ami kellett, emellett zabált, bár annak valószínűleg az 1,6-os TS volt az oka
mindig is imádtam az Alfákat, mint emlitettem majdnem lett is egy (145) csak sajnos nem jött össze (de egyszer tuti lesz) ezen oknál fogva még beszélgettem pár Alfással akik eléggé benne vannak a témában (nem, nem 20ées 75-sel csapatják), a rizikóval együtt vállaltam volna mert gyönyörű autó, de bármilyen Alfást megkérdezel aki nem 2-3 éves JTD-kel szaladgál azt fogja mondani h nem árt ha van egy ki pénzmagod bármi történhet, lehet h a 2000 utáni modellekkel már nincs baj, de egy 10-12 éves Alfával ami nem gondos tulajtól van nagy valószínűséggel beszopódsz mivel nehéz és körülményes a javitása sokan nem is kinlódtak vele vagy össze lett kókányolva vagy szimplán eladták, nem véletlen az se h ilyen alacsony áron próbálnak megszabadulni tőlük
szövegértelmezésed meg kb 0 nem azt mondtam h rossz autó hanem h vigyázni kell velük (szerintem legalább 2 olyan tüzetesen kell Alfa szakértővel átnézetni egy ilyen autót), az meg h ki mit böfög....a stílusodon kicsit csiszolhatnál valószínűleg az első ban se volt véletlen...nem szoktam itt beleszakérteni mindenbe mint egyesek, de ezt a témát az elmúlt pár hónapban elég jól körbejártam a dolgot ahhoz h ne csak 'böfögjek'....
-
SpeedR
őstag
válasz _Voyage_ #32103 üzenetére
Önmagában sehogy sem lehet 168k arra az autóra a teljesítmény adó. Kötelezővel, cégautó adóval kombinálva esetleg. Mondjuk cégautónál majdnem tökmindegy, mert úgyis minden költség elszámolható...
A 8-11 év közötti autók adója 230Ft. Lásd itt.
Cascot minek fizetsz egy 10 éves astrára?[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz _Voyage_ #32105 üzenetére
Az előbb még 117k-t írtál, most hogy lett megint 168?
Most nincs erőm utánanézni, de szerintem valaki nagyon félretájékoztatott titeket. A tévedés jogát persze fenntartom.A cascoval meg az a baj, hogy a legtöbbnél van önrész, és ezeket a "kisebb" károkozásokat nem nagyon térítik.
-
No-kia
őstag
-
SpeedR
őstag
válasz _Voyage_ #32112 üzenetére
Egyáltalán nem vészes az E34 fenntartása. Idén volt egy kerékcsapágycsere, néhány szíj és görgőcsere, kézifékbetét csere, ezek kb. 70k-ba kerültek munkadíjastól. olaj+szűrőcsere ~15k Tavaly belement majdnem ~150k a futóműbe, de azzal egy darabig most biztos nem lesz gond, mert elég sokat bír az E34 futómű. 2 éve féktárcsa,fékbetét, gyertya, olaj, szűrők összvissz kb 50k. Jövőre valószínű kell egy kuplungcsere, meg néhány apróság, ez valószínű valamivel 100k fölött lesz, de ezzel ez is le lesz tudva jó időre.
Biztosítást olyan olcsót sikerült kötni, hogy le se merem írni, a teljesítmény meg ki tudod számolni 140Ft/KW. Fogyasztás 8-10L között ingadozik nagy átlagban.Khelben
E30-ban a jókis 12 szelepes sorhatos 20i "csak" 130le.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz _Voyage_ #32024 üzenetére
nah igy betegség után visszatérve
visszajelző lámpák mint a karácsonyfa izzók random kigyulladtak (ABS, ESP, olaj stb hibakódok, pedig nem volt baja az autónak elvileg) + ami az ajtóban volt és elektromos az elromlott (zár+ablak), minden gyári volt
de hogy végleg lezárjuk mégegyszer hangsúlyozom h az Alfa szerintem nem szar, de óvatosnak kell lenni (sokkal inkább mint egy faék Swift-el vagy bármi más egyszerűbb jószággal)
-
_seth_
veterán
válasz _Voyage_ #32137 üzenetére
Gyújtás ne legyen ráadva közben, sőt ha nem gond húzd le az akkusarut is...
Nekem ilyen a főtengely jeladóm volt... nem érintkezett vagy az oxidáció miatt, de széthúztam a csatit, fújtam bele előbb féktisztítót (csak mert volt kéznél) majd wd40-et és azóta sem jelentkezett a hiba (kb 13e km).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diegho
nagyúr
válasz _Voyage_ #32173 üzenetére
Elsődlegesen a Ford (focus), Honda (civic), Toyota (avensis/corolla) ami szóba jöhet nálam, ezek azok, amikről jót hallottam szinte mindenkitől. Avensis lenne a legjobb, de félek tőle, mert nagyon jól tartják magukat az anyagok és nem lehet megmondani, hogy mennyi km van bennük, ráadásul 300k km-nél nullázódik a számláló, tehát lutri, hogy 140k-val vagy 440k-val veszem az autót és ez gáz.
-
ABE
őstag
válasz _Voyage_ #32171 üzenetére
A 4 ajtós és kombi Focus között súlyban nincs különbség gyakorlatilag, és az 5 ajtós és 4 ajtós között is nagyon kicsi különbség van, simán elviszi az 1.6-os. A sedan csomagterénél a Ghia változat típushibája, hogy a rendszámtábla keret fölötti műanyagot bevonták valami krómmal, így az ott megülő víz miatt a fémek között korrózió indul meg. Nem Ghia változaton én még nem láttam ilyen rohadást, pedig figyeltem direkt.
-
ABE
őstag
válasz _Voyage_ #32177 üzenetére
Nézd, ha 4 ajtóst elviszi rendben az 1.6-os, akkor az 5 kilóval nehezebb kombit is. Ja, ha valaki agyon akarja pakolni, akkor persze nem igazán. 1.8-as motorra hallottam panaszokat, hogy nem igazán megy jobban vele az autó, mint a kisebbik benzinessel, ellenben simán bekajál 1-2 literrel többet.
A rohadásra rákérdeztem szervizben én is, más verziókra nem mondták, hogy jelentkezne a hiba, csak a sedanra. Nekünk kettő is volt egymás után a 4 ajtósból Ghia felszereltséggel, mindkettőnél előjött az említett helyen a rohadás, de alacsonyabb felszereltségűnél nem láttam ilyen problémát. Egyébként némi odafigyeléssel megelőzhető a probléma.
Cégautó szerintem mindegyik fajtából van, apám cégénél gyakorlatilag csak 4 ajtósok voltak, de láttam már forgalomban rengeteg 5 ajtós meg kombi verziót is.
Az új Focus valamivel minőségibb, masszívabb autó az elsőhöz képest, de ez igazából csak érzet, az első is teljesen rendben van. Sőt, az első generáció több vezetési élményt ad, bár ez nem mindenkinek szempont. Én speciel a modellfrissített első generációt szerettem a legjobban, de ez szubjektív.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz _Voyage_ #32181 üzenetére
Nem próbáltam az 1.8-ast, cserekor apám néhány munkatársa olyat kapott az 1.6-os után, és visszasírták a kisebb motort. De pl. az új Focusban az 1.6-os 115 lovas motor kellemetlenebb karakter, mint ahogy az első generációsban viselkedett a 100 lovas, szóval nem mindig a papírforma érvényesül...
-
!Overdose!
őstag
válasz _Voyage_ #32177 üzenetére
"VTi cuccokat pakoltam bele, új hengerfejek, szelepek, leömlő, kipuff rendszer, új, Enkei felnik, Yokohama gumikkal, belül Pioneer fejegység, erősítő, hangfalak, stb, nemrég lett előtte újrafényezve a kasztni"
Rég olvastam ekkora hülyeséget.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz _Voyage_ #32250 üzenetére
Régebben azt írtad, hogy 1,6-os 5gen Civiced volt. Annak a motorkódja D16Z6.
A 98-99-es évjárat az már 6gen. Abból 1,6-os csak VTI volt, ami B16A2.
Így már véglépp nem értem, hogy neked milyen Civiced volt, amire B16A2 hengerfejet pakoltál?
Mod: Volt még B16A2-n kívül 2 féle 1,6-os motorral is, de csak angolban vagy coupeban, illetve egyes piacokon.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz _Voyage_ #32275 üzenetére
HI!
senki vagy te ahhoz hogy ,megprobald eldonteni mihez sozlok hozza mihez nem
udv
neduddki
mod: Te szerencselten nepmuszetei cserepedeny keves nagyobb h2 fann vna itt a kornyelken mint en, a kapsaokert a szellemi hulladeksagodnak koszonheted ami koze nappoifaval is van megaldva de hat a fajtad mar csak ijjen, nem baj kineveljuk beleoed ha addig elsz is....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- LEGO klub
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen