- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #23699 üzenetére
mindkét link ugyanoda mutat....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #23699 üzenetére
Lance Armstrong is azért lett daganatos valószínűleg?
Nem csoda, hogy nem tér vissza, fél, hogy elveszti a golyóit.undefined
-
ludsimon
veterán
-
válasz venember83 #23699 üzenetére
Annyit azért helyesbítenék, hogy egyszer valszeg szponzori nyomásra tiltották el. Mivel agyonvert mindenkit a hegy(ek)re menet, a szponzorok nem örültek, hogy csak Ő villog, és csak a rajta látható logók szerepelnek a médiában. (asszem a 2001-es giro)
Droghoz meg azért nyúlt mert a sakálmédia miután az egekbe magasztalta, magára hagyta, és a magánéleti bajai erre a sorsra kárhoztatták.Ettől függetlenül ha egyszer a hegyen megindult... ott vége volt az első hely utáni álmodozásnak a többiek szemszögéből.
wiki-s linkről:
"Marco Pantani Olaszország Kerékpársport: Bár többször ellenőrizték, sosem bukott le, ám később kokaintúladagolás miatt meghalt."[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #23699 üzenetére
Hopp: [link]
ludsimon: Azért ennyire nem érdemes belemenni a feltételezésekbe. Viszont nem egy ember állította, állítja, hogy a kemoterápia során olyan szereket is kaphatott, amikhez amúgy bringásnak semmi köze nem lehet doppingvétség miatt. Ennyi TdF győzelemhez azért mindenképpen rengeteg akarat és tehetség kell, szóval az ennyire kiemelkedő bringások minden bizonnyal egy teljesen tiszta mezőnyben is kimagaslanának.
Tüzi: Előtte meg valószínűleg pont szponzori nyomásra hagyták nyugton. Az élsportnál tán a politika sem piszkosabb, de csak azért, mert már az élsport részét képezi a politika.
Én viszont most fekszek, mert bő hat óra múlva fel kell keljek, és bicajozni kell menni. Addig kereshetnétek nekem jó országútit. Ez vajon mekkora lehet? Félek, hogy minimum 56-os...
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Amúgy akkor lehet azt tudni mi az a határ amire képes egy komolyan edzett szervezet, mi az a határ akkor ha tisztán nem lehet france-t vagy giro-t végigtolni?
undefined
-
válasz venember83 #23705 üzenetére
mindenképpen rengeteg akarat és tehetség kell
mod:
sose tudjuk meg. ettől függetlenül számomra jobb bicajos nem nagyon van.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz venember83 #23705 üzenetére
tessék csak áruld el, hol tárolod majd
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ludsimon
veterán
De akkor mi a célja a profi sportolóknak, ha nem tudnak tisztán nekiindulni??
Úgy vannak vele ha én nem a többi biztos vagy mi?Mi irányítja őket, ezt is a politika?
Tehát a politika mondja meg ki bukjon meg a teszten, meg ki nem vagy mi? Akiben több pénz van az fog nyerni?A kezdő, új csapatokkal is így van ez a doppingolás, pl Team NetApp? 27. helyen végzett az egyik ma Giron.
undefined
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #23709 üzenetére
A biciklizés mindenképp technikai sport (is). Az, hogy mi van alattad, nagyban befolyásolja a nyerési esélyeidet. Amatőr szinten nem annyira, de minél kisebb a különbség 1-1 versenyző között, annál nagyobb ennek is a jelentősége. Tehát aki kerékpáros élsportban részt vesz, annak el kell fogadnia azt a tényt, hogy bizony múlhat azon a győzelme, hogy a csapata milyen vasat rak alá. Na innen pedig már nem olyan távoli lépés elfogadni a drogot, mint a technikai sport egy másik részét (azaz múlhat azon a győzelme, hogy az ő csapata jobb szerekkel eteti, mint a másiké).
"A kezdő, új csapatokkal is így van ez a doppingolás, pl Team NetApp? 27. helyen végzett az egyik ma Giron."
Erre azért nehéz válaszolni, mert nagyon vékony a határvonal a dropping szerek, és a legális teljesítménynövelő szerek között. A kettőt sokszor csak az választja el, hogy elterjedt-e a szer, vagy csak 1-2 csapat használja, többiek nem ismerik még. Lehet ami X évben még legális, az rá pár évre már illegális lesz. Akkor az illető X évvel ezelőtt droppingolt? Végülis igen. Ha nagyon szabadon akarjuk kezelni a kategóriát, akkor minden teljesítménynövelő szert nevezhetünk annak. És nincs olyan csapat, ami ne alkalmazna ilyet.
De továbbmegyek, ha átfogalmazzuk a kérdést úgy, hogy "szednek-e olyan teljesítménynövelő szereket, ami (hosszútávon) káros az egészségre?", a válasz akkor is egyértelműen igen. -
lorcsi
veterán
ismeritek ezt az outletet?
mennyire számít olcsónak ? -
#68216320
törölt tag
Elveszett a kilométerórám küllőre szerelhető mágnese. Lehetne beszerezni csak azt valahol?
-
dqdb
nagyúr
válasz #68216320 #23713 üzenetére
Valószínűleg igen, de gyártótól függ, hogy ez mennyire egyszerű. Azt tudom például, hogy Cateye-nál a korrekt terméktámogatás és felhasználói leírások miatt egyszerű a helyzet, ott a bringaboltba pontos cikkszámmal tudsz bemenni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
salieri.
őstag
válasz Cathfaern #23710 üzenetére
A biciklizés mindenképp technikai sport (is). Az, hogy mi van alattad, nagyban befolyásolja a nyerési esélyeidet.
A kerékpárok között ma már ilyen szinten nincs különbség, csak más a gyártó.
Nem a kerékpár nyeri a Tourt hanem aki a nyergében van
6,8 kg az UCI alsó súlyhatár,ha jól tudom.
-
dqdb
nagyúr
válasz salieri. #23715 üzenetére
A súly csak egy dolog (az UCI limitet már nagyon régen elérték, kereskedelmi forgalomban kapható nem kevés annál könnyebb bringa), a geometria és az adott alkatrész viselkedése egy másik. Persze ezek a versenyzők körülbelül bármin, amin van pedál és két kerék, jól mennek, de ott, ahol a minimális különbségek is különösen fontosak, mint például az időfutam, előfordulnak érdekességek: nem ritka, hogy A csapatot B bringagyártó szponzorálja, de az ő időfutamváza nem egy túl jól sikerült darab, ezért C bringagyártó matrica nélküli vagy B bringagyártóra átmatricázott vázával mennek.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
most jut eszembe, rekuval tudnék bringázni felkötött karral is
(#23719) Nyugdíjas: úgy érted, begipszelve bringázott? vagy mér' volt szerencsésebb?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
inkubator
tag
Milyen programot ajánlotok a bringázások rögzítésére androidos telefonhoz (Galaxy S)?
Most a Sport tracker-t használom, van jobb?
Tetszik benne hogy 2 km/h alatt nem számol, meg elég felhasználóbarát, de a pontosságát illetően Ebben a cikkben lehúzták kicsit. Várok minéltöbb ellene/mellette érvet. Vagy ha van jobb kivele!Note 4, bicikli 3, Gear 2, asszony 1
-
szki
őstag
válasz inkubator #23720 üzenetére
Próbáld ki Sportypalt (Pro is ingyenes szerintem), My Traks-et (gugli saját fejlesztése), Endomondot is! Szerintem a Sport Tracker iPhone-ra lett fejlesztve.
Egyik telefonon futó alkalmazás se tökéletes. Telefon-, és operációs rendszerfüggő a megbízhatóságuk (sok moddolt Android OS. ugye ).
Az Endomondo a webes felületével veri a többit. Illetve folyamatosan fejlesztik mind a mobil, mind a webes részét. Nem véletlenül a legtöbbet telefonra telepített alkalmazás a Market szerint. Hibái, amik engem zavarnak:
1. Nem állítható a gps mintavétel frissítés gyakorisága, és az autopause ideje.
2. Energiatakarékos üzemmódban (Pro verzió) csak percenként vesz jelet, és nagyon pontatlan. Ekkor autopause-val együtt megkergül. Viszont az akksit tényleg nem eszi
3. Gyakran a feltöltéskor lemarad az útvonalból egy rész, pedig a mobilban jól van. Nem lehet újra feltölteni, hanem a weben kell manuálisan javítani. (állítólag javítják a köv. verzióban)
4. Előfordul, hogy a szerver túlterhelt
Viszont nekem mégis bevált az Endomondo bicajhoz, futáshoz az elmúlt 1 évben. Mobilnettel együtt nagyon kellemes a használata. Közösségi része is működik mobilon is, azaz látom éppen ki van kint sportolni, és mit csinál. A weben meg jópofa kihívásokhoz lehet csatlakozni. Felhasználóbarát.[ Szerkesztve ]
-
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nekem az ENdo baromi pontatlan volt, bringázásnál, és futásnál is. Teljesen jó rálátás esetén (Margitsziget) is simán tévedett több száz métert. Sportypal-al egyszer sem volt még ilyen gondom. Viszont utóbbinak baromi ronda a webes felülete, és ugy általában szolgáltatásban is rosszabb mint az Endomondo weben. Sajnos a lényegi rész (információgyüjtés az edzésekről) miatt mégis kénytelen vagyok SportyPal-t használni.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Peet210
őstag
válasz inkubator #23720 üzenetére
Én is a Sports Tracker-t használom egy Nokia telefonnal. Most, hogy beállítottam, hogy ha megállok ne mérjen így már elég pontosan mér. Ha a sebesség lemegy 1, 2 illetve 5km/h (ez választható) alá akkor bekapcsol az autopause. Amit a cikkben említenek pontatlanságot nálam nem igazán van. Az utolsó körnél is szerintem egész pontosan lekövette az útvonalat.
A többit még nem próbáltam így azokról nem tudok nyilatkozni.Today's record, is tomorrow's motivation
-
inkubator
tag
válasz Peet210 #23726 üzenetére
Csak vannak akkora tévesztései, ha már ugyanabba a faluban lakunk pl. EZENa Böszörményi és Sínai közötti részen a Füredi úti Mekinél ha megnézed olyan mintha csalingáznék össze vissza, pedig a kerékpárúton mentem. Mondjuk neked ugyanazt a részt szépen mutatta.
szki;lorcsi,nyugdíjas nektek is köszönöm az infót!
Note 4, bicikli 3, Gear 2, asszony 1
-
venember83
nagyúr
Gyors vélemény: [link]?
-
Peet210
őstag
válasz inkubator #23727 üzenetére
Igen, tényleg elég csúnyán téveszt. Talán az eltérő op. rendszer és nem tudom milyen GPS technológia van a készülékedben és, hogy egyébként mekkora eltérés lehet a különböző GPS-ek között. Én ebben az esetben biztos kipróbálnám a többi tracker programot is.
Today's record, is tomorrow's motivation
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #23728 üzenetére
120 volt az intersportban akciósan tavaly ha jól emlékszem.
150 k a kereted, én nem venném meg.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23731 üzenetére
Nem akarom feltétlenül az összes pénzt elkölteni, úgyis kell másik bringáscipő, nadrág stb, a mostaniakat elhasználtam. Hmm, hát akkor az ára nem túl meggyőző, de az állapota jónak tűnik. Amúgy lehet ez régebbi, acélvázas országúti is, csak a fékváltókarhoz és a jó állapothoz és mérethez ragaszkodok.
Ez mekkora lehet méretben?
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #23732 üzenetére
Várjál,nem ez lesz a legjobb vétel ez csak egy genesis.
Pl. ez nagyon jó vétel volt.
-
#68216320
törölt tag
válasz inkubator #23720 üzenetére
Nem tudom mire akarod pontosan hasznalni, de en a megtett ut rogzitesere a locus-t hssznalom. Allithato a frissites masodpercenkent illetve meterenkent is. Beallithatod h mekkora pontossagon belul rogzitsen csak igy nem mer nagyon felre inkabb atlagol ha nincs pontos jel. Illetve kezel offline terkepeket, bitmap es vector formatumot is, de megy online terkeppel is. Regen nekem is galaxy s-em volt, de annak sajnos nem a legtutibb a gps-e, en akkor ezert valtottam. Ott jol jott a locus atlagolo funkcioja mikor nqgyon nagy szorasban tudott csak merni. Nem ingyenes a locus, de ha nem zavar a reklam benne ... ja es exportalhatod az utvonalat es feltoltheted pl. a google terkephez.
-
szki
őstag
válasz Nyugdíjas #23725 üzenetére
Telefon, és op.rendszer függő minden alkalmazás futása. Pláne Androidon
Ki kell próbálni több alkalmazást, aztán kiderül melyik válik be. Illetve pár havonta érdemes újabb próbát tenni, mert közben fejlesztgetik, optimalizálják az apk.-kat! Meg ugye nem árt a telefon op.rendszert se frissen tartani.
Ja, én mindig bekapcsolt mobilnettel használom. Agps is be van kapcsolva. GPS jelet mindig 1 mp alatt talál a telo.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #23736 üzenetére
sztem ez inkább szki-nek lenne jó, így ránézésre. bikemag aprón is fenn van, de ott sincs méret
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #23736 üzenetére
Tudom,hogy nem lett volna jó a méret, csak a viszonyítás miatt mutattam a bringát! , hogy a genesis abszolute nem kiemelkedő vétel.
Ránázésből 56 cm, nem a te méreted,jó a felszerelése amúgy. -
szki
őstag
Ez a dán-olasz Giro kemény Micsoda csapatmunka volt! Sajnálom a tegnapi prológ győztest, meg azokat akik az utolsó kanyart nem tudták bevenni... Hogy lehet így kijelölni a nyomvonalat?!
(#23721) Bandi18: hátsókeréken még elmegy. Első keréken inkább ne legyen ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
tvamos
nagyúr
Na... ma sikerult kiprobalni a bringat erdoben, kisebb sziklak, fel-le... ilyesmi. (Merida Matts Striker) Nem sikerult meg a masodik km-t sem tulelje. Elszakadt a lanc... Szerencse, hogy akivel voltam, hozott eszkozt megjavitani.
(Megosztanam a workoutot, de meg nem jottem ra, hogy kell. Mondjuk, nem tul larvanyos. Mentunk 8-cal... )"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tzimash
őstag
válasz venember83 #23736 üzenetére
Szerintem simán 56-58cm megvan. A corsa tetszik, ha ma vennék outit, már rá is marnék pláne hogy tripla hajtóműves (ez csak nekem lenne fontos lehet )
Más:
Előfordulhat, hogy a kaja rossz hatással van rám tekerés közben? Ahogy látom legtöbben ilyen édes cuccokat visztek, (csoki, műzliszelet) nekem valahogy idén nem jön be ez az ízvilág, betolom és nemhogy jobban megyek, de simán lassulok, meg néha sz@rul is vagyok tőle. Ma is inkább a sósat kívántam (volna). Lehet a szervezet így jelzi, hogy inkább sókra lenne szükségem, mint ch-ra?
Mai kör rohadt nagy szél volt... meg az első defekt is megvolt, nagyon hiányzott egy belsőcsere a 62. km-nél
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz tzimash #23743 üzenetére
Én tegnap 2 tüskét húztam ki az első kerékből. Gondoltam, hogy ha akkor nem kapok defektet, akkor sose. Elfogyott a foltom, szerencsére lesz egy vásár a városban, lehet jó dolgokat kapni majd a bringához.
Minipumpával csak 1.4 bart tudtam belepumpálni a kerékbe... Be kellene szerezni egy újat.
Ma egy kellemes 23km voltam kint. Mindezt másfél óra alatt. Ha ilyen tempóban tekernének a Giron, nem érnének be sötétedés előtt. -
tzimash
őstag
válasz fpeter07 #23744 üzenetére
Nem találtam semmit a külsőben, lehet felütés volt... nemsokára kiderül, csak lusta vagyok most foltozgatni, meg amúgy is van még egy új belső
Még elcsíptem a Giro végét, szegény norvég bajnok... Ma kb egy 1-1,5km es szakaszon, lejtőn, hátszéllel tudtam úgy menni, ahogyan ők lehúznak egy kétszázast...
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Vasinger! #23569 üzenetére
Folytatva az elkezdett gondolatmenetet: #23569
Szóval rákérdeztem Meménél, hogy kb. mennyi ideig bírná a bringa úgy, hogy ne kelljen cserélni rajta semmit. Most én itt főleg a hajtásra gondolok. Más úgy sem kopik/használódik el a bringán még egy jó ideig, max a fékbetétek, de az nem vészes.(ugye jól gondolom?) Szóval azt mondta, hogy 1 év használat után az egész hajtást cserélni kéne.
Ez így fedi a valóságot egyébként? Azért egy HG61-es fogaskeréksor, egy XTR lánc és egy XT hajtóműből nem nézném ki, hogy ennyire kopna? Mégis mi előnye van egy XTR hajtásnak a szimpla Deore-ral szemben azon kívül, hogy könnyebb és merevebb? (a merevség a hajtókart jellemzi) Kopni ugyanolyan gyorsan kopik 100k-s hajtómű is mint a 20k-s is?
Esetleg egyébként ha cserére lenne szükség azt meg lehetne oldani, hogy az integrált csapágyas XT hajtóműn csak a fogaskereket kelljen tekerni, főleg a középsőt és a legnagyobbat? Mert úgy 25k alatt egész jól meg lehetne úszni az egész hajtás cserét.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23747 üzenetére
Meme mondott egy megközelítő átlagot. Ha több kilométert mész, akkor nem bír ennyit, ha kevesebbet, akkor többet bír.
A magasabb minőségű alkatrészek kb. Deore fölött már inkább tömegbeli és pl. váltásminőségbeli javulást okoznak, tehát pl. terhelés alatt jobb váltást eredményez a jobb minőségű lánc és fogsor. Tartósságban általában nem jelentenek előrelépést. Főleg nem a felsőházi XTR cuccok. Persze vannak, akik a Dura Ace láncokra esküsznek.
Igen, a hajtóműveknél lehet cserélni csak a tányérokat, ami lényegesen olcsóbbá teszi a felújítást. Általában a középső tányér kopik el, a nagytányért még tudod koptatni, illetve felütni, de pl. a kistányér szinte egyáltalán nem kopik, a többi tányérhoz képest, természetesen.
-
tvamos
nagyúr
válasz tvamos #23742 üzenetére
Hat sikerult...
Haninge mountain bike palya... SZUPER! (A palyara ertettem, hogy szuper!)"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #23748 üzenetére
Azt sikerült kihagynom, hogy persze azt is hozzátette, hogy 1.5-2 évet is ki tud bírni egy ilyen cucc, mivel az egész használattól függ, de ez ugyebár evidens.
Igazából az a helyzet, hogy akármilyen biciklim is lenne, ezt úgy is el kellene játszani, mert minden biciklin kopnak ezek az alkatrészek.
Összeszámoltam, hogy valójában mennyibe kerülne kb. 1-2 évente a csere:
A drágábbik variáció:
Shimano Deore LX lánc 7k
Shimano CS-HG61 fogaskoszorú 12k
Shimano FC-M572 32T fogaskerék 4.5kÖsszesen: 23.5k
Olcsóbbik variáció:
Shimano Deore (CN-HG53) lánc 4.8k
Shimano Deore(CS-HG50/9) fogaskoszorú 7k
Shimano FC-M572 32T fogaskerék 4.5kÖsszesen: 16.3k
Ha azt vesszük egyik sem egy vészes összeg, ennyit ki lehet bírni legrosszabb esetben évente is.
Manitou:
Persze, ez teljesen használatfüggő. Én is azon emberek körébe tartozom, akik a középső tányért koptatják legjobban.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest