- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
szki
őstag
válasz ludsimon #23495 üzenetére
Nem tudunk összehasonlítást tenni, mert más körülmények között, és más bringával tekerünk. Drukkolok Neked, hogy fejlődj sokat! Jó látni ezt a lelkesedést!
A trükk nem a szívben van! Például nyugalmi állapotban az edzett emberek szíve 30-50%-kal kevesebbet dobban, mint a nem edzetteké. Gondolhatnánk, hogy biztosan nagyobb az edzettek szívkamrája, és egyetlen dobannással több vért pumpálnak. Nem így van. Ugyanannyi vért pumpálnak, de sokkal jobb a keringés, a sejtanyagcsere, illetve a vér szállítókapacitása. Szóval jobb hatásfokú a működés!
-
bubi92
őstag
válasz hoffman_ #23498 üzenetére
mikor én raktam fel, akkor rágugliztam mi a legpörfiktebb módszer markolat felhelyezésére. cm fórumban nagyon sokan írták hogy szárazon és ahogy a végét ütögeted a levegő miatt feljebb megy. és nekem ez be is jött, felment megigazítottam, hogy szépen álljon és azóta úgy is maradt. ha van kéznél kompresszor úgy még egyszerűbb a helyzet.
-
Dirtyz
őstag
válasz attilav2 #23500 üzenetére
Az Ahead sokkal merevebb a nagyobb átmérő miatt, ill. sokkal nagyobb felületen fekszik fel a stucni a villanyakon, mint egy hagyományos megoldásnál.
A váz és telócsere elkerülhetetlen, az már csak rajatd múlik, hogy milyen vázat veszel, Cherokee-t nem ismerem, de érdemes esetleg használt cuccok között is nézelődnöd.Védd a fákat, egyél hódot!
-
venember83
nagyúr
Ez ugye vicc? Oké, szép, gyönyörű, de azok a kerekek nem négyszázezer forintos biciklibe valók. És akkor a tömegről nem is beszéltünk, ami minden bizonnyal messze túlszárnyalja egy ugyanilyen árban kapható egyéb használt országúti tömegét.
-
tvamos
nagyúr
Valaki hasznalja a Garmin Tracker™ for Android app-ot?
Mik a tapasztalataitok? Ha igen...Ehez mit szoltok?
http://zerge.info/polar-h7-heart-rate-sensor.html?keyword=android
Nem olcso! Ezek mind ilyen arban vannak?[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
dqdb
nagyúr
válasz tvamos #23506 üzenetére
Ez nem olyan típusú útvonalrögzítésre való, mint az Endomondo vagy a Sportypal, hanem virtuális pórázként lehet felfogni gyerekek és háziállatok követésére, és a működéséhez szükség van egy GTU 10 jeladóra.
A linkelt Polar jeladó előnye, hogy Bluetooth kimenettel rendelkezik, így egy ilyen periféria fogadására képes Androidos tracker programmal (a Sports Tracker úgy rémlik, hogy ilyen) képes vagy az útvonal mellett a pulzusodat is rögzíteni (valamint persze az aktuális értéket kijelezni). A Garmin hasonló öve, ami ANT+ protokollt beszél, is hasonló árban van.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
Eszem megáll, már a 3. defektet kapom. Most a hosszú hétvégén is kicseszte valami az erdőben. Még szerencse h akkor kezdett már el ereszteni, mikor majdnem hazaértünk.
Gumik; Schwalbe Nobby Nic. Mit lehetne tenni? Létezik valami extra erősített belső?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz runner 125 #23508 üzenetére
Én mióta defektvédő folyadékot töltöttem a belsőmben azóta nem kellett e miatt kiszedni a kereket, csak amikor egyszer elcsúszott a felnivédő szalag és a küllő, vagy valami más kiszúrta belülről a belsőt (a felni odlalról).
Szóval a lényeg, hogy azóta nem volt bajom kb. 1.5 éve defekttel. A hátránya, hogy nehezebbé teszi a kereket.
De van defektvédő szalag is, ami a belső és a külső közé kell rakni, azt még nem próbáltam.
Természetesen vannak még piszok drága belsők, amik elvileg akkor sem eresztenek, ha tüskét kapnak, csak azokat arany árban adják.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #23505 üzenetére
Nem vicc, ez egy kicsit túl van árazva.
De egyébként a colnagonál nem a kerék a legfontosabb, ráülsz és mosolyt csal az arcodra , érzed ez egy vad tüzes törtető gép alattad! Kb.100 ezerrel többért adja mint amit ér[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #23511 üzenetére
Jobb lenne benne egy Campagnolo Bora Ultra ,vagy ZIPP 404 kerékszett az tény .
Jók a fulcrum kerekek amúgy de ez tényleg nehéz mint a sár, viszont magyar utakra megteszi szétcsapni
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
-
Manitou
addikt
válasz runner 125 #23508 üzenetére
Gumik; Schwalbe Nobby Nic. Mit lehetne tenni? Létezik valami extra erősített belső?
Meg kéne tanulni kerékpározniVan extra vastag belső, DH belső. Esetleg defektgátló folyadék, de az meg nehézzé teszi a kerekeket.
Mekkora guminyomást használsz? -
tvamos
nagyúr
Veszem az adast!
Akkor nekem ez kell: Garmin Fit™"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Toomy
senior tag
válasz rétisün #23254 üzenetére
Annyit sikerült állítanom hogy most csak 2-vel dobja lejjebb a láncot. Lehet hogy 20000Km alatt így elhasználódik egy fékváltókar? Mert én 11000-et raktam bele az előző tulaj meg egy 10-est Ja és csak a 23-as kerékről való visszaváltásnál van ez ha egyel lejebb van akkor ott már egyesével dobálja lefelé a pöckölgetésekre. Mind egy már megszoktam, csak most tűnt fel. De persze próbál az ember a tökéletességre törekedni. Lehet hogy felkeresek vele azért egy szakit
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 195 centis magasságomhoz és 100 kg-hoz egy GT Agressor 3.0 XL-es méretben elegendő lenne-e? Célom annyi lenne, hogy kutyusomat futtatnám mellette napi szinten 4-5 km-ert, plusz hétvégente túrázgatni kicsit, főleg országúton, illetve földutakon, de semmiképpen sem kemény terepen. Illetve természetesen itt helyben(falu), szaladgálnék vele a dolgomra. Szóval nem gyilkolnám.
69.900 Ft-jelenleg a canga, ahol én néztem, ha van olcsóbb az is érdekelne, illetve, hogy milyen más típust ajánlanátok hasonló árban.
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdvözletem mindenkinek!
-
runner 125
nagyúr
válasz Vasinger! #23509 üzenetére
Köszi!
Igen, valami hasonlón utána nekem is eszembe jutott, csak ugye növeli a tömeget.
A defektvédő szalag lesz szerintem nekem a legjobb alternatíva. Csak azért belsőket nem cserélek horror árért.
Manitou
Nincs sajna műhelypumpám, ehhez a szelephez meg nincs átalakítóm az itthoni kompresszorhoz, így 'keményre' fújom haver pumpájával. De, hát a 6cm-es gumi így is terül a 100kg-m alatt. Lehet nehéz vagyok én ehhez?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #23519 üzenetére
A reggeli utam alatt végre majdnem a szó szoros értelemben kitapostam magamból a sz@rt is.
Első fél óra után beállítottam 150 bpm-re a pilzusomat ami sík terepen 31-32 km/h volt. Majd biatorbágyról kifelé megnéztem a max. pulzusomat ami 172-nél feljebb sehogy sem ment, de akkor már kezdett beszűkülni a látómező is. Majd hazáig 160-on toltam. Elég durva átlag lett. Igaz jó hűvös volt és 2 km/h-át a gyenge hátszél is segített
A legjobb az egér úton a dugóban 45-el el a két kocsisor között, csak úgy röppentek szét a autók akik megláttak. Egy pillanatra mentősnek érezhettem magam. -
ludsimon
veterán
Ja, láttam szépet mentél!
Én meg későn feküdtem és most keltem, de kell egy KB edzés, úgyhogy kiugrok egy 2 órát 120-as pulzussal tekeregni.
Vagy bele gondolva lehet pont fordítva, nem feszít eleget vagy nem tudom.
Ezt nehéz így elmondani, de az én gagyi TY váltóm is csinált ilyet és beállítási probléma volt.Tuti nem 20k alatt ment tönkre a fékváltókarod. Jó az még csak játszani kell vele.
Szerk.:
Szerencsére nem szerelőnek készülök.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #23521 üzenetére
Igen-igen nagyon feszes volt
Most reggel 3x álltam meg miatta és a finom állítóval sikerült belőnöm. Szépen egyesével pakolgatja és pontos végre. Az volt a halálom már egy pár napja hogy egy szar úton felfelé taposva elkezdte dobálgatni Na most végre 100-as[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz runner 125 #23518 üzenetére
ehhez a szelephez meg nincs átalakítóm az itthoni kompresszorhoz
2-300 forintos tétel bringaboltban a Presta −> autószelep átalakító.így 'keményre' fújom haver pumpájával
Simán lehet, hogy nem elég a nyomás, hiába érzed már a külsőt keménynek. Saját tapasztalat, hogy fogásra a 1,5 és 2,5 bar között semmi érezhető különbség nincsen, csak míg az utóbbi az ajánlott nyomástartomány közepén van, az előbbi jóval alatta.De, hát a 6cm-es gumi így is terül a 100kg-m alatt. Lehet nehéz vagyok én ehhez?
Simán lehet. 2,25"-ös Nobby Nic esetén 110 kg a Schwalbe által megadott maximális terhelés, te és a bringa meghaladjátok ezt a súlyt. Ha mindehhez nincsen eléggé felfújva a belső, akkor adja magát a felütéses defekt.Nekem eddig 2700+ km van a 2,25"-ös Nobby Nic Evolution külsőkben defekt nélkül (kopp-kopp-kopp). Manitou "meg kéne tanulni kerékpározni"
mondatábanbeszólásában is van valami, próbálj meg kevésbé agresszíven és sokkal gumikímélőbben menni, a keményebb landolásokat ne csak a hátsó rugóstagra bízd, a nyergen való üldögélés helyett lábból is mozogd ki, de a legfontosabb: nyomásmérős pumpával fújd fel rendesen a kerekeket.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Doki-HUN1978
senior tag
Ha a cél, az állóképesség növelése, akkor milyen pulzusszámot célszerű tartani edzések alatt százalékban kifejezve?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ludsimon
veterán
-
runner 125
nagyúr
Köszi, mindenképpen beszerzek egyet.
Ez ráaádsul egy 2,4"-os Nobby Nic, így tényleg elképzelhető, h alacsony a nyomás. Hány BAR lenne az ideális ezekbe alám?
Egyébként igyekszem a nagy huplikat, rossz terepeket kimozogni lábból. Olyankor értelemszerűen kiállok a nyeregből, s érezhetően nincs is akkora teher/nyomás a hátulján.
A külsőgumiba rakható defektszalagot is megveszem valamikor, eddig 2/3 esetben tüske és egy kis fém tüske bökte ki a gumim. Szinte 100% - még nem néztem meg - h a mostani defekt oka is hasonló.
Egyébként tegnap vettem észre, h az alig 1000 km alatt, már a külső megkoptatta hátul, a felső 'vllarész' belső falát. Gondolom akkor kezdte el koptatni, amikor sárban tekertünk, mert alapesetben ott pláne nem ér hozzá - annak, ellenére sem, h baromi vastag a gumi.
Erre van valami tipp esetleg? Ha, gondoljátok csinálok róla képet, de az alu látszik már. Sima fényes fekete. Le kellene javítani festékkel és rámatricázni?
Köszi ezt is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #23528 üzenetére
Egyébként tegnap vettem észre, h az alig 1000 km alatt, már a külső megkoptatta hátul, a felső 'vllarész' belső falát.
Standard sérülés, nem kell foglalkozni vele.
-
dqdb
nagyúr
válasz runner 125 #23528 üzenetére
Ez ráaádsul egy 2,4"-os Nobby Nic, így tényleg elképzelhető, h alacsony a nyomás. Hány BAR lenne az ideális ezekbe alám?
Ennél a szélességnél 120 kg a maximális terhelés, az ajánlott nyomás 1,6-3,5 bar. Szélesebb gumit alacsonyabb nyomáson kell használni. Amúgy a 2012-es Schwalbe katalógus, 23. oldaláról vannak az infók.Egyébként tegnap vettem észre, h az alig 1000 km alatt, már a külső megkoptatta hátul, a felső 'vllarész' belső falát. Gondolom akkor kezdte el koptatni, amikor sárban tekertünk, mert alapesetben ott pláne nem ér hozzá - annak, ellenére sem, h baromi vastag a gumi.
Biztosan a sár lesz az, és a sár sajnos smirglipapírként viselkedve nagyon jó hatásfokkal képes a festéket lekoptatni A megoldást illetően nincsen ötletem.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz N.GÁBOR #23527 üzenetére
egyrészt az én vázamban elég szűkösen fér el, még a 23-as gumi mellett (fölött) is, másrészt az a műanyag idom, amit a villá(k)ra kell tenni, nagyjából kör kresztmetszetű villán fekszik fel igazán jól.
mivel az első villám nem ilyen, oda kellett egy kis barkács, itt vannak képek, hogy oldottam meg. azért az még hozzátartozik, hogy egy fémpálcás sárvédő merevebb, ez egy kicsit hajlamos "lengedezni" jobbra-balra, igaz inkább csak a hátsó, ami a gyári műanyagidommal van feltéve a támvillára.van még esetleg sks raceblade , ami szintén kifejezetten outira van, ahhoz van olyan idom, ami az aero villákhoz passzol, de (állítólag) adják hozzá, nem külön kell megvenni.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
N.GÁBOR
aktív tag
válasz rétisün #23531 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes választ. A képeket megnézve már értem, hogy mire gondoltál, elég jól megoldottad. Szerintem ez a gond nálam is fennállna, de mivel a bicóm azért eleve nem olyan komoly mint a Tiéd, lehet, hogy egy másik sárvédőt nézek.
Üdv
May the force be with you!
-
Djuree
félisten
franc essen bele, elaludtam a melóból, így nem tudtam bicajjal menni, pedig a vihar is elmaradt a mai 27km kimarad sajna
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #23528 üzenetére
Én a 2.2-es NN-et 2,2 baron használom, ha több, akkor nagyon pattog, érdemes kísérletezni vele, de 2,5-nél több szerintem tuti nem kell bele nálad sem, érezni fogod, ha jó.
Azt nem nagyon értem, miért akarod lábból kimozogni a huplikat, pont arra jó a fully, főleg a hosszú rugóutas, hogy ne kelljen kiállnod, csak a lehető legkevesebbszer, és így tekerhess rendesen, vagyis jobban tudj haladni... Szerintem...
mindenki: Vértes Maraton Várgesztes, máj. 12., jön valaki? 23 km /460 m szint a középtáv, ami nagyon barátságos, a hosszú is csak 48 km / 1150 m. A Vértes gyönyörű, ezen a környéken megy részben a Vértesboglári MTB Piknik is, biztosan érdemes. Nevezés máj. 7-ig 3500 középtávra, fürdőbelépő is van benne.
Erősen gondolkodom, hogy menjek, Szilvás előtt erőnléti tesztnek pont jó lenne...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #23528 üzenetére
Defektgondokhoz még jut eszembe: fontos defektszerelés után nagyon gondosan végigsimogatni kézzel a külső belső oldalát, és kitapogatni, mi volt a bűnös, kiszedni. Sokszor egész kicsi tüskevég is tud ismétlődő defektet okozni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #23529 üzenetére
Ok, max. h tovább ne sérüljön leragasztom.
Köszi.dqdb
Rendben, amint meg lesz adapter, igyekszem jól belőni a nyomást.
Ariadne
A kiállást lejtőzésre értettem. Alap esetben földúton 1-1 hupli miatt természetesen nem állok ki, szeretem hasznát venni én is a 140-et mozgó hátsó rugóstagnak, de amikor egy egy gyökeres, komolyabb ereszkedést hajtok végre, muszáj kiállni kissé hátra helyezve a testsúlyt, mert orrabuknék.
Defekt tippet köszi, mindig végigsimítottam a külsőt, erre figyelek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ludsimon
veterán
Megvolt az átmozgatás.
De várom már a holnapot!
Mindent beleadok.undefined
-
ludsimon
veterán
Szerintetek egy vérvételből kiderülne ez a kiütés?
Sose volt még ilyen mértékű, megőrülök most úgy viszket...
Ezek közül mire lehetek allergiás???Elvileg nincs benne sok kálium, hogy ne tudja a vese feldolgozni.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #23545 üzenetére
szeptember óta rendszeresen előjön.
tegnap durvult el, akkor már nagyon sok jött ki a kézfejemen, de ma el is kezdett viszketni.Talán csalánkiütés lenne valami meghúzódó fertőzés állhat a háttérben?
De mi a fene, nincs semmi bajom ezen kívül az őrjítő kiütésen kívül.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
már előjött régen....
Én is csalánkiütésre tippelek.3. tablettánál járok Calcium-Sandoz, de nem sok változás.
Megtaláltam az Aerius allergia elleni tablettát amit felírt a bőrgyógyász, ezt most szépen elkezdem szedni és hétfőn feliratok még a háziorvosommal 1 dobozzal, mert ez így baromira nem jó....
Jó lenne teljesen elmúlna.
várjunk csak péntek van, akkor 4-re odamegyek és személyesen megmutatom, lehet ad valami injekciót vagy valami tanácsot.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Miez szerintetek is csalánkiütés?
undefined
-
fungeld
aktív tag
Egy truvativ hussefelt kormány nagyon hülyén néz ki egy xc bringán? A súly nem számít.
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen