- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Aktív témák
-
IRON STORM
őstag
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #11742 üzenetére
De jó lett.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #11768 üzenetére
Kezdtem azt hinni hogy már nem lesz belőle semmi.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Honey Bátyó
csendes tag
válasz hunnylander #11768 üzenetére
Én kösz, hogy közzétetted a Schumi-sztorit!
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #11768 üzenetére
mi van azzal a taggal, akit mondtál, hogy lehet, hogy rögzíti a livetiminget?
megcsinálja végül?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #11873 üzenetére
Három versenyből csak egyet húztak be. Vasárnapra még az eső is befigyelhet. Nem hiszem hogy ez olyan sima lesz...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #11876 üzenetére
Az is lehet hogy a McLaren-nél ma még be volt tömve egy felmosóronggyal a csodacsatorna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #11914 üzenetére
Ecetera-ecetera-ecetera. Ha legközelebb is disznólkodik, akkor megy ki büntire, ez a lényeg. Ne már kénye-kedve szerint autózzon.
Tomics: Nem felejtette el. Sajnos a Merci nem fekszik neki, és még rozsdás. 3 év passzív kihagyás után kell neki 1 év, mire újra belerázódik. Kicsit sokat vár tőle szurkolótábora, nem kell leírni. 40 év felett az ember kicsit nehezebben tud alkalmazkodni dolgokhoz, kell neki kis idő míg újra felveszi a ritmust. Egyébként csak itt van ilyen problémája, futamon tudja tartani Rosberget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #11921 üzenetére
"Olyan nehéz azt felfogni, hogy a figyelmeztetés, megrovás is büntetés, és nem szokás minden vélt vagy valós vétségért áthajtásos büntetéseket osztogatni, merthogy van lehetőség másra is és van a dolgoknak háttere." Ezt azért érdekes a felső hozzászólásomra írni, mivel már a vége felé tartottál gondolom az érzelem vette át az ésszerűség helyét.
Én itt abba is hagynám. Az én szempontomból ésszerűen nem fogtok hozzá állni az adott témához az elég nyílvánvaló, a lényeg hogy holnap futam. -
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #11914 üzenetére
Hát nekik már az idén jó autó nem jutott, akkor legalább hátha a szavuk még ér valamit. Kíváncsi leszek hogy legközelebb lesz-e "retorzió" bárki is lesz az.
Az új csapatok lemaradása viszont elégé durva. Talán jobban meg kellet volna becsülni a régi csapatokat. Mert ezek csak a pénz "füstölik", "törik" el.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Incubus
tag
válasz hunnylander #11937 üzenetére
Massa, Button, Webber is lehet nyerő még, nem feltétlen lesz duplázás...
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #12289 üzenetére
Hát nem tudom hallod. Mindennek van határa, szerintem azt ő már átlépte az előző és a mostani futammal együtt.
És ha Webbert tilosban tényleg kitette, akkor meg egyenesen felháborító, hogy azzal nem is foglalkoztak. Lassan az egész mezőny begyében van már Hamilton, és nem azért mert olyan jófiú.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12336 üzenetére
Mert ő egy világosabb árnyalatot képvisel.
A dobogón ki volt az a McLaren-es tag?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #12336 üzenetére
Talán azért, mert Vettel rohadtul nem tehetett arról hogy majdnem oldalba kapott egy Mclarent, és ez nem Hamilton hibája volt, hanem a csapaté. vagyis a nyalókásember rontotta el a dolgot, hogy kiengedte, amikor láthatta hogy már nem fér be elé. Másik meg talán azért mert Webbert kitessékelte akkor amíg még előzni se lehetett volna, mert ugye akkor még nem kezdték meg a következő kört.
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #12342 üzenetére
"A webber-ügy meg nem volt ügy, Vettel tolta Hamiltont kifele, Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út."
Én is erre gondoltam, így láttam, de nem mertem leírni visszanézés nélkül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #12342 üzenetére
Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út
Webber már majdnem teljesen egyenesben volt, majdnem elérte a kerékvetőt, amikor le kellett mennie a pályáról. Nem volt ott semmi vezetői hiba a részéről. Ha lett volna, akkor nem ért volna össze Hamiltonnal kerék-kerék ellen. -
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #12342 üzenetére
Belőled mondjuk enyhe Webber előítélet ütközik ki. Szerintem nagy ügy, ha vitatható hogy most hiba miatt vagy Vettel/Hami bárki miatt kerül ki valaki a pályáról egy vb esélyes autóval SC alatt... Viszont ezzel a belassítóssal kellene valamit csinálni, mert szemmel láthatólag nem tudja lekezelni a mezőny
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #12342 üzenetére
"Az Vettel hibája volt, hogy ráhúzott és leszorította, pedig a bokszutcában elfér két autó és Hamilton közlekedése szabályos lett volna ha mellette marad."
Ez igaz. Viszont a helyzetet Hami csinálta. Vettel nem a kigyorsítás miatt szorította Hamit le, hanem mert pipa volt rá. Gondolom én.
De úgy látom közös produkció volt.
2007-05-06 óta itt!
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #12342 üzenetére
de hogy ha Hamiltont lökték volna ki oldalra akkor sztem menne itt a durrogás részedről.
de itt egy videó: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12392 üzenetére
"To be honest they both have got released at exactly the same time.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12392 üzenetére
Nem tom, én tegnap gyorsba ránéztem az összefoglalóba a hivatalos oldalon:
"
When the safety car is ready to leave the circuit it extinguishes its orange lights, indicating to the drivers that it will peel off into the pits at the end of the current lap. The drivers then continue in formation until they cross the start-finish line where green lights will indicate that they are free to race again.
"De hozteszem, én nem foglalkoztam ezzel amíg onboard-ból nem láttam, inkább a domino hatás kezdőlökése, Vettel megmozdulása érdekelt...és még csak annak sem a szabályossága, hanem a mozgatórugója...mivel Vettel egész versenyén éreztem egyfajta széthullottságot (egyéni meglátás!).
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #12392 üzenetére
Erről az SC control line-ról még soha nem hallottam. Ennyivel okosabb vagyok. Van erről valami doksi, ami pontosan leírja?
A box előtti előzések tisztázva lettek, nem is értem pl. Massa és Alonso miért lett beidézve. Vagyis sejtem...Nem a megmozdulás miatt, hanem a megmozdulás mivolta miatt. Ugyanis szerintem a bírák belegondoltak abba, hogy mi van, ha ez egy szándékos elengedés volt, valamiféle csapatutasításra, ami ugye tilos.
Vettel-Hamilton esete egyértelmű, Hamiltont kontár módra engedték ki, Vettel bepipult, és kiszorította. A csapatot akkor is büntettem volna, végül is veszélyes szituációt teremtettek.
b-type: Na most akkor hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12396 üzenetére
Amennyiben lett volna akkor drive through penalty-t kapott érte volna az elkövető csapat pilótája.
Erről az SC control vonalról már a retken is brekegtek még az ausztrál nagydíjon. Az idei évre változott az SC szabály is.
A végén még kiderül hogy tényleg semmi szabályokba ütközőt nem csinált a csúnya rossz Hamilton...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12392 üzenetére
"Már a rajt/cél-vonal előtt lehet versenyezni és előzni."
Erről valami hivatalos állásfoglalást kérhetünk?
Mikor változott ez a szabály?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Calogero
addikt
válasz hunnylander #12397 üzenetére
De ha közönség számára nem is közzétett, de legalább szakkomnérok tudjanak róla, hogy ne keltsék itt a flame-t
Vagy lehet nekünk kéne normális kommentárokat alkalmazni....
Én nem vagyok Hamilton drukker, de elismerem vezetni nagyon is tud...
A mostani versenyen 1 szabálytalanság volt, de azért Alonso megkapta a büntetést (nem is reklamált érte).A többi esetről meg annyit... verseny van.... a puha f...szúak versenyezzenek szimulátorral ne az F1-be.....
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12401 üzenetére
A Formula One.com-ról van.
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #12410 üzenetére
Elég csak belegondolni, mennyi idő kipakolni és lebontani a motorhome -ot.
Don't Tread On Me
-
Apika
Közösségépítő
válasz hunnylander #12410 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, ha Hamiltonnal is ezt csinálnák, akkor is ilyen lazán túllépne-e a dolgon.
[ Szerkesztve ]
-
Apika
Közösségépítő
válasz hunnylander #12419 üzenetére
Igen arra akartam reagálni, de a szerkesztésben már csak a szövegen lehet módosítani...
"Tetszik" egyébként nekem még Barrichello is. Amikor megelőzi valaki versenyhelyzetben, akkor állandóan mutogat és fel van háborodva.
Api
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12419 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy a szabályok kretének, a végrehajtásuk szánalmas. Ha megelőzöl valakit az szabálytalan, de ha kilököd és úgy előzöd meg, az rendben van. Kissé olyan, mintha a fegyveres rablás bűntett, a rablógyilkosság meg legális lenne. Ezek után egyesek már kezdik gyakorolni, hogy hogy lökjenek ki másokat a safety car alatt - mert hát így lehet előrejutni. Szimplán be kellene hozni, hogy még mellé se szabad menni. De az ilyen ellen is akkor hoznak szabályt, amikor már menetrendszerű lesz a szándékos kiszorítás. A szezonvégi torpedózást is akkor kezdték büntetni, mikor sumimisi már normálisnak gondolta, pedig már Sennának is ki lehetett volna osztani azt a büntit.
A hivatalos figyelmeztetés meg teljesen hatástalan. Vannak, akik teljesen tojnak rá. Hogy van, hogy nem tűnik fel ez a bíráknak. Persze meg kell várni amíg valamelyik elmebeteg kiírt egy fél pályamunkásbrigádot...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12422 üzenetére
ha csak a motorokat nézzük... de ennyivel nokedlik a Fordhoz képest...
Utánam a kondenzcsik!
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #12406 üzenetére
Akkor okés az eset, így már érthető, hogy miért nem óvtak a red bullosok. Már csak az nem tiszta, hogy akkor Webber miért nyafogott a csapatrádión arról, hogy Hamilton megelőzte a vonal előtt. Ezek szerint Vettellel ellentétben nem vágja az erre az esetre vonatkozó szabályokat.
#12423 Nowhereman: Kapcsold ki a write-only-t, és olvasd el a hsz-t, amire feljebb válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12428 üzenetére
Vagy csak tetszik neki hogy az idei összes előzés kb 60 százalékát ő produkálta.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12435 üzenetére
RW90? Azmi?
venember83:
Ott pénteken nincs semmilyen edzés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #12435 üzenetére
Rosberg ijesztően kiegyensúlyozott az tény, de beáldozzák őt. Schumi stílusára fejlesztenek ha jól olvastam. Persze ha az passzol Rosberghez is akkor ilyen vezetéssel könnyen az élen lesz, de nekem az tűnik ki a nyilatkozatokból, hogy az elsődleges cél, hogy Schuminak passzoljon az autó. Bármit csinál nem ő, hanem a csapat mondja: hát az autó.
(egyébként nekem nagyon idegen ez a Rosberg gyerek, annyira mereven tartja magát, hozzá az a hosszú haj, meg fura hang és arcmimika..nemtom, inkább nézném egy prófétának mint f1-es versenyzőnek, vagy mint egy 60 éves arisztokratát játszó amatőr színész egy filmből..lehet a kameráktól jobban tart mint a 330-as tempótól és ezért fura)
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #12443 üzenetére
meg van aki kanyarbejáratnál szereti a túlkormányzottságot, van aki kijáratnál, van aki mindig, van aki sosem, de sztem az olyan versenyzőből van a legkevesebb, aki sosem... Egyébként egy kanyar íve is lehet annyira trükkös, hogy ez elején alulkormányzottságot érez az ember, aztán túlkormányzottságot, pl Barcelonában ilyen az első sikán utáni hosszú jobbos kanyar... okos vagyok?
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12458 üzenetére
no megint a feleslegesen újítottak...
De ettől a szabály még kijátszható és rosz maradt...
Utánam a kondenzcsik!
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #12466 üzenetére
érdekes az a cikk sumi visszavonulásáról, tény, hogy hatalmas összegek röpködtek a levegőben, meg hatalmi harcok mentek a háttérben, de nekem akkor is az jön le, hogy sumi félt mind a két finntől
-
joshua7
veterán
válasz hunnylander #12522 üzenetére
Aha, vagyis sz*r kasztnis, nagyobb légellenállású kocsinál a motor sem tud csodát tenni..
Semper Fi
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #12561 üzenetére
Ami azt illeti egész jónak tűnik, remélhetőleg a KERS nem lesz megint röhejes módon lekorlátozva mint tavaly Mert bár az a ~80LE szerintem elég turbó volt a kocsiknak, csak 6,7mp mint felhasználható idő... LoL legyen legalább egy 15-20sec és úgy tényleg meg fog látszani a KERS hatása
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12561 üzenetére
670bhp four cylinder turbo engine. (1500cc - 1600cc) with a 100kW (135bhp) KERS unit.
Mondjuk a 4 henger nem hangzik valami jól... és lehet hogy a szó legszorosabb értelmében sem fog jól hangzani...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12561 üzenetére
Az 599xx egy prototipus, az alapja az majd egy perccel ment itt rosszabbat..7:47-t, és az alapautó kétszer annyiban van mint egy Radical sr8 ami alapon tud 6:55-t
Én Radical fan vagyok, amióta megszülettek és az autó magazinban olvastam róluk,
Azóta olyan profik, hogy üres időmben kocsikat rakok össze az oldalukon:
egész jól el lehet lenni vele
road legal autók, de persze mint ilyen, ebben a minőségben erős fenntartásokkal kezelendő, mindenesetre közúti forgalomra alkalmasak, vagy ha a kiválasztott modell alapból nem az akkor azzá teszi a gyár kérésre.
Messze elvertek mindenkit Nordschleife-n...illetve hát önmagukat, mivel 2005 óta övék az abszolut idő (sr8 6:55 majd sr8 LM=6:48).[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12565 üzenetére
dehogy nem, én.
Én úgy beszéltem róla, hogy az absz. időt egy olyan autó éri el ami 18 és fél milla, miközben a 599 gtb ami 1 perccel lassabb Nordscleife-n az 63 milla....ez az átépített brutál verda meg nem is tudom számszerűsítve mennyi lehet 80 milla kb..
Egyébként szép kör volt végignéztem.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12571 üzenetére
Csak 2 hétig. Mert 2 hét múlva szombaton már máson fogunk vitázni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #12571 üzenetére
Ez két percig sem lesz vitatéma. Mivel csak Petrov csinálta.
Bevallom én még a videot sem néztem meg, azt sem tudom miről van szó.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12592 üzenetére
Nem is gondoltam volna, hogy a HRT ennyire megbízható
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
raczger
őstag
válasz hunnylander #12592 üzenetére
Szerintem a megbízhatósági statisztikába nem kellene beleszámítani a baleseteket, hisz nem az autón múlott az egész, ettől nem lesz megbízhatatlan (persze kivéve ha úgy van számolva, hogy csak az olyan balesetek számítanak ami műszaki meghibásodásból adódtak).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz hunnylander #12595 üzenetére
Ja értem, nem voltam benne biztos hogy te állítottad-e össze.
Csak ugye így nézve a táblázatot mindenképp az a megbízhatóság esik le először az embernek, hogy az adott csapat autója mennyire az, ezért gondolom hogy nem jó ötlet beleszámolni a versenyzők hibázásait. (Persze lehetne külön statisztika a versenyzők megbízhatóságáról, kiegyensúlyozottságáról, tehát mennyire stabilan tudja hozni az eredményeket).
Pá: Az is jó ötlet! Valóban sokszor adódik úgy is műszaki probléma, hogy attól még be tudja fejezni a versenyt. Bár ez már mindenképp bonyolítaná az egyenletet, de érdekesebb is lenne.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
madstunt
addikt
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12604 üzenetére
Mechanikai modellként úgy tudná kilőni a tartály tömegváltozásából adódó sülyedést, ha azt kvázi kirugózatlan tömegként terhelné át a futóműre - aktív elem híján. De azt praktikusan hogy oldaná meg Newey?....
Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen