- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
kpal
veterán
Emberek akkor most lesz vagy nem első futam
-
hunnylander
őstag
válasz lacos001 #24100 üzenetére
A sztártervező a logójukat is rendbe tette. (A képen nem ő, hanem Tony Cuquerella, a csapat verseny- és teszt-főmérnöke)
kpal: Ha morbid akarnék lenni, most előkeresném azt a fotóboltolt képet, amin F1 festésűek voltak a tankok. A Bahreini Nagydíj elmarad, talán beszúrják valahova a szezon végére ha jól alakulnak a dolgok, de túl sok esélyt nem adnék rá.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ez egy nagyon jól sikerül első szárny lett, mert a Merci sem akar tőle megválni már vagy 2 éve.
kpal: mindenképp lesz első futam, a kérdés csak az, hogy hol és mikor
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
kpal
veterán
válasz hunnylander #24102 üzenetére
Annyira idegesít pedig erre vártam egész télen
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher tovább javított: 1:21.249
Ezt egy 9 körös etap 4. körében érte el.
Pá: pedig de szép lett volna
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SzalaiG
addikt
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #24108 üzenetére
Sajnos az sikánlevágás volt.
14:29 Schumacher's day is over, and Mercedes will now be preparing the car for team-mate Rosberg
14:29 He will also get to test the Mercedes upgradeshmm, talán a holnapi eső miatt? de akkor is, milyen már ez.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Rosberg 1:21.788
Alonso nagyon konzisztens versenyszimulációt futott.. erős nagyon a Ferrari...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #24112 üzenetére
jaja
érdekelt volna egy Mercis versenyszim az összehasonlítás kedvéért''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #24112 üzenetére
nagyon aktív
rosberg meg átigazolt persze, h efegylájk:
16:32 – Schumacher, Alonso, Rosberg
1. Schumacher Mercedes 1.21.249 ---
2. Alonso Ferrari 1.21.614 +0.346
3. Rosberg Williams 1.21.788 +0.539
4. Heidfeld Lotus Renault 1.22.073 +0.805
5. Barrichello Williams 1.22.233 +0.965
6. Kobayashi Sauber 1.22.315 +1.047
7. Alguersuari Toro Rosso 1.22.675 +1.407
8. Vettel Red Bull 1.22.933 +1.744
9. Kovalainen Team Lotus 1.23.437 +2.169
10. Sutil Force India 1.23.921 +2.653
11. Button McLaren 1.25.837 +4.569
12. Di Resta Force India 1.27.015 +5.747
13. D'Ambrosio Virgin 1.27.336 +6.107..szerintem jónak tűnik
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ráhibáztál.
"The cascades are also new, which along with the endplates appear to be inspired by the Brawn BGP001, Paul White being a long time Honda designer, perhaps brought these ideas to the team." forrás:scarbs
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Kíváncsi vagyok McLarenéknél mekkora a baj valójában. Tényleg csak a megbízhatósági problémák hátráltatják őket abban, hogy megmutassák az autó valódi erejét, vagy valamit nagyon benéztek.
Hunny érdekelne a véleményed ezzel kapcsolatban + hogy most vajon hol áll a Mercedes? Lehet az év elején harmadik erő a Red Bull és a Ferrari mögött?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thom!
veterán
lágy és szuperlágy között mennyi lehet körönként?
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #24116 üzenetére
Nagyon remélem, h igen.
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #24112 üzenetére
És megbízható. Ha a tesztköröket vesszük, akkor a Ferrari szerintem magasan vezet. Nem nagyon akadt problémájuk, és elég gyorsak is.
Schumacher -nek külön örülök, lehet az új fejlesztések végre meghozzák a kívánt eredményt, és végre Schuminak is fekszik az autó.
A mekire kíváncsi leszek, valami nagyon nincs rendben nálunk.
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #24116 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Kolles: Akár a hatodik helyet is megszerezhetjük
"Tisztában vagyunk azzal, hogy nem mi vagyunk a leggyorsabbak, de sokat profitálhatunk abból, ha az autó megbízhatóan üzemel, amit a rutinos versenyzőink bevisznek majd a célba. Úgy gondolom, hogy ez az autó sokkal jobb, mint az előző volt. Tonio (Liuzzi) révén pedig jól tudunk majd fejleszteni is"
Nem tudom Kolles Úr mit szív, de én is kérek belőle...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #24116 üzenetére
Mercedes:
Legjobb esetben Top3-ban vannak, a 3. fokán leginkább.
De van vagy 3-4 csapat, akik ott lehetnek majd velük egy szinten, vagy némelyik egy kicsit előbbre és a Top3-ból lesz Top5.
A Williams-et vissza fogja vetni, hogy problémáik vannak a KERS-szel és valószínűleg nem is kezdhetik vele a szezont. Ez nagy érvágás, köridőben is, de még inkább versenyképességben.
Renault sötét ló, akárcsak az autó. Nem hiszem, hogy nagyon le lesznek maradva a Mercedestől, ha le lesznek maradva egyáltalán.
Toro Rosso, Sauber; őket meg végképp nem tudom besorolni. A Toro lehet, hogy új tulajdonosra vadászott, a Sauber meg szponzorokra, mert még van bőven üres felület az autón, sok szponzorfelirat, egy tulajdonoshoz köthető; Carlos Slim / Telmex etc. A csapat tavaly is sokat ígért a tesztekkel, aztán meg kiábrándított egyből a szezon elején.
A McLaren mindenképpen meglepetést fog okozni, de hogy pozitívat vagy negatívat, azt nem tudnám eldönteni.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
Amennyire vártam az első futamot... most annyira nem. A McLaren amit művel!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #24129 üzenetére
Én jelen állás szerint inkább a negatív felé hajlanék. Kb. az lehet majd mint 2009-ben. Ráadásul nem értem, hogy miért hagyták ki a tegnapi tesztnapot amikor már napokkal ezelőtt nyilvánvaló volt a szakadó eső. Újabb -1 nap az idei autónak, amiben amúgy is három nappal kevesebb van mint az összes főbb riváliséban. Itt már csak a káosz segíthet ami a gumik meg az állítható szárnyak miatt lehet az első versenyeken.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #24132 üzenetére
Ajánlom is nekik!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #24131 üzenetére
A kihagyásnak megvolt a racionális oka, nem passzióból volt, tudtak az előrejelzésről.
Az autón javítani való és megbízhatatlan dolgok voltak és vannak, csütörtökön is csak a garázsban rostokolhattak volna jó eséllyel. Kívülállóként én nem kritizálnám a döntéseiket, rengeteg dolog ismeretlen a számunkra.
2009; Lewis azt mondta néhány napja, hogy akkor 2-3 másodperc volt a lemaradás, most 1 másodperc.
www.HunnyF1.com
-
Thom!
veterán
Alonso valami olyasmit mondott nemrég ettől a Schumacher gyerektől tartani kell.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #24135 üzenetére
Lehet, hogy most sokkal nehezebb lesz behozni azt az 1 másodpercet mint akkor a 2-3at. Főleg akkor, ha nem jönnek rá gyorsan és pontosan a probléma forrására. Ahogy látom a kipufogóval most is szívnak bőséggel akárcsak a tavalyi év második felében.
Thom!: Különösen ha álruhában körözget a pályán mint Mátyás Király.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #24129 üzenetére
Amúgy mik a hírek a Mekiről? Vannak belsős infok vagy pletyik, hogy mi a gond, vagy mit remélnek, vagy egyáltalán mi a frászt művelnek?
Sajnos az autosporton a mekis topicba annyit pofáznak, hogy meg sem próbálom követni, de gondolom Te azért szemmel tartod.Nálam a sorrend
Red Bull - Ferrari
Merci
RenaultWilliams
STRForce India - Sauber
LotusVirgin
HRTEzt nem feltételnül az első versenyre értem, hanem inkább az egész szezonra. A Mekit szándékosan kihagytam. Év elején valahova a Renault szintjére várom őket, de hogy mennyit és milyen gyorsan fognak fejlődni az megjósolhatatlan.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
Oliverda
félisten
Szerintem az STR előrébb lesz (sajnos), kb. egy szinten a Reanult-val. Vagy még rosszabb esetben majd lesznek szép Red Bull - STR négyesek elől leintéskor.
Időmérőn a McLaren-nek olyan 11-12. helyeket tudok jósolni a szezon elején. Versenyen meg ki tudja mert ott elég sok fog fúlni a gumikopáson.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #24137 üzenetére
1 mp lemaradás nem utalna fundamentális hibára. Fejleszteniük kell az autót és kész.
Pá: Minden nagydíjra lesz új fejlesztés, ennyi belsős infót olvastam ma. A McLaren topik tele van hülyeségekkel meg trollkodásokkal meg hisztériával, a nagy részét én is csak görgetem.
Ami infót összeszedtem, esélyes, hogy az autó kipufogórendszerével, annak illetve így az autó hátsó részének hűtésével lehet a fő problémájuk és ennek következményeivel, hogy emiatt nem tudtak rendesen tesztelni a sok meghibásodás és túlmelegedés miatt. Emiatt lehetett flow vis az airbox mögötti hűtőnyíláson, ami a váltót és a hátsó traktust hűti, ugyanis, szerintem bővítették egy kicsit a nyílást az alsó részén süllyesztve és ezt ellenőrizték flow vis-zel.
Van olyan rémhír, hogy egy új kasztnit csinálnak; ezt kizárnám, mert ezt meg sem tehetnék, a fő elemek homologizáltak és a határidő már le is járhatott erre. Amely homologizált elemekkel versenyeznek Ausztráliában, az lesz egész évre. Az FIA és a riválisok csak olyanra adnának kivételes engedélyt, ha pl. valaki elszabja a benzintankot, de azt is azért kapta meg tavaly a Virgin, mert sereghajtó. A McLaren nem kapna semmilyen homologizációs engedélyt csak mert 1-2 mp-cel lassabb, ez nem ok. Az oldaldoboz (elülső része, hűtőnyílás beleértve) olyan lesz az egész szezonban, mint az első nagydíjon. Ezen nem is volt flow-vis, ez nem lehet probléma, és ha ez változna, az autó orrának is változnia kellene, mert az alacsony orr pontosan ehhez van hangolva és nem lenne ideális egy hagyományos oldaldobozzal. Vagyis egy komplett teljesen új magas orrú és hagyományos oldaldobozú autót kellene látnunk Ausztráliában, ennek esélye közelít a nullához. Szerintem, ha van is igazság a rémhírben, az nem a homologizált részekre vonatkozik, hanem esetleg az autó hátulján véghezvitt módosításokat, fejlesztéseket a nem homologizált elemeken.
Emiatt aztán az autó sincs még kiismerve és rosszul állnak az általános beállítási munkákkal. Az autó alapbeállításai, kiismerése az egyik legjelentősebb -tempó-fejlesztési lehetőség. Ezzel tartotta a HRT tavaly a versenyt a másik két csapattal, akik ténylegesen frissítették az autóikat. És az általános beállítások kiismerésével tudta a Mercedes tartani a lépést a fejlesztő csapatokkal az év végén, holott ők már nem újították az autót. Számos tizedet találtak pusztán azzal, hogy több idejük és figyelmük jutott az autó beállításaira.
A McLarennél lehet akár 5 tized hendikep vagy még több is pusztán amiatt, hogy még nem ismerték ki az autót és nincsenek meg az optimális beállításai.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Egyedül Hamiltonnak van mért ideje, 1:50
Úgy néz ki hogy Vettel 2014 végéig hosszabbított a Red Bullal
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #24143 üzenetére
Legalább nyerünk egy tesztet
hunnylander:most írták a5-ön(nem tudom mennyire hivatalos) "Közben kiderült, hogy a Williams rájött a KERS-problémák okára, és használni fogják a berendezést a melbourne-i idénynyitón."
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Thom!
veterán
Amilyen kaotikus futamok lesznek és a KERS-nek köszönhetően ha valaki csak 5.ik lesz az időmérőn simán jó taktikával nyerhet. Merci versenytempójára lennék kíváncsi, de azt direkt nem játszották ki, hogy mi lesz az első futamon, az jó kérdés, de lesz meglepetés..
Idén nem számítok vonatos futamokra.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #24143 üzenetére
Szerintem már össze is csomagoltak a csapatok. Megérte szombatra is maradni. Ezt a tesztet egy háti permetezővel is meg lehetett volna csinálni a gyárban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Hamilton tényleg mondott ilyet?
Bár végül is összhangban van azzal, hogy kb 1 mp lemaradásban vannak.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Állítólag tegnap volt a legjobb állapotú a pálya. Mondjuk a McLaren gondolom úgy volt vele, hogy inkább nem gurulnak ki, nehogy kiderüljön, hogy ők 1:20 alatti időt is tudnának.
Persze lehet, hogy ők már megkapták a fülest, hogy ismét esős lesz az Ausztrál nagydíj.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest