- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
Most olvastam,hogy a Hispania egyetlen egy km-t nem tesztelt.Ezt hogy gondolják?Hogy készülnek így fel az idényre?Szánalom az egész csapat. Kíváncsi leszek,hogy meglesz-e nekik a 107%.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Male
nagyúr
válasz manutdzoli #24201 üzenetére
Legalább a régi autóval mentek egy keveset a teszteken.
Amúgy a 107% nem túl szigorú, az már tavaly is meglett volna nekik többnyire, úgy emlékszem. Ennél szigorúbb kéne, és aki nem ugorja meg, az a futam helyett tesztlehetőséget kap pl valamikor a betétfutamok között, hogy behozhassa a lemaradást...
-
manutdzoli
senior tag
Mindenesetre kíváncsi vagyok a 3 kiscsapat szereplésére.Talán a Lotus amely fejlődött valamennyit.Nem tudom miért,de olyan érzésem van,hogy idén is meglesz a Q1-ben a biztos 6 kieső.Nem örülök neki,mert jó lenne ha felzárkóznának legalább a középmezőnyhöz.Talán izgalmasabb lenne az időmérő,ha pontoznák a Q1-Q2-Q3-at is.Pl.:Q1-ben aki megfutja a leggyorsabb kört,kap 1pontot,Q2-ben 2pontot és Q3-ban 3pontot.Több izgalom lenne az biztos
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
shteer
titán
válasz manutdzoli #24204 üzenetére
lotus a tapasztalt pilótákkal és a renault hajtással remélhetőleg okoz majd meglepetést - persze kers nélkül még így is kevés lehet az autó
..szerintem jónak tűnik
-
Male
nagyúr
válasz shteer #24205 üzenetére
Az tavaly is ment nekik, egy "mégnullkilóméteresebb" autóval (már ha nem kamuznak, és tényleg készen volt most az autójuk az utolsó tesztre, és a vám dolog igaz).
manutdzoli: Igen, szinte garantált, hogy továbbra is a 3 új csapatból lesz meg az első 6 kieső. A Lotus ami sokat léphetett előre... meglátjuk, hogy ez elég lesz-e év közben 1-1 továbbjutáshoz.
-
Thom!
veterán
még 2 hét fiúk
és kiderül, ki mibe vágta a fejszéjét -
manutdzoli
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #24210 üzenetére
Igen, 80 lóerő áll rendelkezésre 6.8mp-ig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
menin
tag
Volt szerencsém megtekinteni a genfi autószalont és kivolt állitva a Lotus standon a Renault F1 az új festéssel. Jól gondolom hogy ez a tavalyi autó?
-
menin
tag
válasz Motion_Blur #24213 üzenetére
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #24211 üzenetére
6.67 mp-ig ha nagyon pontosak akarunk lenni Nem volt olyan hír,ahol 100 lőerő feletti Kers lesz bevezetve?Valahol hallottam vagy olvastam,de nem tudom már hol.Kb.hány lóerősek leszek a 2013-as turbómotorok?
menin:Szépek a képeid
[ Szerkesztve ]
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #24217 üzenetére
Ugyanolyan erősek lesznek mint a jelenlegi motorok (~750 ló)
Ha jól emlékszem 2013-ban lesz KERS 'update'.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thom!
veterán
válasz Motion_Blur #24218 üzenetére
A cél a 650 lóerő elérése 3.0 bár nyomású turbófeltöltéssel maximális fordulatszám 12.000
Dupla erős KERS 150-160LE 30s
Szívóhatás aerodinamika (a diffúzor hatékonyabbá tétele, hogy nagyobb legyen az autók leszorítóereje) -
Thom!
veterán
válasz manutdzoli #24222 üzenetére
szárnyas autó miatt lesz kellő leszorító erő, akkor nem sokat lassulnak ha lassulnak..
a franc se tudja, hogy ez mennyire lesz jó
-
hunnylander
őstag
Petr Hlawiczka (f1news.cz) információi szerint a McLarennek nem engedélyezték, hogy PyroSic-ből készíthesse a kipufogóját.
www.HunnyF1.com
-
Thrawn
félisten
válasz hunnylander #24224 üzenetére
Másnak sem engedélyezték (20000 euró/autó az ára a hírek szerint).
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz Thrawn #24225 üzenetére
Úgy értettem, hogy a McLaren rá van szorulva és szerette volna abból készíteni. Az világos, hogy olyan nem lehet, hogy csak nekik tiltják meg, másoknak meg nem, de ha pl. a Virgin folyamodik érte először, akkor is biztos nem a válasz az FIA-tól és a többi csapattól?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
"Az Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy az első szárnyak eldeformálódása komoly problémát okozott a csapatnak és ez volt az oka annak, hogy az úgynevezett buborék-orral teszteltek. A német szaklap úgy tudja, hogy a buborék alatt egy segédmotor volt, amellyel folyamatosan változtathatták a szárnyvégek beállításait, így értékes adatokat kaptak a légáramlatokról és az elhajlás mértékéről.
A bennfentesek úgy tudják, hogy a brit csapat kilenc különböző első szárnyat tesztelt már, miközben még a hagyományos kipufogó sem úgy működik, ahogyan eltervezték. Emiatt nem került sor a továbbfejlesztett verziók tesztelésére. A McLaren nem adott tájékoztatást arról, hogy mi okozta a problémát, a szakértők azonban meg vannak győződve arról, hogy a forró kipufogógázok okoztak sérüléseket."
wtf?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #24227 üzenetére
Craig Scarborough szakértő szerint, akinek a hozzáértését még Willem Toet korábbi F1-es vezető szakember is elismerte, mikor együtt szerepeltek The Flying Lap-ben (aerodinamikai témákban sem mondott olyan dolgokat, amit Toetnek, mint aki aerodinamikai szakember is, ki kellett volna javítani), emeletes baromság.
Az eszköz mérőeszköz volt. A szárnyat a levegőnek kell mozgatnia és ezt mérték. Motorral mozgatásnak semmi értelme, a Red Bull is éppezért használhatott huzalt, mikor ugyanilyen teszteket végzett. És a fotókon látható keresztmetszet elégtelen is lenne a feladatra; értsd. nem a szárny hajlana, hanem a huzal/vékony rúd.
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
megújult kicsit a Race Edits része az oldalnak ...
nos az én szemem akkor csillanna meg, ha ott felül a 2010 SEASON mellett lenne 2009 ... 2008 stb ... -
hunnylander
őstag
Én utálom ezt a sávszélességzabáló korlátozó streaming megoldást, aminek mindig újra kell töltődnie. Lenne olyan, mint a YouTube, hogy lassabb, kevésbé stabilabb (pl. mobilnet) és sávszélességkorlátos (újfent mobilnet ) netezőknek is megfelelő lehessen. Akinek nincs gyors nete, az meg se tudja majd nézni a legnagyobb felbontásokat. YouTube-on bevárhatod, hogy betöltődjön és utána végig nézheted akadozás nélkül akár többször is meg letöltheted, vagy már egyből csak azért indítod el, hogy letöltsed.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #24233 üzenetére
Engem is zavar, meg hogy minden video előtt fél óráig teszteli a kapcsolatomat (most már cpu teszt is van, juhííííí) csak, hogy aztán mindig ugyanazt ajánlja... Feleselgesen körülményes.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
kpal
veterán
Ma láttam meg az F1 reklámot az RTL-en és felpezsdült a vérem .
-
werszomjas
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz werszomjas #24239 üzenetére
Ez aztán a kedvcsináló
Kíváncsi vagyok Paliknak vannak-e tervei a kommentátorkodással akár az idei évre nézve, akár hosszabb távon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
válasz Motion_Blur #24238 üzenetére
Mi van abban ha gyorsabb, és nem akart kínlódni ?
Paranormal Cocktivity
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #24238 üzenetére
Na ez is rá tett egy lapáttal a felpezsdülésemre
-
Motion_Blur
félisten
Brawn szerint 3, a Pirelli szerint 2-3 kerékcsere lesz az átlagos versenyenként.
Ennyit arról hogy 4-5 cserék lesznek.... [link]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
-
ToBeY
nagyúr
Ez vótmá? Schumacher: Tophelyekre jó a kocsink
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
Ezen most röhögjek?
2 éve még nem pont Ő eröltette minden áron őket?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest