Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
válasz JJános #12651 üzenetére
Csak egy kép a videóból, magát a versenyt te is megtalálod a neten.
Nowhereman: Köszi, ne is mondd meg, mert bár én is néztem anno a futamot, de akkor még csak 14 éves voltam, úgyhogy azóta elfelejtettem pár dolgot.
Majd most bepótolom.
Jut eszembe, valaki nem tudná megmondani, hogy honnan szerezhetném be az 1994-es San Marino-i Nagydíj felvételét (Ahol Ayrton Senna meghalt)? Jöhet privátban is, ha olyan. Magyar kommentárral lenne a legjobb, de ha nincs, angol is megteszi.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz Nowhereman #12660 üzenetére
Tényleg jobb futamok voltak akkor. Emlékszem - bár már arra nem, hogy melyik versenyen volt ez - amikor Alain Prost-nak a célegyenesben fogyott ki az üzemanyag az autójából, és gyalog akarta áttolni a célvonalon. Azt is szívesen megnézném újra.
Közben megnéztem, tényleg jó kis verseny volt, le a kalappal Mansell előtt, 11. helyről 2. lett.
Dózi: Nekem is jöhet a PÜ, ha megvan a futam.
[ Módosította: ollie ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Nowhereman
őstag
válasz Vistaboy #12662 üzenetére
No te viszont elrontottad a többiek mókáját. Azért szegény Bergert lehetett sajnálni- beáll a pole-ra, és annyira kell spórólnia a naftával, hogy a végén még a pontról is lemarad...
Nigelről meg: 89-ben a magyaron 12. helyről gázolt át mezőnyön, franciaországban pedig a boxból rajtolva lett második...(és ez nála rendszeres volt) -ez a fazon egyedül kétszer annyit dobott a műsoron, mint Lajoska és Lonzi együtt... (a wikipédia róla készült címszava adhat tippeket arra, hogy megsasoljad azokat a futmokat, amitől egyszeres világbajnokként legendává vált valaki! - jut eszembe - a célbatolós fazon is ő volt, és nem Prost)
Különben a 90-es brittet is érdekes megsasolni. A végeredményen nem látszik, de volt ott egy Newey tervezte zöldeskék autó...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Vistaboy
veterán
válasz Nowhereman #12663 üzenetére
Nem is gondoltam rá, igazad van, sorry. Töröltetem.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
hunnylander
őstag
Melyik 'béka' ugrik legnagyobbat Barcelonában?
Készítettem egy kis 'tanulmányt' összevetni az F1, NASCAR és egyebek népszerűségét.
'Borecelona', here we go!
www.HunnyF1.com
-
Sanya595
senior tag
Sumi tesztelte a mercit,peddig teszt tilalom van
De ez teljesen szabályos az ilyen esetekben.
-
quby
őstag
válasz Vistaboy #12647 üzenetére
Huhh... én is láttam azt a futamot élöben... (és azóta is mindet.... ) Mostanában lehetöségem van nézni nézni a SKY SPORT csomagot meg az ESPN Classic Sport-ot. Valamelyik nap egymás után megnéztem elejétöl végéig, 1990- usa 1989 japán 1993- donington-t. És rádöbbentem hogy mostanában miért nem dob fel anyira egy verseny, mint akkor. Az idei "szuperizgalmas" versenyek meg sem közelitik akcióban azokat. Esö nélkül is sokkal jobbak voltak mint a maiak. Aki látta azokat a versenyeket az tudja mniröl beszélek. Bár a 93-as EU nagydijon volt egy pici eső Senna "bácsi" kis hiján lekörözte a 2. helyzett Hill "bácsit" a professzor ur pedig meg is kapta a körét a 3. helyen...
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
madstunt
addikt
briósnak savanyú a szőlő?
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #12667 üzenetére
2010 elején milyen látványosan megugrott a F1 görbéje. Csaknem a Mester miatt?
Más: A5 Futamelőzetes
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Vistaboy
veterán
Overdose-nak köszönhetően megvan az 1994-es San Marino-i futam, most azt kezdem el nézni. Szegény Ayrton Senna utolsó versenye volt ez, melynek során életét vesztette.
R.I.P.
MOD: Remélem, esni fog a hétvégén.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12667 üzenetére
Ja Lotus-ban van kurázsi, megpróbálnak most már sebességet csinálni, a számítható megbízhatóság úgy néz ki már megvan...az új csapatokkal szemben messze, de még a Toro és a Force India is pariban van.
Sztem is ideje már előrelépni a sebesség területén...még ha ez rizikós is hisz általában ilyenkor még több hiba jöhet elő, azaz leromlik a megbízhatóság,..jobban határon járatott, és teljesítményközpontúan vezetett-beállított autó magával hozhatja.
De szükséges lépés.
Érdemes ebben a csapatban gondolkodni, a HRT is elég összeszedettnek tűnik ahhoz képest hogy hogy indult nekik az idény, viszont azt nyilatkozzák hogy az sasszé túl szűk keresztmetszet...márpedig ha nincs benne távlat, akkor azt nem nagyon érdemes foltozgatni.
A Virgin viszont bajba kerülhet. -
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #12676 üzenetére
egészen meglepő újítás
remélem beválik[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #12676 üzenetére
.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12676 üzenetére
Wow! Na ezért szeretem Barcelonát, akármilyen unalmas is lesz a futam.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #12676 üzenetére
Az előző airbox is ocsmány volt de ez még azt s felülmúlja esztétikailag. Bár ez nyilván nem fontos.
Nincs még link?
mod:
A Ferkáról lekerül a barcode:[link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shteer
titán
-
Vistaboy
veterán
Lehet hogy már volt róla szó korábban, de tegnap hallottam a rádióban egy érdekes hírt, miszerint a jövő heti Monaco-i futam veszélybe kerülhet a vulkánkitörés hamuja miatt.
Tudtok erről valamit?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
deicide
veterán
Lassan kezdhetnének gyűlni a működő streamek linkjei...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
JJános
addikt
Kubica állítólag elkötelezte magát a Ferrarinak 2011-re. Forrás nincs. Olasz napilap írta.
Massát elküldik, ahogy Kimit is.2007-05-06 óta itt!
-
Miv
tag
[link] - elég vacak minőségű, de ez eddig minden szabadedzésen ment, úgy tűnik, ezt a linket érdemes jó helyre elrakni.
-
hunnylander
őstag
Ferrari rádiózás is bizonyította, hogy a Ferrari F-Duct-ja már full, versenyző által kapcsolható.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #12693 üzenetére
Aztán megbízható motorjuk van-e? Mert az kicsit fontosabb...
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12693 üzenetére
Csak most kapcsolódtam, mi hangzott el?
P00by: köszi!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #12695 üzenetére
Felipe Massa versenymérnöke figyelmeztette pilótáját, hogy ne hagyja nyitva közvetlenül a féktávig a Ferrari továbbfejlesztett F-csatornáját, hanem egy-kétszáz méterrel korábban tegye lehetővé a leszorító erő termelését.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12695 üzenetére
Smedley beszélt Felipéhez, hogy egyes kanyarokban/helyeken még véletlenül se aktiválja a 'stall' állapotot, mert veszélyes lehet, (mert ugye csökken a szárny légellenállása, de a leszorítóerő is). Röviden. De előzetesen is ki lehetett találni, ha valaki már ismeri a kontrollált 'stalling' szárny működését és figyelmesen olvasta a sanghaji és a vairanói Ferrari közleményeket. Sanghajban még csak a paszív hátsó elrendezést tesztelték mérések céljából, Vairanoban már feltették az irányító/kapcsoló csatornát, amit a versenyző kapcsol a jobb könyökével. Komplett McLaren F-Duct, a McLarennél is könyökkel kapcsolnak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A nyitva van hagyva, az a szárny hátsó kapillárisára vonatkozik, ami létrehozza a stall-t.
Amikor az ott nyitott, ahhoz a pilótának be kell zárnia a kontroll-nyílást a könyökével a cockpitben. A5 félreérthetően fogalmaz vagy nincs képben a pontos működéssel.
Amikor a pilóta nem zárja be a könyök melletti lyukat, max leszorítóerő áll rendelkezésre és a szárny nincs stall állapotban. Ahogy az A5 sugallja, úgy kivitelezve nagyon nagy hülyeség lenne.
Egy komplett F-Duct rendszernek 2 bevezető és 3 kivezető nyílása van. A pilóta csak a kapcsoló csatornára hat, amelyben történő áramlás kapcsolja két választható útra a pilóta feje felett bevezetett levegőt. Ha a cockpitben be van zárva a nyílás a pilóta mellett, akkor a kapcsoló csatornából nem a pilóta mellé fúj be a levegő, hanem megy tovább a kapcsoló torkolathoz, ahol az addig a beam wing feletti hűtőlevegő-kiáramló nyílásra vezetett levegőt felkapcsolja a szárny felé és a levegő a hátsó szárny hátsó felületének keresztirányú kapillárisán áramlik ki, leválasztva róla a megvezetett levegőt. Ezzel egy bizonyos százaléknyi mértékben csökken a hatásfoka, a leszorítóereje és a légellenállása is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
A McLaren megint aszimmetrizál.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Chandok kocsijában ma Klien tesztel délelőtt.
De la Rosa elpörgött a kocsival egy erős féktáv végén, kanyarodás megkezdésekor, mintha blokkoltak volna a hátsó kerekek.
A Sauberre felkerült Burger King logo.MSC pole született! szerk.: de most már csak 2.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest