- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
Aktív témák
-
stvnppp
senior tag
Hamiltont tavaly kanyarlevágásért büntették meg, most meg Raikkönen ütközés elkerülése miatt került a bukótérbe (kanyarlevágáshoz köze nem volt, mert így hosszabb távot tett meg), mert nem volt helye a BMW-k miatt. És nézd meg tényleg PH érték hozzászólásában a linkelt videót.
Ezért kár lenne büntetni, főleg így, hogy semmi köze nincs a vb-hez. -
stvnppp
senior tag
Azért megvédeném a Ferrarit...
Az előző évben a Mclarennel harcolt végsőkig, és nem azért, mert elmentek a NAGY nevek. A mostaniak mellettük nőttek fel, tőlük tanultak, vannak hibáik, de majd ha több tapasztalatuk lesz, akkor nem lesz.
Nézd meg a Mclarent, hol voltak év elején, kb ugyanott, ahol a Ferrari, és Szingapúr előtt kb ugyanott tartottak, 1-1 győzelem, a Mclaren mondjuk gyorsabb volt, csak nem hozta úgy az eredményt, mint a Ferrari. Tudom, hogy Hamilton 2t nyert a Szingapúrival, de ennél az összehasonlításnál ez most nem lényeg, mert ők még oda vittek egy csomagot, és az volt az utolsó nekik is idénre.
Majd jövőre, mikor már tényleg "egyenlőek" lesznek a feltételek, akkor majd megmutatkozik, hogy azért még ők a topcsapatok. -
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #4717 üzenetére
Nekem is detto. A Sith nagyúr visszatér!!!
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #4731 üzenetére
Hát igen. És ha most nem sikerül leigazolnia a Mercedeshez, akkor szerintem fújhatja a Forma1-es karrierjét. Elfelejtik hamar.
Ferrarihoz a következő pár évben nem lesz visszaút, Alonso-Massa páros, Mclarennél ha beválik a jövő évi páros, akkor az marad jó ideig, ha meg nem, akkor keresnek valaki helyére egy 'Kovalainent'. Mercedesnél Rosberggel nem lesz gond, a másikat meg meglátjuk, ha Heidfeld, akkor vele se hinném. A többi csapathoz meg nem fog menni. Bár ha nincs ló.... De akkor már nekik sem fog kelleni. -
stvnppp
senior tag
válasz tibi666 #4801 üzenetére
Már bocs, de mikor emberi a forma1 Briatoréval? Először is csalt, másodsorban meg elvágta egy fiatal tehetség karrierjét (Piquet), pedig lehet, hogy ha nincs a háttérben az a kis ügyeskedés, akkor most hol tartana. (Bár mondjuk ezt se tudjuk, hogy egyáltalán volt-e.) A lényeg, hogy Piquet nem is fog /komolyabb/ lehetőséget kapni emiatt. Meg még ki tudja, hol befolyásolta még a döntéseivel a végeredményt.... (Erre példát inkább nem írok, mert eléggé koholmányszagú lenne, meg sokan nekem esnének.)
Hát gratulálok, hogy itt tartunk, hogy az a menő, aki lop, csal, hazudik, és akkor még mutogassák is, hogy milyen jól nyomja. -
stvnppp
senior tag
válasz tibi666 #4808 üzenetére
Amikor majd Téged kevesbítenek meg, akár mivel, akkor az lesz a show... Remélem sosem fog Veled előfordulni.
Egyébként ezt sportnak hívják, ha só kell, akkor nézd Mónikát meg a többit.
DopeBob: és talán Briatore volt a managere, de ebben nem vagyok biztos.
(Félreértés ne essék, ezzel nem Alonsot támadjuk, a mai mezőny talán legjobb pilótája, csak voltak körülötte furcsa dolgok.)
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4815 üzenetére
Azért nem kéne mindent elhinni, amit mondanak...
Vagy Te nem találsz néha dolgokat furcsának?
2005, Australia - Fishichella rajt-cél győzelem, utána meg hirtelen elfelejt vezetni, mindenki oda-vissza veri el, alázza a pályán egy amúgy nyertes Renaultval. (Azzal meg ne gyere, hogy 'Fishicella mekkora őstehetség', mert idén azért bizonyított, ha már korábban nem is nézted. Sutilt többször is megverte, majdnem győzött is egyszer.)Egyébként meg tud hatni a csapatfőnök a versenyzőjére, elég ha annyit mond a versenymérnöknek, hogy kicsit 'rontsák' el a beállításait, és akkor már szenved a pályán. Vagy nézz utána, hogy mi történt 2002-es osztrák nagydíjon... Mondjuk, az igaz, amit írsz, hogy ez akarás kérdése, hogy utána átgondolod-e mit láttál, mi történt.
És Piquetnek ezek után már tuti nem lesz helye, mert lassú volt, meg a botrány miatt, de az okokat meg nem tudjuk, mert nincs belelátásunk.
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4830 üzenetére
Azért azt meg igazán nem mondhatod, hogy Briatore jótét lélek volt Piquetvel. A szezon előtti teszteken is sokkal kevesebb lehetőséget kapott, mint Alonso. Pedig neki talán több szüksége volt rá, mint egy Alonsonak. Minden más csapat egyenlően elosztotta a tesztnapokat, a Renaultnál valahogy nem tudták. És most mondd azt, hogy minden lehetősége adott volt Piquetnek, meg egyenlő feltételek voltak...
Az ilyen vitának meg annyira nem látom értelmét, amikor csak visszakérdez, meg szajkózza az elképzelését a partner, és egy érvet nem tud összehozni, amivel igazolná azt, hogy hogy jutott el az álláspontjához.
Jha, és nem tudom, miért tart ott a Renault, ahol most van... (Főszponzor dobbantott, lehet, hogy az egész gárda követi.)
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Nowhereman #4839 üzenetére
Igazad van, de hogy is jött most Lajoska a képbe? Most Briatore van a porondon.
Az ott Ausztráliában nem úgy volt, hogy Lajoska lecsúszott a pályáról, Janó elment mellette és a boxból a tanárbácsi utasította Lajoskát, hogy előzze vissza Janót, mert úgy szabályos? Lajoska meg csak osztályfőnöki megrovásban részesült volna, ha nem... Ezzel nem vagyok képben, akkor pont nem voltam órán. Azt tudom jegyzetből, hogy a végén Lajoskát is kérdőre vonták, de hogy pontosan mi-hogy történt...Egyébként meg Lajoska egyfolytában felhozza az esetet, de nem tudom, hogy miért.
Szerk: bocsi, googleztam, a versenybíróság előtt nem mondott igazat, így már értem.
Nem tudom, akkor őt miért nem büntették meg komolyabban. Még azért ködös a sztori.
És még mindig azon az állásponton vagyok, hogy Piquet-vel durván kicsesztek.
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4847 üzenetére
Szerintem is csak ilyen médiakoholmány. Max sörözés közben poénkodtak egyet, de szerintem nem komoly. A Ferrari úgy se engedné, jelentős presztízsveszteség lenne a márka szempontjából.
Ha meg valami nagyon elmebeteg szerződés összehozná, akkor a maranelloi PR osztályon tömöges harakirit szerveznének. -
stvnppp
senior tag
válasz Csabee. #4854 üzenetére
Csak azok focisták, ők szinte csak szolgáltatnak, szórakoztatnak, magukat adják el, míg az autósport elsősorban az autógyáraknál a reklámnak a része, hogy több terméket tudjanak eladni.
Schuminak a neve már teljesen összefort a Ferrarival. Ha valaki meghallja, egyből egy piros kocsi jut eszébe.
Már szinte olyan, mint a villám, meg a mennydörgés... -
stvnppp
senior tag
válasz zolynet #4861 üzenetére
Jöjjenek csak, legalább kiderül, hogy a többiek a sikertelenség miatt dobbantottak, nem pedig a munkahelyek megőrzéséért. Kicsit gonosz vagyok ma.
Mondjuk kicsit furcsán fog hangzani a népautó az elit kategóriában, vagy lehet, hogy inkább bedobnak valami komolyabb nevet, Porsche, Audi, Lambo... SKODA? Vagy csak én vagyok túl ínyenc?
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4880 üzenetére
Belegondolva a VW csoport jól nyomja...
24 órás versenyeken az Audin, rallyban a Skodával (ezzel annyira nem) , a túraautóban a Seaton keresztül ott van az élmezőnyben. Nem hiszem, hogy népautóként fognak belépni. A Lambot se eresztik össze a Ferrarival, nem igazán jönnének ki győztesen, csak hosszú idő után, meg magas a kockázat, szerintem a Porsche a legvalószínűbb. (már volt is anno) -
stvnppp
senior tag
Lambot nem fogják az ősi ellenféllel összeereszteni, főleg olyan pályán, ahol a Ferrari már évek óta 'uralkodó'.
A Bugatti meg nekem mostanában nem az az igazi sportautó (nagy böszme), inkább egy Enzo akkor már, meg szerintem most ők inkább a luxusautók felé mentek el a négy ajtós tanulmányukkal. Jha, és nem csak a motor számít!!!SzalaiG: 'piros-fehér "cigisdoboz" McLaren' Még a végén összejön!
tibi666: Írd be googleba, hogy EZÜST NYÍL, majd lefekvés előtt gondold át az életed!
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #4897 üzenetére
beírtam, most hogy mondod...
Írd még utána, hogy Mercedes
hejesírásó: Azért egy 911-est nem lehet büntetlenül leöregurasozni...
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4900 üzenetére
Igen, ezért lehetett kultuszkocsi.
Mondjuk náluk az nem tetszik, hogy mindenbe ugyanazt a formát próbálják beleerőltetni, ami a 911-nek jól áll. Panamera elég furcsán néz ki.
-
stvnppp
senior tag
válasz hejesírásó #4902 üzenetére
Így is lehetne értelmezni, DE:
Mini Cooper!!!
Ford Mustang (fiatalokat célozza meg)
Forg GT
Mercedes visszahozta a sirályszárnyas ajtókat (sl300-on voltak)
utóbbi kettő sem az időseket célozza meg
Lambo felfelé nyíló ajtókat használ a csúcsmodelljeinél már nagyon régótaEz a divat ma, márka-jellegzetességet alkotni
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #4964 üzenetére
A WTCC-ből is kiszállhat a BMW
hüp-hüp...
-
stvnppp
senior tag
Szerintem is valami hasonló lesz...
Vagy erősen fog hajazni a korábbi McLarenekre, nyilván kicsit kevesebb feketével, meg piros betétek nélkül.
(Ennek örülnék, szerintem az mp4-20-as az egyik legszebb F1-es. A maiak nyomába sem érnek... )
Peter Saubernek
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #5046 üzenetére
Én se csak a festésre gondoltam.
Az mp4-19 valami bűn ronda volt ugyanazzal a festéssel... -
stvnppp
senior tag
Nagyon uborkaszezon van...
De Heidfeld problémái tetszenek... Mást nem, elindul azzal jövőre.
-
stvnppp
senior tag
Csak valószínűleg a Ferrari motorokkal jön Fisico, és korábban Sauber nyilatkozta, hogy egy tapasztalt meg egy újonc kell neki, mint a BMW idők előtt. Én hiszek neki.
Szerintem Heidfeld a Mercinél lesz, csak még játszanak a gondolattal, Schumival, meg a mi idegrendszerünkkel, de Heidfeld szinte az egyetlen, aki úgy megfelelő lehet.
Még akit lehetségesnek tartottam, az Sutil, de őmarad a Force Indiánál. -
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5138 üzenetére
Meg azért Bernie nem gondolta komolyan, hogy most ne legyen brit nagydíj, amikor pont beindulna az üzlet azon a piacon. ( majdnem full angol csapat, ráadásul a jövő év favoritja )
(#5146) Nowhereman
Egyetértek.
Business is business. Ami három dologról szól: pénz, pénz, és még több pénz. -
stvnppp
senior tag
Azért lesz ott előzés, mert mindenki máshogy fogja megoldani az üres tankos időmérő/teli tankos verseny közötti választást, hogy hol akar gyors lenni, és ezért lehet, hogy lesz olyan, aki a verseny elején gyors lesz, a végére gyenge, a másik meg pont fordítva. Plusz még az ilyen idei Massa-s barcelonai szerencsétlenkedés is be fog játszani szerintem. Remélem jó idény lesz.
A Mercedes költségvetéséréről meg azt gondolom, hogy a Merci nem fogja hagyni, hogy a többiek agyonverjék, ha kell, pumpál a projektbe egy kis pénzt.
A másik meg, hogy Brawn év közben, meg az évad végén is elejtett olyan nyilatkozatokat, hogy azért nem tartják annyira fejlődés pl a Red Bullal meg a McLarennel, mert már a jövő évre készülnek. Nem csodálkoznék, ha a Mercedes már év közben adott volna nekik egy kis zsebpénzt, illetve azt nem tudjuk, hogy mikor egyeztek meg a csapat felvásárlásáról, és abban a szerződésben ki tudja mi volt. -
stvnppp
senior tag
válasz 7Heads Drago #5795 üzenetére
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Ha jól emlékszem, a Toyota már idén próbálkozott a tripla fedelessel... Nem sok sikerrel.
Szerintem azért annyit nem hozott, mint amennyire mondták a duplafedelest. Csak valamire rá kellett fogni a nagycsapatoknak, hogy lemaradtak.
(A Red Bull azért fel tudta venni a versenyt a Brawnnal, annak ellenére, hogy 'későn' hozták a sajátjukat. Mondjuk ez az eredményeken nem látszott, sokat hibáztak.) -
stvnppp
senior tag
válasz SzalaiG #5850 üzenetére
Piros sapkás ember boldog új évet kíván, és nem a Mikulás az!
Máskülönben nem értem ezeket a reakciókat, miért kell!
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #5886 üzenetére
Szerintem Alonsonak kéne, mint új fiú a csapatnál, meg ugye kétszeres vb, de Massa fogja, a sérülésére tekintettel.
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #5889 üzenetére
forrást kérhetek?
ez mennyire hivatalos, ilyen lesz a ruházat? -
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #5895 üzenetére
Akkor jól sejtettem. A sisak volt árulkodó, egyértelműen Kimiét változtatták meg, Alonso az alapot nem változtatta meg a McLarennél sem, csak átszínezték. Most se lesz másként...
Egyébként szerintem nem lesz fekete, az Etihad eddig is meg volt a piroson, a Santandernek meg alapból piros az alapszíne.
Szerk: Off
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
Vagy visszatérnek a fehér-piroshoz. A Voda adja a pirost. Plusz még Hamilton sárga sisakja= Dejavu'
(#5922) PazsitZ
Azt nem fogják most visszahozni, mikor ilyen szoros a mezőny, mert nem lenne több előzés, csak aki az időmérőt megnyerte, az beszorulna hátulra, és ugyanúgy nem tudna előzni, most máshol. Már nem 2005-ben vagyunk, hogy ez így jó legyen (2005 - Suzuka - McLaren vs Minardi) -
stvnppp
senior tag
Tényleg furcsa, hogy pont Pedro lett végül. Én örülök is neki, mert mikor lehetőséget kapott, akkor tényleg látszott rajta, hogy nagyon akar, mondjuk sokszor túlzásba esik (Montoya helyettesítésekor is jól ment,csak sokat hibázott)
(#6350) Motion_Blur: Szerintem meg pont fordítva.
Én inkább Heidfeldet sajnálom, már nem nagyon lesz helye, szinte csak a Reanultnál van 'normális' hely. Tipikus másfél évvel ezelőtti Button féle pilóta, nem tud szerződni.
Fisiconak meg így már nem lesz esélye bekerülni sehova sem.
-
stvnppp
senior tag
Nem tudom, azért remélem, hogy Brawn-Fry-Haug triónak lesz annyi esze, hogy nem csak Schumit fogják nyomni, hanem Rosberget is. Egyik legszimpatikusabb pilóta. Gyors, eddigi csapattársait lenyomta (mondjuk nem nagyokkal került össze ), nem pofázik sokat, ráadásul ki tudja, hogy mi van még benne, ha mondjuk kap egy versenyképes autót.
Jól van, hogy Schumi azért egy 'Schumacher', az a jobbik fajtából, de akkor is, nehogy eljátsszák megint a korábbiakat. Kár lenne.(#6361) hunnylander:
Ez a baj, pénz beszél, kutya ugat. (Mondjuk én sem sajnálom tőle, max ha engem túrt volna ki. )
Mondjuk szerintem a Mclaren azért nem tömte ki annyira Pedrot, hogy csak úgy vegyen magának pár kört a dodzsemen, a szponzorait nem tudom, hogy kik, mifélék, de azért sok spanyolt elvisz Alonso, a Repsolt meg valószínűleg Jaime. De azért csak kifizeti valaki neki ezek szerint.
Heidfeldnek meg tényleg csak a Renault marad, mert ezen az elven még a Torohoz sem fog menni, mert kitúrja Alguersuari. A McLarenes tesztpilótaállásba meg könnyen beleragadhat. (pl. Wurz, Davidson, vagy pont Pedro)[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #6563 üzenetére
Kis pontosítás. A BMW nem Kubicát tolta, nem tett különbséget a két pilóta között, a BMW konkrétan a fejlesztéseket nem tolta, ami meglátszott az eredményeken, pedig kipipálhatták volna a vbt, Kubica még így is végig lőtávolban volt a csetlő-botló Mclaren, Ferrari mellett.
Ott ment el a BMW forma1-es karrierje.(Kanadában meg Kubicát kellett tutujgatni, mert már ott félig volt a pohár, jogosan...)
(#6560) JJános:
Jól tolja[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
Miért ne?
Ha megnézed, az évad első felében (Kanadáig) folyamatosan stabil pontszerző helyen volt, versenyben voltak (Bahrein), és nem szakadt le az élmenőktől. Aztán meg nem jöttek úgy az eredmények. Plusz vedd hozzá azt, hogy az egyik legmegbízhatóbb cucc volt alatta (ott van Heidfeld, majdnem rekordot döntött), míg a Ferrari/Mclaren...
(#6571) r1E3S3E7T:
Csak hogyha meg lett volna a vb, akkor mondhatták volna azt, hogy oké, most szarok vagyunk, de vmit vmiért. Meg szerintem most (2010) is lett volna annyi pontenciál a BMWben, hogy elöl legyenek. (nem kell feleslegesen fejleszteni KERST, amire a BMW alapozott, meg nincs dupla diff botrány!) Csak hát így semmi komolyabb eredmény nélkül nem látták értelmét. Én sajnáltam őket... -
stvnppp
senior tag
Van egy fura kérdésem. A Mercinek szabályos a kipufogója? [kép] [kép] Ha jól emlékszem, tavaly ilyenkor a Ferrarit csesztették ugyan emiatt. A motorborításnak teljesen simának kell lennie (semmi szárny), és ebbe tavaly beletartozott a kipufogó 'kéménye' is, vagy itt is volt szabálymódosítás?
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Nowhereman #9047 üzenetére
Mondjuk én nem konkrétan erre gondoltam, hanem hogy megbánják, hogy kiléptek.
Ezt a felvásárlást egyébként nem is lenne kivitelezhetetlen, nevükben még ott van a BMW (nevezési lista), de ez túl perverz gondolat... Egy BMW nem fogja eljátszani a tizenéves, havi gondokkal küzdő kislány szerepét, hogy jaj most lelépek, de akkor rögtön vissza is jövök, mert meggondolta magát, és nem is úgy gondolta.