Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Döglött Róka #119449 üzenetére

    Én is úgy éreztem, hogy a strength fegyverekkel, vagyis inkább úgy mondom a lassú fegyverekkel a legnehezebb érvényesülni, és ennek szerintem az az oka (de ez csak teória részemről, nem láttam, hogy data mine-olnák a játékot), hogy a bossok jó része elenyésző openinget ad és másképp is működnek, mint a Fromnál, ahol nekik is van egyfajta staminájuk, amiből gazdálkodnak. Emiatt nincs a From játékaira jellemző üresjárat sem a harcokban, azokkal a tipikus pár lépés balra-jobbra sétálgatásokkal, ráadásul ahogy én észrevettem nincs scriptelve az sem, hogy milyen kombókat enged a játék a bossoknak, gyakorlatilag bármelyik támadást össze tudják fűzni a bossok bármelyik másikkal és így kijöhetnek ilyen kolosszális 2x12+3 ütéses cséplőgépek is, amik elől érdemes inkább elfutni (vagy maxos aegis shield maxra húzott staminával, kb. cheat).
    Amúgy a kezdő heavy karddal mértem egyet egy mini boss ellen (Harlequin) és akár 12-14 frame különbség is volt az ő meg az én támadás animációink hossza között, mintha nem is egy játékban lettünk volna kb. :D És ő még csak nem is olyan igazán gyors, e mellé nincs attack cancel, animation cancel, semmi, cserébe van fasza input reading, szóval lesznek nehéz esetek.
    Meg ami nagyon fontos még, hogy ezt a staggerable fehér keretes hp csík státuszt nem csak támadással, de perfect guardokkal is el lehet érni (Sekiro), sőt, van olyan boss, amelyiknél csak ez működik és ott pl. kifejezetten jó a nagy sebzéses str fegyver.
    Illetve a weapon altering egy nagyon fontos funkció lesz, érdemes próbálgatni, hogy a különböző blade-ek és handle-ök hogyan működnek együtt, baromi egyedi, akár dex gyorsaságú moveseteket lehet összehozni nem várt kombinációkból úgy, hogy a str scaling is megmarad.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák