- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Elkezdték a mozis cuccokkal feltölteni az Avengers játékot, így az a 4 darab megmaradt játékos végre normális külsejű karakterekkel is tud játszani.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azaz raktak ki képeket már arról, hogy fog kinézni az MCU (még pontosabban az Avengers Endgame-beli) Hulk, Black Widow és Iron Man a játékban.
Az arcok maradtak gagyik, de a ruhák faszák, gondolom jönnek majd a többiek is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #50684 üzenetére
Ugyanezt elemezgettük egy ismerőssel, hogy miért tűnik gyengébbnek a grafikája, mikor nem az.
Annyi a "baj", vagy inkább sajátosság, hogy igyekeztek megtartani az első játék fura, Tim Burton-szerű stílusát, viszont mivel fejnehéz Raz karaktere, ezért természetesen oda fókuszál az ember figyelme és az arca például kifejezetten kidolgozatlan az art design miatt, a szája kicsi, az orra épp csak látszik az árnyékok miatt, a szeme nagy ugyan, de az íriszen kívül üres, a bőre pedig teljesen sima. Ratchet ugyanígy fejnehéz, de nála kapásból a sokszínű szőr sokat dob a külsején, plusz a fülek mozgás közben szintén mozognak, ami ad egy plusz minőségérzetet, hiába teljesen különálló dolog.
Viszont amint megnézel így egy képet Razról, baromi látványos, mennyire jó a grafikája, a különböző anyagok texturáltsága, a sapkája bőr és bőrnek néz ki, a pulcsija pamut és látszik, hogy pamut, a kabátjának is van egy sajátos mintája és nála is külön mozog sok minden mozgás közben (a sapka szíjai, a táskája, a hajtincse), csak nincs annyira fókuszban, mint mondjuk Ratchet fülei.
All in all, az arca a legnagyobb, cserébe az tűnik a leggyengébbnek az egész karakterben.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dawide@axele #50742 üzenetére
Erre nincs értelmes válasz.
Valaki már előrendelte, valaki kivár, valakit nem érdekel egyáltalán, valaki meg nem is hallott még róla.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz KardosAttila #50746 üzenetére
Nincs, meg kell csinálni őket, akkor tudsz továbbhaladni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem igazán értem, hogy a játék végleges minősége miatt miért fontos, hogy hányan készítették azt. Vagy akkor hiába középszerű vagy szar a játék, nézzük el neki, mert kevesen csinálták?
Egyértelmű a tesztek alapján, mi ennek a játéknak a baja, nagyot akartak alkotni ezer feature-rel és végül mindenben max közepes lett. A kevesebb több.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ha jól tudom, többek között az L.A. Noire miatt is irányult inkább a fejlesztők figyelme a sokkal olcsóbb, egyszerűbb, de megfelelően hatékony facial scan felé az iparágban. Akkoriban még nem volt biztos, hogy a folyamatosan fejlődő 3D játékokban hogyan kéne megvalósítani fotórealisztikus emberi alakokat és arcokat, az L.A. Noire masszív költségvetése és bukása viszont intő jel volt afelé, hogy ez a teljes játékot felvesszük módszer nem biztos, hogy kifizetődő lesz.
Az általad linkelt videóval érdemes összevetni a Hellblade ide vonatkozó development diary-jét, mennyit változott 5 év alatt a technika, éles a különbség a két metódus között: míg az L.A. Noire-nál kvázi az egész játékot felvették többször is, hisz külön kellett az arcokat animálni minden fontosabb jelenethez és utána külön a mocap ruhákkal bohóckodtak, addig a Hellblade-nél egy nap alatt beszkennelték a csajszi arcát ezernyi arckifejezéssel és ezeket fűzték össze tetszőleges módon, majd a többi videóban látszik, ahogy a mocap ruhákkal meg sisakkal felvették még a szükséges részeket, de egyáltalán nem volt cél a teljes játékot eljátszatni. Azért is volt fontos ez a hatékonyság, mert minden szempontból indie játék volt, úgyhogy a minimumon kellett tartani a költségeket.
(A Hellblade-en kívül ezernyi játékot lehetne még említeni, de a Ninja Theory dokumentálta elég részletesen a fejlesztést ahhoz, hogy példa legyen.)Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Farkassacred #50842 üzenetére
Az egész játék egyetlen újszerű ötletre épül, amit ez a videó remekül bemutat. Gyakorlatilag egy tech demó, de szerintem a jobbik fajtából.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz lastmohican2 #50950 üzenetére
Ha érdekel a sztori, akkor jó, ha ismered az előzményeket. Ha nem akarod végigjátszani, youtube-on vannak összefoglaló videók.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz frankdelgado #50954 üzenetére
Jaj istenem... a játéknak ez a nextgen, nem?...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz frankdelgado #50964 üzenetére
Akkor ha vágod, nem kell értetlenkedni mindig.
Van egy játék, ami megjelent a nyolcadik generációra és kap egy frissítést a következő (next) generációhoz, ezt hívja a világ nextgen patchnek /upgrade-nek vagy Controlék esetében külön játéknak.Amúgy is vicces ez a prev-current-next gen kifejezés jelenleg az Xboxnál, mert minden megjelenik One-ra is, csak patchelgetik őket...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Erre csak ezt a lassan klasszikussá érő fél perces szösszenetet tudom mondani.
Jó dolgok a trailerek, eladnak ám mindent, csak közben romokban a fejlesztőcsapat meg minden bajuk van a fejlesztéssel... hát minimum bátor húzás 30 ezret kidobni erre így előre.De wesdernek igaza van, mindenki cipeli a maga keresztjét és ha költeni kell, hát költeni kell.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #51196 üzenetére
Nyugi, rengetegszer fog még visszajönni a CP2077, mint negatív, nem követendő példa, mert ez az elmúlt pár év egy remek bemutatója volt annak, hogyan vezeti meg egy cég a vásárlóit és utána hogyan akar tüzet oltani utólag. Lehet itt lobogtatni a refund lehetőségét, az nem vigasztalja az éveken át megvezetett játékost.
Az a csoportos kereset a CD Projekt ellen is egy remek precedens lesz majd a jövőre nézve, hogy ilyet soha többet ne merjenek megtenni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Ez a Dungeons 3 milyen lehet konzolon, valakinek van vele tapasztalata?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én már csak az irányítás miatt is rá akarok nézni, vagy le lesz csupaszítva annyira, hogy címet kéne váltaniuk Microsoft Flight Arcade-ra, vagy kitaláltak valami zseniális és újszerű módszert, hogy mindent tudj kezelni kontrollerrel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters Teaser Trailer
Körökre osztott taktikai játék lesz jövőre. Várós, a Mechanicus is baszó lett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #51625 üzenetére
Az egyik legérdekesebb játék lehet idén, ha tényleg meg tudják valósítani ezt a turn-based fps lövöldözős témát. Kíváncsi leszek rá nagyon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #52085 üzenetére
Egy dolog baromira hiányzik nekem, amit reméltem, hogy belepatchelnek utólag: a weapon meg skill wheelhez ne kelljen folyamatosan nyomni a gombot, hanem legyen egy toggle opció, megnyomod a gombot, pause, megcsinálod, amit akarsz, megnyomod a gombot és megy a játék, mint PC-n az RPG 99%-ánál a space.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A L4D2 az egyik legjobb koop játék a mai napig, úgyhogy bízom a fejlesztőkben. Szerencsére nem játszottam annyit zombis játékokkal, vagy csak jól osztottam el őket az évek során, úgyhogy még nem égtem ki belőlük.
Mindenesetre ha lesznek innen játékosok, akkor lehet én is csatlakoznék majd.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én azért bízom benne, hogy végre jó irányba terelgetik a franchise-t, a trailertől függetlenül (nekem se tetszett). Jó lenne végre megint egy minőségi military shooterrel játszani BR nélkül.
Nem vagyok nagy BF-es amúgy, el-elszórakozgattam pár tucat órát mindegyik résszel, de az V egy baromi nagy csalódás lett számomra a BF 3-4-1 után.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én is always onban indítottam novemberben, de pár hónap után rájöttem, hogy az én szokásaimnak bőven elég az energy saving.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Félig gonoszkodós, nem vagyok tisztában a Mixer mögötti technikával: nem lehet, hogy azért, mert elég masszív szerverpark volt mögötte, viszont aránylag kevesen használták és ezért megengedhették a nagyobb felbontást és képfrissítést? Lehet nem tudták volna tartani ezt a minőséget, ha ugyanannyi felhasználó lett volna egy időben jelen Mixeren, mint mondjuk Twitchen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Lehet más trailert néztünk.
Baromi jó háttérgyanús képek vannak már ebben a trailerben is, de ugyanennyi gyatra részlete van, ha megállítod itt-ott, a fák, bokrok, fű viccesen gagyi, szőrt, hajat továbbra se tudnak (vagy akarnak) csinálni, a kövek, föld kidolgozottsága változó minőségű, az meg tök érdekes, mekkora különbség van néhol a textúrák minősége között, egy példa.
Ezeknek egy része gondolom továbbra is Miyazaki sajátos koncepciójának a része, mert például a ruhák, köpenyek baromi jók, a tűz és egyéb effektek szintén páratlanok, szóval nem lenne olyan nehéz mondjuk normális szőrt animálni a lóra.
Persze, WiP a játék, nem is szabad egy trailer alapján szétszedni, de megértem, ha valakinek nem tetszik ez a grafika. Azt már nem, ha emiatt skipelné is, a grafika sokadlagos szempont, a Bloodborne óta minden From játék év játéka nyertes volt itt-ott (mindenhol) és kiemelkedő élmény minden, amit letettek az asztalra, ez sem lesz kivétel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bluverkill #52725 üzenetére
Chandler the Handler, nem tudom miért, de ezen felnevettem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #52850 üzenetére
Kifejezetten semmi volt. De ráérnek, majd jövőre jön valami értelmes róla.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez az Outer Worlds 2 trailer az egyik legjobb dolog, amit az elmúlt években bemutattak ilyen show-kon, szakadok a narráción.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #53188 üzenetére
Szerintem single lesz, sehol nincs még véletlen utalás sem multira. Viszont a honlapon van egy érdekes mondat: In this next generation role-playing game set amongst the stars, create any character you want and explore with unparalleled freedom as you embark on an epic journey to answer humanity’s greatest mystery.
Ez a mystery kifejezés egyes számban megpengetett bennem valamit, mert a trailer, a borítókép meg ez alapján valami jó kis retro scifi játékot várok, a klasszikus Űrodüsszeia vonalon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.