- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #48257 üzenetére
Az ilyen timed demóknak mi értelme amúgy? Vagy mi az oka annak, hogy nem érhető el bármikor?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz Missyke #48416 üzenetére
Ez le van írva valahol? Mert minden más előfizetéses és bérleti konstrukciónak az az alapja, hogy nem kell tulajdonosnak lenned ahhoz, hogy használd a szolgáltatást vagy eszközt.
Ettől függetlenül a jelen kérdésnél tök fölösleges ezen rugózni, a lehető legegyszerűbben akarták megfogalmazni, hogy ingyenes lesz mindenkinek, ebbe nyilván beletartoznak az előfizetésekkel játszók is, hiába nincs ténylegesen a tulajdonukban a játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #48487 üzenetére
Igen amúgy, itt azért azt is érdemes látni, hogy koncepciójában is egy elavult gagyi ez a játék, nem csak bugos. Voltak azért közepesnél jobb meg vicces multi dínós játékok, Dino D-Day meg Primal Carnage pl.
Inkább csinálnának egy 64 fős battle royalt dínókkal, na azt adnám, Sniper Raptor, T-Rex rakétavetőkkel a hátán, ilyesmik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #48542 üzenetére
Hát a State of Decay 2 önmagában is elég gagyi.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #48718 üzenetére
Ez már szvsz nem lesz túl zombis, inkább ilyen oldschool vámpíros-farkasemberes túlvilágias. Aztán meglátjuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #48726 üzenetére
Korábban volt arról szó, hogy a ForzaTech nem alkalmas rá (valami renderelési gondja volt a motornak volt asszem), viszont azóta ha minden igaz, már maga a Turn10 ismeg tudta oldani a problémát és végül az Asobo Studios is ezt használta a MS Flight Simulatorhoz.
Nyilván a Fable is egy friss buildre fog épülni, az sem elképzelhetetlen, hogy az Asobo módosított motorjából is fognak használni elemeket (szerződés kérdése, ebbe nem látunk bele), szóval nem lesz akadálya a repülésnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #48942 üzenetére
Van összefüggés, sőt, csak az van. Szerintem: Resi 1 Remastered nagyon jó játék a mai napig, ha nem zavar a nézet, meg az, hogy nehéz és elég faszán is néz ki. Resi 2 Remake tökéletes, a múlt évtized és generáció egyik legjobb játéka szerintem, Resi 3 Remake elmegy, nagyon akciódús.
A Resi 4-5-6 minősége egyre esik, a 4 formabontó játék volt anno, mára szerintem azért megkopott egy kicsit, de még mindig nagyon jó játék, erősen akciódús irányba mozdult el, az 5 nagy újdonsága volt a koop, cserébe ha ember nélkül mész AI irányítja a társat és nincs a helyzet magaslatán, viszont ez már végérvényesen akciójáték. A 6 megint kicsit újat akart mutatni, sok szálon fut, kolosszális méretű játék, de tényleg, egy-egy kampánya olyan hosszú, mint más játék összesen és van benne 4 összesen. Szerintem kicsit alulértékelt, buta, de szórakoztató. Mára már eléggé megkopott a grafika meg a játékmenet is mindegyiknél, hiába újítgatták fel meg adták ki a 4-et pl. mindenre is.
A 7 meg soft reboot, visszatért a gyökerekhez sok szempontból (túlélőhorror, egy kis helyre fókuszál és nyomozgatni kell), fps nézetet kapott, kegyetlen hangulatos és érdekes tud lenni.
A két Revelations nagyon jó mellékág, az akciódús érában visszakanyarodtak kicsit a nyomozós, túlélős vonalra, én anno nagyon szerettem mindkettőt. Ezek azért nem a legszebbek sajna, alacsonyabb költségvetéssel dolgoztak, illetve a Rev 1 3DS-re jelent meg és azt portolták nagy gépekre. A Rev 2 máig jól játszható, szeirntem korrekt külsejű játék.
A 8 meg a 7-et folytatja, szóval kellhet hozzá.Én tuti az 1-2-3-at játszanám most, utána Rev 1-2-t és a 7-et, a többiről meg néznék yt videót, rengeteg összefoglaló van róluk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #49163 üzenetére
Nem akarjátok törölni inkább? Tök egyértelmű, hogy törölhető az egész thread.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #49196 üzenetére
Szerintem a State of Decay 2 nem volt tripla A, a kezdőára is csak 30 dodó volt.
Cserébe kapott marketinget anno, hogy annak tűnjön.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ránéztem én is a Village-re, beszarás, mit tud ez a RE engine, pont olvastam a hírt délelőtt, hogy PC-n még egy IGP is elviszi normális sebességgel, nagyon jól van optimálzva minden célplatformon, a másik oldalról meg gyönyörű maga a játék RT nélkül is, rendkívül szépek a textúrák, minden szép nagy felbontású (kivéve a törött tojásokat valamiért ), nagyon jó minden effekt, főleg a fény-árnyék hatások, horrorjátékban amúgy is ez a legfontosabb és alig 30 GB helyet foglal a játék, hihetetlen komolyan.
Már a VII során lehetett olvasgatni róla, hogy nagyon modern ez a motor, azóta még jobb lett, telitalálat.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #49231 üzenetére
Sok példa lehetne, nyilván motorfüggő is, de a Codot tök jogosan fújták fel, mert már tarthatatlan helyet foglal. De mellette ott a Last of Us 2 a túloldalon, vagy a Gears 4 itt, ez utóbbi ékes példája annak, hogy az optimalizálásnál a tömörítés mindig kevésbé fontos szempont lesz, ha kifutnak az időből
Főleg azért látványos, mert a Gears 5-öt a Coalition több idő alatt rakta össze, többet dolgoztak az Unreal 4-gyel is, hopp, rögtön összement a játék úgy, hogy sokkal szebb a játék, hosszabb a kampány, nagyobb a játéktér és bővült a multi is.Még egy gondolat a Res 8-hoz azért: azt viszont hozzá kell tenni, hogy töltőképernyők vannak, még ha kevés és nem hosszúak, de a manapság tök menő seamless transition láthatóan nem volt szempont.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #49309 üzenetére
Ennyit arról, hogy házon belül oldják meg mostantól a motorkérdést.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #49331 üzenetére
Jaja, legyen inkább extrém sport szimulátor.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #49389 üzenetére
Pedig így lesz manapság a 10 órás játékokból 30 órás és akkor máris azt érzed, hogy megérte ennyit kiadni rá.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz frankdelgado #49414 üzenetére
Nagyon becsípődött nálad, hogy ez már nem nextgen hanem current gen. Mintha bármit számítana ez a pár kifejezés, mindenki tudja, miről van szó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #49493 üzenetére
Oly mindegy, játékos szempontból évente jött.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #49496 üzenetére
Nagyon régóta szét vannak osztva az AC fejlesztések, szóval nem volt újdonság nekik. Személy szerint egy tök jó kezdeményezésnek tartottam az Ubi részéről, hogy a kisebb stúdióik, akik csak besegítettek a Montrealnak és jó munkát végeztek, lehetőséget kaptak akár egy teljesen önálló játékra (Ubisoft Sofia - AC III Liberation), csak aztán ez is elhalt és mára csak Montreal meg Quebec fejleszt AC-ket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #49498 üzenetére
Ez tök érdekes, mert Ubiéknál ez a szimultán projektek kezelése összetettebb dolog és pont amiatt lesz néhány játékuk bugosabb, mert szétosztják a feladatokat a stúdiók között aztán nem egyenlő a részegységek minősége. A fenti négy játékot is ugyan a Montreal fejlesztette, de 100%, hogy besegített nekik a többi leányvállalat is, hiába nem listázzák őket a fejlesztők között (ugyanúgy, ahogy a Coalition sem fog szerepelni a Halo Infinite-nél).
Amúgy ha tippelnem kéne, melyik jelenleg a világ legnagyobb játékfejlesztő cége, akkor én a Montrealra voksolnék, annyi emberrel és a többi kisebb stúdió segítségével 4-5 AAA projektet is képesek összerakni egy időben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Level Designer Breaks Down Ori's Awesome Sand Level @GMTK
Továbbra is az egyik legjobb videojátékos yt csatorna, remek videóinterjú lett ez is az egyik Will of the Wisps-en dolgozó designerrel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #49619 üzenetére
Hátja, de ahhoz dolgozni is kellett volna vele. Ez a Remastered a lehető legolcsóbb munka, amit tető alá tudtak hozni, a jelentős része bevallottan AI által javított textúrákat és fényeket jelent.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #49747 üzenetére
Ugyanezt akartam írni lol, gyíkemberekkel, mutáns növényekkel és cápákkal kezdtünk, ezek után semmi nem elég elrugaszkodott.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hadam98 #49857 üzenetére
Oké, csak nem ez volt a kérdés/kérés. Series S-hez megéri-e a 144hz, ennyit kérdezett.
Vegyen csak 144hz monitort, de átlag felhasználáshoz, casual játékosnak teljesen felesleges a konzol árát mégegyszer kik*rni az ablakon egy monitorra is... szvsz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #49862 üzenetére
Most csak hirtelen rákerestem a monitorra, amit ajánlott a kolléga és egy kilónál kezdődik.
Én is 60 körül vettem 144hz 1080p monitort, tökéletesen teszi a dolgát, de amennyivel jobb a drágább, annyival feleslegesebb is casual játékhoz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz parandroid #49866 üzenetére
TV-k teljesen máshogy vannak árazva, nem releváns ebben a témában.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #49963 üzenetére
Nincs amúgy, csak mindenki szeretné.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én titkon a Psychonauts 2-ben bízom nagyon idén, az első nagy kedvenc volt, a mostanihoz meg ez a Jack Black-es trailer ütött szerintem a maga pszichedelikus wtf módján.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #50063 üzenetére
Ez tök jó, köszi!
Steamen már megjelent tavaly februárban és nagyon pozitív a fogadtatása, ott 20 dollár, remélem ilyen áron nyit konzolon is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én várom már azt a konzolgenerációt, ahol nem az egyre nagyobb felbontás, bullshit tracing meg hasonlók lesznek a hívószavak, hanem mondjuk egy normális AI, élethű fizika, ilyesmik.
Már minden szép, még a matt festés is tükröződik, írisze van minden NPC szemének, csak épp szerencsétlenek beleragadnak a falba. Gyász.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #50222 üzenetére
Uuuh azzal a Solastával régóta szemezek, baromi jó crpg-nek tűnik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Tematikusan állnak hozzá a témához, tehát nem azt nézik, hogy a TT mennyire jó stúdió nekik, hanem hogy a Lego mennyire kell. Ha a DC témát meg akarják tartani, akkor marad a Rocksteady, mint DC játékokat fejlesztő cég, ha folytatni akarják a MK birodalom építését, akkor a Netherrealm is marad, stb.
A TT Games szvsz nem kell nekik feltétlen, mindegyik félnek jobb lenne, ha független stúdió lenne és a licenszek alapján egyedi szerződések szerint gyártanák a Lego játékokat.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sanszos amúgy, hogy mikor erről beszéltek, akkor az ilyen WB Games + valamilyen városnév cégekre gondoltak, mert abból is van már vagy féltucat és sok értelmük nincs, egyedül a WB Games Montreal fejleszt folyamatosan játékokat.
A négy nagyobb stúdiójuk (Avalanche, Rocksteady, Netherrealm, Monolith) játékai szinte mind más médiatermékekhez vannak kötve.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.